m4r Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2012 Mogę nawet od 0 do 150, tylko ktoś mi musi po tej akcji zafundować sprzęgło :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2012 To i ja się pochwalę, 50-100 na 5. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tony Sopramo Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2012 (edytowane) Jaka skrzynia biegów? To jakies DSG? Edytowane 30 Lipca 2012 przez Tony Sopramo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2012 Ładnie poszedł, jaka to moc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeg255 Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2012 (edytowane) Ładnie poszedł, jaka to moc? Zapewne 122km,ale może i być 160:) Ale nie radzę za często prowadzić takich prób,bo jeżeli się nie mylę jest na łańcuchu,a przy takim czymś dostaję on w dupsko. Edytowane 30 Lipca 2012 przez Gr3gory Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2012 160KM/240Nm, skrzynia ręczna, ustawiłem tempomatem 50 i but. Normalnie to wiadomo, że tak nie jeżdżę, chociaż z drugiej strony przy takiej prędkości komputer "rekomenduje" użycie właśni 5 biegu Zresztą jak widać startuje z poziomu circa 1200rpm, a od 1500 jest maksymalny moment więc w sumie redukować nie ma po co. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tony Sopramo Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2012 No właśnie zauważyłem :) Już myślałem, że to DSG 7 biegów. Twoja ile ma? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2012 6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWS89 Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2012 I widać, że kompresor dmucha od tych najniższych obrotów. Widać to w różnicy gdzie jest moment- u Ciebie 1500, u mnie od 4000 jest peak momentu... Pytanie- ten TSI ma płaski moment? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgadnijcie co to za przecinak http-~~-//youtu.be/zK8tS2JaoJs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWS89 Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2012 Kangoo DCI? ;) 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgadza się o zawrotnej pojemności 1.5 :D Dziś musiałem na chwile wskoczyć w firmową budkę to zabrałem kalkulator i nakręciłem osiągi tego cacka :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2012 chociaż z drugiej strony przy takiej prędkości komputer "rekomenduje" użycie właśni 5 biegu o. Jazda ze stałą prędkością :P Dopiero jak dasz buta to po sekundach stania w miejscu powinno wyświetlać się sugestia o redukcji [; Boję się robić testy na czerwonym jajku o zawrotnych 124Nm i 6 biegach [; 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgadnijcie co to za przecinak http-~~-//youtu.be/zK8tS2JaoJs No i właśnie tutaj wychodzi to ciach!lenie o szopenie o elastyczności silnika nie biorąc pod uwagę również skrzyni biegów. Bo na tym biegu przełożenie ma pewnie podobne co inne auta mają na 4 lub 3 nawet. Osobówki na ostatnim biegu polecą te 200, a takie Kangoo to ile pociśnie, 150 - 160? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2012 (edytowane) Właśnie dlatego wrzuciłem ten filmik bo auto które ma ZTCP 65KM zbiera się na 5 lepiej niż VW z poprzedniej strony co ma 130KM. Vmax sie duzo nie pomyliłeś coś koło 140km/h dlatego porównywanie TDI 130KM który na 5 ma 1K obr z mocniejszym V6, który na tym samym biegu i prędkości ma 1,5K obr jest bardzo "trafne" :D P.S z Alfy filmiku nie mam ale przegoniłem na kazdym biegu do trochę ponad 4K obr i tak 1 - 40km/h 2 - 80km/h 3- 120km/h 4 - 155km/h 5 - nie sprawdzałem ale w max to niecałe 200km/h Edytowane 30 Lipca 2012 przez KAX_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2012 Pytanie- ten TSI ma płaski moment? Przysłowiowy "stół" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWS89 Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2012 (edytowane) Tak apropos Kangoo- Vmax licznikowy to coś koło 165 dla wersji 85KM- targacz firmowy z 400kkm na karku tak jedzie. Do 120 się zbiera jako tako. Najbardziej mnie zastanawiał fakt licznika do 7krpm- aż takie cięcie kosztów? Za to Nissan NV200 z takim samym silnikiem- do 110 idzie naprawdę ładnie- później można sobie odpuścić- ale to też targacz firmowy, który ma mało palić- co wychodzi mu znakomicie- pali litr-dwa mniej w takim samym użytkowaniu niż 1.9TDI 105KM. Na trasie do 100km/h da się zejść poniżej 4.5 z włączoną klimą, w pracy (szutry, piach, trochę asfaltu i leśnych dróg)- 5.4-5.8 (przy dystrybutorze wychodzi 5.5), TDI w analogiczniej sytuacji zjadał 6.3-7.2L (dystrybutor- 6.6). Ale jako ciekawostkę przytoczę to, że mój