Skocz do zawartości
Dziobak

World of Tanks - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Trochę zaczynają mnie już nużyć dostępne mapy. Przydałby się las z prawdziwego zdarzenia: gęsty, z masą wykopów. Fajnie byłoby zobaczyć mapy zimowe, całe w bieli, do tego automatyczny system zmiany kamuflażu dostosowujący pojazdy do mapy (nawet jeżeli to historycznie nieprawdziwe). Jedna rzecz która wkurza niesamowicie to niewidzialne bariery terenowe: podjeżdżam do skraju wzniesienia i nagle pojazd staje w miejscu, bo zjazd jest zbyt stromy - dlaczego nie pozwolić na zjazd obciążony karą uszkodzeń zawieszenia - im większy zjazd, tym większe obrażenia, a w przypadku zjechania z urwiska - zniszczenie pojazdu.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo wtedy norma byloby zrzucanie ludzi z klifow w stylu "This is Sparta!" ;)

 

Nie loteryjnie tylko jest duzy bonus za wygrana.

 

To wbrew pozorom ma sens bo oznacza , ze goscie ktorzy zostali bronic flagi nie czuja sie jak frajerzy po tym jak reszta druzyny przeszla walcem przez przeciwnika a do nich nic nawet nie dojechalo.

 

No jest, +50% tylko co z tego, skoro wartosc przed mnozeniem jest brana z tylka? Wygrana bitwa, 2 kille, 3 uszkodzenia, jedna detekcja: 450 exp. Zremisowana bitwa (czyli de facto przegrana z punktu widzenia exp), jeden kill, dwa uszkodzenia - 400 exp. Gdzie tu sens, gdzie logika? Obie tym samym pojazdem, obie bez bonusu za pierwsza bitwe dnia.

 

A najlepsze sa niewidizalne czolgi... juz pomijam kille z drugiego konca mapy znikad, ale ostatnio na Komarinie (ta mapa bagnista) siedze w krzakach i pilnuje podejscia do bazy nr 2 - nie za dlugi odcinek kompletnej pustki. A tu nagle, ni z tad, ni z owad, za domek na mojej lewej flance zjezdza z tego pustego pola Marder II. Nosz kur...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Costi

 

Poczytaj sobie jeszcze raz to co wkleiłem na temat maskowania .

 

Wykrywanie - Czołgi/TK - z 25 m , SPG z 10m .

 

Gość który ma załogę na 100% doświadczoną , każdy ma skilla maskowanie na 100% , do tego ma siatkę maskującą i powyżej 25 m nie wykryjesz takiego do momentu kiedy nie strzeli , nawet jak będzie w ruchu .

 

A tak poza tym to na razie Beta - w finalnej wersji może zmienią to i owo .

 

A jest co zmieniać - optymalizacja grafiki i kodu sieciowego .

 

Na X2 3800+ + 2GB ramu + GF6150 mam na low jakieś 9-12 fps .

 

Na kompie z podpisu bez OC mam 20 fps .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grafika jest ładna, bardzo ładna, ale wymagająca, to fakt. Na ustawieniach med-high mam około 40-60 fps, czasem więcej, czasem mniej.

 

Usterki, jakie zauważyłem:

  • polscy gracze (niektórzy robią okropną wiochę)
  • niewidzialne ściany (jak już wcześniej pisano - brak możliwości zjazdu ze stromego wzgórza)
  • kiepski balans (AT-1 kontra Ferdinand? Sorry, Winnetou!)
  • czasem nie pojawiają się ślady po pociskach na pojazdach
  • brak możliwości używania MG (niech AI chociaż je obsługuje, byłoby ciekawie przeciw lekkim czołgom typu Panzerjager I lub Leichttraktor - nabój taki powinien przebić pancerz, nie?)
  • na początku skomplikowany interfejs (choć niesamowicie rozbudowany i "otwierający się na gracza" po paru rundkach)
  • przesrana artyleria

Dziś grałem caluteńki dzień - wsysa jak czarna dziura!

 

ed. I jak to jest, że ciężko trafić wrogi pojazd z 300 metrów, kiedy to walki pancerne nierzadko rozgrywały się z odległości 1000m i większych?

 

Ale to czepialstwo - mapy musiałyby być wtedy naprawdę ogromne.

Edytowane przez zzizzy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to do zwalczania lekkich czołgów potrzeba karabinu wielkokalibrowego ( 12,7 czy 14,5 mm ) .

 

U ruskich takie KM-y mają tylko IS-2 i IS3 oraz SU-100/ISU-122/ISU-152 .

