jurek911 Opublikowano 4 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2007 Btw zabitych i ich ciał. To, że znikają mogę przeżyć (w dżungli nic sie nie marnuje ;), ale jak to możliwe,że w tej cudnej super zaawansowanej fizyce ciało znika "fizycznie", ale wizualnie ciągle leży na ziemi ??? Jaśniej, zabijcie kogoś, a potem spróbujcie postrzelać do trupa. Żenada imo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 4 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2007 To jest duże niedopracowanie , przykładowo jakiś patrol , który by zauważył ciało powinnien zaalarmować wszystkich. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 4 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2007 Krwawienie i pozostawianie krwi na liściach, drzewach i innych też mogliby zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodpog Opublikowano 4 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2007 I jeszcze powinni zrobić, gdy idziesz albo jedziesz, to pozostawiasz ślady na piasku,trawie itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 4 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2007 (edytowane) I jeszcze powinni zrobić, gdy idziesz albo jedziesz, to pozostawiasz ślady na piasku,trawie itp.to akurat jest, tylko AI nie zwraca na to uwagi ;) pstryknalem kilka kompromitujacych fotek naszym dzielnym zolnierzom. Panowie, co wy robicie :P kubanskie? kierowcy nie potrafia omijac przeszkod tylko zawziecie pchaja sie przez przeszkode ktos zabalowal za bardzo :P zawsze na posterunku nienaturalna poza Edytowane 4 Listopada 2007 przez OpenSource Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 4 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2007 bodpog Slady na piasku sa w opcji VeryHigh jak by ktos niedowierzal to pozniej zapodam screena . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quintrix Opublikowano 4 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2007 Polecam Zime :D:D:D http://www.crymod.com/thread.php?threadid=9616 Zajefajny ten modzik :D tylko troszkę mi fps'y spadły :-| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 4 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2007 bodpog Slady na piasku sa w opcji VeryHigh jak by ktos niedowierzal to pozniej zapodam screena . nie tworz mitow niepotrzebnie, slady sa nawet na high juz ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limak122 Opublikowano 4 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2007 Ja mam ślady grając na low. Jak to jest, że patrol na łódce widzi mnie wychylającego się za krzaka z odległości 100metrów ? Beznadziejne AI, ale zabawa przednia. Nie spodziewałem się za wiele dobrego gameplayu od Crysis-a , ale na szczęście myliłem się. Wszystko jest cacy, nawet fabuła przejmująca :) hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 4 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2007 Komu żal, że nuke nie jest tak widowiskowy, jak na promocyjnych filmikach? Gość zmodyfikował pod tym kątem skrypt. Rezultat nie jest tak widowiskowy, ale i tak zabija kompa. ps. Jak się wkleja youtube, bo widziałem, że można? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RazorBMW Opublikowano 4 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2007 Jak ktoś chce, to zgłaszać sie na PW - oddam key do MP Bety Relase 3 jak ktoś chce zagrać... ;[ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodpog Opublikowano 4 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2007 Ale chodziło mi o takie ślady gdzie: jak idziesz lub jedziesz po trawie, to ona jest w tym miejscu wgnieciona i tak samo na piasku, żeby były na nim widoczne takie wgłębienia po kołach samochodu. Można prosić o screena, czy to tak wygląda jak pisze. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 A mi bardzo podobają się twarze postaci w grze. Są bardzo realistyczne i "ludzkie". Ogólnie jedyne co grze mogę zarzucic to AI przeciwników i nic więcej. Gra się bardzo fajnie a kombinezon daje bardzo dużo możliwości pokonania danego odcinka i to jest duży plus, bo można albo wyciąć wszystkich w pień albo przejsc nie zauwazonym (dobra opcja jest że jak wejdziecie w krzaki i wyłaczycie Cloak to przeciwnicy się nie zjarzą że w krzakach siedzicie) :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 Akurat z ocenami AI poczekałbym do wydania pełnej wersji, w tej kwestii może się jeszcze sporo zmienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 (edytowane) Akurat z ocenami AI poczekałbym do wydania pełnej wersji, w tej kwestii może się jeszcze sporo zmienić.Jak nie poprawią w pełnej wersji, to można liczyć na patcha. czasem AI to nie tylko słabość, a bardziej bugi. Dla słabszych sprzętów polecam shaders medium + wymuszone HDR. Włączenie HDR