MariuszDW Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Może rzeczywiście lepiej na steama kupić :blink: Niby te wyjaśnienia "w miarę ok", ale różnie to w życiu bywa bywa. btw. Steam mi się zaktualizował dzisiaj: fixed bug - BioShock install/uninstall issue Jak zwykle niewygodę zrzucić na klentów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Widziałem dziś w sklepie wersję na PacSteama zajmującą 3.58GB. Kupił już ktoś??Wersje ENG pudełkową ? Jak tak to gdzie ?? w empiku ? :) I za ile? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolomius Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 "BioShock - limit aktywacji i tryb panoramiczny, 2K Games nie widzi problemów": 2726954[/snapback] Wersje ENG pudełkową ? Jak tak to gdzie ?? w empiku ? :) I za ile? http://www.ultima.pl/Bioshock/i4890/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Haha, no nie moge. No widzicie, problem z panorama sie sam rozwiazal :D Padam ze smiechu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Ale to z Ultimy to chyba Collector's Edition? Jak nie to ja dziekuje za taki biznes - 160zl za zwykle wydanie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolomius Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Yep, edycja kolekcjonerska, ale nigdzie indziej w Polsce nie widziałem Bio po angielsku. Jedzie do mnie jakaś wersja z Irlandii, ale nie wiem jaka ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Na Allegro jest po 180zl z Cenegi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djsilence Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 wpadłem w necie na doskonałe porównanie wyglądu Bioshock-a w DX9 i DX10. Osobiście nie przekonuje mnie nic w tym co widzę, aby przejść z 7800GTX na 8800 (poza fps może). http://sheogorad.com/forums/showthread.php?t=15 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Czy ktos mi moze zaznaczyc roznice na tych fotkach? Mam z tym powazne problemy, dla mnie prawie wszystkie screeny wygladaja tak samo (jedynie przy batyskafie jest wyraznie widoczny dym/para). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 wpadłem w necie na doskonałe porównanie wyglądu Bioshock-a w DX9 i DX10. Osobiście nie przekonuje mnie nic w tym co widzę, aby przejść z 7800GTX na 8800 (poza fps może). http://sheogorad.com/forums/showthread.php?t=15 Bo w tej gierce praktycznie tylko woda jest inna a tak no moze mocniej się lśni.ale w LP po patchu 1.4 i efekcie FUR wyglada to super i widać ruznicę ....... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 (edytowane) mysle, ze z tymi screenami to sie nawet nie mozna pobawic w zabawe - znajdz dwa rozniace sie szczegoly :D Edytowane 23 Sierpnia 2007 przez kucyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 mysle, ze z tymi screenami to sie nawet nie mozna pobawic w zabawe - znajdz dwa rozniace sie szczegoly :DHehe - tyle że nagród nie przewidzano - no dobra - staysfacja ze spostrzegawczości :D Imo Dx10 to w Bio tylko dodatek do salatek - co by pasowalo do UE 2.5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 W tej grze dx10 nie wiele wnosi. Jako ze sama specyfikacja dx10 nie zakłada większej ilości nowych efektów. Gdybyśmy mieli do czynienia z otwartymi przestrzeniami, gdzie renderowaniu mialoby podlegać wiele różnych elementów, różnica między dx9 a 10 byłaby wyraźniejsza. A tak to nic dziwnego ze różnicy nie widać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcellus Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Mialem wczoraj przyjemnosc zagrac w BioShock. Kupilem retail wersje (kupuje srednio 1-2 gry na rok, tak tez staram sie dobrze wybierac) i bylo to glownie spowodowane faktem ze bardzo teskni m sie za przezyciem czegos podobnego do System Shock 2. Oczywiscie pozytywne recenzje tylko pomogly zebym do sklepu