 

Niemcy w ogóle nie mieli czołgowych KM-ów o takim kalibrze , montowali 7,92 mm .

 

Amerykanie mieli montowane karabiny M2HB na różnych pojazdach ( Czołgi lekkie M1/M2/M3 , M4 Sherman itp.) .

 

Z tego co widziałem to lekkie czołgi / TK/ SPG mają minimalny pancerz grubości 10 mm .

 

KM 12,7 mm musi być załadowany amunicją AP aby przebić pancerz - zależnie od KM - 10 do 30 mm z odległości do 300 m .

 

Zwykłe KM-y i WKM załadowane zwykła amunicją co najwyżej uszkodzą gąsienice czy zbiją reflektory itp.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to do zwalczania lekkich czołgów potrzeba karabinu wielkokalibrowego ( 12,7 czy 14,5 mm ) .

 

U ruskich takie KM-y mają tylko IS-2 i IS3 oraz SU-100/ISU-122/ISU-152 .

 

Niemcy w ogóle nie mieli czołgowych KM-ów o takim kalibrze , montowali 7,92 mm .

 

Amerykanie mieli montowane karabiny M2HB na różnych pojazdach ( Czołgi lekkie M1/M2/M3 , M4 Sherman itp.) .

 

Z tego co widziałem to lekkie czołgi / TK/ SPG mają minimalny pancerz grubości 10 mm .

 

KM 12,7 mm musi być załadowany amunicją AP aby przebić pancerz - zależnie od KM - 10 do 30 mm z odległości do 300 m .

 

Zwykłe KM-y i WKM załadowane zwykła amunicją co najwyżej uszkodzą gąsienice czy zbiją reflektory itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Costi

 

Poczytaj sobie jeszcze raz to co wkleiłem na temat maskowania .

 

Wykrywanie - Czołgi/TK - z 25 m , SPG z 10m .

 

Gość który ma załogę na 100% doświadczoną , każdy ma skilla maskowanie na 100% , do tego ma siatkę maskującą i powyżej 25 m nie wykryjesz takiego do momentu kiedy nie strzeli , nawet jak będzie w ruchu .

 

A tak poza tym to na razie Beta - w finalnej wersji może zmienią to i owo .

 

A jest co zmieniać - optymalizacja grafiki i kodu sieciowego .

 

Na X2 3800+ + 2GB ramu + GF6150 mam na low jakieś 9-12 fps .

 

Na kompie z podpisu bez OC mam 20 fps .

 

Zalezy jeszcze w jakiej rozdzielczosci grasz ? Ja na detalach ustawionych na wysokie i rozdzialce 1680 mam przynajmiej 40 klatek .

Sporo zalezy od procka , gdy mialem ustawiony na 2.5 GHz to bylo ledwo 20 klatek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grafika jest ładna, bardzo ładna, ale wymagająca, to fakt. Na ustawieniach med-high mam około 40-60 fps, czasem więcej, czasem mniej.

 

1920x1200 na high potrafili przymulic 470tke do 30 fpsow czasami ;)

 

Z drugiej strony to 20-30 fpsow z wszystkim na low wyciaga laptop z Culvem 2x1,7 Ghz i gf 210 (magiczne 16sp :) ).

 

@Costi - exp w gigantycznym stopniu zalezy od tego w co strzelasz zabicie 3 gosci na nizszym tierze z tego co widzialem daje mniej expa niz urwanie kilku procent Mausowi.

 

@ zzizzy - jesli grasz pierwszy dzien masz niski tier - dziala na niskim tierze sa niecelne a przez kolejne czolgi lecisz w tempie ekspresowym wiec zaloga nie ma kiedy sie rozwinac.

 

Niemieckie czolgi z 7,5 L70 czy 8,8 L71 sa bez problemu w stanie trafic w poruszajacy sie w odleglosci 400-500 metrow A-20 czy Leoparda.

 

PS. Jakby sie ktos zastanawial - to wspolczynnik accuracy w dziale odpowiada rozrzutowi wiec im mniejszy tym lepiej. Mi kilka dni zajelo by to zakapowac na poczatku :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Costi

 

Poczytaj sobie jeszcze raz to co wkleiłem na temat maskowania .

 

Wykrywanie - Czołgi/TK - z 25 m , SPG z 10m .

 

Gość który ma załogę na 100% doświadczoną , każdy ma skilla maskowanie na 100% , do tego ma siatkę maskującą i powyżej 25 m nie wykryjesz takiego do momentu kiedy nie strzeli , nawet jak będzie w ruchu .

