Skocz do zawartości
Sid

Codzienność za kierownicą

Rekomendowane odpowiedzi

Nie umiem ci odpowiedzieć, bo musiałbym wstrzyknąć sobie wiadro marichuanen, żeby wpaść na kretyński doprawdy pomysł zakupu drugiego takiego samego samochodu. Boję się zapytać co i gdzie sobie wstrzykujesz, że coś takiego przyszło ci do głowy.

 

No cóż, jeśli nie zauważysz różnicy między przedliftową GV 3d, a poliftową GV 5d, to może pora iść do lekarza od oczu?

Foty nie widziałem, więc sugerowałem się tym, co wypluło mi Allegro na podane kryteria: pojemność 2000+, 4WD, 99999PLN.

Gratuluję wyboru.

Pomysł wpadł mi do głowy, jak upierałeś się, że podanie modelu bez fot to nie to samo.

A wzrok mam niezły. Na biedronkowych +1.0 widziałem lepiej niż normalnie, ale +2.0 rozmywa mi obraz, więc nie jest źle. ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2 minuty spóźnienia (poprawiania błędów i literówek)...było bardziej się przykładać na polskim...nigdy sobie nie wybaczę tego jonasowego plusika.

Masz drugiego na pocieszenie, żebyś nie mówił potem że tu podli ludzie.

 

No już przez chwilę zastanawiałem się, czy kizashi nie kupiłeś, ale stwierdziłem, że CTV nie przełkniesz, a bez tego 4x4 nie da się. I wyszło mi po krótkim przeglądzie rynku, że to w takim razie musi być GV

Kizashi nie ma w Polsce w ogóle w żadnym salonie, żeby się przejechać. Silnik ten sam co w GV, benzynowe 2.4. W manualu i FWD setkę robi w nieco ponad 7 sekund, automat CVT i AWD to już 8,8 jeśli dobrze pamiętam.

 

A mogła być GrandVitara V6, ale nie sprzedają jej w pl bo jesteśmy narodem 1.2 tfswtfi

Dzięki czemu już nawet tego 2.4 nie będzie można kupić.

GV V6 ma pojemność 2.7, jest oferowana w US & A, a do tego miewa napęd tylko na tył i archaiczny czterobiegowy automat. Całkiem bez sensu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GV V6 ma pojemność 2.7, jest oferowana w US & A, a do tego miewa napęd tylko na tył i archaiczny czterobiegowy automat. Całkiem bez sensu.

Jest w japonii zdaje się w manualu. W polsce w 2009 bodajże przez chwilę była dostępna 3.2 230+KM 4x4, ale tylko automat 5 biegów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest w japonii zdaje się w manualu. W polsce w 2009 bodajże przez chwilę była dostępna 3.2 230+KM 4x4, ale tylko automat 5 biegów.

W Japonii jeżdżą po złej stronie ulicy. Wersja stamtąd jedynie na kocyk, rejestracja będzie możliwa od stycznia 2015. To dopiero się zacznie, jak plebs naściąga z dzikusowych szrotów jakiegoś złomu, zdobędzie przegląd za flaszkę jak to przywykł robić i ruszy na drogi żeby zabijać.

 

Szejsetą to się wurst wozi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ułatwię Wam bo widzę, że jonas się zgrywa jak zawsze:
http://www.landrover.pl/uploads/katalogi/RR05122013.pdf
5.0 V8 S/C Autobiography

 

czasami warto siedzieć na xupie ;)
 

 

9dba3ae7a0_640.jpg

Edytowane przez SEKS_DESTRUKTOR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rejestracja będzie możliwa od stycznia 2015. To dopiero się zacznie, jak plebs naściąga z dzikusowych szrotów jakiegoś złomu, zdobędzie przegląd za flaszkę jak to przywykł robić i ruszy na drogi żeby zabijać.

Uuu, na ile przejrzałem pobieżnie, to grubo będzie, bo nawet kamera na lusterko/lusterko peryskopowe nie będą obowiązkowa dla anglika. Z polskim zamiłowaniem do jazdy na zderzaku, darwinizm szybko zrobi swoje... tylko szkoda, że przy okazji trochę niewinnych ludzi zginie. Pewnie tych z pobocza, bo jak lewą nic nie widać do przodu, to na prawą się będzie wyjeżdżać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uuu, na ile przejrzałem pobieżnie, to grubo będzie, bo nawet kamera na lusterko/lusterko peryskopowe nie będą obowiązkowa dla anglika. Z polskim zamiłowaniem do jazdy na zderzaku, darwinizm szybko zrobi swoje... tylko szkoda, że przy okazji trochę niewinnych ludzi zginie. Pewnie tych z pobocza, bo jak lewą nic nie widać do przodu, to na prawą się będzie wyjeżdżać.

 

Kolejny argument do montowania dwóch kamerek w aucie :-|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co tu tak cicho?

 

To tylko cisza przed burzą, jaką wywołała informacja o aucie jakie kupił Jonas.