daje spadek wydajności 10%, a wygląda na pierwszy rzut oka już podobnie do high. Jak z konsoli nie działa, to modyfikować sys_spec_Shading.cfg. Druga sprawa, którą zauważyłem, jest korelacja pomiędzy jakością shaderów i teksturami, tyle że nie rzeczywistą jakością, a ustawieniem w menu. Jak w menu shadery są ma medium, to głazy mają rozmyte tekstury, nawet gdy do medium wstawi się parametry od very high. W drugą stronę- jak się ustawienie medium przeklei do [3] (high) i w menu wybierze high, to shadery są medium i zarazem głazy mają ładne tekstury. Dziwne to, ale tak jest. Edytowane 5 Listopada 2007 przez WDK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 (edytowane) Akurat z ocenami AI poczekałbym do wydania pełnej wersji, w tej kwestii może się jeszcze sporo zmienić.nom , w niecaly miesiac odkryli innowacyjne sposoby optymalizacji kodu i AI zmieni sie nie do poznania :-P takie rzeczy to tylko w Erze, AI jest takie jakie jest i czas sie z tym pogodzic, pobozne zyczenia nic tu nie zmienia. Jesli wydaliby by patch po jakims czasie usprawniajacy AI to chyba bylby to fenomen na skale swiatowa bo takich rzeczy nie robil jeszcze nikt ;) optymiści :) Edytowane 5 Listopada 2007 przez OpenSource Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satoshie Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 Demo zostało wydane 26-10-2007, a "Crysis gone gold" to 29-10-2007... wątpie, żeby w kwestii AI dużo się zmieniło w porównaniu do dema. Chyba, że demo, które wydali to jakiś wcześniejszy build. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 Ile razu bym nie przechodzi, zawsze idiotycznie zachowują się ci sami goście. AI nie jest słabe, jest nierówne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 Ile razu bym nie przechodzi, zawsze idiotycznie zachowują się ci sami goście. AI nie jest słabe, jest nierówne.AI jest slabe dlatego ze: -przeciwnicy reaguja na odglosy padanych strzalow/odglosy padajacych kul w przypadku strzelania z tlumikiem i podchodza do zapalonych beczek bo wydaje im sie ze sa to zrodla odglosow, podczas wymiany ognia sa na tym punkcie tak przewrazliwieni ze odwracaja sie tylem do atakujacego nawet jesli go widza !!! - nie potrafia omijac przeszkod co czesto konczy sie zablokowaniem ( glownie kierowcy pojazdow ) - nie reaguja na kompanow ktorzy padaja martwi kilka metrow od nich - nie probuja zachodzic do zrodla ataku od innej strony niz frontalna - rzucaja granaty w kierunku zrodla nieznanego halasu nie wazne czy sa tam jacys inni zolnierze czy nie - czesto zabijajac swoich - nie potrafia wrzucac granatow do pomieszczen - nie potrafia wychylac sie zza przeszkody i oddac strzalu, musza wejsc zza przeszkody zeby strzelac i jeszcze wiele wiele innych autorzy Crysis nie sprostali wyzwaniu, AI jest niedopracowane. Dali duza swobode w grze a to przynosi nieoczekiwane skutki wiec praca nad AI ktore mogloby reagowac w lepszy sposob na zachowanie gracza to nie jest kwestia kilku poprawek czy patcha jak wam sie wydaje, najwyzej moga odebrac kilka zachowan a to uszczupli tylko gre. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 Tak konkretnie wypunktowałeś, że aż to wszystko zweryfikuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 AI jest slabe dlatego ze: -przeciwnicy reaguja na odglosy padanych strzalow/odglosy padajacych kul w przypadku strzelania z tlumikiem i podchodza do zapalonych beczek bo wydaje im sie ze sa to zrodla odglosow, podczas wymiany ognia sa na tym punkcie tak przewrazliwieni ze odwracaja sie tylem do atakujacego nawet jesli go widza !!! - nie potrafia omijac przeszkod co czesto konczy sie zablokowaniem ( glownie kierowcy pojazdow ) - nie reaguja na kompanow ktorzy padaja martwi kilka metrow od nich - nie probuja zachodzic do zrodla ataku od innej strony niz frontalna - rzucaja granaty w kierunku zrodla nieznanego halasu nie wazne czy sa tam jacys inni zolnierze czy nie - czesto zabijajac swoich - nie potrafia wrzucac granatow do pomieszczen - nie potrafia wychylac sie zza przeszkody i oddac strzalu, musza wejsc zza przeszkody zeby strzelac i jeszcze wiele wiele innych autorzy Crysis nie sprostali wyzwaniu, AI jest niedopracowane. Dali duza swobode w grze a to przynosi nieoczekiwane skutki wiec praca nad AI ktore mogloby reagowac w lepszy sposob na zachowanie gracza to nie jest kwestia kilku poprawek czy patcha jak wam sie wydaje, najwyzej moga odebrac kilka zachowan a to uszczupli tylko gre. Tak koncza gry przy produkcji ktorych grafika jest glownym priorytetem ;) A co do poprawienia AI w patchu, wg mnie nie ma na to szans :lol: Szybciej juz spodziewalbym sie dodania jakiegos nowego efektu graficznego (po jakims czasie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 Czy mi sie wydaje