udal sie w dniu premiery. Recenzji pisac tutaj nie bede, ale chcialem tylko powiedziec (co recenzja gamespot dobrze ujela) ze jesli ktos szuka prostego FPS zeby sie troche wyzyc, to raczej ta gra sie nie za bardzo spodoba. Liczy sie tutaj przede wszystkim klimat, klimat i klimat raz jeszcze. Nie przeszedlem duzo, bo gram powoli - staram sie docenic prace designerow, ogladam pomieszczenia - usiluje wczuc sie w role bohatera. Bo w sumie o to wlasnie chodzi. I tutaj musze powiedziec, ze nie pamietam kiedy ostatni raz *granie* sprawilo mi tyle przyjemnosci. Gra zdecydowanie warta sprobowania jesli ktos szuka czegos podobnego do System Shock 2. Nie chce tych gier porownywac, ale z pewnoscia gdzies tam gleboko maja wspolne to *cos* co sprawia, ze sie jej szybko nie zapomni. Nie bede wchodzil w grafike... moze nie jest rewelacja technologiczna, ale przynajmniej gra jest zoptymalizowana. Nie lubie natomiast pie******** DRM'u! Dlaczego po kupieniu gry musze ja jeszcze aktywowac, i dlaczego moge install zrobic tylko 2 razy? Jak bede robil reformat systemu to bede musial pamietac aby ja najpierw 'odpowiednio' odinstalowac, bo inaczej nie bede mogl w niej zagrac pozniej. Jak dla mnie to jest bullshit i mam cicha nadzieje, ze za kilka miesiecy jak gra przestanie byc "nowa" to wyjdzie oficjalny patch usuwajacy activation request. Jak zwykle - klient musi byc karany :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vault Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Czemu na starym kontnencie gry musza tak czesto wychodzic pozniej niz w usa ? Ale juz jutro ... ciekawe o ktorej otwieraja GAME-a ;] A co do problem z paskiem zniknal jak ustawilem max rozdzielczosc da mojego widescreena hmm tylko po przesiadce na wyzsza rozdzielczosc czasem przycina ;/ Nie obylo sie bez podkrecenia procka i karty ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 w GAME zdzieraja, idz do HMV albo VIRGINa, srednio 10e taniej, sam jutro tak zrobie z rana :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vault Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 teges no wiem ze jak zamowie sobie przez net to 10Ł taniej 0 Ł za shipping i takie tam, ale bylem na stronce hmva i tam rowniez po 34.99Ł ;/ ja ide do tego ktory wdczesniej otwieraja man :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF11 Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 http://dl.tocaedit.com/bioshockdFOV.zip Patch poprawiający w demie jak i pełnej wersji nieprawidłowe pole widzenia na monitorach panoramicznych. Prawidłowe ustawienia w programie: 16:9 = 0.625 sliders. Effective FOV 120 degrees 16:10 = 0.694 sliders. Effective FOV 108 degrees 5:4 = 0.888 sliders. Effective FOV 84.375 degrees 4:3 = 0.833 sliders. Effective FOV 90 degrees Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bloodz Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Może mi ktoś powiedzieć jak demo chodzi na C2D 2GB ramu i 7900GS? Wiem durne pytanie ale nie było mnie trochę jestem w plecy z demami ściągam właśnie Mohaa airborne a neo 512 nadaje się bardziej do ciągnięcia chu** a nie dem :mad: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Nie powinno być spadków poniżej 30 fps na full 1024x768. Mi spada tylko w jednej lokacji w dużej orgi (blisko końca koło "wodospadu") do 20 Fps (przez proca) wiec z c2d nie bedzie imo problemów :P. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Może mi ktoś powiedzieć jak demo chodzi na C2D 2GB ramu i 7900GS? Sprawdzalem demo na tym AMD z siga. Wylaczasz AA i popyla. Z aa beda jednak kwasy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2007 (edytowane) ja również odpaliłem i bardzo pozytywne zaskoczenie - all high, 1024 i baaardzo płynnie poza chrupnięciami kiedy mi coś dogrywa ale to już wina 1 GB ramu... jutro dojedzie kolejne 0.5 GB + 19' wide i zacznie sie zabawa :) btw 2 sprawy: 1. ten "patch" na widescreen nie działa na viście z dx10? 