Skocz do zawartości
Ditz

Gran Turismo 5

Rekomendowane odpowiedzi

Rozdzielam akurat fizykę od prowadzenia. Bo prowadzenie prowadzeniem, ale fajnej fizyki zderzeń GRIDowi odmówić się nie da ;) Tam przynajmniej dzwon wygląda jak dzwon, a nie rzut kartonem o ścianę.

 

Prawda jest taka, że producenci samochodów bardzo niechętnie chcą pokazać, jak ich wypust będzie wyglądał po zderzeniu z barierką przy 240km/h. Tego się nie da przeskoczyć i dlatego tylko część samochodów z gt5 będzie się rozpadać.

Albo mi się wydaje, albo ktoś tu kogoś w konia robi. Jakoś inne firmy nie mają problemów z modelowaniem uszkodzeń, czyżby zasłanianie się licencjami było czystym bullshitem? ;>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

EA (nid for spidy, całkiem drogie te wózki w rzeczywistości, a poniewierać je można okrutnie), Turn 10 (są uszkodzenia? są, a bryczek też sporo), Codemasters (to już mistrzowie poniewierania). Ciekawe, że tylko w przypadku GT słyszałem, że licencje coś tam coś tam. Wszyscy inni po prostu to robią. Zresztą nie widziałem ostatnio żadnej ścigałki, w której bryczki by się w ogóle nie psuły, ale mogłem cos przegapić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

EA (nid for spidy, całkiem drogie te wózki w rzeczywistości, a poniewierać je można okrutnie), Turn 10 (są uszkodzenia? są, a bryczek też sporo), Codemasters (to już mistrzowie poniewierania). Ciekawe, że tylko w przypadku GT słyszałem, że licencje coś tam coś tam. Wszyscy inni po prostu to robią. Zresztą nie widziałem ostatnio żadnej ścigałki, w której bryczki by się w ogóle nie psuły, ale mogłem cos przegapić.

Ja miałem na myśli porządne uszkodzenia, na wzór tych z grida :P Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem na myśli porządne uszkodzenia, na wzór tych z grida :P

Fakt pozostaje faktem. Jeżeli polyphony zasłania się tym, że licencja im nie pozwala na rozwalanie bryczek, a w FM jest trzysta wozów z czego każden jeden można zezłomować, to ktoś tu robi kogoś w konia. Edytowane przez bagienny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Że tak nie ładnie zacznę zdanie od "że" bo i też nie ładnie powiem ale Żydowi to i krzyż w kościele przeszkadza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym moze i się skusił na ps3 specjalnie żeby w gt5 pograć (toć fanem ścigałek jestem od zawsze), ale po tym co tu zobaczyłem to chyba jednak zachowam sobie te tysiąc z hakiem na dobrą kierownicę i forzę 3...może i nie będzie można tam tych samochodów zezłomować jak w gridzie xD ale przynajmniej się niszczą, daciach!ą a przede wszystkim dają pomalować. Inaf for mi. Nie skomentuję fizyki z gt5 bo szacunek do tego tytułu, w który zagrywałem się od dwójki aż do części czwartej mi nie pozwala :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak na moje to troche sie czepiacie... Fakt, propaganda polyphony nie zna granic, te "zniszczenia" sa zwyczajnie smieszne, ale czy naprawde fan scigalek bedzie sie odbijal od bandy do bany zeby sie zderzak urwal? ;) Mi tam glownie zalezy na jako takiej realnosci scigalki - liczy sie model jazdy, grafika i fizyka. Zniszczenia schodza na 2gi plan ;) I tak jeden powazniejszy blad konczy wyscig :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...) liczy sie model jazdy, grafika i fizyka. Zniszczenia schodza na 2gi plan (...)