 

Ok, wszystko pieknie, tylko w pustym polu (doslownie pustym - nawet trawy tam nie ma), w odleglosci <50m? Ok - w krzakach, za drzewami, w jakiejkolwiek oslonie. Ale nie ma takiego kamuflazu, ktory schowa jadacy czolg przy braku naturalnych oslon. A jak najlepsze sa jazdy, gdy widze w oddali (znowu przez kompletnie puste pole - mapa z miasteczkiem posrodku i zamkiem w rogu) jak wali sie drzewo, ale nie widze czolgu, ktory je obala :lol:

Zreszta, polecam wejsc na oficjalne forum - na czolgi-ninja klna wszyscy rowno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja ostatnio rekord chyba pobiłem in minus.

 

Za 12 losowań mając panzera III tak w 8-9 przypadkach zarównow druzynie jak i u przeciwnika prawie same ciężkie czołgi w stylu is-7, tygrys II nawet parę razy mausa widziałem... :blink:

 

Dodatkowy rekord to 15 strzałów pod rząd bez penetracji :lol: Plus że byłem w stanie oddać te 15 strzałów zanim mnie unicestwili 1 strzałem ;)

 

 

Dodatkowo albo mam pecha albo sam już nei wiem tak 3/4 bitem jestem w przegranej drużynie.

 

Z plusów to jak sobie kupię czasem konto premium to wpadnie te 800-900expa za dobrą bitwę :-P

 

 

Co do dystansów wykrycia coś w tym jest Hetzerem gra mi się znacznie skuteczniej niż panzerem III a powinno być inaczej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez mam tak w PzIII, bitwa z czolgami max o jeden tier wyzszymi to rzadka rzadkosc. I tak, jest to niesamowicie wpieniajace, bo ten czolg nawet na scouta sie slabo nadaje, bo rusza sie jak woz z weglem (i to po wymianie silnika i zawieszenia).

Bardzo powaznie zastanawiam sie nad uzbrojeniem go w 75mm i zaladowanie wylacznie amunicji HE, wtedy przynajmniej jest wieksza szansa na urwanie gasienicy czy uszkodzenie modulu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co Ci po dmg jak pancerza nie przebijesz?

 

Nie jest tak do końca... Pociski HE z dział dużego kalibru potrafią siać niezły zamęt pomimo tego, że penetracja jest minimalna.

Tak jak pisałem wcześniej w ruskich TD powyżej SU100 przerzuciłem się na nie całkowicie.

 

Jeśli nie mamy wystarczającej penetracji do przebicia czegoś mocnego naprawdę warto walić z burzących.

Zawsze te kilka procent da się zabrać, a co ważniejsze HE często uszkadzają moduły (działo, wieża, gąsienice), albo zabijają załogę.

Dobrym działem do używania burzących jest też 152mm w zwykłym KV - można spokojnie ugryźć 4 tiery wyższego IS4 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z plusów to jak sobie kupię czasem konto premium to wpadnie te 800-900expa za dobrą bitwę :-P

 

Polecam uzbroic sie w cierpliwosc i zebrac 2500 golda na 30 dniowy premium. Potem przez nastepne 30 dni uzbiera sie 4500 golda wiec bedzie 2k na wydatki i 2500 na kolejne odnowienie.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Boże, co za, za przeproszeniem, cioty grają. 2x pod rząd w 2 grach strzelają do swoich. Jeden to Polak, oczywiście - kiedy zapytałem się go, co mu chodzi, odpowiedział "morda cwelu"...

 

A potem na wszystkich Polaków spoglądają stereotypowo - dobrze, że mój nick nie mówi nic o narodowości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrym działem do używania burzących jest też 152mm w zwykłym KV - można spokojnie ugryźć 4 tiery wyższego IS4

Tak, tylko to działo ładuje się około 20 sekund :P. Osobiście do KV radził bym brać te mniejsze działo z gałęzi obok (bodaj 122mm?).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to co się dostaje z KV na początku to tragedia :P, słaby silnik, wolna wieża (to idzie nadrobić obracaniem się w miejscu) i słabe gąsiennice. Po ulepszeniu ten czołg już zaczyna coś znaczyć w walce, ale początki są trudne. Mnie jak grałem pierwszym KV wrzucało do takich czołgów jak IS, IS3, Tiger II itp. więc było ciężko się rozkręcić.

Edytowane przez OCM4n14k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...