Skocz do zawartości
cavarr

Diablo 3

Rekomendowane odpowiedzi

Gdyby ktoś zastanawiał się jakie efekty dają poszczególne legendy: https://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12187048616

 

edit: właśnie straciłem drugiego DH...  :cry: któraś gra z kolei, w mieście wszystko ok, teleportuję się do wizarda, po dłuższym czasie load i leżę martwy w zielonej kałuży, latency ~3K ms :evil: reszta grupy marudzi że nie mogą grać bo im rwie. Smuteczek.

 

Szkoda :sad: ja wczoraj uratowałem typka od białych mobów, zauważyłem że jakoś dziwnie stoi w miejscu a hp spada... chyba go wywaliło bo zaraz znikł. Ale fakt długo gra się ostatnio ładuje, chociaż ja na lagi odpukać :ploom: narazie nie cierpię. 

Czy mi się wydaje czy lecą jakies nowe legendy których chyba w dniu premiery nie widziałem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja wczoraj wreszcie wydropilem 2x mad monarch. Jeden lipa drugi przyzwoity.

 

uhy7aty6.jpg

Ciekawe ile mi wyjdzie jak jeszcze dmg rerolluje.

 

Pierścień do setów jak na złość nie leci dla barba. Mnich i wizz dostali praktycznie za pierwszym podejściem. :/

 

 

Wysłane przez Tapatalk

Edytowane przez Chaos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dla mojego drugiego barba na hc, musialem otworzyc teraz >200 toreb zeby dostac ring.... jedyny pozytyw z 200 toreb to taki ze mam znow kluczy na rifty od zarabania i amulet trifecta/duo + 20% light... ale generalnie mozna sie zdolowac.

Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym berłem to nie jest tak do końca fajnie bo moby zabite przez novę nie dają nic prócz expa.

Na oficjalnym forum widziałem o tym wzmianki i mnie samemu też się to rzuciło w oczy, nova wymiotła dookoła a tu nawet złota ni ma...

 

A ring z bunty w a1 to już osobna kwestia ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz namiar na ten temat ktory wspomina o tym ze ni ma dropu?

Docelowo i tak chciałbym Odyn son.

Ewentualnie przekwalifikuje sie na fire dmg jak wydropie coś dobrego

 

 

Wysłane przez Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Ciekawe ile mi wyjdzie jak jeszcze dmg rerolluje."

 

 

no no, jak przerolujesz posion dmg i wyjdzie physical dosyć wysoki to można liczyć nawet na 2,4k :)

Edytowane przez kapi89

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie sadze ze aż tyle. Zreszta czemu niby physical lepszy ni poison. Ponoć nie ma roznicy

2250 myśle ze realnie sie uda

 

 

Wysłane przez Tapatalk

 

Aktualnie %dmg na broni nie dziala na obrazenia inne niz fizyczne ale maja to naprawic w tym patchu.

 

A propos tego patcha, co oni k** robia, crusader dostaje znow 4 strony buffow do kazdej runy w kazdym skillu a monk zmiane obrazen w 3 czy 4 runach na inny typ. WTF? Juz teraz Crusader mluci T6 samemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no tez nic ALE przynajmniej dostaje Seize the initiative jako Awareness (30% DEX ->DEF) a to duzy wzrost Toughness bedzie.

 

na glownej Diablofans jest

 

znalazlem na forum idealne podsumowanie tych zmian:

 

 

 

They might be trying to sell ROS and Crusader to more casual players. No other reason to make them so OP.
Edytowane przez ZlyDzien
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy mi się wydaje czy za oceanem już jest?

Jest buff dla fetyszy z FS ale jakoś nie rozumiem o co chodzi ze zmianą w szarańczy i haut:

Rather than rolling for a Critical Hit, Haunt will now calculate an average damage augmented by your Critical Hit Chance and Critical Hit Damage on application and apply that damage evenly over the duration of the entire DoT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bylo: przy uzyciu Haunta miales najpierw obliczana szanse na Crita zgodnie z Twoim CC. Jak crit wpadl to obrazenia byly podniesione o CD. Wiec raz mogles zadawac normalne obrazenia (czyli bez Crita) a raz powiekszone o CD. W zwiazku z tym nie wiedziales kiedy ile dmg zadasz. W teorii mogles miec super pecha i zadawac ciagle bazowy dmg

 

Bedzie: przy uzyciu Haunta nie bedzie juz liczona szansa na Crita tylko przez caly czas DoT'a (dmg over time) bedzie stale - usrednione zgodnie z bazowym dmg, cc i cd

