Pawelek69 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Mi w tej grze bardzo często zawiesza się obraz (dalej słychać dźwięk i muzykę). Czy spotkał się już ktoś z podobnym problemem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satou Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2009 (edytowane) Mi w tej grze bardzo często zawiesza się obraz (dalej słychać dźwięk i muzykę). Czy spotkał się już ktoś z podobnym problemem?Wlasnie nie, a widzialem odpalonego wolfa na przeroznych konfiguracjach, lacznie z kompem sprzed 4 lat :) i nie spotkalem sie z czyms podobnym nawet do tego co opisujesz. Edytowane 23 Sierpnia 2009 przez satou Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Tylko w tej grze tak masz ? Jak obraz łapie freeza, a dźwięk dalej leci to wygląda to jakby karta była walnięta. Ew. GPU przekręcony lub pamięci. Grałem to u znajomego na X360 i dla mnie to porażka ta gra. Grafika a raczej tekstury to przełom COD2 czy Half Life 2. Czyli dość odległe czasy. Grywalność słaba ze względu na system misji. Jak ktoś napisał aby wykonać kolejną misję trzeba się wracać i po drodze do celu załatwiać tych samych szkopów. Już samo to zniechęciło mnie do dalszej gry. O ile muzyka i dźwięk jest ok, a grafika w miarę. To gameplay jest kompletnie spieprzony. Szkoda że tak dobra seria tak marnie kończy. Do dziś pamiętam jak zagrywałem się w Wolfa3D na informatyce w podstawówce, czy jeszcze wcześniej u siebie w domu na moim 386. Najgorsze jest to, że to nie jest pierwszy tytuł po znanej serii, który słabo wypadł. Pewnie i nie ostatni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLANTMEN Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2009 (edytowane) Czy was też dobija czułość myszki ? Mam ją ustawioną na maxa, jednak dalej jest za wolna. Na samym gryzoniu muszę na max ustawić, żeby dało się normalnie rozglądać/celować. Edytowane 23 Sierpnia 2009 przez BLANTMEN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fonzi Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Czy was też dobija czułość myszki ? Mam ją ustawioną na maxa, jednak dalej jest za wolna. Na samym gryzoniu muszę na max ustawić, żeby dało się normalnie rozglądać/celować. U mnie też tak jest. Ciężko się przyzwyczaić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelek69 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Wlasnie nie, a widzialem odpalonego wolfa na przeroznych konfiguracjach, lacznie z kompem sprzed 4 lat :) i nie spotkalem sie z czyms podobnym nawet do tego co opisujesz.Chyba znalazłem dlaczego wywala. Mam błąd nvdisp po przełączeniu na pulpit. Poza tym mam tak samo w GTA. Stało się to chyba odkąd zainstalowałem najnowszy serownik grafiki 190. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Czy was też dobija czułość myszki ? Mam ją ustawioną na maxa, jednak dalej jest za wolna. Na samym gryzoniu muszę na max ustawić, żeby dało się normalnie rozglądać/celować. Problem portu konsola->pc, sprobuj zmienic czestotliwosc odswiezania na 60hz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2009 nie spoilerując za nadto powiem tylko, że czułość myszy przy działku przeciwlotniczym jest tragiczna, a biorąc pod uwagę, że musimy wykorzystać je przy jednej z misji ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2009 (edytowane) Takie niedopatrzenia powinny byc karalne ;) Ktos powinien ich publicznie skrytykowac ,ale jak wiecie w tym srodowisku wiekszosc portali o grach jest daleka od slow krytyki . Edytowane 23 Sierpnia 2009 przez Mario2k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2009 (edytowane) wiekszosc portali o grach jest daleka od slow krytyki .Większość portali robi recenzje głównie X360, PS3, a jak wiemy tam wszystko przejdzie jak w fast foodzie byle dało się jakoś zjeść i sraczki po tym nie było, a jak jest recenzja na PC to wygląda tak jakby ktoś odpalił zobaczył czy działa spojrzał kątem oka po czym napisał recenzje na podstawie konsolowej