Skocz do zawartości
Aquarium

Bioshock

Rekomendowane odpowiedzi

wpadłem w necie na doskonałe porównanie wyglądu Bioshock-a w DX9 i DX10. Osobiście nie przekonuje mnie nic w tym co widzę, aby przejść z 7800GTX na 8800 (poza fps może).

http://sheogorad.com/forums/showthread.php?t=15

Bo w tej gierce praktycznie tylko woda jest inna a tak no moze mocniej się lśni.ale w LP po patchu 1.4 i efekcie FUR wyglada to super i widać ruznicę .......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mysle, ze z tymi screenami to sie nawet nie mozna pobawic w zabawe - znajdz dwa rozniace sie szczegoly :D

Hehe - tyle że nagród nie przewidzano - no dobra - staysfacja ze spostrzegawczości :D Imo Dx10 to w Bio tylko dodatek do salatek - co by pasowalo do UE 2.5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tej grze dx10 nie wiele wnosi. Jako ze sama specyfikacja dx10 nie zakłada większej ilości nowych efektów. Gdybyśmy mieli do czynienia z otwartymi przestrzeniami, gdzie renderowaniu mialoby podlegać wiele różnych elementów, różnica między dx9 a 10 byłaby wyraźniejsza. A tak to nic dziwnego ze różnicy nie widać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mialem wczoraj przyjemnosc zagrac w BioShock. Kupilem retail wersje (kupuje srednio 1-2 gry na rok, tak tez staram sie dobrze wybierac) i bylo to glownie spowodowane faktem ze bardzo teskni m sie za przezyciem czegos podobnego do System Shock 2. Oczywiscie pozytywne recenzje tylko pomogly zebym do sklepu udal sie w dniu premiery.

 

Recenzji pisac tutaj nie bede, ale chcialem tylko powiedziec (co recenzja gamespot dobrze ujela) ze jesli ktos szuka prostego FPS zeby sie troche wyzyc, to raczej ta gra sie nie za bardzo spodoba. Liczy sie tutaj przede wszystkim klimat, klimat i klimat raz jeszcze.

 

Nie przeszedlem duzo, bo gram powoli - staram sie docenic prace designerow, ogladam pomieszczenia - usiluje wczuc sie w role bohatera. Bo w sumie o to wlasnie chodzi. I tutaj musze powiedziec, ze nie pamietam kiedy ostatni raz *granie* sprawilo mi tyle przyjemnosci. Gra zdecydowanie warta sprobowania jesli ktos szuka czegos podobnego do System Shock 2. Nie chce tych gier porownywac, ale z pewnoscia gdzies tam gleboko maja wspolne to *cos* co sprawia, ze sie jej szybko nie zapomni.

 

Nie bede wchodzil w grafike... moze nie jest rewelacja technologiczna, ale przynajmniej gra jest zoptymalizowana.

 

Nie lubie natomiast pie******** DRM'u! Dlaczego po kupieniu gry musze ja jeszcze aktywowac, i dlaczego moge install zrobic tylko 2 razy? Jak bede robil reformat systemu to bede musial pamietac aby ja najpierw 'odpowiednio' odinstalowac, bo inaczej nie bede mogl w niej zagrac pozniej. Jak dla mnie to jest bullshit i mam cicha nadzieje, ze za kilka miesiecy jak gra przestanie byc "nowa" to wyjdzie oficjalny patch usuwajacy activation request.

 

Jak zwykle - klient musi byc karany :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czemu na starym kontnencie gry musza tak czesto wychodzic pozniej niz w usa ?

Ale juz jutro ... ciekawe o ktorej otwieraja GAME-a ;]

A co do problem z paskiem zniknal jak ustawilem max rozdzielczosc da mojego widescreena hmm tylko po przesiadce na wyzsza rozdzielczosc czasem przycina ;/

Nie obylo sie bez podkrecenia procka i karty ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

teges no wiem ze jak zamowie sobie przez net to 10Ł taniej 0 Ł za shipping i takie tam, ale bylem na stronce hmva i tam rowniez po 34.99Ł ;/ ja ide do tego ktory wdczesniej otwieraja man :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://dl.tocaedit.com/bioshockdFOV.zip

 

Patch poprawiający w demie jak i pełnej wersji nieprawidłowe pole widzenia na monitorach panoramicznych.

