Skocz do zawartości
Twój Pan

F1 Sezon 2010

Rekomendowane odpowiedzi

To też jest tekst na poziomie liceum i to niezbyt dobrego, bo w moim liceum takie teksty nie leciały.

 

Ja odpowiedź znam, chciałem tylko zmusić co poniektórych do myślenia, ale jak widać za dużo wymagam.

 

Pani zadała zbyt trudną pracę domową, to znaczy, że trzeba iść do dyrektora szkoły na skargę i wyrzucić panią ze szkoły.

 

Tobie się chyba coś pomyliło i nikt tutaj nie jest na czyjeś zawołanie i po to, żeby ktoś taki jak Ty "zadawał pracę domową". Nie satysfakcjonują Cię wypowiedzi innych to może czas zmienić forum, albo samemu ruszyć głową i poszukać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to USF1 mamy z głowy: Formuła 1 - Dziel Pasję - Serwis F1

 

 

Ken Anderson, jeden ze współzałożycieli zespołu US F1 potwierdził informację o przerwie w pracach nad nowym bolidem jednak nadal uważa, że w niedalekiej przyszłości „american dream” w F1 jest realny.

 

Anderson, który w zaparte próbuje wmawiać kibicom na całym świecie, że jego zespół nie zamknął jeszcze definitywnie swojej działalności, potwierdził natomiast plotkę krążącą od kilku dni w mediach o tym, że amerykańska ekipa poprosiła FIA o odroczenie debiutu zespołu do sezonu 2011.

 

„Wysłaliśmy prośbę do FIA o utrzymanie naszej pozycji na liście do sezonu 2011. To miało być poufne, więc nie mogę tego komentować. Wygląda jednak na to, że nastąpił przeciek” mówił Anderson przedstawicielom Autosportu.

 

„Czekamy na decyzję FIA i pracujemy razem z nimi. W międzyczasie nasi pracownicy nie mają co robić, więc musieliśmy powiedzieć im, żeby zaprzestali pracy nad bieżącym bolidem do czasu otrzymania decyzji.”

 

Tym samym fiasko debiutu US F1 w sezonie 2010 definitywnie zostało ogłoszone, jednak stojąca w rezerwie ekipa Stefan GP musi jeszcze poczekać na decyzję FIA w sprawie oficjalnego przyznania miejsca w stawce na sezon 2010. Komunikat w tej sprawie spodziewany jest jutro (środa).

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FIA odrzuciła ofertę Stefan GP. Ciekawe czy w ten sposób chcą uniknąć kolejnej porażki, zmniejszyć tłok na torze, a może zablokowali miejsce dla USF1 na przyszły rok? Kasa za prawa do emisji wyścigów na terenie Stanów zapewnie bardzo by uradowała FOM ;)

 

 

HRT (dawny Campos Meta) zaprezentował swój bolid:

 

http://www.formula1.pl/F1_news-8138-Pierwsze_zdjecie_bolidu_HRT_F1.html

 

http://f1.pl/Artykul.82+M5148d683d38.0.html

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

No po pierwszym treningu jest ciekawie, bez większych niespodzianek, no ale to tylko pierwszy trening. Zobaczymy jak będzie dalej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z Polshitem nie jest tak zle.

 

Polsat

Polsat Sport Extra

Polsat Sport HD

 

Kazdy znajdzie cos dla siebie. TVN albo TV4 (jak kiedys BLEH) mialby transmitowac? TVP odpada przeciez. Polsat moim zdaniem na polskim rynku jest dobry.

Utrata dodatkowych kanalow (treningi) na rzecz innego komentatorstwa to moim zdaniem bylby krok wstecz.

 

Udalo sie jednak zalatwic Polsat Sport Extra na czas :) Druga sesja zaraz!

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie widzialem wartosciowego programu na polsacie, nie mam go na cyfrze+ i wisi mi to, wyscigi ogladam na necie, ale mam nadzieje ze jesli faktycznie za rok konczy im sie licencja to ze tvn ja przejmie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tvn (nsport na treningi i tvn na wyścig), eurosport...

Nie wiem jak można zachwalać polsat za cokolwiek...

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tvn (nsport na treningi i tvn na wyścig), eurosport...

Nie wiem jak można zachwalać polsat za cokolwiek...

