Skocz do zawartości
nrl

Crysis

Rekomendowane odpowiedzi

Btw zabitych i ich ciał. To, że znikają mogę przeżyć (w dżungli nic sie nie marnuje ;), ale jak to możliwe,że w tej cudnej super zaawansowanej fizyce ciało znika "fizycznie", ale wizualnie ciągle leży na ziemi ???

Jaśniej, zabijcie kogoś, a potem spróbujcie postrzelać do trupa. Żenada imo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość OpenSource

I jeszcze powinni zrobić, gdy idziesz albo jedziesz, to pozostawiasz ślady na piasku,trawie itp.

to akurat jest, tylko AI nie zwraca na to uwagi ;)

 

pstryknalem kilka kompromitujacych fotek naszym dzielnym zolnierzom.

 

Dołączona grafika

Panowie, co wy robicie :P

 

 

 

Dołączona grafika

kubanskie?

 

 

Dołączona grafika

kierowcy nie potrafia omijac przeszkod tylko zawziecie pchaja sie przez przeszkode

 

 

Dołączona grafika

ktos zabalowal za bardzo :P

 

Dołączona grafika

zawsze na posterunku

 

 

Dołączona grafika

nienaturalna poza

Edytowane przez OpenSource

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość OpenSource

bodpog

 

Slady na piasku sa w opcji VeryHigh

jak by ktos niedowierzal to pozniej zapodam screena .

nie tworz mitow niepotrzebnie, slady sa nawet na high juz ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ślady grając na low.

 

Jak to jest, że patrol na łódce widzi mnie wychylającego się za krzaka z odległości 100metrów ? Beznadziejne AI, ale zabawa przednia. Nie spodziewałem się za wiele dobrego gameplayu od Crysis-a , ale na szczęście myliłem się. Wszystko jest cacy, nawet fabuła przejmująca :) hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale chodziło mi o takie ślady gdzie: jak idziesz lub jedziesz po trawie, to ona jest w tym miejscu wgnieciona i tak samo na piasku, żeby były na nim widoczne takie wgłębienia po kołach samochodu.

Można prosić o screena, czy to tak wygląda jak pisze. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mi bardzo podobają się twarze postaci w grze. Są bardzo realistyczne i "ludzkie". Ogólnie jedyne co grze mogę zarzucic to AI przeciwników i nic więcej. Gra się bardzo fajnie a kombinezon daje bardzo dużo możliwości pokonania danego odcinka i to jest duży plus, bo można albo wyciąć wszystkich w pień albo przejsc nie zauwazonym (dobra opcja jest że jak wejdziecie w krzaki i wyłaczycie Cloak to przeciwnicy się nie zjarzą że w krzakach siedzicie) :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat z ocenami AI poczekałbym do wydania pełnej wersji, w tej kwestii może się jeszcze sporo zmienić.

Jak nie poprawią w pełnej wersji, to można liczyć na patcha. czasem AI to nie tylko słabość, a bardziej bugi.

 

Dla słabszych sprzętów polecam shaders medium + wymuszone HDR. Włączenie HDR daje spadek wydajności 10%, a wygląda na pierwszy rzut oka już podobnie do high.

Jak z konsoli nie działa, to modyfikować sys_spec_Shading.cfg.

 

Druga sprawa, którą zauważyłem, jest korelacja pomiędzy jakością shaderów i teksturami, tyle że nie rzeczywistą jakością, a ustawieniem w menu. Jak w menu shadery są ma medium, to głazy mają rozmyte tekstury, nawet gdy do medium wstawi się parametry od very high. W drugą stronę- jak się ustawienie medium przeklei do [3] (high) i w menu wybierze high, to shadery są medium i zarazem głazy mają ładne tekstury.

Dziwne to, ale tak jest.