czy w far cry przeciwnicy wrzucali granaty do pomieszczen? Czy to mozliwe zeby Ai było słabsze od far cry ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 EA zmienia sie wiec moze Far Cry 2 bedzie ambitniejsze :P » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Nowe oblicze Electronic Arts? poniedziałek, 05.11.2007 Niezbyt dobre wyniki finansowe za ostatnie miesiące sprawiły, że firma Electronic Arts, gigant wśród wydawców gier, zmuszona została do przemyślenia swojej strategii. Jak donosi BusinessWeek, EA planuje odejść nieco od wypuszczania na rynek kolejnych gier opartych na tej samej licencji i zamiast tego skoncentrować się na produkcjach innowacyjnych i wyjątkowych. Dowodem na to jest między innymi niedawny zakup dwóch firm deweloperskich, Pandemic i BioWare, który kosztować będzie EA 860 milionów dolarów. Nowy nabytek ma zaowocować między innymi wkroczeniem amerykańskiego giganta na rynek gier RPG. Na tym jednak nie koniec. Jak przyznał prezes oddziału EA Games Frank Gibeau, Pandemic i BioWare sporo nauczą EA na temat innowacyjności i jakości tworzonych gier. Mało tego, opracowane przez te studia rozwiązania znajdą zastosowanie w innych produkcjach. Jako przykład Gibeau podał interesująco zapowiadający się system dialogów zastosowany w najnowszym dziele BioWare, grze Mass Effect. Dzięki nim gracze nie będą ograniczeni do wyboru gotowych odpowiedzi, lecz będą mogli nadać rozmowie odpowiedni ton. "System dialogów jest jednym z tych elementów, którą od razu postrzegaliśmy jako rozwiązanie do wykorzystania przez pozostałe ekipy deweloperskie" - powiedział Gibeau. Gracze podchodzą do zmian w EA z większym sceptycyzmem. Dotąd produkcje tej firmy nie odznaczały się bowiem zbytnią innowacyjnością. Sporo osób obawia się, że przejęcie wspomnianych deweloperów w rzeczywistości oznaczać będzie ich koniec. EA z kolei zapewnia, że tak się nie stanie, podając jako przykład studio Maxis, które pracuje nad oryginalnie zapowiadającą się strategią Spore, pomimo tego, że należy do amerykańskiego wydawcy. Jak więc potoczą się dalsze losy EA? Czy rzeczywiście firma zmieni swoją strategię wydawniczą na tyle, by dostarczać graczom innowacyjnej rozgrywki? Czas pokaże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 EA zmienia sie wiec moze Far Cry 2 bedzie ambitniejsze :P » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Może i będzie, niemniej Far Cry 2 jest Ubisoftu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 Może i będzie, niemniej Far Cry 2 jest Ubisoftu.no fakt, moj blad, w takim razie Crysis 2 :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 chcialem przywrocic edytor do swiata zywych i troche dzisiaj poszperalem w necie i znalazlem cos takiego: I was having that same crashing problem as alot of other people on winxp XP x86, luckly I have a dual boot vista x64 system that I can test, so I loaded up crysis in vista and installed the editor.. I could create a new map no problem.. but on xp it kept crashing.. the only difference from my other OS really was that on vista I was actually logged in as administrator also UAC was turned off. So I tried actually running the program (Editor.exe) in xp as administrator and BAM! it worked no more errors. So to cut a long story short.. Just right click on Editor.exe, Select Run as.. and log in as username Administrator with your password.. and it should work.. I hope that fixes everyone's problem, it worked for me Niestety u mnie nie dziala bo wyskakuje blad logowania-ograniczenie konta uzytkownika :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 Screeny porównujące grafe w DX9 High i DX10 Very High. Jak dla mnie to różnice są widoczne, choć znikome ... wręcz na pierwszy rzut oka niezauważalne. :blink: Robione na 8800GTX 4xAA i 8xAF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 ja mysle ze wystarczyloby w konfigu post processing w DX9 dac very high i juz bysmy mieli to samo :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vennor Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 (edytowane) Mi się podoba kolorystyka roślinności w DX10. Może ktoś podpowie co zrobić, by włączyć na DX9 tylko ten jeden efekt (przypuszczam, że chodzi tu o oświetlenie). Próbowałem już zmieniać ustawienia w plikach konfiguracyjnych i bawić się r_colorgrading=1, ale jakoś nie widziałem różnicy... Edytowane 5 Listopada 2007 przez Vennor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 vennor http://www.axifile.com/?7451548 zastap ten plik w Crysis SP Demo\Game\Config\CVarGroups i zmien ustawienia post processing na high (reszte jak sam chcesz, ale shaders musi byc na high tez) i sam zobacz roznice :) cieple kolorki jak w DX10 :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...