 

O ile dobrze licze bedzie to haunt=dmg + [dmg*cc*(cd-100%)]. Czyli dla dmg=100k, cc=25% i cd=150% bedzie to stale:
 

haunt=100k + [100k * 0.25 * (1.5-1)]= 112.5k

Edytowane przez Trawienny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie problem chyba byl taki ze nie dalo sie ciagle walic bo musial najpierw efekt zniknac poprzedni, czy sie myle? Walnac mogles dopiero jak poprzedni sie skonczyl. Generalnie IMHO dobra zmiana na DoT, szkoda ze tak pozno bo tyle czasu minelo odkad sie o tym mowilo, nawet od wersji <2.0. Mysle, ze teraz gra DoT-em bedzie znacznie mniej frustrujaca, a ze gear mam pod DoT wlacznie z soj-em 20% cold i 28% elite dmg :) to nie omieszkam wrocic do DoT-a, bo pety.... to najnudniejszy i anty hnslashowy build ever. Mysle ze to nie bedzie "stala" average tylko ona tez bedzie miala min-max boundary, ktora bedzie wyliczana w momencie cast-a, czyli imo chodzi tylko o to aby nie bylo takiej skrajonosci jaka jest teraz, czyli jak nie wejdzie kryt to nic dmg nie zadajesz, a jak wejdzie to znow masz max dmg.

 

Ja odbieram caly patch pozytywnie ;) a rework crusadera nalezalo sie spodziewac, bo pasywy byly nijakie a skille byly niezbalansowane strasznie, zarowno generatory wrath jak i spendery. Generalnie jak nie miales itemow pod klase dobrych (blessed shield flail i tarcza dobry roll, BoP dobry roll, mortar drama + redukcja CD gdzie sie da, fate of flail + tarcza) to nie dalo sie kompletnie grac crus.

Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie czytałem wcześniej patch notes i wow, WD dostal konkretne zmiany. Pieski zadają ponad 2x więcej DMG, Spirit Walk i Spirit Vessel przechodzą przez ściany, Haunt i Pestilence też na plus (uśredniony DMG mi nie przeszkadza, bo nie trzeba strzelać żeby wszedł crit), do tego 30% prędkość poruszania jak ktoś ma Fierce Loyalty. I nie mogę się doczekać upgrade legendarnych mojo (w tym już istniejących) :twisted:

 

Tylko zastanawiają mnie zmiany w Horrify:

 

- Radius incrased from 12 to 18 yards

- Cooldown reduced from 16 to 12 seconds

- Duration reduced from 4 to 3 seconds

- Now immobilizes enemies

 

Polowałem bez większego powodzenia na Tiklandian Visage żeby biegać i paraliżować moby naokoło, ale teraz nie ma to chyba sensu, skoro sam skill to umożliwia. Bardziej opłaca się chyba MoJ albo Quetzalcoatl. No nic, jak podniosą serwer to sprawdzę jak to działa...

 

Wlasnie problem chyba byl taki ze nie dalo sie ciagle walic bo musial najpierw efekt zniknac poprzedni, czy sie myle? Walnac mogles dopiero jak poprzedni sie skonczyl. Generalnie IMHO dobra zmiana na DoT, szkoda ze tak pozno bo tyle czasu minelo odkad sie o tym mowilo, nawet od wersji <2.0. Mysle, ze teraz gra DoT-em bedzie znacznie mniej frustrujaca, a ze gear mam pod DoT wlacznie z soj-em 20% cold i 28% elite dmg  :) to nie omieszkam wrocic do DoT-a, bo pety.... to najnudniejszy i anty hnslashowy build ever. Mysle ze to nie bedzie "stala" average tylko ona tez bedzie miala min-max boundary, ktora bedzie wyliczana w momencie cast-a, czyli imo chodzi tylko o to aby nie bylo takiej skrajonosci jaka jest teraz, czyli jak nie wejdzie kryt to nic dmg nie zadajesz, a jak wejdzie to znow masz max dmg.

 

IMO za każdym razem jak rzucałeś nowy Haunt to losował się nowy crit / nie crit i działało od razu, Pestilence tak samo (tylko nie działało na już rzuconym). A co do obrażeń, to napisali:

 

Haunt / Locust Swarm will now calculate an average damage augmented by your Critical Hit Chance and Critical Hit Damage on application and apply that damage evenly over the duration of the entire DoT - czyli gra wylicza sobie średni DMG na podstawie twojego CC i CD i takie leci przez cały czas.

