Skocz do zawartości
nrl

Crysis - Zamykamy :]

Rekomendowane odpowiedzi

Tam można wybrać: serwery szybsze z rejestracją i wolniejsze bez rejestracji. Wybierasz wolniejsze

A no rzeczywiscie :) Dzieki. Co do gry to mmmm. Jak juz mowilem, bedzie bardzo ciezko ją przebic :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość wioslo200mmx

Ten filmik ma juz 5 dni. Zauwazyliscie jak na tym pierwszym skacze ?? Jednak napewno do tej pory kod zostanie poprawiony 10 razy wiec wporzo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie skacze tylko tak jakby nie było tej 'ultra' płynności, ALE.... jakość grafiki miażdży!!! Nie będę wchodził w szczegóły bo bym napisał ze 3 strony :o A napiszę tylko o volumetrycznym niebie -> WoW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta. Nie wiadomo na jakim to sprzęcie jest testowane. Mimo braku tej płynności i tak powala cała reszta. Miękkie cienie czy ten Motion Blur zwalają z nóg. Niebo tez zreszta jak i sama grafika. Chce w końcu zobaczyć jakieś demko ,nawet niegrywalne :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość JestemNoobem

Bez przesady :lol: . Jezeli miałoby być niegrywalne, to wole juz sobie puścić 3dmarka 06 :P

Co ty masz do marka 06 w porównaniu z niektórymi gniotami to jest w pełni grywalny :lol:

 

A tak na poważnie to jeżeli MS tak jak obiecuje w D10 będzie wzrost wydajności to możliwe, że na porównywalnym sprzęcie na D10 będzie kilka/kilkanaście klatek więcej tylko problem jest w tym, że sprzętu D10 jak narazie niema tak jak i Visty z D10 :razz: Poczekamy, zapalimy, zobaczymy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak na poważnie to jeżeli MS tak jak obiecuje w D10 będzie wzrost wydajności to możliwe, że na porównywalnym sprzęcie na D10 będzie kilka/kilkanaście klatek więcej tylko problem jest w tym, że sprzętu D10 jak narazie niema tak jak i Visty z D10 :razz: Poczekamy, zapalimy, zobaczymy.

Vista odbierze Ci te dodatkowe klatki :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej na pewno doda.Ale w kombinacji z odpowiednim sprzętem (czyt.zgodnym z DirectX10).

 

Z DX 9 jest pewien drobny problem -tzn.każdy obiekt w grze(jakikolwiek),przebywa taką drogę zanim zostanie wyświetlona klatka obrazu:

Aplikacja(gra)->API(czyli Direct3d będący częścią DirectX)->sterownik,który przygotowywuje dane do "obrobienia" przez GPU.

Kłopot w tym ,że Dx9 dodaje sporą liczbę nadmiarowych danych(zawierających instrukcje dla sterownika), oczywiście muszą one zostać przetworzone.Czym więcej obiektów w grze,tym więcej dodatkowych obliczeń.Dlatego programiści nie moga przesadzać z ilością danych,które składają się na realizm sceny 3D.

To dodatkowe obciążenie(API+sterownik) stanowi ok.40% całości obliczeń,dopiero pozostałe 60% jest spożytkowane przez samą grę.

Wraz Direct3D10(lub DX10 jak kto woli-choć to niezbyt poprawne),czas obliczeniowy spożytkowany przez samą gre ma wynosić ok.80% co na "dzień dobry" da więcej możliwości developerom-a jak z tego skorzystają ,to dopiero zobaczymy...w każdym razie możliwości będą mieli dużo większe niż teraz.

Tyle off-topa. :wink:

EDIT

Musiałem poprawić pewien błąd logiczny("dodaje dodatkowo..."wystarczyło >dodaje<)

Edytowane przez BezbronnyPL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NA TEMAT TRYBU MULTI

 

... Według wstępnych zapowiedzi, rozgrywki wieloosobowe mają stać na znacznie wyższym poziomie niż we wspomnianym wcześniej Far Cry.

 

 

Projektanci ze studia Crytek przygotują na nasze potrzeby 6-8 oficjalnych map, na których bawić się będzie mogło jednocześnie do 32 graczy. Kod rozgrywek sieciowych został napisany od nowa, tak więc nie powinniśmy doświadczać bugow znanych z Far Cry. Do konfrontacji z "żywymi" przeciwnikami staniemy w 4 trybach: Tactical Deathmatch, Tactical Team Deathmatch, Tactical Capture the flag oraz Power Struggle. Pierwsze trzy są raczej znane i "oklepane", Power Struggle wymaga natomiast kilku zdań opisu.

 

W trybie tym rozgrywkę rozpoczynamy jako najzwyklejszy żołnierz, uzbrojony w pistolet i chroniony podstawowym pancerzem. Jednak wraz ze wzrostem liczby eksterminowanych wrogów oraz wypełnianiem kolejnych celów misji (np. przejmowanie punktów kontrolnych), rosnąć będzie także nasze konto walutowe, dzięki czemu stać nas będzie na zakup coraz to lepszego uzbrojenia i gadżetów. Jeśli zarobimy naprawdę sporą ilość gotówki, będziemy mogli pozwolić sobie na kupno prototypowego Nano-kombinezonu.

