Skocz do zawartości
Nexer

Enemy Territory: Quake Wars

Rekomendowane odpowiedzi

JA u siebie dla 4 znajomych z 4 roznych kont w kazdym dostalem klucz :D

 

error ale kilkanascie razy wstecz i znowu continue i kluczyki sa :)

 

a konfigu w moim podpisie przy procu 3400 i karta 550/1800 na FULL 1280x1024 dziala idealnie 0 przyciec :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Key jest, jutro przyjze sie jak to wyglada z bliska. Rewelacji sie nie spodziewam xD.

BTW. Ile trwa beta testing? [;

Narazie nie ma termin kiedy to sie ma zakończyć ;). Powinni teraz dać: when its done! :lol: Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...)

 

i naprawde potrzebujesz c2d 3400mhz bo zaloze sie ze jak dasz 1000mhz mniej nie bedzie zadnej roznicy :lol:

 

ale rozumiem komfort psychiczny i 100W procek czyni cie szczesliwszym :damage_wall:

A ty z której choinki się urwałeś? :huh: Widać, że chcesz się pozbyć szybko statusu początkującego użytkownika (stąd te masy bzdurnych postów), ale by się przyczepiać do kogoś na tego typu forum, o to że ma wykręconą maszynę, to już przesadziłeś misiu.

 

Odnośnie samego QW- mechanika gry na wysokim poziomie i mimo, że nigdy nie przepadałem za fpp online, to gra mi się przyjemnie i będę czekał na pełną wersję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie ci brakuje jakichś bibliotek w systemie.

Np. Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable czy coś ;)

Oczywiscie mam te biblioteki, zassalem teraz najnowszego dx i to samo. :]

Stery mam troche przeterminowane, ale to raczej nie ich wina, bo taki error by nie wyskoczyl, z zadna inna gra nie mam problemow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

serio :mur:

a jakbys mial 8800 gtx sli + qx6800 @ 4ghz tez bys to napisal ze 0 przyciec - przecie to rzecz oczywista

zreso przyciec beda mieli takze posiadacze 3200 venice i 7600gs

 

i naprawde potrzebujesz c2d 3400mhz bo zaloze sie ze jak dasz 1000mhz mniej nie bedzie zadnej roznicy :lol:

 

ale rozumiem komfort psychiczny i 100W procek czyni cie szczesliwszym :damage_wall:

loluś jest różnica grac w 1024x768 i zero przycięć a 1280x1024 i tez płynnie .... tylko ze w 1280x1024 to taki "3200 venice i 7600gs" płynnej gry raczej Ci nie zapewni...

 

myślę nawet ze mój sprzęt do tej gry jest na "styk" bo nie mogę być pewny ze na innych mapach z full wersji będzie już tak pięknie działać

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obecnie wszystkie serwery są wypchane po brzegi, mam nadzieję że pojawią się kolejne. Akurat z podłączeniem problemu nie ma, bo wystarczy odczekać chwilę i zamiast komunikatu 'server full' zaczyna ładować się mapka ;). Jeżeli chodzi o wbudowaną wyszukiwarkę serwerów to jednym słowem lipa. Informacje o pingu i ilości graczy na serwerze są brane chyba z kosmosu. Już nawet BF2 wypadł z tym lepiej.

 

Gameplay to stary dobry ET z większymi przestrzeniami i dodanymi pojazdami. Podoba mi się nowa opcja inżyniera, która pozwala stawiać działa (3 rodzaje) w praktycznie dowolnym miejscu na swoim terytorium.

 

Ogólnie jestem trochę zawiedziony, gra nie spełniła moich ważniejszych oczekiwań. Walki nie są szczególnie intensywne, daje się we znaki względnie mała ilość graczy na mapie (24). System składów w BF2 pozwalał skłonić do gry teamplay nawet najświeższych nowicjuszy (już w dniu wyjścia dema brałem udział w pięknych drużynowych desantach na gulf of oman). Tutaj każdy biega gdzie chce, 90% zawodników ma w [gluteus maximus] Objectives, a reszta to wyjadacze z ET, którzy wiedzą o co chodzi i nabijają xp.

 

Porównania do BF2 są oczywiste, wszak widać wyraźnie że poza wzorowaniem się na ET twórcy podpatrzyli to i owo również z battlefielda.

Edytowane przez alCatraz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Pioorek

Dzieki za kluczyk yuucOm.

 

No i pograłem troche. Odczucia? Dokladnie jak powyżej, każdy biega i robi co chce, nie wiadomo o co chodzi, a ekran jakiś taki nieczytelny, pełno różnych napisów, pojazdy prowadzą się beznadziejnie, np. kiedy idziemy tym mechem to nie wiadomo gdzie przód a gdzie tył, ogólnie jest wiele rażących błędów. Ide grać dalej, moze się jeszcze przekonam ale jak na razie to kiepsko t owidze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...

Ogólnie jestem trochę zawiedziony, gra nie spełniła moich ważniejszych oczekiwań. Walki nie są szczególnie intensywne, daje się we znaki względnie mała ilość graczy na mapie (24). System składów w BF2 pozwalał skłonić do gry teamplay nawet najświeższych nowicjuszy (już w dniu wyjścia dema brałem udział w pięknych drużynowych desantach na gulf of oman). Tutaj każdy biega gdzie chce, 90% zawodników ma w [gluteus maximus] Objectives, a reszta to wyjadacze z ET, którzy wiedzą o co chodzi i nabijają xp.

 

Porównania do BF2 są oczywiste, wszak widać wyraźnie że poza wzorowaniem się na ET twórcy podpatrzyli to i owo również z battlefielda.

