Skocz do zawartości
nrl

Crysis

Rekomendowane odpowiedzi

Tak z ciekawości zapytam jak demko Crysis obecnie chodzi na konfigu Q6600, 2 x 8800GTX SLI i 2GB RAM ? Chodzi mi o najmniejszą liczbę klatek na DX9 pod XP i DX10 pod Vista dla rozdz. 1680x1050 i ustawień VeryHigh oraz AAx2 i AAx4 + AFx16 czyli generalnie na max ...

 

Jeżeli ktoś z Was testował lub zna link do takich testów to prośba o podanie ...

Edytowane przez Payti

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak z ciekawości zapytam jak demko Crysis obecnie chodzi na konfigu Q6600, 2 x 8800GTX SLI i 2GB RAM ? Chodzi mi o najmniejszą liczbę klatek na DX9 pod XP i DX10 pod Vista dla rozdz. 1680x1050 i ustawień VeryHigh oraz AAx2 i AAx4 + AFx16 czyli generalnie na max ...

 

Jeżeli ktoś z Was testował lub zna link do takich testów to prośba o podanie ...

 

slabiutko

Dx9 jeszcze jakos idzie, ale pod vista juz lipa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzialem dzisiaj na filmiku (youtube) z gameplay'a z obecnego demka jak po strzale w beczke wyplywal z niego jakis olej <_< Nie przypominam sobie zeby cos takiego mialo u mnie miejsce. Dziwne

 

zastanawiam sie nad zrobieniem jakiegos ciekawego konfiga ktory bazowalby na "all high" z przymruzeniem oka na obiekty/roslinnosc w oddali (ktora pewnie w znaczym stopniu obniza fps)

Edytowane przez CarsonPoland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość dragonlore

slabiutko

Dx9 jeszcze jakos idzie, ale pod vista juz lipa...

z tego "slabiutko" to mamy z fusow czytac??-jakies cyferki moze,o ile wypowiadasz sie jako uzytkownik SLI,bo poki co to w sigu 1 karta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niektore efekty sa "odgornie" obcinane przez opcje "shading", mozna ustawic volumetric effects na vhigh a opcja shading na medium czesc efektow po prostu obetnie.

...

Właśnie zauważyłem, że przy shaders high i postprocessing veryhigh nie działa depthoffield i należy mu ustawić 1 zamiast 2.

 

W ogóle za stonowane kolory odpowiada r_colorgrading=1, za słońce przez liście: r_sunshafts=1

, oba w postprocessing.

Te 2 parametry dają dużo przy znikomym wpływie na wydajność.

r_colorgrading=1 nawet przy shaderach na medium poprawia obraz.

Edytowane przez WDK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem stery na te najnowsze bety 169.04 z dość starych 162.18 i musze przyznać że jest widoczny przyrost wydajności i jak ktoś jeszcze ich nie ma zainstalowanych to powinien to zrobić. Tak BTW zrobiłem małe porównanie które jest poniżej. Dzięki tym nowym sterom to wg GPU_BENCHMARK wychodzi na to że nawet mógłbym na all High pograć, ale musze to sprawdzić osobiście. :)

Dołączona grafika

Konfig jak z podpisu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzialem dzisiaj na filmiku (youtube) z gameplay'a z obecnego demka jak po strzale w beczke wyplywal z niego jakis olej <_< Nie przypominam sobie zeby cos takiego mialo u mnie miejsce. Dziwne

Nie w każdej beczce jest olej , na przystani gdzie są beczki niektóre z nich są z olejem :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość OpenSource

juz pal licho to AI bo przy takiej swobodzie jak w Crysis to rzeczywiscie masa roboty by z tym byla, musieli by stworzyc osobny engine cos takiego jak w Oblivion bylo podobno.

 

Wazne zeby gierka nie byla nudna po kilku godzinach zmieniania trybow w kombinezonie i strzelania a nie ze dorzucili edytor i niech gracze sami sobie rozrywke zapewnia - bo to jak dla mnie jest kpina zeby olac Single Player w grze kosztujacej 140zl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pare screenów ode mnie po instalce 169.01. Dodam tylko że na 163.76 beta mogłem pomarzyć o takim fpsie. Screeny robione shift+printscreen wiec zadnego spadku fpsa nie było, podczas jadki odejmijcie sobie po 5-10 fpsów w zaleznosci od ilosci przeciwników.

Ustawienia: 960x600 Dołączona grafika

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

 

Myślę, że jak na sprzęt z podpisu to crysis chodzi nad wyraz bajecznie.

Niedługo zmiana sprzętu więc bedzie jeszcze lepiej, ale póki co wyciskam ostatnie soki z tego co jeszcze mam :)

Edytowane przez apo5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakosc obiektow na low?

 

Jak ktos chce sobie porobic akcje w matrixowym stylu (slow motion) to wystarczy pobawic sie opcja (w konsoli) time_scale :D domyslnie jest wpisana wartosc 1, a ustawiajac np 0.5 zwalniamy uplyw czasu o polowe :) przy wartosciach 0.2/0.3 swietnie wygladaja wylatujace luski z karabinu i fruwajace we wszystkie strony deski z ostrzelanego plotu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

first (?) crysis review from german 'pc action' #1

crysis

 

graphics: 95% :lol2:

sound: 93%

controls: 93%

multiplayer: 85%

 

single player: 92 %

 

this is how they reach that score:

100%

- 4% for occasional problems with the a.i.