 

Wolę grać DoTami, solo gra się bardzo przyjemnie, fakt że w grupie nie jest to jakiś mocny nuke, ale solidne wsparcie. No i mogę sobie siać ferment z drugiej linii samemu nie dostając po tyłku ;)

Edytowane przez Bartolomius

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha no i Kadal moze dac nam klasowe sety teraz ;) szansa pewnie 0.01 ale zawsze jest :) wiec juz wiem na co bede wydawac shardy i przeklinac na ta kobite.

 

@Bartolomius, umiem czytac po angielsku :P Chodzilo mi o moment w ktorym jest average dmg obliczane. To ze to co zostanie wyliczone bedzie pozniej zadane over time to jest tam jasno napisane, ale nie masz napisane czy to co zostanie wyliczone na poczatku jest stale w takim sensie ze obojetnie kiedy bedziesz cast-owal zawsze to samo zostanie wyliczone. Mozesz tak to interpretowac poprzez uzycie slowa "average", jednak ja nie jestem przekonany do takiej interpretacji. Trzeba sprawdzic.

Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Bartolomius, umiem czytac po angielsku :P Chodzilo mi o moment w ktorym jest average dmg obliczane. To ze to co zostanie wyliczone bedzie pozniej zadane over time to jest tam jasno napisane, ale nie masz napisane czy to co zostanie wyliczone na poczatku jest stale w takim sensie ze obojetnie kiedy bedziesz cast-owal zawsze to samo zostanie wyliczone. Mozesz tak to interpretowac poprzez uzycie slowa "average", jednak ja nie jestem przekonany do takiej interpretacji. Trzeba sprawdzic.

 

Ależ nie podważam zdolności lingwistycznych kolegi, wszak tytuł doktora zobowiązuje  :D Napisali "on application" i "average", więc rozumiem to tak: za każdym razem przy rzucaniu wyliczana jest wartość DMG danego DoT'a na podstawie Twoich statystyk, w końcu CC to szansa procentowa. Za dwie godziny będzie można potestować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm, nie widzę w Patch Notes wzmianki o tym, żeby affixy na broni typu elemental damage były wzmacniane przez itemki z +% elemental damage. Niby mieli to poprawiać.

Mieli też poprawiać dmg na source i mojo, bo były zbyt niskie i też nie widzę. Ale generalnie patch na +. Dziś już u nas będzie?

Edytowane przez thuGG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm, nie widzę w Patch Notes wzmianki o tym, żeby affixy na broni typu elemental damage były wzmacniane przez itemki z +% elemental damage. Niby mieli to poprawiać.

Mieli też poprawiać dmg na source i mojo, bo były zbyt niskie i też nie widzę. Ale generalnie patch na +. Dziś już u nas będzie?

 

Przeczytaj jeszcze raz bo jest o tym mowa. Mojo i source dostały wzmocnienie (sprawdzone u mnie), naprawili też +% elemental DMG.

 

Patch już działa!

 

EDIT: Horrify po zmianach robi niezłą masakrę, zmieniłem zamiast Piranhado.

Edytowane przez Bartolomius

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli jak mam itemy z +% do fire to jak bede mial bron z fire to ona dostanie te + 40% dmg? Troche to op...

Ciekawe jak bedzie teraz dzialac z pasywem fetyszy zestaw pezajaca smierc i czary pod nia... Toretycznie nieskonczony spam fetyszy?;)

 

By Lumia 925

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczytaj jeszcze raz bo jest o tym mowa. Mojo i source dostały wzmocnienie (sprawdzone u mnie), naprawili też +% elemental DMG.

 

Patch już działa!

 

EDIT: Horrify po zmianach robi niezłą masakrę, zmieniłem zamiast Piranhado.

 

No czytam czytam i widzę tylko:

+% Damage on weapons will now correctly apply to all +% elemental types of damage instead of just Physical

 

Ale to jest coś innego zupełnie.

No ale wierzę na słowo;)

Edytowane przez thuGG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie, to jest zupelnie co innego, chodzi o %dmg na broni (taki affix co mozna trafic) ktory ma dzialac teraz takze dla broni z elemental dmg zamiast physical (wczesniej nie podnosil efektywnie tego dmg) a %elemental_dmg na itemach nie bedzie zwiekszal dmg broni :grin: to dziala tylko na skille. Z tego co pamietam to nigdy nie pasowalo do "wizji blizza", dlatego dokladnie tak samo mysle jak thuGG.

Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...