2. czy jest zauważalna różnica w dx10 w porównaniu z dx9 bo cos na necie nie wiedziałem jeszcze porównań Edytowane 24 Sierpnia 2007 przez LPKorn3324 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcellus Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2007 btw 2 sprawy: 1. ten "patch" na widescreen nie działa na viście z dx10? 2. czy jest zauważalna różnica w dx10 w porównaniu z dx9 bo cos na necie nie wiedziałem jeszcze porównań 1. Ten patch nie jest konieczny. Developerzy wydali oficjalne oswiadczenie, ze gra byla tworzona specjalnie pod widescreen, a 4:3 maja wiecej bo nie chceli im dawac czarnych paskow. Design levelow jest specjalnie zrobiony na taki FOV, osobiscie - odradzalbym jego alteracje. 2. Sa miminalne roznice - praktycznie niewidoczne. Czytalem, ze dym troche lepiej wyglada i woda w niektorych miejscach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolomius Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Patch nie działa w ogóle z DX10, wystarczy przeczytać dołączony plik tekstowy. Developerzy wydali oficjalne oswiadczenie, ze gra byla tworzona specjalnie pod widescreen, a 4:3 maja wiecej bo nie chceli im dawac czarnych paskow. Design levelow jest specjalnie zrobiony na taki FOVBłagam, niech oni przestaną się już pogrążać :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emte Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Wczoraj miałem chwilkę na demo w końcu :) Świetna gra, co z tego że widać od razu pewne uproszczenia graficzne, skoro po chwili nie zwraca się na to uwagi :) Gra wciąga jak cholera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Ale z czym pograzac? Zrobili gre przy zalozeniu ze w trybie widescreen FOV (w plaszczyznie poziomej) bedzie wynosil X. Natomiast zeby ludzi korzystajacy z niepanoramicznych monitorow nie grali na pocztowce, to w trybie 4:3/5:4 powiekszyli FOV w plaszczyznie pionowej, zostawiajac taki sam FOV w plaszczyznie poziomej. Co tu jest nie do rozumienia? Zwiekszenie FOV zapewne ich zdaniem oslabiloby nieco klimat - wieksze pole widzenia daloby graczowi wieksza kontrole nad sytuacja, a nie o to w tej grze chodzi ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF11 Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2007 A może po prostu nie potrafią przyznać się do ewidentnego błędu,który popełnili. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweł.s Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Gra ładna (grałem tylko w demo). Podobała mi się woda i ogień, bardzo dobrze to zrobili jednak gra to nie mój klimat. Ten cały klimat tych posterów i filmików potwornie mnie zawsze drażnił :) Szkoda, bo mnoże gra by mnie wciągnęła :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Oczywiscie, ze popelnili blad i smieszne az do rozpuku tlumaczenia totalnie ich dyskredytuje. To "kwadraciaki" maja lepiej bo wiecej widza. A niech cos z gory Cie zaatakuje to bedziesz to widzial o ulamek sek. pozniej albo i wogole nie zauwazysz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Oczywiscie, ze popelnili blad i smieszne az do rozpuku tlumaczenia totalnie ich dyskredytuje. To "kwadraciaki" maja lepiej bo wiecej widza. A niech cos z gory Cie zaatakuje to bedziesz to widzial o ulamek sek. pozniej albo i wogole nie zauwazysz. Dokładnie. Bez sensu jest to, że na kwadracie masz całą dłoń, a na panoramie tylko skrawek. Żałosne jest tłumaczenie, że byli zmuszeni powiękzyc pole widzenia na kwadracie bo w rzeczywistości na kwadracie obraz jest normalny a na wide okrojony. Tak czy inaczej czytałem, że robią już patcha właśnie na to skalowanie i na problemy z zabezpieczeniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...