Edytowane przez WDK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość OpenSource

Akurat z ocenami AI poczekałbym do wydania pełnej wersji, w tej kwestii może się jeszcze sporo zmienić.

nom , w niecaly miesiac odkryli innowacyjne sposoby optymalizacji kodu i AI zmieni sie nie do poznania :-P takie rzeczy to tylko w Erze, AI jest takie jakie jest i czas sie z tym pogodzic, pobozne zyczenia nic tu nie zmienia. Jesli wydaliby by patch po jakims czasie usprawniajacy AI to chyba bylby to fenomen na skale swiatowa bo takich rzeczy nie robil jeszcze nikt ;) optymiści :) Edytowane przez OpenSource

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość OpenSource

Ile razu bym nie przechodzi, zawsze idiotycznie zachowują się ci sami goście. AI nie jest słabe, jest nierówne.

AI jest slabe dlatego ze:

-przeciwnicy reaguja na odglosy padanych strzalow/odglosy padajacych kul w przypadku strzelania z tlumikiem i podchodza do zapalonych beczek bo wydaje im sie ze sa to zrodla odglosow, podczas wymiany ognia sa na tym punkcie tak przewrazliwieni ze odwracaja sie tylem do atakujacego nawet jesli go widza !!!

- nie potrafia omijac przeszkod co czesto konczy sie zablokowaniem ( glownie kierowcy pojazdow )

- nie reaguja na kompanow ktorzy padaja martwi kilka metrow od nich

- nie probuja zachodzic do zrodla ataku od innej strony niz frontalna

- rzucaja granaty w kierunku zrodla nieznanego halasu nie wazne czy sa tam jacys inni zolnierze czy nie - czesto zabijajac swoich

- nie potrafia wrzucac granatow do pomieszczen

- nie potrafia wychylac sie zza przeszkody i oddac strzalu, musza wejsc zza przeszkody zeby strzelac

 

 

i jeszcze wiele wiele innych

 

autorzy Crysis nie sprostali wyzwaniu, AI jest niedopracowane. Dali duza swobode w grze a to przynosi nieoczekiwane skutki wiec praca nad AI ktore mogloby reagowac w lepszy sposob na zachowanie gracza to nie jest kwestia kilku poprawek czy patcha jak wam sie wydaje, najwyzej moga odebrac kilka zachowan a to uszczupli tylko gre.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AI jest slabe dlatego ze:

-przeciwnicy reaguja na odglosy padanych strzalow/odglosy padajacych kul w przypadku strzelania z tlumikiem i podchodza do zapalonych beczek bo wydaje im sie ze sa to zrodla odglosow, podczas wymiany ognia sa na tym punkcie tak przewrazliwieni ze odwracaja sie tylem do atakujacego nawet jesli go widza !!!

- nie potrafia omijac przeszkod co czesto konczy sie zablokowaniem ( glownie kierowcy pojazdow )

- nie reaguja na kompanow ktorzy padaja martwi kilka metrow od nich

- nie probuja zachodzic do zrodla ataku od innej strony niz frontalna

- rzucaja granaty w kierunku zrodla nieznanego halasu nie wazne czy sa tam jacys inni zolnierze czy nie - czesto zabijajac swoich

- nie potrafia wrzucac granatow do pomieszczen

- nie potrafia wychylac sie zza przeszkody i oddac strzalu, musza wejsc zza przeszkody zeby strzelac

i jeszcze wiele wiele innych

 

autorzy Crysis nie sprostali wyzwaniu, AI jest niedopracowane. Dali duza swobode w grze a to przynosi nieoczekiwane skutki wiec praca nad AI ktore mogloby reagowac w lepszy sposob na zachowanie gracza to nie jest kwestia kilku poprawek czy patcha jak wam sie wydaje, najwyzej moga odebrac kilka zachowan a to uszczupli tylko gre.