 

Ale z tego co ja pamiętam, to nie ta wersja wyposażenia którą Sławek podał. Może niech sama gwiazda się wypowie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro wątpliwości zostaną rozwiane, a maść została już zapewne dawno wyprzedana :biggrin: Mnie ciekawi jaki tam jonas dobrał sobie kolorek, bo na Phoenix Red to chyba żona się nie zgodziła :>

Ponieważ modelu już nie produkują, to choćbym srał petrodolarami małe żółte rączki nie wyprodukują mi niebieskiej. Zostały czarne, śrybrne (te co brudu nie widać), jasno- i ciemnobrązowe oraz ciemnoszare.

Czerwony samochód, żeby wyglądał dobrze, musi być

a) zajebiście szybki

b) mały

c) włoski

lub wszystko naraz.

 

Cokolwiek byleby w wersji Janusz bądź Czesław edition, wystarczy na ból [gluteus maximus] w ilości dużo. Zazdro plebsu plusik milijon! :>

/jk

Jest lepiej, na fakturze napisali "wersja premium". Ani słowa o tym, że to jedyna dostępna z powodu zakończenia produkcji. Premium! Jak Skoda aczfureczka aszusteczka w tedeiku i kombiku, ha!

 

Pozwólcie, że zacznę. Tak, za tą kasę kupiłbym coś innego. I nawet nie dlatego, że Vitara jest zła (bo nie jest) lecz dlatego, że takową już posiada.

Nadal wszczykujesz tą marichuanen? Takowa idzie w rozliczeniu, po cholerę mi dwa podobne samochody?
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozwólcie, że zacznę. Tak, za tą kasę kupiłbym coś innego. I nawet nie dlatego, że Vitara jest zła (bo nie jest) lecz dlatego, że takową już posiada.

 

Będzie miał dwie i ..uj jedną będzie woził gruz z budowy i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego?

Pomijając już wątpliwą opłacalność, to ostatni raz miałem kontakt z salonem w 1998 roku, a wtedy nie przyjmowali aut w rozliczeniu. Nie znalazł się żaden znajomy chętny na mamuta?

 

Odpowiem za jonasa - zobaczymy, w ilu punktach mnie poprawi:

1. Używane.

2. Traktor.

3. Skóra.

4. Wielkie.

5. Mały prześwit.

6. Brak 4x4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Kupić 5kę z najbardziej <span style='color: red;'>[ciach&#33;]</span>iany w dodatku słabym silnikiem... to dopiero bezsens.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[...]

 

Jest lepiej, na fakturze napisali "wersja premium". Ani słowa o tym, że to jedyna dostępna z powodu zakończenia produkcji. Premium! Jak Skoda aczfureczka aszusteczka w tedeiku i kombiku, ha!

 

[...]

Meh, to nie to samo co hajlajn.

Edytowane przez Konar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czerwony samochód, żeby wyglądał dobrze, musi być

a) zajebiście szybki

b) mały

c) włoski

lub wszystko naraz.

No nie wiem. Ja np nie lubię czerwonych samochodów (nie podobają mi się), ale ten urywa ryjek:

http://allegro.pl/galant-2-5-v6-lpg-sedan-klima-automat-alu-na-pl-i4712377525.html

Zastanawiam się tylko, ile w tym kolorze jest ciekawego lakieru, a ile Photoshopa ;]

 

Kupić 5kę z najbardziej <span style='color: red;'>[ciach&#33;]</span>iany w dodatku słabym silnikiem... to dopiero bezsens.

Nigdy nie sądziłem, że dożyję czasów, gdy na 184-konny silnik Diesla będzie się mówić, że jest słaby. ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie znalazł się żaden znajomy chętny na mamuta?

Nie mam znajomych.

 

Odpowiem za jonasa - zobaczymy, w ilu punktach mnie poprawi:

1. Używane.

2. Traktor.

3. Skóra.

4. Wielkie.

5. Mały prześwit.

6. Brak 4x4.

7. Niemieckie.

 

Meh, to nie to samo co hajlajn.

Wiem, ale nie mów nikomu.

 

Nigdy nie sądziłem, że dożyję czasów, gdy na 184-konny silnik Diesla będzie się mówić, że jest słaby. ;]

Półtorej tony żelastwa czymś trzeba targać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mam znajomych.

Świnki nikt tutaj nie chciał, bo brzydka była. Ale mamuta może by ktoś wziął. ;]

 

Półtorej tony żelastwa czymś trzeba targać.

Mam ponad 1.5 tony żelastwa, mniejszy silnik, słabszy, do tego benzynowy i z automatem. Sugerujesz, że jest wolny? ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ULI, a co powiesz na klasycznego Rapida? ;)

(skoda rapid)

Ale że co? Mam Ci polecić? Chcesz kupić? Mam ocenić z ryja czy z mechaniki? ;]

Kiedyś podobały mi się 125p, 132, Taurus, Manta i inne wyroby czasów PRL od nas i sąsiadów. Jednak odkąd posiadam E39 powoli stwierdzam, że chyba nie wróciłbym już do tych topornych konstrukcji. Mimo, że z E32 czy E34 byłbym zadowolony, to wolę Magentis, który ma więcej poduszek, więcej bajerów, więcej gwiazdek w NCAP. Jak się ma dziecko na foteliku za sobą, to myśli się trochę innymi kategoriami.

Edit:

Damn, dopiero zajarzyłem, o co Ci biega. ;]

Wolałbym nowe Toledo... wiesz, luksus w standardzie... czy jakoś tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...