 

Nie można, ale trzeba się zgodzić Aurora001 jak nie Polszmat to nikt, TVN odpada gdyż jak sami uznali w TVN nigdy nie będzie sportu, od czerwca wylatuje także publicystyka kanał ma być tylko i wyłącznie rozrywkowy, a więc "jak oni wyją, tańczą, pier..." oraz filmy i seriale + raz dziennie Fakty. W takim wypadku pozostał by tylko Nsport, to wiąże się z zakupem dekodera N. Podobnie Eurosport trzeba wtedy zakupić dekoder którejś z telewizji sat. a jako że telewizję rzadko oglądam musiałbym płacić kosmiczny abonament tylko po to by oglądać F1, oczywiście w zamian dostałbym kupę nieinteresujących programów których bym nie oglądał, ale płacić niestety trzeba. TVP wiadomo najlepsze warunki pod względem dostępności w kraju, ale ich dział sportowy to jedna wielka kpina także no cóż chyba tylko zostaje Polszmat. Jedyne stacje pokazujące sport szeroko publicznie i bez żadnych dodatkowych opłat to Polszmat, TV4 i TVP, jako że Polszmata mam za darmo z TV naziemnej to jednak wole, aby F1 tam zostało jak mam płacić za dekoder i kupę beznadziejnych programów którejś ze stacji sat. Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat do eurosport i nsport są teraz dostępne w telewizjach kablowych - właśnie zamiast polsatu sport i sport extra ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat do eurosport i nsport są teraz dostępne w telewizjach kablowych - właśnie zamiast polsatu sport i sport extra ;]

 

Z tym akurat to roznie ;) ale fakt niezaprzeczalny.

 

Lublin Multimedia - do niedawna Polsat Sport Extra / HD , od niedawna Nshit + eurosport i teraz nie ma jak ogladac treningow.

 

Za to aster W-wa, do niedawna nic i nagle Polsat Sport Extra ... :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O, i to jest to, co mi się w tym sporcie najbardziej podoba - technologia :D

 

Zalegalizowany przez FIA system aerodynamiczny McLarena może budzić jeszcze wiele kontrowersji. Innowacyjne rozwiązanie sprawia, że kierowcy mają czynny wpływ na działanie aerodynamiki podczas jazdy.

 

Zdaniem specjalistów brytyjscy inżynierowie opracowali sprytny system kanałów powietrznych, które przechodzą przez cały kokpit, aż do tylnej części nadwozia. Tunel powietrzny kończy się przy tylnym skrzydle, a wokół końcówki przedłużonej pokrywy silnika, która dotyka szerokiego płatu spojlera, umieszczone są otwory.

 

System działa następująco: powietrze przepływa od nosa przez kokpit do tylnego skrzydła. Na prostych kierowca zatyka otwór kokpicie i zmienia ciśnienie przy tylnym spojlerze, „wygaszając” go. To zmniejsza opory powietrza i pozwala osiągnąć wyższe prędkości na prostych, nawet o 10 km/h. Jednocześnie w krętych partiach toru skrzydło znów generuje odpowiedni docisk.

 

System McLarena jest kontrowersyjny, ponieważ pozwala kierowcy na zmianę własności aerodynamicznych samochodu w trakcie jazdy w nietypowy, nieujęty w regulaminie sposób. Aby ominąć przepisy, inżynierowie McLarena formalnie nazywają dziurę (dziury?) w kokpicie, które kierowcy zatykają aby zmniejszyć opory z tyłu, otworami wentylacyjnymi.

 

Legalizując ten system FIA tworzy niebezpieczny precedens. Federacja daje tym samym dużą przewagę McLarenowi, a to posunięcie mocno przypomina zeszłoroczną aferę z podwójnymi dyfuzorami. Tyle, że tym razem skopiowanie rozwiązania Brytyjczyków będzie dla innych ekip znacznie trudniejsze. W tym sezonie wszedł przepis o homologacji jednego nadwozia na cały sezon, więc jego przebudowa w celu zainstalowania „otworów wentylacyjnych” w pozostałych ekipach jest teoretycznie niemożliwa, a w praktyce będzie niezwykle kosztowna.

Źródło: f1.pl

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tvn (nsport na treningi i tvn na wyścig), eurosport...

Nie wiem jak można zachwalać polsat za cokolwiek...

 

Dokładnie. Tylko Borowczyka by musieli zabrać ze sobą (jakkolwiek marudny tak go lubie). Polsat to kanał którego przestałem jakieś 5-6 lat temu oglądać a niestety dla samego F1 trzymam polsat cyfrowy. Dlatego z mojego punktu widzenia zmiana byłaby tylko na dobre. Do tego polsat nie zachwyca jakością obrazu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jest chyba najgorsza rzecz a nie najlepsza, powiedzmy że da im to dużą przewagę, fia na to zezwoliła przy czym wcześniej narzuca takie przepisy że nie ma jak nadrobić zaległości, więc teraz co sezon jeśli ktoś wymyśli fajną nowinkę będzie mistrzem?

