NostradamuSek Opublikowano 21 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2016 Albo WRX STi, dużo mnóstwo koni za względnie nieduży pinions. Tylko ten serwis, bo bezawaryjny to ten pokemon nie jest. A właśnie o nim myślę... i chyba w przyszłym roku kupię... mam zamiar przeznaczyć coś ok 40k. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 21 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2016 (edytowane) Ja liczyłem na swap w lanosie, a ty jakieś subaru będziesz kupował... Edytowane 21 Września 2016 przez KAX_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NostradamuSek Opublikowano 21 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2016 (edytowane) Lanos dalej będzie za wołka robił, idzie mu doskonale. http://daewooforum.pl/temat72288.html Ta zabawa raczej odpadnie... Edytowane 21 Września 2016 przez NostradamuSek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 21 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2016 http://www.youtube.com/watch?v=7QkrFtc2v_Y Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikelos Opublikowano 21 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2016 Wracając do oleju w skrzyniach manualnych. Wieść gminna niesie, że producenci aut nie przewidują konieczności wymiany oleju w w/w (na okres trwania gwarancji). Tyle, że info z nawiasu nie jest nigdzie podawane. Nie pytajcie o źródło, bo to "poczta pantoflowa". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 22 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2016 Szowinista? Masz Ci los... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NostradamuSek Opublikowano 22 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2016 Wczoraj na A4 Katowice-Gliwice (3 pasy) - babka wpinkoliła się ze środkowego, na lewy pas ... auto do kasacji ... babka zdrowa. Pewnie martwy punkt lusterka. Dziś ta sama trasa Gliwice-Katowice, gość z przyczepą z lewego zajechał mi pas, na trąbnięcie moje, dał migacz, że odbija w prawo ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 22 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2016 (edytowane) Szowinista? Masz Ci los... Masz rację, szowinista z niego bezczelny, bo ośmielił się na kobietę zatrąbić, kiedy spała na zielonym zatrzymując ruch, zamiast pozwolić jej dospać. Ona za to pokazała swoją niefeministyczną kulturę najwyższych lotów, pokazując mu zupełnie zasłużonego FuckYouMadafaka i obsypując go werbalnie, równie górnolotnymi, na miarę elyt, zwrotami. GRAHAM - to teraz już wiesz za co te minusy złapałeś! Edytowane 22 Września 2016 przez Kyle 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 24 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2016 Znajomy przyjechał do Polski wynajętym Focusem ST. Avis genialnie założył do takiego samochodu wielosezonówki :lol: Po drodze zdążył gdzieś uszkodzić oponę i w serwisie założyli na przednią oś zimówki :lol: Muszę powiedzieć, że ciekawie się jeździ z 250 KM na przedniej osi na zimówkach przy 20*C. Pierwsze 3 biegi nie mają w ogóle trakcji. Ale autko ogólnie fajne, myślałem że będzie twardszy a w sumie teraz rozważam jakiegoś hot-hatcha na co dzień. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 24 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2016 HH na co dzień to same plusy jeśli nie potrzebujesz sobie wacka powiększać. Tanie, mało palą, świetnie się prowadzą, łatwo zaparkować itp itd. Masz plusika, kup sobie za niego jakiegoś forda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 24 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2016 rozważam jakiegoś hot-hatcha na co dzień.E36 compact 316i + LPG! A nie, czekaj ... 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 24 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2016 Czy Ford to się dopiero okaże. Wybór jest dość duży - Golf GTI, Leon Cupra, Octavia RS, Megane RS, 308 GTI, Focus ST, Astra OPC i pewnie jeszcze coś pominąłem w tym przedziale cenowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 24 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2016 Chciałem dodać A45 ale rzuciłem okiem na cenę... Cenią się. Ciekawi mnie jak zachowuje się VTEC Turbo ;) No i najkrótsza nazwa - Giulietta Quadrifoglio Verde. :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 24 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2016 A45 to już inna półka, tak samo jak RS3, Focus RS, M140i. Zarówno cenowo jak i pod względem mocy. R-type nie ma zawieszenia, więc na tor może tak, ale na polskie drogi na pewno nie. A250 albo 125i to też jakieś opcje, pewnie nawet wygodniejsze na co dzień. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 24 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2016 Obawiam się że 1/3 hot hatchy z zawieszeniem i niskim profilem opony na polskie drogi będzie drogą przez mękę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 24 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2016 (edytowane) Będzie drogą przez mękę jeśli już masz pierwsze objawy demencji starczej lub mieszkasz w Polsce B. Co do zimówek latem też miałem taki głupi pomysł i chciałem Brera dojeżdżać na zimówkach do zimy bo już były w średnim stanie, a na zimę kupić nowe zimówki i dopiero na wiosnę letnie. Skończyło się na zakupie kompletu opon w środku lata. Kontrola trakcji miała sporo zajęcia do 3 biegu, a ABS przy każdej okazji sobie trytał. Foczki ST z jednej strony fajne auta, a z drugiej? Wsiadasz i wiesz, ze siedzisz w fordzie. Nie wiem jak mk3 ale mk2 porażał paskudnoscią i tandetą w środku ale prowadzi się to lepiej niż Brere. Edytowane 24 Września 2016 przez KAX_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 24 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2016 Między MK2 i MK3 jest duża różnica. Mi osobiście pasuje wnętrze nowego Focusa a zawieszenie w ST nie było takie twarde jak myślałem. Gdybym znalazł tani lot Frankfurt Katowice to bym przetestował ST na trasie 900 km a tak to znajomy zapłacił 650 EUR ekstra za wynajem :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 26 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2016 Kamikaze w 30 letnich BMW. Hamował mi specjalnie przede mną gdyż nie chciałem dac się wyprzedzić. Jakiś gośćna rondzie wymusił pierszeństwo, a kiedy zatrąbiłem to się na rondzie zatrzymał i czeka. Żeby zrobić na złość. Dlaczego nie chciałeś dać się wyprzedzić? Trąbiłeś, by uniknąć zagrożenia czy może gdy było już po wszystkim? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 26 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2016 Czy Ford to się dopiero okaże. Wybór jest dość duży - Golf GTI, Leon Cupra, Octavia RS, Megane RS, 308 GTI, Focus ST, Astra OPC i pewnie jeszcze coś pominąłem w tym przedziale cenowym. Bierz coś z DSG, nie będziesz żałował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 26 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2016 Teraz już chyba większość koncernów ma w ofercie dwusprzegłówkę... ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 26 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2016 (edytowane) Koncerny tak, ale nie do wszystkich HH można dołożyć automat. Swoją drogą zobaczyłem 308 GTI - silnik 1.6 i 270 KM :blink: Koncernu VAG nie darzę specjalną sympatią, więc wybór się trochę komplikuje. Może skończy się na 125i z automatem i spokój... Edytowane 26 Września 2016 przez Imperator Kret Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 27 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2016 Brzytkie. Chyba ze w coupe, to tylko troche brzytkie i drogie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWS89 Opublikowano 27 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2016 Czy brzydkie... To bym polemizował. Romans z Banglem też musiał się opatrzeć i w gruncie rzeczy nie były to skończone paskudy. No i kolejne lato minęło- i nie zdecydowałem się na zakup wielosezonówek na okres jesienno-zimowy. Czego żałuję- bo grunt się wychładza jak jasna cholera (2-4-6stopni), a w dzień dobijamy do tych 18-20. Czyli ni w pip, ni w oko. I chcąc zmienić Pilot Sporty 3 na Ultragripy 8- odwrócę sytuację- gdzie z rana będzie spoko, ale popołudniu będę piszczał na każdym zakręcie. Za to Ojciec zainwestował w Vredsteiny Quatrac 5 do woła roboczego i... Powiedział że to najlepsze opony na których jeździł- bo nie zwracają na siebie kompletnie uwagi. Jedzie? Jedzie. Nie błyska kontrolkami z rana po przymrozku i w deszczu? Nie błyska. W razie czego- czeka komplet klasycznych zimówek, więc jeżeli zaczną być już niewystarczające- to po prostu się przekręci koła. Tak więc- test trwa nadal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 27 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2016 Swoją drogą zobaczyłem 308 GTI - silnik 1.6 i 270 KM :blink: To tylko niespełna 170KM z litra, mietek w A klasie robi 190KM z litra. Niedawno osiągniecie w aucie 100KM z litra było czymś teraz mamy prawie 200koni z litra pojemności jak w motocyklach ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 27 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2016 Do A45 już się przyzwyczaiłem, poza tym to jest AMG, więc szaleństwo jest jakby w standardzie. Ale Peugeot i 170 KM z litra? No nie wiem, zwłaszcza patrząc po tym co robili przez ostatnie kilka lat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bamboocha Opublikowano 27 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2016 (edytowane) To chyba rozwinięcie silnika co też w miniakach siedziały. Bezawaryjne to one nie były, przynajmniej z te początku produkcji. A tak w ogóle to 1.6 jest aż o tyle mniejszy gabarytowo od 2.0 że bardziej się opłaca żyłować te pierdziawki czy to po prostu "postęp" bo na czymś trzeba zarobić? Edytowane 27 Września 2016 przez bamboocha 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikelos Opublikowano 27 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2016 To chyba rozwinięcie silnika co też w miniakach siedziały. Bezawaryjne to one nie były, przynajmniej z te początku produkcji. A tak w ogóle to 1.6 jest aż o tyle mniejszy gabarytowo od 2.0 że bardziej się opłaca żyłować te pierdziawki czy to po prostu "postęp" bo na czymś trzeba zarobić? Ten postęp to "ekologia". Mniejsza pojemność z turbo lepiej wypada w syntetycznych testach zużycia paliwa/emisji spalin niż wolnossący odpowiednik o podobnych parametrach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 28 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2016 Wolnossące silniki nie mają dobrej charakterystyki, przynajmniej te do 2,5 litra pojemności. Poza tym turbo to nie jest wymysł szatana i nawet duże V6 czy V8 zyskują poprzez dodanie turbo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 28 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2016 (edytowane) Panowie jak ktos ma hmmm do stacji kontroli bo 1.10 konczy mi sie przeglad, a w listopadzie uciekam z hiszpanii ... Caly czas mialem w glowie ze przeglad mam wazny do listopada. -_- kill me. Edytowane 28 Września 2016 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bamboocha Opublikowano 28 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2016 (edytowane) Chodziło mi o że pakują małe turbo gufna do ciężkich klocków jak te peugeoty. Chyba że 308 jest dużo lżejsza od 307. Toż to gti więc powinno dobrze w zakręcie iść i być zawinne na krętych torach a tak zanim to napompuje to nie jedzie bo pojemności brak. Ta sama moc z 2.0t co 1.6t i gdzie mamy lepszy przebieg momentu? Co się lepiej zbierze z niskich? W gti nie powinno być takich kompromisów. Wysłane z mojego LG G3 Edytowane 28 Września 2016 przez bamboocha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...