Skocz do zawartości
fipa

BMW Klub

Rekomendowane odpowiedzi

Jak da rade to E34 bierz. Sam jezdziłem troszeczke E30 Tourning kumpla (316) i komfort jest nie porównywalnmie wiekszy.

Ja swoja jezdziłem ponad miesiac zanim nie rozbiłem i powiem ze samochód marzenie. W środku cichutko (mimo dosc ładnie, basowo ryczacego wydechu (identyczny dzwiek jak maksymalnie podkreconu Nissan 350Z w NFS Underground 2)). Nie wazne z jaka predkoscia i na jakim biegu jedziesz (byle silnik miał nie mniej niz 800 obr/min) to wciskasz sandał w podłoge i niema że boli. Wolałem jezdzic Beta niz Focusem 2,0 w beznynie ojca - beta cichsza, wygodniejsza no i ten dzwiek silnika R6 - najpieknieszy dzwiek silnika jaki da rade sobie wyobrazic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem duży dylemat jak kupowałem - nie dość, że zastanawiałem się nad E36 a E34, to jeszcze silnik - R6, czy R4... I w sumie dalej nie wiem, czy dobrze zrobiłem - na pewno finansowo tak, ale ciągnie mnie do R6...

 

A przy okazji: http://www.allegro.pl/item151633804_bmw_54...omentarza_.html - ma ktoś pożyczyć kilkadziesiąt tysięcy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam okazje jak juz pisałem wyzej zrobic takie cos ze swojej za 10000zł. E34 540i w manualu wyprodukowano cos lekko ponad 700 sztuk na cały swiat wiec rarytasik jest

 

PS. To i tak nie jest M5 (ani tym bardziej Alpina B10 BiTurbo)

 

Odnosnie utrzymania:

sadze ze E30 z takim samym motorem bedzie mniej paliła i bedzie szybsza (waga) Ubezpieczenia podobne. W czesciach nie mam pojecia. Jedyne jak narazie co kupiłem to wachacz górny lewy z tuleja, specjalnie wzmacniane (dla mnie to je z tytanu na specjalne zamówienie powinni robic) za 148 + 74

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale i tak kolosalnych różnic między b10 a m5 nie ma. M5 ma przynajmniej większy silnik, zawsze można się pokusić o jakieś podkręcenie. No ale to nie zwróci, tego uczucia jakie daje posiadanie Alpiny.

Edytowane przez J.O.H.N.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale to nie zwróci, tego uczucia jakie daje posiadanie Alpiny.

I własnie to jest piekne w tych samochodach :)

Poza tym jak sie am silnik biturbo to wystarczy przeprogramowac komputer i bez wiekszych problemów moc rosnie lawinowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mozliwe...nie bede sie klocil :)

w sumie teraz tak mysle to nie przypominam sobie faktycznie m6 starej :P

Byly stare M6 (i byla to calkiem inna bajka co 635csi) . Z tym ze bylo ich tak malo szt. wyprodukowanych ze wiekszosc osob wogole nie wie o ich istnieniu[/qupte]

no prosze ile to czlowiek sie moze nauczyc w zyciu :P

Edytowane przez Pageup

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli dobrze wiem to nie było starych M6 :) Jak juz to były M635CSI ale nie mozna tego nazwac M6 bo silnik miało z tego co pamietam identyczny jak 635CSI. Jedynie miało pakiet zewnetrzny jakis ładny :)

 

Byly stare M6 (i byla to calkiem inna bajka co 635csi) :) . Z tym ze bylo ich tak malo szt. wyprodukowanych ze wiekszosc osob wogole nie wie o ich istnieniu :wink: .

Edytowane przez piotres

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Juz znalazłem i tym samym miałem racje odnosnie oznaczena :)

BMW E24 (czyli pierwsza 6) nie miała typowej wersji M (rozumiemy pod tym pojeciem cos takiego jak M3, M5, M6) tylko wersje jak pisałem wyzej M635CSi.

Silnik M30B35 został "podkrecony" w niej do 286 kucy, pozwalał na osiągniecie "setki" po 6,3 sekundy i rozpedzenie sie do 255 km/h.

Na rynku amerykanskim wersaj ta nazywała sie 645CSi

Edytowane przez guziq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...