Sam sobie przeczysz... Jeśli nie ma zniszczeń, to o kant d*py możesz potłuc model, grafikę i fizykę. jako, że daleko będą odbiegać od realności. Wszak zniszczenia mają kolosalny wpływ na jazdę, grafikę a przede wszystkim fizykę. Nie ma się co oszukiwać - jedno nie istnieje bez drugiego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zakladalem, ze te ich "zniszczenia" beda mialy wplyw na jazde, a jedynie wyglad posysa ;) fakt, jezeli bedzie mozna sie odbijac od przeciwnikow zeby lepiej wejsc w zakret itp to spiepszyli sprawe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czemu najwięcej do powiedzenia mają XBOXowcy? B-)

 

A tak nawiasem mówiąc to opowiadacie niezłe ciach!ły. Jakim prawem za wzór modelu jazdy i zniszczeń dajecie FM2/3? Waląc 150km/h w bandę w FM jedziemy dalej. Pokazać Wam filmik co dzieje się z autem przy 60km/h? :] I to ma być symulacja? No proszę Was. Najlepsze w FM3 jest poślizg bokiem i dachowanie na jednym z filmików. Naprawdę bardzo realne. :) Jak chcecie dawać jakieś przykłady to sądzę, że powinniście zacząć od RBR gdzie poważniejszy dzwon kończy wyścig. :) Teraz może coś o zniszczeniach. Znów FM jest wyznacznikiem? Realistyczne zniszczenia to ma Burnout od dawien dawna i żadna Super Forza mu nie podskoczy. To co jest w FM to namiastka realizmu i tego co w Burnoucie i nie mówcie mi, że FM pod tym względem wyznacza standardy bo do realizmu to jeszcze daleka droga. :) I kolejna sprawa to poczucie prędkości na które tylko XBOXowcy majaczą. To co prezentuje GT to niemalże ideał. Jak nie wierzycie to polecam zobaczyć ten filmik. Akurat przedwczoraj się przytrafiło więc dokładnie przeanalizujcie jak przy 210km/h mijamy otoczenie. Oglądając filmiki na YT z FM3 to takie samo wrażenie daje prędkość lekko powyżej 100km/h. A największy idiotyzm porównywać GRIDA, w którym wszystko tak zapierd..., że nie idzie nic zobaczyć. :) To nie jest realne. Uwierzcie, bo przez 9 lat przejeździłem prawie 1000000km i wiem co jak czuć. :) O 100km/h nie wspomnę bo to niezłe ślimaczenie. ;)

 

Na zakończenie powiem tyle. Wyluzujcie bo to są mniej lub bardziej wierne "GRY". One udają samochodówki. Żadna nie jest idealna. Każdy dostanie dobry produkt i na nim będziemy się zagrywać. Xfani dostaną niezłą Forzę, PSfani dostaną niezłe GT5 i każdy będzie happy. Nie chciałem się udzielać ale nie mogę czytać tych ciągłych bluzg i opinii pseudo fachowców. A teraz wybaczcie, bo muszę się zbierać na Gecko Cup do Kamienia Śląskiego. Wystawiamy nasze autko do wyścigu. :)

 

Pozdrawiam fanów racingu. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ze wszystkim zgoda kojak- ale obiektywnie patrząc i oceniając dostępne materiały aktualny build GT5 w porównaniu do FM3 wygląda słabo (nie piszę o li tylko a-v, ale o fizyce i tych nieszczęsnych zniszczeniach). I temu chyba nie zaprzeczysz, bo już w dwójkę przekroczyliśmy wiek "fanbojów" ;)

 

PS. Co za auto wystawiacie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawie się zgadzam. Fakt faktem jest, że aktualny build nie jest jakiś rewelacyjny. Po pierwsze to nie każde auto dostanie zniszczenia, po drugie otwierające się drzwi latające jak motyl na wietrze, po trzecie wpływ na jazdę. Analizując filmiki z uszkodzeniami mam wrażenie, że to jest tylko pokaz jak to mniej więcej będzie działało. No bo przecież te latające drzwi od boku do boku wyglądają śmiesznie i jestem pewny, że zdają sobie z tego sprawę. Wpływu uszkodzeń na prowadzenie nie zaobserwowałem więc pewnie jeszcze nie dodali. Generalnie uszkodzenia idą w dobrym kierunku. Czyli dochodzimy do momentu, w którym należało by zaprzestać oceniać gry przed jej ukazaniem. ;) Rozumiem dyskusję na poziomie ale to co dzieje się w tematach dot. PS3 woła o pomstę do nieba. :P