 

W trybach rozgrywek wieloosobowych napotkamy szereg pojazdów ułatwiających poruszanie się, a także likwidowanie przeciwników. Będziemy więc mogli skorzystać z usług m.in. łodzi patrolowych lub podwodnych, czołgów, helikopterów czy pojazdów opancerzonych. Co ciekawe, aby uzyskać do nich dostęp trzeba będzie zająć konkretne strefy i przejąć kontrolę nad punktem, w którym dany typ pojazdu można produkować (np. fabryka czy port). Należy jednak uważać, aby żołnierze wroga nie przejęli naszych pojazdów albo co gorsza strefy, w której można je wytwarzać.

 

Ciekawie zapowiada się również interakcja z Obcymi. Na każdej z map znaleźć się ma od 1 do 5 losowo rozmieszczonych miejsc, w których rozbiły sie statki Obcych. Po znalezieniu wraku statku będziemy mieli możliwość przeniesienia jego rdzenia do własnej strefy, zbadania obcych technologii i połączenia ich z osiągami naszej cywilizacji. Przykładowo standardowy czołg przerobić będzie można na akcelerator molekularny. Oczywiście, przeniesienie rdzenia nie będzie takie proste - Obcy będą probowali nam go odebrać. Walka kończy się, gdy kwatera główna jednej ze stron zostanie zrównana z ziemia.

 

Miejmy nadzieję, iż obietnice tworców zostaną zrealizowane w 100%.

 

źródło : neostrada world -strefa gier

Edytowane przez KaszaWspraju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wiec...

 

wchodziło sie do boxu. Po drodze na dużym LCD pokazywali Team Fortress 2. Gdy sie siedziało w srodku to na 17stocalowych LCD były obok siebie Battlefield 2000ileśtam, Crysis i coś jeszcze na co nie zwrociłem uwagi.

 

Crysis'a grało sie w MP o czym sie dowiedziałem dopiero jak zabilem 3razu swojego kolesia z teamu i dostalem cos jak punkty minus 'respektu'. Jak dla mnie gra to dosc duza ewolucja jesli chodzi o fizyke. Liscie sie wypasnie ruszaly jesli ktoś na planszy obok nas przebiegał np. przez krzaki. Spokojnie mozna było zobaczyc ktoredy biegł, nawet jak nam zniknoł z pola widzenia. Była też łódź którą mozna było pływać. Wygladała bardzo podobnie do tej z FarCry co miala wyrzutnie na dziobie. W tym momencie wlasnie poczulem ze gram jakby w bardziej podrasowanego FC, gdy obijalem sie o fale. I wlasnie tak graficznie ta gra mi sie zaprezentowała. Chyba dlatego ze była to wersja nieobslugujaca chyba jeszcze efektow DX10. Tzn nie było brzydko, ale jakos niewiadomo jak super tez nie. Ładnie - fakt, nawet bardzo. W kazdym razie rewolucja żadna. Single player niestety nie było.

 

Niestety zmartwiło mnie to, ze framerate napewno nie trzymał 30fps... Tak 20, 15.

Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety zmartwiło mnie to, ze framerate napewno nie trzymał 30fps... Tak 20, 15.

Ciekawe jaki konfig to obsługiwał? Jaka rozdziałka?

 

Może gra niezoptymalizowana jeszcze?

 

Ale patrząc na te efekty to nie może dobrze działać na wolniejszym sprzęcie .... Nie wierzę w cuda

 

Ale EOT jeśli chodzi o dywagacje jaki konfig to uciągnie ... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość wioslo200mmx

Kiedy premiera marzec 2007 czy grudzien 2006? Chcialbym jednak by osoba, ktora mi odpowie na to pytanie dala jakis dowod na to co powie :) Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość wioslo200mmx

Powiedzcie mi w koncu bo kazdy gada co innego i sie wyraznie gubie. Po 1 - jak to jest z ta premiera (dajcie mi zrodlo) a po drugie najpierw mowicie, ze patch na dx 10 wyjdzie sporo miesiecy po premierze a teraz wszyscy gadaja o efektach dx 10. Moze mi powiecie prawde i dajcie mi na to source ! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi w koncu bo kazdy gada co innego i sie wyraznie gubie. Po 1 - jak to jest z ta premiera (dajcie mi zrodlo) a po drugie najpierw mowicie, ze patch na dx 10 wyjdzie sporo miesiecy po premierze a teraz wszyscy gadaja o efektach dx 10. Moze mi powiecie prawde i dajcie mi na to source ! :)

po 1 nie ma jeszcze potwierdzonej oficjalnej premiery, ale nie ma co marzyć żeby taka gra wyszła w tym roku

po 2 wystarczy przeczytać wywiad z jednym z autorów gry jaki podałem wcześniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...