- 2% because some levels are too monotonous

- 2% because of the steep learning curve

= 92%

 

pros and cons:

+ incredible graphics

+ unbelievably exciting/thrilling

+ a lot of variation

- some issues with the a.i.

 

a tak w ogóle to ciekawe jak gra prezentuję się w zamkniętych pomieszczeniach ? czy równie dobrze jak farcry :] kilka lat temu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie o kwestię benchmarków...

 

Jak odpalę sobie skrypt benchmarkowy po jego zakończeniu wszystkie okienka się zamykają i nie mam dostępu do wyników. Czy ktoś wie czy ta gra gdzieś zapisuje wynik testu? U szwagra nie wiem jakim cudem okienko z trybem tekstowym nie zamyka się po zakończeniu i można odczytać wynik.

 

P.S.

 

W WinXP 169.01 1280x1024x32xAA4xHIGH mam Av 22.22 FPS

 

Pod Vistą 64 w tym samym benchmarku w trybie 64 bit wogóle w czasie testu nie wyświetla mi FPS czy tylko ja tak mam?

 

a tak off topic...

 

Szczeże mówiąc jak mam grać w Crysisa na Viście w VeryHigh i mieć 15FPS to ja wolę sobie przejść FarCry na Max detalach z Pakami do 64 bitów i tam grafika wcale nie jest aż tak dużo gorsza od tej z Crysisa przy ustawieniach i tak średnio grywalnych czyli HIGH.... a gra jest z 2004roku..... natomiast z Crysisem poczekam sobie do premiery 9800GTX :) czyli przynajmniej rok aż ceny jej spadną do poziomu dla normalnych ludzi....

 

Reasumując Crysisa traktuję w tym momencie bardziej jako benchmark niż grę. Jak już gram to chcę mieć płynność i grafikę na maksa... Wszystkim sflustrowanym polecma FARCRY 64BIT...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość OpenSource

poczekam sobie do premiery 9800GTX :)

sorry za OT ale wlasnie zauwazylem ze nVidia dogonila ATI z oznaczeniami :P tzn ze ich GF9800 bedzie konkurowal na pierwszy rzut oka z Radeonem 9800 :razz:

ciekawe kiedy Radeon HD przejdzie spowrotem na 9800 wkoncu cofneli licznik na 2900... w takim razie ja tez poczekam na Radeona 9800 zeby sobie pograc na full w Crysis :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Duzo ostatnio gram na xboxie 360 i przyzwyczailem sie do stalego frameratu (na piecu z tym jest problem często z winy architektury).

 

więc moim zdaniem kupywanie geforca 8800 z myslą o komfortowej grzew crysisa to bezsens , jesli mowimy o stalej plynnej grafice na maksymalnych detalach to ta karta nam tego nie zapewni.

 

Trzeba poczekac na kolejną generacje kart niestety.

 

tymczasem tornado-tutorial (oczywiscie z edytora):

 

http://www.cryengine2.org/sandbox-tutorial...ting-tornadoes/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pierwszy raz slysze ze konsola=staly fps

Carson nie wdawaj sie w kłótnie z konsolowcem .... c.d.n. a i off-topic będzie a komu to potrzebne

zreszta jak konsola=stały FPS... to ja widocznie nie grałem na konsoli.. i nie widzialem czestych framerate'ów

Dobra zamykam się, a żeby nie było off-topicu to nawiąze do serii 8800, że faktycznie 8800 nie zapewni pełnej płynosci w rodzielczosciach HD (1900x1200) ale mysle ze w stand. typu 1280x1024 są już jakies szanse ;)

 

Jesli się myle to mnie poprawcie :unsure:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pierwszy raz slysze ze konsola=staly fps

 

W większosci przypadków tak , zdarzają się oczywiscie w niektorych tytułach spadki animacji ale nie są tak duze i zauwazalne jak na piecu.

 

Na pececie mozliwy jest do uzyskania bardzo duzy framerate (na odpowiednich konfiguracjach ofkors), ale problemem czesto jest stały stały framerate oraz freezy w momencie gdy sie cos doczytuje (widac to doskonale w crysisie w paru momentach)

 

 

Osobisicie wole stałe 30 klatek niz gra chodząca np 50 klatek ale freezująca i spadająca w momentach akcji do 20 klatek, oczywiscie najlepiej miec stałe 60 klatek B-)

 

 

Carson nie wdawaj sie w kłótnie z konsolowcem ....

 

juz mnie zaszufladkowałeś...szybki jesteś (-_-) , dla mnie ważne są gry a nie platformy (dla paru gier kupiłbym i ps3 gdybym miał sporo kasy)

Edytowane przez ZATOICHI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja ogolnie jestem w szoku bo spodziewalem sie , ze moj konfig polegnie na tej grze a odpalilem ja w 1280x1024 z wszystkim na high poza cieniami i gra mi sie calkiem przyjemnie . Nie wiem jaki mam sredni fps , moze sie w koncu zmusze do zainstalowania frapsa i wtedy sprawdze , na ta chwile delektuje sie gra , ktora urzekla mnie przede wszystkim fizyka ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...