 

co do nsport można korzystać z tnk, nie wiem jak teraz ale nie cały rok temu wziąłem na rok i wyszło 10zł/miesiąc i w tym masz nsport i tvpsport i zasięg w całej Polsce ;)

Edytowane przez Garfield^

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy się zastanawiamy - co to może być?

 

LINK

LINK

 

Wątpię, żeby to było rozwiązanie a la McLaren, ale jest to coś, czego nie mają inne zespoły. Pietrov nie miał dziś tego otworu, tylko Kubica to testował.

 

Osobiście myślę, że to część tego kontrowersyjnego dyfuzora, o którym trąbiono parę tygodni temu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wkońcu jajka najważniejsze:D

 

A Karun Chandhok to chyba już nie zostanie dopuszczony do kwalfikacji, skoro nie przejechał nawet jednego okrążenia, oczywiście o ile wogóle bedzie miał czym jechać.

Edytowane przez demon92

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Straszna lipa te nowe ekipy niestety.

7 sekund traci na kółku Lotus, zdecydowanie najlepiej przygotowany. Reszta to zaliczy chyba kilka dubli w czasie wyścigu, jeśli w ogóle dojedzie do mety.

 

Za to zgubione koło to Virgin sobie pewnie nagrabił i będzie kara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Nowe teamy mają pewną zaletę - dodatkowe punkty dla pierwszej dziesiątki, a brak dodatkowej konkurencji, czyli punkty gratis, przynajmniej przez najbliższe miesiące, jak nie cały sezon.

 

Wczoraj Senna też zgubił nakrętkę, ale koło nie odpadło, zatrzymał się na poboczu chwilę potem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chandhok jednak zrobił kilka kółek - ciekawe co na to sędziowie.

 

Force India całkiem, całkiem - czyżby mieli zrobić niespodziankę? :)

 

Robert jak na razie ok, choć mógłby trochę mocniej przycisnąć ;)

 

RedBull zaskakuje.

 

No i Robert w Q3 :D

 

 

Tata Felipe złamał okulary z emocji? Nie przyjrzałem się dokładnie ale chyba tak :)

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem tych 3 czesci kwalfikacji. czego zamiast wynagrodzic 10 najlepszych kierowcow w kwalfikacjach to sie ich kara? i jeszcze to sciganie na pol gwizdka. BEZ SENSU

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Na jakich oponach jechał Kubica? Bo w końcu nie zwróciłem uwagi.

 

Ogólnie bardzo duże różnice jak na taką samą ilość paliwa. Zapowiada się ciekawy sezon, miejmy nadzieję że Renault będzie się rozwijac (tak jak i reszta) i będzie cały czas szansa na dziesiatkę z okazjonalnymi wysokimi pozycjami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jechal na miekkich. Nie wiem czemu i gdzie stracil tyle czasu w porownaniu do Q2, gdyby mial taki sam czas jak w Q2 bylby... 4 :)

 

Pos Driver Team Q1 Q2 Q3

1. Vettel Red Bull-Renault 1:55.029 1:53.883 1:54.101

2. Massa Ferrari 1:55.313 1:54.331 1:54.242

3. Alonso Ferrari 1:54.612 1:54.172 1:54.608

4. Hamilton McLaren-Mercedes 1:55.341 1:54.707 1:55.217

5. Rosberg Mercedes 1:55.463 1:54.682 1:55.241

6. Webber Red Bull-Renault 1:55.298 1:54.318 1:55.284

7. Schumacher Mercedes 1:55.593 1:55.105 1:55.524

8. Button McLaren-Mercedes 1:55.715 1:55.168 1:55.672

9. Kubica Renault 1:55.511 1:54.963 1:55.885

10. Sutil Force India-Mercedes 1:55.213 1:54.996 1:56.309

11. Barrichello Williams-Cosworth 1:55.969 1:55.330

12. Liuzzi Force India-Mercedes 1:55.628 1:55.653

13. Hulkenberg Williams-Cosworth 1:56.375 1:55.857

14. de la Rosa Sauber-Ferrari 1:56.428 1:56.237

15. Buemi Toro Rosso-Ferrari 1:56.189 1:56.265

16. Kobayashi Sauber-Ferrari 1:56.541 1:56.270

17. Petrov Renault 1:56.167 1:56.619

18. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1:57.071

19. Glock Virgin-Cosworth 1:59.728

20. Trulli Lotus-Cosworth 1:59.852

21. Kovalainen Lotus-Cosworth 2:00.313

22. di Grassi Virgin-Cosworth 2:00.587

23. Senna HRT-Cosworth 2:03.240

24. Chandhok HRT-Cosworth 2:04.904

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...