wersji. Edytowane 23 Sierpnia 2009 przez mastertab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLANTMEN Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Problem portu konsola->pc, sprobuj zmienic czestotliwosc odswiezania na 60hz. Zwiększyłem rozdzielczość na myszce na max i daje radę ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Zwiększyłem rozdzielczość na myszce na max i daje radę ;) Zmiejszenie/zwiekszenie czestotliwosci odswiezania w przypadku niektorych portow potrafi zdzialac duzo, duzo wiecej niz zwiekszenie dpi na myszce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLANTMEN Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2009 W moim przypadku wystarczy :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
war3 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2009 W moim przypadku wystarczy :) u mnie wsio bardzo dobre. btw - działko przeciwlotnicze to nie automat.. musi się dłużej obracać.. a grę już skończyłem :) daję 8/10. bawiłem się przednio :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GenghisKhan Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2009 fajnie sie w to gra:) czuć klimat z return to castle wolfenstein nazi experymenty itp;) fajnie jest graficznie 2lata do tyłu;) nie przeszkadza to jednak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2009 (edytowane) Jak widzę niektórzy żyją przeszłością ... ;) Patcha już instalowaliście? Ja bez tego gry nie odpalałem a baboli na razie nie ujrzałem [~50% gry] btw Woala nikt nie karze Wam włączać ;) Edytowane 23 Sierpnia 2009 przez Arni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2009 (edytowane) btw Woala nikt nie karze Wam włączać ;)Przy 50% gry nie, później okazuje się, że są jednak niezbędne. Do RTCW jednak jej brakuje, trochę klimat słaby w tej nowej edycji, wolałem mistycyzm bez super mocy, ale cóż taka moda widać nastała. Graficznie trochę słabo, wiem wiem id tech 4 ma swoje lata jednak myślę, że dało radę coś więcej z tego wycisnąć, ale widać że to typowy konsolowy port więc specjalnie do edycji PC nikt się nie przykładał, więc grafika jest jaka jest. Dźwięk dobry jeśli chodzi o muzykę, głosy postaci też niezłe, dźwięk broni oprócz Mauser-a taki sobie nie czuć w ogóle powera Sturmgewehr-a (jak ktoś słyszał prawdziwego to wie ocb). Bronie mogą być choć ich ilość mała brak pistoletów, Thompsona też boli, futurystyczne bajery ładnie się prezentują, ale wyobraźnia chyba trochę za bardzo poniosła ludzi z Raven-a. Całokształt gry to góra 7/10 nie więcej, a przez wzgląd na stare dobre czasy gdzieś około 1993 roku pierwszego Wolf-a i pamiętnego i386 powinienem coś odjąć, ale jakoś nie mogę przecież to Wolf :wink: Edytowane 23 Sierpnia 2009 przez mastertab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satou Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2009 (edytowane) Czegos tu nie rozumiem. Tworcy jakos musieli przemycic do gry jakis nowy patent ktorym mogliby w jakis sposob urozmaicic rozgrywke , padlo na dodanie Woala i jego specjalnych wlasciwosci. Czego sie spodziewaliscie ? Tego samego co w Wolf3D tylko w High Definition ?? Jesli w RTCW podjeli sie wprowadzania motywow okultystycznych, to tym bardziej nie mogli ich nie rozwinac w Wolf2. A to ze zawsze mozna cos zrobic lepiej lub gorzej, to mozna zarzucic kazdemu innemu tytulowi. Edytowane 24 Sierpnia 2009 przez satou Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milkman Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2009 a mi się gra jak najbardziej podoba, gram na hardzie - męczę się teraz z ostatnim bossem ;p . Dawno już mnie żadna, nowo wypuszczona gra SP tak nie wciągneła :-) Grafika wcale nie jest taka zła, imo trochę za blada ale to kwestia ustawień kolorów. Na 1szy rzut oka faktycznie nie zachwyca, ale niektóre lokacje są naprawdę ładne, zresztą jak wpadniemy w wir akcji to grafika nie jest najważniejsza (aczkolwiek nie zgadzam się ze stwierdzeniem ,że jest na poziomie