 

Prawidłowe ustawienia w programie:

 

16:9 = 0.625 sliders. Effective FOV 120 degrees

16:10 = 0.694 sliders. Effective FOV 108 degrees

5:4 = 0.888 sliders. Effective FOV 84.375 degrees

4:3 = 0.833 sliders. Effective FOV 90 degrees

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może mi ktoś powiedzieć jak demo chodzi na C2D 2GB ramu i 7900GS? Wiem durne pytanie ale nie było mnie trochę jestem w plecy z demami ściągam właśnie Mohaa airborne a neo 512 nadaje się bardziej do ciągnięcia chu** a nie dem :mad:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Może mi ktoś powiedzieć jak demo chodzi na C2D 2GB ramu i 7900GS?

Sprawdzalem demo na tym AMD z siga. Wylaczasz AA i popyla. Z aa beda jednak kwasy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja również odpaliłem i bardzo pozytywne zaskoczenie - all high, 1024 i baaardzo płynnie poza chrupnięciami kiedy mi coś dogrywa ale to już wina 1 GB ramu... jutro dojedzie kolejne 0.5 GB + 19' wide i zacznie sie zabawa :)

 

btw 2 sprawy:

 

1. ten "patch" na widescreen nie działa na viście z dx10?

2. czy jest zauważalna różnica w dx10 w porównaniu z dx9 bo cos na necie nie wiedziałem jeszcze porównań

Edytowane przez LPKorn3324

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

btw 2 sprawy:

 

1. ten "patch" na widescreen nie działa na viście z dx10?

2. czy jest zauważalna różnica w dx10 w porównaniu z dx9 bo cos na necie nie wiedziałem jeszcze porównań

1. Ten patch nie jest konieczny. Developerzy wydali oficjalne oswiadczenie, ze gra byla tworzona specjalnie pod widescreen, a 4:3 maja wiecej bo nie chceli im dawac czarnych paskow. Design levelow jest specjalnie zrobiony na taki FOV, osobiscie - odradzalbym jego alteracje.

2. Sa miminalne roznice - praktycznie niewidoczne. Czytalem, ze dym troche lepiej wyglada i woda w niektorych miejscach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patch nie działa w ogóle z DX10, wystarczy przeczytać dołączony plik tekstowy.

 

Developerzy wydali oficjalne oswiadczenie, ze gra byla tworzona specjalnie pod widescreen, a 4:3 maja wiecej bo nie chceli im dawac czarnych paskow. Design levelow jest specjalnie zrobiony na taki FOV

Błagam, niech oni przestaną się już pogrążać :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj miałem chwilkę na demo w końcu :) Świetna gra, co z tego że widać od razu pewne uproszczenia graficzne, skoro po chwili nie zwraca się na to uwagi :) Gra wciąga jak cholera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale z czym pograzac?

Zrobili gre przy zalozeniu ze w trybie widescreen FOV (w plaszczyznie poziomej) bedzie wynosil X. Natomiast zeby ludzi korzystajacy z niepanoramicznych monitorow nie grali na pocztowce, to w trybie 4:3/5:4 powiekszyli FOV w plaszczyznie pionowej, zostawiajac taki sam FOV w plaszczyznie poziomej. Co tu jest nie do rozumienia?

Zwiekszenie FOV zapewne ich zdaniem oslabiloby nieco klimat - wieksze pole widzenia daloby graczowi wieksza kontrole nad sytuacja, a nie o to w tej grze chodzi ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra ładna (grałem tylko w demo). Podobała mi się woda i ogień, bardzo dobrze to zrobili jednak gra to nie mój klimat. Ten cały klimat tych posterów i filmików potwornie mnie zawsze drażnił :) Szkoda, bo mnoże gra by mnie wciągnęła :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie, ze popelnili blad i smieszne az do rozpuku tlumaczenia totalnie ich dyskredytuje.

To "kwadraciaki" maja lepiej bo wiecej widza.

A niech cos z gory Cie zaatakuje to bedziesz to widzial o ulamek sek. pozniej albo i wogole nie zauwazysz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie, ze popelnili blad i smieszne az do rozpuku tlumaczenia totalnie ich dyskredytuje.

To "kwadraciaki" maja lepiej bo wiecej widza.

A niech cos z gory Cie zaatakuje to bedziesz to widzial o ulamek sek. pozniej albo i wogole nie zauwazysz.

Dokładnie. Bez sensu jest to, że na kwadracie masz całą dłoń, a na panoramie tylko skrawek. Żałosne jest tłumaczenie, że byli zmuszeni powiękzyc pole widzenia na kwadracie bo w rzeczywistości na kwadracie obraz jest normalny a na wide okrojony. Tak czy inaczej czytałem, że robią już patcha właśnie na to skalowanie i na problemy z zabezpieczeniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...