 

Aha. A te dziwne oświadczenia o problemach z licencją na zniszczenia od producentów aut uważam za jakieś dziwnie naciągane. Inne gry jakoś mają uszkodzenia. Oni chyba za późno się za to zabrali i teraz termin goni więc dadzą to co im się udało zrobić. Dopracują fizykę uszkodzeń i dadzą uszkodzenia tylko 170 samochodów. Inaczej tego nie próbuję tłumaczyć.

 

PS. Wystawialiśmy Calibrę FWD 3.0 v6 BiTurbo ok 360PS i 570Nm. Zajęliśmy 5 miejsce w grupie Drag. Czas jaki kolega wykręcił to niska 13 (13.06s). Generalnie były dziwne podziały z tego względu, że w jego grupie startowali tez RWD i AWD więc ciężko wystrzelić tak jak 4x4 :). Ale jesteśmy zadowoleni. Kumpel chce w tym roku zejść do wysokiej 12 i albo całkowita rezygnacja albo inny projekt.

 

Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ciekawie to wygląda, czekam na filmiki jak ta technologia sprawdza się w rozgrywce. Tej swobody ruchu zawsze mi brakowało przy widoku z kokpitów.

Mam nadzieję, że chłopaki zastosują swój starszy patent i będzie można używać psp jako lusterka wstecznego. Wtedy będzie można sobie zrobić git stanowisko do grania :D

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GT5 “Destruction Derby” footage!

Testing the first version of damage in GT5 demo at Paris Game Festival. The lap was done in a way to view most of the possible damage to the car to discover how far would the damage have impact on both visual and driving aspects.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie nic nowego.

Ostatnio kumpel mówi do mnie, że w grudniu kupuje PS3 w bundlu z GT5! Twierdzi, że gdzieś widział ofertę przygotowywaną na święta tylko nie pamięta w jakim to było sklepie. Coś mi się nie chce wierzyć ale może czegoś nie wiemy? :) To była by miła informacja. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

draak, po co te prowokacje? Co znaczy równolegle, chcesz premiery w tym samym dniu?

 

Edit:

Gdyby była znana pewna data premiery, to znalazłbyś ją w tym wątku.

Edytowane przez thuGG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://polygamia.pl/Polygamia/1,95334,7073...ro_w_marcu.html

Kazunori Yamauchi zasmucając wszystkich zebranych wskazał na marzec 2010 jako na datę wydania Gran Turismo 5 w Japonii. Nie określono, kiedy premierę będzie miała gra w innych regionach, ale jak podaje się GT5 ukończone jest dopiero w 65%.

 

TGS09: GT5 Ferrari gameplay

 

Lamborghini Gallardo LP560-4 in GT5 Demo

Edytowane przez MacOSek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W grze znajdziemy 950 samochodów, ponad 20 lokacji oraz 70 torów. Będzie dostępna integracja z YouTube oraz rozbudowany tryb multi zawierający lobby, rozmowy głosowe/tekstowe, prywatne pokoje, albumy ze zdjęciami i powtórkami online, które potem możemy wrzucić do YouTube.

Oj chyba warto czekać. Kurcze jak tu namówić żonę, że druga konsola jest mi niezbęda :ploom:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

draak, po co te prowokacje? Co znaczy równolegle, chcesz premiery w tym samym dniu?

 

Edit:

Gdyby była znana pewna data premiery, to znalazłbyś ją w tym wątku.

Żadna prowokacja, a komentarz co do planowanej daty premiery w JAP (03/2010), faktu, że GT5 jest skończone w 65% i braku wzmianki o launch date dla USA/EU.

 

A równolegle , czyli w przybliżeniu +/- 1 mc, tak by móc porównać te gry. Jeśli GT5 (spekulacja) pojawi się w EU w 05-06/2010, to porównywanie jej do FM3 uważałbym za nadużycie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...