benzynowy 1.5 w takich warunkach mieści się w granicach 5.4-7.5 licznikowego- przy dystrybutorze wychodzi zazwyczaj koło 6.3. Edytowane 30 Lipca 2012 przez KWS89 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tony Sopramo Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2012 (edytowane) Właśnie dlatego wrzuciłem ten filmik bo auto które ma ZTCP 65KM zbiera się na 5 lepiej niż VW z poprzedniej strony co ma 130KM. Vmax sie duzo nie pomyliłeś coś koło 140km/h dlatego porównywanie TDI 130KM który na 5 ma 1K obr z mocniejszym V6, który na tym samym biegu i prędkości ma 1,5K obr jest bardzo "trafne" P.S z Alfy filmiku nie mam ale przegoniłem na kazdym biegu do trochę ponad 4K obr i tak 1 - 40km/h 2 - 80km/h 3- 120km/h 4 - 155km/h 5 - nie sprawdzałem ale w max to niecałe 200km/h Ma 1.5k RPM przy 50km/h bo dobija do 7k RPM na 5 i ma wtedy 225kph według GPSu A Golf musi ciągnąć od 1kRPM bo jakoś do 4kRPM ciągnie. Z resztą owe V6 nawet jak skręca się na 5 to nie gaśnie przy 500RPM w przeciwieństwie do Golfa, który przy podobnej prędkości np. przy jeździe po parkingu na 2 potrafi zgasnąć. I od 1K RPM jedzie lepiej. Co nie zmienia faktu, że elastyczność na 5 to dla mnie raczej 100-180km/h a nie 50km/h-100km.h To jest stół http://www.rri.se/po...hp?ChartsID=809 Edytowane 30 Lipca 2012 przez Tony Sopramo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OCM4n14k Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2012 A nu, 1.9TDI w Golfie i Passku często potrafi zgasnąć jak ma niskie obroty, ale moje stare 1.9TD co to tylko 75 kuni ma rusza z 2 bez problemu i nie gaśnie w takich warunkach. Raz udało mi się go zgasić na wstecznym jak pod górke ruszałem i gazu nie dałem ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enter Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2012 To jest stół http://www.rri.se/po...hp?ChartsID=809 elektroniczny kaganiec na moment... tutaj "naturalny stół": Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tony Sopramo Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2012 (edytowane) Która to generacja Legacy? I jak znosi gaz? Edytowane 30 Lipca 2012 przez Tony Sopramo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enter Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2012 (edytowane) Legacy IV, tzw BP5. Nie ma najmniejszego problemu z gazem jak się robi regularnie przeglądy. Niestety co jakoś czas trzeba regulować zawory co wiąże się z wyjęciem silnika... Wykres nie jest mój:) Edytowane 30 Lipca 2012 przez enter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tony Sopramo Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2012 Podoba mi się ten model :) Tylko nie wiem czemu 3.0R pomimo 265KM ma i tak 8.4 do setki. Co przy tej mocy nie urywa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enter Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2012 (edytowane) Nie 265 tylko 245KM:) 8,2 ma wersja z automatem, manual 6,9 http://www.subaru.pl...et/09legacy.pdf chyba że kombi, to wtedy 8,4 automat i 7 manual Edytowane 30 Lipca 2012 przez enter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2012 Manual w normie jak na moc i mase, ale automat to jakaś masakra. Wysłane z Transformera TF300 za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enter Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2012 Automat niestety jest porażką... Manual wg mnie jest b. dobrze jak na 1,5t i stałe 4x4. Zagadka, co to za wajcha?:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2012 (edytowane) otwieranie bagażnika? update: to jest reduktor, a raczej dźwignia do jego właczenia Edytowane 30 Lipca 2012 przez piotreek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tony Sopramo Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2012 @Enter tak też podejrzewałem ale nie mogłem nigdzie znaleźć specyfikacji wersji manualnej. 6.9 To już normalny wynik dzięki ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2012 (edytowane) Automat niestety jest porażką... Manual wg mnie jest b. dobrze jak na 1,5t i stałe 4x4. Zagadka, co to za wajcha? ta wajcha to reduktor, legancy 4x4 chyba jako jedyny samochód osobowy posiada biegi zredukowane, ciekawostka taka. Edytowane 30 Lipca 2012 przez slavOK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tony Sopramo Opublikowano 30 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2012 ta wajcha to reduktor legancy 4x4 jako chyba jedyny samochód osobowy posiada biegi zredukowane, ciekawostka taka. Ładny kombajn z tego Legacy. 3L silnik i manual 6 biegów do tego z reduktorem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...