Skocz do zawartości
Dziobak

World of Tanks

Rekomendowane odpowiedzi

Widzę że linka do nowego drzewka niemieckiego już ktoś podał to nie będę dublował. A co do pozostawienia w garażu panthery 1 oczywiście nie mogę znaleźć gdzie o tym czytałem :/ . No nic, będzie jak będzie. Jak zostanie to git, jak zabiorą to też nie będzie grozy. Co do osłabienia to niestety smutna konieczność...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każda krótkolufowa armata ma kiepską celność, to wynika z konstrukcji tej broni. Stąd nie nadają się one do kampienia na tyłach tylko do aktywnej gry. Ale jak już walną ;)

 

Ja kampię ze 10,5. Jak rąbnie do średniego czołgu nie ma. Czasami trzeba dobić :/ Czas przeładowania bardzo długi. Moza zrekompensować wyszkoleniem załogi i dodatkowym sprzętem, zmniejszającym tez czas o 10%.

 

Pogram jeszcze tym najdroższym działem, zobaczymy.

 

@EDIT: 10,5 jednak najlepsza.

Edytowane przez tom256

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę że linka do nowego drzewka niemieckiego już ktoś podał to nie będę dublował. A co do pozostawienia w garażu panthery 1 oczywiście nie mogę znaleźć gdzie o tym czytałem :/ . No nic, będzie jak będzie. Jak zostanie to git, jak zabiorą to też nie będzie grozy. Co do osłabienia to niestety smutna konieczność...

 

Jest to na blogu Overlorda i gdzieś w newsach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stug III to dosyć dobry TD - opancerzenie Hetzera , ruch działa nie wiele mniejszy niż w Marderze , dosyć żwawy , szybciej się obraca , więcej HP i większy zasięg widzenia niż Hetzer .

 

Do stuga warto założyć armatę 75 mm StuK L/70 .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...i wręcz uwielbiam, jak jakiś naiwniak wyjeżdża na mojego tygrysa przekonany o swojej niezniszczalności.

Darmowy hint dla StuGowców: dwa strzały w przód :lol:

Oj, ilu ja już takich kozaków widziałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stug III to dosyć dobry TD - opancerzenie Hetzera , ruch działa nie wiele mniejszy niż w Marderze , dosyć żwawy , szybciej się obraca , więcej HP i większy zasięg widzenia niż Hetzer .

 

Do stuga warto założyć armatę 75 mm StuK L/70 .

 

Wczoraj wlasnie zapodalem do mojego stuga ta armate. W koncu jestem w stanie posmyrac ciezkie czolgi :)

A stug jest przede wszystkim szybszy od hetzera o sie strasznie przydaje do ciach!nia jak sie kogos nie ubije ;)

 

A moze wieczorkiem jakas kompanie zagramy??

tier 6-9... ??

 

Nie bylo cie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...i wręcz uwielbiam, jak jakiś naiwniak wyjeżdża na mojego tygrysa przekonany o swojej niezniszczalności.

Darmowy hint dla StuGowców: dwa strzały w przód :lol:

Oj, ilu ja już takich kozaków widziałem.

 

To działa też w drugą stronę. Ilu to ja widziałem kozaków w Tygrysach ;)

Tygrys ma wytrzymałość koło 1400, Stug tylko 350 więc z czym do ludzi... Za to nadrabia kamuflażem i zwinnością. Raz taki przekonany o swojej wyższości przerżną bitwę sam na sam. On koło 60-70%, ja połowa wytrzymałości. Po 8 kulkach miał dość :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tygrys ze swoim HP może iść na czole natarcia - zależy jakie rozdanie się trafi .

 

Stug tak jak większość TD w grze przeznaczony jest do ataków z zaskoczenia , campowania ; sam jak grałem w nim w becie to rzadko kiedy ruszałem do ataku , prędzej zajmowałem dogodne miejsce i czekałem na ofiary .

 

Kamuflaż jest podstawą przy graniu TD .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To działa też w drugą stronę. Ilu to ja widziałem kozaków w Tygrysach ;)

Tygrys ma wytrzymałość koło 1400, Stug tylko 350 więc z czym do ludzi... Za to nadrabia kamuflażem i zwinnością. Raz taki przekonany o swojej wyższości przerżną bitwę sam na sam. On koło 60-70%, ja połowa wytrzymałości. Po 8 kulkach miał dość :P

 

Nie moja wina, że głupich ludzi w StuGach widzę bardzo często... siedzą w krzakach (nawet nie za kamieniami) i wystawiają się niepotrzebnie skautom, nieświadomi chyba tego, że z 600-800m dowolny tygrys (i nie tylko) z długim działem potrafi zdjąć im ponad połowę hp.

