Imperator Kret Opublikowano 13 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2018 Prawdziwa redukcja masy to jest w Skodzie - klamki są plastikowe zamiast magnezowych ;) 55 KM powiadasz... też tyle mam na każde koło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 13 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2018 Najgorsze ze klejenie magnezu to porazka... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 13 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2018 To chyba można spawać. Felgi magnezowe spawają jakoby. E, mam jeszcze jednego Dellinku D830 na części, dostałem za puszkę Coli. Chcesz to ci wyślę klapę, wyrzeźbisz sobie z tego klamkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 14 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2018 Spawa się bo to pewnie stop magnezu, aluminium i cynku w tym sek, ze w zależności od udziału składników stopowych spawa się to chujowo lub bardziej chujowo :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 14 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2018 Dokladnie, zreszta nie na mozliwoscu tego zespawac bo nie ma dostepu zeby nie zniszczyc otoczki plastikowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 15 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2018 (edytowane) Dnia 14.11.2018 o 13:16, Aurora001 napisał: Dokladnie, zreszta nie na mozliwoscu tego zespawac bo nie ma dostepu zeby nie zniszczyc otoczki plastikowej. To może nawierć 2 małe otwory i wklej gwintowany pręt? Na epoksydzie będzie mocno trzymać i będzie dodatkowy element działający na zginanie. W tym tygodniu miałem "przyjemność" jazdy do Poznania i z powrotem DK11, w sumie 600 km. Koszmar. Zdolności jazdy samochodem u ludzi zanikają. Prawie nikt nie trzyma odstępu, mimo że i tak nie planuje wyprzedzać. Zapada zmrok i jakiś emeryt jedzie 60 w niezabudowanym a za nim kolejka 20 samochodów i nikt nie wyprzedza. Najlepsi są i tak "wychylacze". Połowa samochodu na drugi pas, żeby zobaczyć czy jest miejsce, po czym wraca na swój pas nawet jak jest pusto po horyzont. I oczywiście dalej jedzie 5 metrów za TIRem. Edytowane 15 Listopada 2018 przez Imperator Kret Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 15 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2018 6 minut temu, Imperator Kret napisał: To może nawierć 2 małe otwory i wklej gwintowany pręt? Na epoksydzie będzie mocno trzymać i będzie dodatkowy element działający na zginanie. W tym tygodniu miałem "przyjemność" jazdy do Poznania i z powrotem DK11, w sumie 600 km. Koszmar. Zdolności jazdy samochodem u ludzi zanikają. Prawie nikt nie trzyma odstępu, mimo że i tak nie planuje wyprzedzać. Zapada zmrok i jakiś emeryt jedzie 60 w niezabudowanym a za nim kolejka 20 samochodów i nikt nie wyprzedza. Najlepsi są i tak "wychylacze". Połowa samochodu na drugi pas, żeby zobaczyć czy jest miejsce, po czym wraca na swój pas nawet jak jest pusto po horyzont. I oczywiście dalej jedzie 5 metrów za TIRem. Standard. Ja raz jak chciałem takiego fana jazdy za tirem wyprzedzić to depnal aż zadymiło i wepchnął się między mnie a tira. Ludzie w Poznaniu mają jakieś kompleksy 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniakalny Opublikowano 15 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2018 (edytowane) wyskoczył check engine podpinam pod ten pizdzielnik elm327 - ale bład nieznany jade wiec na warsztat i mowie ze check engine sie zapalił i chce wiedziec co to - gosc podpiął i mowi ze kod nieznany - skasował bład i mowi 100zł - pytam, za co? za podpiecie 50 i skasowanie 50 - WTF powiedziaelem ze ja mam interfejs ale wiem ze to jest uposledzone dlatego pojechalem do warsztatu zeby Pan sprawdził normalnie bo ja kasowac tez moge ale co z tego jak za 30km znowu wyskoczy to samo machnał ręką i pojechalem Edytowane 15 Listopada 2018 przez Maniakalny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 16 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2018 Co za Hui. Mi w Probe co chwilę wyskakiwał check engine od gazu. Wystarczyło odpiąć akumulator... 100 zł za kasowanie błędu hahaha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 16 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2018 13 godzin temu, Maniakalny napisał: wyskoczył check engine podpinam pod ten pizdzielnik elm327 - ale bład nieznany jade wiec na warsztat i mowie ze check engine sie zapalił i chce wiedziec co to - gosc podpiął i mowi ze kod nieznany - skasował bład i mowi 100zł - pytam, za co? za podpiecie 50 i skasowanie 50 - WTF powiedziaelem ze ja mam interfejs ale wiem ze to jest uposledzone dlatego pojechalem do warsztatu zeby Pan sprawdził normalnie bo ja kasowac tez moge ale co z tego jak za 30km znowu wyskoczy to samo machnał ręką i pojechalem Kup jakiegoś dedyka do nissana. BMW / VAG / Mercedes zrobisz każdym interfejsem, ale dużo japońców wymaga dedykowanej diagnostyki. Ostatnio robiłem Opla i Delphi oraz Viaken nie chciały nic pokazać, dopiero właśnie ELM327 coś wykrył. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 16 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2018 (edytowane) To nie tyle zależy od interfejsu co od programu. Jeśli program jest dedykowany do danej marki to ma w swojej bazie wszystkie kody błędu i wtedy wyświetli błąd powiązany z danym kodem. Dla przykładu w Alfie elm327 z dedykowanym softem pod fiaty zrobisz wszystko z łącznie z dopisywaniem nowych modułów, połączysz się z modułem ECU, body computerem, klimą, zegarami no ze wszystkim. W Reno tym samym interfejsem możesz se co najwyżej kasować błedy i to tylko ECU bo z żadnym innym modułem się nie połączy, a do dlatego, ze nikt jeszcze nie napisał dedykowanego softu po Renaulta obsługującego elm327 tylko trzeba korzystać z jakiś uniwersalnych badziewi. Za to patalogia januszy diagnostyków w ogóle mnie nie dziwi ale jak ktoś wydał 300zł na chinską podróbę interfejsu to nie można od niego wymagać, że chinczyk dorzucił mu szkolenie w gratisie. Większość diagnostyki w Polsce to odczytanie błędów i skasowanie, ewentualnie wymiana części na chybił trafił na podstawie opisu błędu. Rzadko spotkasz kogoś kto poza odczytaniem błędu zrobi logi dynamiczne i na tej podstawie zdiagnozuje auto. Edytowane 16 Listopada 2018 przez KAX_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@nita Opublikowano 16 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2018 A do nowych hond jest coś na rynku? Oczywiście w cenach dla normalnego Kowalskiego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 16 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2018 Chyba tylko Fiat i VAG są tak rozgryzione, ze kupisz soft z interfejsem legalnie za 3 stówki i wszystko opierdzielisz. Do pozostałych albo ori albo lewe klony serwisowych interfejsów od chinczyków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 18 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2018 Wczoraj kumpel przyjechał z Niemiec wynajętym BMW M4. Swoją drogą mają tam świetne ceny - zapłacił 100 EUR za dzień, samochód z przebiegiem poniżej 20k km. Może miałem za duże oczekiwania, ale nie zachwycił mnie. Przyspieszenie takie sobie, dźwięk też bez szału. Warunki były kiepskie, więc ciężko mówić o prowadzeniu. Kontrola trakcji dziwnie działa, bo na pierwszym biegu reaguje z opóźnieniem i najpierw jest uślizg kół a potem odcina moc. Szczerze mówiąc wolę Camaro SS. Przyspieszenie podobne, ale silnik wolnossący który ma więcej momentu niż twin-turbo w M4. Dźwięk bez porównania, V8 to V8. Wczoraj byłem przekonany że na torze wyszła by przewaga M4, ale dzisiaj znalazłem porównanie czasów na różnych torach i różnice są do 1 sekundy. Wygląda na to, że Amerykanie nauczyli się robić dobre samochody. Albo Niemcy osiedli na laurach ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 18 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2018 1 godzinę temu, Imperator Kret napisał: Wczoraj kumpel przyjechał z Niemiec wynajętym BMW M4. Swoją drogą mają tam świetne ceny - zapłacił 100 EUR za dzień, samochód z przebiegiem poniżej 20k km. Może miałem za duże oczekiwania, ale nie zachwycił mnie. Przyspieszenie takie sobie, dźwięk też bez szału. Warunki były kiepskie, więc ciężko mówić o prowadzeniu. Kontrola trakcji dziwnie działa, bo na pierwszym biegu reaguje z opóźnieniem i najpierw jest uślizg kół a potem odcina moc. Szczerze mówiąc wolę Camaro SS. Przyspieszenie podobne, ale silnik wolnossący który ma więcej momentu niż twin-turbo w M4. Dźwięk bez porównania, V8 to V8. Wczoraj byłem przekonany że na torze wyszła by przewaga M4, ale dzisiaj znalazłem porównanie czasów na różnych torach i różnice są do 1 sekundy. Wygląda na to, że Amerykanie nauczyli się robić dobre samochody. Albo Niemcy osiedli na laurach ;) Robiłem ostatnio ofertę na M4 w jakiejś wypasionej wersji. Ponad 500 tyś... Tak czy inaczej w tej cenie w Camaro jest wersja ZL1 650 KM i tam już M4 nie ma czego szukać. Jeśli chodzi o jazdę po torach to też jest pakiet 1LE nie wiele droższy od SS https://fastestlaps.com/comparisons/i95obfg5jokb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 18 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2018 Nie wiem w ile te kamaro robi ring ale dla porównania Japonski heczbek 7 minuty 43,8s Bemka M4 7 minut 52s Francuski heczbek 7 minut 54,36s Sekundowe różnice na ponad 20 kilometrowym torze :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 18 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2018 Chevrolet Camaro ZL1 1LE (2018) - 7:16.04 ;) Jak chcą ustawić samochód pod jazdę na torze to potrafią. Mimo wszystko wolałbym zwykłe SS, bo nadaje się do jazdy na co dzień. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 18 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2018 (edytowane) Zwykłe pewnie nawet poniżej 8 nie zejdzie :D Od tych kamarów i eMek już bym wolał Giulie Q bo i wygodna na codzien i da rade na torze, a nie trąci tandetą :D Edytowane 18 Listopada 2018 przez KAX_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 18 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2018 Giulia zamiast M4 to się zgodzę. Nie dość że tańsza to jeszcze 80 KM więcej. Szkoda tylko że psuje się na potęgę. Na forum Alfy była ciekawa historia - kilka miesięcy w serwisie i po przepychankach z prawnikiem w końcu dostał nowy samochód bo nie potrafili naprawić pierwszego :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 18 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2018 No to faktycznie psuje się na potęgę.... Auto potrafili naprawić tylko Pan nie chciał wymiany silnika, a całego auta dlatego trwały przepychanki :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 19 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2018 Dnia 16.11.2018 o 10:26, KAX_ napisał: To nie tyle zależy od interfejsu co od programu. Mniej więcej tak, tylko że większość programów nie działa (wcale lub nie działa prawidłowo) z innymi kablami. Pomimo że we wszystkich elektronika jest podobna a wszystkich protokołów CAN jest mniej niż 10. Dnia 16.11.2018 o 10:26, KAX_ napisał: Za to patalogia januszy diagnostyków w ogóle mnie nie dziwi ale jak ktoś wydał 300zł na chinską podróbę interfejsu Ja wydałem 400, bo jeszcze cło i vat mi doliczyli :( :( :( Ta podróbka Delphiego jest spoko, coś pomiędzy ELM327 a Rheingoldem (bmw) i 99% osób wystarczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 19 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2018 12 godzin temu, KAX_ napisał: No to faktycznie psuje się na potęgę.... Auto potrafili naprawić tylko Pan nie chciał wymiany silnika, a całego auta dlatego trwały przepychanki :) Sprytny, mógłby potem twierdzić, że jest ekspertę od Alf, bo miał więcej niż jedną i się psuły. Miałby coś od VAGa to nie byłoby tematu, tam wymiana silnika to sprawa eksploatacyjna. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 19 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2018 Nie gadaj głupot. VAG nie wymienia silników, zamiast tego mówią że ten silnik tak ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszczof Opublikowano 19 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2018 (edytowane) Ktoś mógłby mi wyjaśnić dlaczego Lexusy IS drugiej generacji kosztują tak mało? Na portalach zaczynają się od 22k, angliki sprawne za 8 - 10k, wiadomo że, to już nie jest młode auto, ale pierwsza generacja IS'a w dobrym stanie to około 20k. EDIT: Już chyba wiem, sama opinia na autocentrum wiele mówi, tylko 61% użytkowników kupiło by ten model z silnikiem 2.2d ponownie. W skrócie kiepski awaryjny silnik i słaba skrzynia biegów. Edytowane 19 Listopada 2018 przez hruszczof Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 19 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2018 3 godziny temu, amanda99 napisał: Mniej więcej tak, tylko że większość programów nie działa (wcale lub nie działa prawidłowo) z innymi kablami. Pomimo że we wszystkich elektronika jest podobna a wszystkich protokołów CAN jest mniej niż 10. Ja wydałem 400, bo jeszcze cło i vat mi doliczyli :( :( :( Ta podróbka Delphiego jest spoko, coś pomiędzy ELM327 a Rheingoldem (bmw) i 99% osób wystarczy. Delfaj jest dobry jak ktoś robi różne marki jak ktoś ma konkretne auto to nie ma podejścia do dedykowanego sprzętu. Dla mnie i tak nr jeden do tej pory jest soft do fiatów zwany multiecuscan za 50ojro. Kupujesz do tego ELMa lub KKL (najlepiej oba) na allegro za parę złoty i opierdalasz wszystko co potrzeba. Dobre tłumaczenie, najbardziej przejrzysty interfejs jakiego używałem. 2 godziny temu, Imperator Kret napisał: Nie gadaj głupot. VAG nie wymienia silników, zamiast tego mówią że ten silnik tak ma. Bo są mądrzy i zawczasu wpisują w instrukcje użytkownika zużycie oleju na poziomie litra na 1000KM, a później cyk próba olejowa i wychodzi jedynie pół litra i kasują Cię za wykonanie bezzasadnej próby olejowej :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 20 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2018 Robię właśnie ofertę na M4 CS Coupé cena 630 000 zł brutto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 23 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2018 Jak poprawić wizerunek Priusa ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 6 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2018 Prawilna odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raptor Opublikowano 6 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2018 widzę że link4 taki miły i chęty do współpracy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goral2099 Opublikowano 2 Stycznia 2019 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2019 Wprawdzie się nie znam, ale intuicja podpowiada mi, że jak się świeci "czek endżin", to to nie jest nic dobrego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...