Akurat to czy jakie są walki to nie zalezy od gry tylko serwa ;). Narazie tylko na jednym mi sie dobrze grało gdzie wszyscy robili co trzeba i w miare dobrze wykorzystywali umiejetności. Tutaj jak w każdym multi dużo zależy od ludzi z jakimi gramy na serwie.

Dzieki za kluczyk yuucOm.

 

No i pograłem troche. Odczucia? Dokladnie jak powyżej, każdy biega i robi co chce, nie wiadomo o co chodzi, a ekran jakiś taki nieczytelny, pełno różnych napisów, pojazdy prowadzą się beznadziejnie, np. kiedy idziemy tym mechem to nie wiadomo gdzie przód a gdzie tył, ogólnie jest wiele rażących błędów. Ide grać dalej, moze się jeszcze przekonam ale jak na razie to kiepsko t owidze.

Ja pisałem wczesniej, jak w et i tutaj można Huda dowolnie konfigurować (ilość napisów, wielkość itp) - albo raczej bedzie można jak wyjdzie qwpr0. Tak trzeba sie w cfg pobawić. O fizyce też pisałem. Kompletnie ssie ale jak koleś z SD potwierdził, że:

- fizyka pojazdów w fullu bedzie zmieniona (bedzie po prostu normalna)

- niektóre dźwieki beda zmienione

- poprawiony bedzie net-code

- i oczywiscie animacja postaci/modelów ;)

 

Pamiętajcie: to nie jest demo tylko beta wiec nie ma co pochopnych wniosków wyciągać. Pograjcie dłużej bo mnie sie QW zaczeło podobać dopiero po 2h gry ;d.

Nawet nie mam co sciagac bo na tym moim crapie to nawet intro bedzie mulic ;p

Nie ma intra ;). Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Pioorek

No ja troszke dłużej pograłem i gierka zaczyna mi sie podobać nawet, ale wkurza mnie to że np. sniperem zestrzelłem czołg i jakieś latające coś stroggów (nie chodzi o tego 'jet packa', ale o ten fruwający 'pojazd"). Ogólnie polecam sniperke zamiast rakietnicy :lol:.

 

Szkoda ze jedna mapka tylko :(.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat to czy jakie są walki to nie zalezy od gry tylko serwa ;). Narazie tylko na jednym mi sie dobrze grało gdzie wszyscy robili co trzeba i w miare dobrze wykorzystywali umiejetności. Tutaj jak w każdym multi dużo zależy od ludzi z jakimi gramy na serwie.

Grałem na 3 różnych serwerach, w sumie prawie 3 godziny. Rozgrywek na żadnym z nich nie nazwałbym teamplayem. Bo co to za teamplay, gdy przy próbie zaliczenia Objective nr 1 (przypominam, zbudowanie działa EMP) w drużynie jest jedynie 3-4 inżynierów (włącznie ze mną), z czego może dwóch stara się spełnić swoje zadanie, a reszta teamu lata jak ogłupiała po całej mapie zapewniając kompletnie ZERO wsparcia tym dwóm nieszczęśnikom :lol2:.

 

BTW po 2 czy 3 rundach byłem drugi w moim teamie z wynikiem 120xp (najlepszy przeciwnik wyciągnął 160xp), nieźle jak na nooba który w ET grał może z 10h w sumie ;)

 

No cóż, mam nadzieję że masz rację i że z czasem sytuacja się poprawi ale w chwili obecnej to co dzieje się na serwerach to istne kabarety :wink: .

 

Wydaje mi się, że po części jest to wina nieprzyjaznego i IMO nieintuicyjnego interfejsu. Do tej pory nie mogę rozkminić znaczenia niektórych ikon na mapie. Nie podoba mi się również sterowanie. Zamiast umieścić ważne funkcje "pod ręką", twórcy zbindowali całą klawiaturę strzelając chyba na oślep. Kamerę w pojazdach zmienia się przyciskiem HOME (odruchowo mashowałem "C", co odpowiada za kucanie), kucać lepiej byłoby lewym CTRL. Nie wpominam już nawet o konieczności trzymania "O" gdy chcemy podświetlić objectives. Na szczęście można zmieniać te ustawienia.

 

Jeszcze jedno, za cholerę nie mogę odgadnąć kiedy trafiam przeciwnika, może to wina medium detali ale nie widzę tu żadnej krwi, żadnej nawet chmurki kurzu walącej z klaty przeciwnika. W BF2 sam celownik podawał informację o trafieniu a tu NIC, walę na oślep :/

Edytowane przez alCatraz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Pioorek

Jak sie trafia to jest taki charakterystyczny dzwiek i chyba gdzies w okolicach celownika pojawia sie taki krzyzyk podobny do tego z bf2. Ja przynajmniej tak mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

alCatraz

Powinieneś miec i dźwieki (taki jak z q3 czy et czyli hitsound) i flush wokół crosshaira. Jak nie masz obczaj w opcjach (gamesettings) coś zwiazane z hit (on hit czy jakoś tak) i daj na flash&beep.

 

Ja tam im wiecej gram tym fajniej jest ;p. Co prawda cały czas medem w stroggach bo te spawn hosty roxuja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mnie wkurza trochę to , że zwykłym PISTOLECIKIEM można rozwalić czołg :lol: powinno być tak jak w np. Company of Heroes , że do zniszczenia ciężkiego sprzętu używa się specjalnych bomb albo panzerfaustów. mogła by być wyposażona w nie dodatkowa klasa jak w BF2 zajmująca się niszczeniem pojazdów

Edytowane przez PaBlO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...