Nawet jak gram easy eight, trafiają się nader często tacy przekonani o swojej zajebistości. Dopiero skarcenie w postaci dwóch krytycznych trafień trochę studzi ich zapędy... tylko że w tym momencie kończy się namierzanie ich przez artę i mają po zawodach. A wtedy pozostaje im koncert na otwartym "cheater, noob, f..n arty" itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tej grze raczej nie ma możliwości zdjęcia kogoś z 800m. Po linii prostej to jednostkowe przypadki żeby nawet na 600m widzieć zwłaszcza, że Tygrysem nie widzisz dalej jak na 500m. Ponad połowa map ma rozmiar 800x800m, reszta 1000x1000.

Edytowane przez Lancer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tia - zdjąć kogoś z 600+ m jak zasięg widzenia to max. 500 m .

 

Takie bajki to tylko w Erze - takie coś to w zasadzie arty może robić , albo jak ktoś ma wyjątkowe szczęście ( czyt. dokładne info o pozycji delikwenta ) .

 

Tygrys I ma zasięg widzenia 400 m ( po upgrade wieży 420 m ) - nawet jak ma lornetkę to max. zasięg 500 .

 

KT ma normalnie zasięg widzenia 460 m .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma możliwości, a jednak to robię <_<

 

Nie trafiam jakoś dzisiaj tygrysem na takie sytuacje, ale zerknijcie na te screeny z pzIV.

Dołączona grafika

420m, nie mam lornetki.

Dołączona grafika

507m i ciągle go widzę. :blink:

Tak, mam telefon w Erze.

 

Btw, screen zrobiony tuż po moim wystrzale i trafieniu. Dwa kolejne chybiły, dwa następne już nie, chociaż ostatni poszedł już po jego zniszczeniu (ktoś inny strzelił jak naciskałem spust).

I co? Dalej zdjęcie czegoś Tygrysem z dużej odległości, po przekątnej mapy (gdzie przy 800m mamy przekątną ponad 1000m) uważacie za coś niemożliwego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale co jest z tym zasięgiem widzenia takiego. Może tu chodzi teżo zdolność wykrycia wroga a nie coś takiego. Nie chcecie mi powiedzieć że balansując na granicy zasięgu będzie mi się czołg w celowniku pojawiał i znikał jak za magiczną kurtyną? Sam nie raz głupim BT-2 waliłem w malutkie kropki w celowniku które przy bliższym poznaniu nazwałbym czołgami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ Havoc

 

Niestety gra ma bugi i to czasami ogromne .

 

Strzelające krzaki ( TD + siatka maskująca + skill maskowanie na 75+% u wszystkich członków załogi ) , znikające lub pojawiające się z nikąd czołgi 5 m od ciebie , nieśmiertelne czołgi itp.

 

Teoretycznie max. zasięg widzenia to 500 m ( bynajmniej tyle pisze przy lornetce i pokrytej optyce ) , w dodatku w grze nie ma pojazdu o widoczności większej niż 500 m .

 

To musi być kolejny bug gry albo zasięg widzenia jest w rzeczywistości większy .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie jest bug, tylko radio o.O

Przecież na tej zasadzie artyleria może w ogóle strzelać do dalekich celów. A jeżeli artyleria widzi czołgi poza zasięgiem swojego widzenia (który dla mojego su-5 to marne 350m), to równie dobrze mogę to samo zrobić czołgiem i strzelać, o ile cel nie jest czymś zasłonięty.

Zresztą... klik.

 

Zagrajcie sobie czymś małym, to zobaczycie jak czasem znikają ludzie z teamu, jadący drugą stroną mapy.

 

Edit.

Prawda jest taka, że niewiele osób docenia radio, a to jest od długiego czasu rzecz, jaką rozwijam zaraz po wieży i armacie.

Edytowane przez m4r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez dobrego radia to g... się zdziała, taka prawda. Ja natomiast czasami mam sytuacje, że widzę wrogiego blipa na minimapie, a na głównym ekranie nie mam nikogo podświetlonego (mimo, że widzę scouta).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

 

z czasow bety :)

 

507m i ciągle go widzę. :blink:

 

 

widzisz go bo widza go inni. gdyby nie oni nie bylbys w stanie go zauwazyc na odleglosci 500m+

Edytowane przez Sarkazm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...