Tak koncza gry przy produkcji ktorych grafika jest glownym priorytetem ;) A co do poprawienia AI w patchu, wg mnie nie ma na to szans :lol: Szybciej juz spodziewalbym sie dodania jakiegos nowego efektu graficznego (po jakims czasie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość OpenSource

EA zmienia sie wiec moze Far Cry 2 bedzie ambitniejsze :P

 

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «

 

Nowe oblicze Electronic Arts?

poniedziałek, 05.11.2007

 

Niezbyt dobre wyniki finansowe za ostatnie miesiące sprawiły, że firma Electronic Arts, gigant wśród wydawców gier, zmuszona została do przemyślenia swojej strategii. Jak donosi BusinessWeek, EA planuje odejść nieco od wypuszczania na rynek kolejnych gier opartych na tej samej licencji i zamiast tego skoncentrować się na produkcjach innowacyjnych i wyjątkowych.

 

Dowodem na to jest między innymi niedawny zakup dwóch firm deweloperskich, Pandemic i BioWare, który kosztować będzie EA 860 milionów dolarów. Nowy nabytek ma zaowocować między innymi wkroczeniem amerykańskiego giganta na rynek gier RPG. Na tym jednak nie koniec. Jak przyznał prezes oddziału EA Games Frank Gibeau, Pandemic i BioWare sporo nauczą EA na temat innowacyjności i jakości tworzonych gier. Mało tego, opracowane przez te studia rozwiązania znajdą zastosowanie w innych produkcjach.

 

Jako przykład Gibeau podał interesująco zapowiadający się system dialogów zastosowany w najnowszym dziele BioWare, grze Mass Effect. Dzięki nim gracze nie będą ograniczeni do wyboru gotowych odpowiedzi, lecz będą mogli nadać rozmowie odpowiedni ton. "System dialogów jest jednym z tych elementów, którą od razu postrzegaliśmy jako rozwiązanie do wykorzystania przez pozostałe ekipy deweloperskie" - powiedział Gibeau.

 

Gracze podchodzą do zmian w EA z większym sceptycyzmem. Dotąd produkcje tej firmy nie odznaczały się bowiem zbytnią innowacyjnością. Sporo osób obawia się, że przejęcie wspomnianych deweloperów w rzeczywistości oznaczać będzie ich koniec.

 

EA z kolei zapewnia, że tak się nie stanie, podając jako przykład studio Maxis, które pracuje nad oryginalnie zapowiadającą się strategią Spore, pomimo tego, że należy do amerykańskiego wydawcy.

 

Jak więc potoczą się dalsze losy EA? Czy rzeczywiście firma zmieni swoją strategię wydawniczą na tyle, by dostarczać graczom innowacyjnej rozgrywki? Czas pokaże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chcialem przywrocic edytor do swiata zywych i troche dzisiaj poszperalem w necie i znalazlem cos takiego:

 

I was having that same crashing problem as alot of other people on winxp XP x86, luckly I have a dual boot vista x64 system that I can test, so I loaded up crysis in vista and installed the editor.. I could create a new map no problem.. but on xp it kept crashing.. the only difference from my other OS really was that on vista I was actually logged in as administrator also UAC was turned off. So I tried actually running the program (Editor.exe) in xp as administrator and BAM! it worked no more errors.

 

So to cut a long story short.. Just right click on Editor.exe, Select Run as.. and log in as username Administrator with your password.. and it should work.. I hope that fixes everyone's problem, it worked for me

Niestety u mnie nie dziala bo wyskakuje blad logowania-ograniczenie konta uzytkownika :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Screeny porównujące grafe w DX9 High i DX10 Very High.

Jak dla mnie to różnice są widoczne, choć znikome ... wręcz na pierwszy rzut oka niezauważalne. :blink:

 

Robione na 8800GTX 4xAA i 8xAF

 

post-21994-1194276762_thumb.jpg post-21994-1194276820_thumb.jpg post-21994-1194276866_thumb.jpg

 

post-21994-1194276925_thumb.jpg post-21994-1194276960_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi się podoba kolorystyka roślinności w DX10.

 

Może ktoś podpowie co zrobić, by włączyć na DX9 tylko ten jeden efekt (przypuszczam, że chodzi tu o oświetlenie).

 

Próbowałem już zmieniać ustawienia w plikach konfiguracyjnych i bawić się r_colorgrading=1, ale jakoś nie widziałem różnicy...

Edytowane przez Vennor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...