COD2/HL2 chociaż dla mnie HL2 dalej jest ładny :P ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strongmen Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Ja rowniez stane w obronie nowego Wolfa Najlepszym elementem jest fakt ze wraz z biegiem akcji gra coraz mocniej wciaga ... Pozniejsze lokacje sa SUPER ---, cala zabawa tak nakreca ze nie sposob oderwac sie od gry Grafika co prawda nie jest moze poziomu Crysisa, ale uwazam ze jest na odpowiednim poziomie a co najwazniejsze pozwala cieszyc sie super plynnoscia na najwyzszych detalach nawet na srednim sprz-ecie. Ponad to w gre jest wiele ciekawych pomyslow ktore dodatkowo pozwalaja sie cieszyc z tytulu. Najwazniejsze stwierdzenie to jak wspomnial kolega wyzej - ze juz dawno zadne SP mnie tak nie wciagnelo jak nowy WOLF Polecam ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zigi Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Może i grafika nie najwyższych lotów, może i liniowa do bólu, może i parę pomysłów zrealizowanych średnio ale gra się całkiem przyjemnie. A chyba o to chodzi a nie o porównywanie rzeczywistości do własnych oczekiwań. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sheenek Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Gra jest dobra, wciaga i bawi. Grafika no coz tak jak wszyscy juz napisali nie jest rewelacyjna, ale zdecydowanie wystarczajaca. To co mnie meczy i denerwuje to znajdzki, poprostu nie nawidze tego w jakiejkolwiek grze, psuje caly fun, odciaga od akcji na rzecz ciaglego poszukiwania, woreczkow, ksiag i karteczek, a robic to trzeba jak chce sie miec jak najwiecej mocy i upgradeuw. Jedyny plus to to ze zwiedzamy wtedy wszystkie zakamarki. Fakt ze nie jest to stary wolf, ale jezeli przestaniemy patrzec na gre przez ten pryzmat to mamy kawal porzadnej sieczki. Ostatni raz to chyba Bioshock dal mi podobe doznania, no i Wolf przez te moce troche mi go przypomina. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Do Bioshocka to ta gra ma 100 lat świetlnych. Co prawda zaczyna bardziej wciągać w późniejszych poziomach i nie jest tak źle jak na początku gdy przełazimy przez te same ścieżki po 5x i zawsze tłuczemy tych samych kawalerów. Poziom "Pieczara" był na prawdę odlotowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Gra jest dobra, wciaga i bawi. Grafika no coz tak jak wszyscy juz napisali nie jest rewelacyjna, ale zdecydowanie wystarczajaca. To co mnie meczy i denerwuje to znajdzki, poprostu nie nawidze tego w jakiejkolwiek grze, psuje caly fun, odciaga od akcji na rzecz ciaglego poszukiwania, woreczkow, ksiag i karteczek, a robic to trzeba jak chce sie miec jak najwiecej mocy i upgradeuw. Jedyny plus to to ze zwiedzamy wtedy wszystkie zakamarki. Fakt ze nie jest to stary wolf, ale jezeli przestaniemy patrzec na gre przez ten pryzmat to mamy kawal porzadnej sieczki. Ostatni raz to chyba Bioshock dal mi podobe doznania, no i Wolf przez te moce troche mi go przypomina. nie no Bioshock to jest zupełnie inna liga. Mi w Wolfie poza zamkiem żadna lokacja w pamięć nie zapadła wszystko takie samo, tak samo ciemne i plastikowe. nawiązując do Bosów to najtrudniejszym z nich jest, a raczej byli ci kolesie ogoleni na łyso, którzy w czasie gry używali mocy by wytworzyć tarcze wokół niemców - ci właściwi bosowie albo wystarczyło w nich pakować ile się da albo odkryć sposób eliminacji potem już leciało to w tempie ekspresowym. Strongmen Ponad to w gre jest wiele ciekawych pomyslow ktore dodatkowo pozwalaja sie cieszyc z tytulu. Chętnie posłucham jakie :) Zmiana magazynka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Chętnie posłucham jakie icon_smile3.gif Zmiana magazynka?*WOAL *brak pustych pomieszczeń/spawnów jak to bywa w wielce genialnych Cod'ach *bieganie po mieście a nie alleluja i do przodu bez możliwości zawrócenia się po przeskoczeniu przes jakiś żałosny murek *znajdźki rodem z wolfa3d *... ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2009 *WOAL *brak pustych pomieszczeń/spawnów jak to bywa w wielce genialnych Cod'ach *bieganie po mieście a nie alleluja i do przodu bez możliwości zawrócenia się po przeskoczeniu przes jakiś żałosny murek *znajdźki rodem z wolfa3d *... ;) ad. 1. Jakby go nie było to nic strasznego by się nie stało ad. 2. To jest duży plus głupie respawny w nieskończoność to główna wada Cod-ów. ad. 3. To kwestia mechaniki jeśli nie można przeskoczyć małego murka to znaczy, że twórcy gry nie mieli lepszych pomysłów na utrudnienie gry, zresztą likwidacja setki przeciwników po raz "n-ty" w jednym miejscu była już w FarCry 2 i tu i tam lekko denerwuje, ale nie jest to jakiś szczególny powód do narzekań. ad. 4. Mimo wszystko to jednak nie są te tajemne komnaty z Wolf-a, ale i tak dobrze, że w ogóle pamiętali o znajdźkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2009 (edytowane) Tylko te znajdźki są tak durnych jak na dzisiejsze czasy miejscach, że aż śmiać się chce podczas gry. Np. w szpitalnej salce pacjentów leżą sztabki złota :P Edytowane 24 Sierpnia 2009 przez Kaeres Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2009 (edytowane) toz to pacjenci nie moga miec juz zlota w swoich szafkach? moze to z blomby. kazdy moze dorobic sobie historyjke do tego jak to sie tam znalazlo ;] Muzyka jest do bani. poza moze dwiema lokacjami w ogole nie oddaje klimatu panujacego w grze/mapie. juz mogli dac tą z RCTW ;] Edytowane 24 Sierpnia 2009 przez Sarkazm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2009 *WOAL *brak pustych pomieszczeń/spawnów jak to bywa w wielce genialnych Cod'ach *bieganie po mieście a nie alleluja i do przodu bez możliwości zawrócenia się po przeskoczeniu przes jakiś żałosny murek *znajdźki rodem z wolfa3d *... ;) 1. No tak noktowizor + śmieszne latające rybki + "moce" mnie to nie porwało ale rozumiem, że niektórym się może podobać.ok. 2.1. dla mnie żaden CoD genialny nie był ba trochę im do takiego statusu brakuje 2.2. brak pustych pomieszczeń? Cokolwiek to oznacza to jakoś nie widzę w tym zalety 3. Super mega hiper fajne miasto. Wszystko to jeden wielki korytarz gdzie niemalże za rączkę nas się prowadzi i pokazuje: "Tutaj chciałbyś isc? O nie tu planszy już nie ma." Do tego objawia się tutaj największa bolączka jaka została wspomniana w pkt 2. czyli respawny! Ile razy można zabijać ten sam oddział? Na początku to denerwowało później stwierdziłem, że jest to tak beznadziejne, że od razu włączałem osłoną i przebiegałem przez korytarz czy jak kto woli ulicę nie oddając wystrzału, bo po co? 4. Po pierwsze miejsca, w których są one umieszczone często wywołują uśmiech politowania. W szpitalu jest chyba 20 sztuk złota z czego dobre 7 znalazłem w szafkach. Sprowadzało się to po prostu do tego, że otwierałem każdą szafkę jaką zauważyłem, jakież to innowacyjne! Materiały? Jak wcześniej pisałem uczeń I klasy gimnazjum pisze prace na takim poziomie jeżeli to miało zagłębiać gracza w klimat produkcji to jawnie uważa się nas za debili. Plany? Fajne zdjątka szkoda tylko, że założę się, że wszystkie wiszą na ścianach jako obrazy. Przynajmniej tak zauważyłem w wypadku kilku z nich gdzie w połowie gry zobaczyłem je jako znalezione materiały, a 2 godziny wcześniej przechodziłem obok nich w jednym z pomieszczeń. Nie mniej cóż za zaskoczenie! 5. ...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cebix Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2009 (edytowane) Po przejsciu gry stwierdzam, ze jedynymi lokacjami wg mnie wartymi zapamietania sa zamek i sterowiec - i tu mozna powiedziec, ze jest klimat. Szkoda tylko, ze psuty jest przez cala gre poprzednimi powrotami do tej samej kryjowki. Dzisiaj widocznie nie mozna wydac gry, jezeli nie ma choc odrobiny nieliniowosci. RTCW byl liniowy, ale byl swietny, gdyby tu postapili tak samo, moglaby to byc super gra, a tak to jest tylko "dobra". Edytowane 24 Sierpnia 2009 przez Cebix Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...