Dijkstra Opublikowano 28 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2012 No i nie trzeba robić arkusza w exelu, żeby zaplanować rozwój postci ;] Mało skili, mało zaklęć, konsolowa prostota. IMHO takiej gry jak morrowind już nie będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melampus Opublikowano 31 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2012 I mamy pierwszy dodatek do Skyrim'a. Podobno ukarze się pierw na Xbox a miesiąc później na PS3 i PC. http://www.youtube.com/watch?v=NoZv8X1UuUU&hd=1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Modd Opublikowano 31 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2012 Jakieś takie mało TESowe, ale robi wrażenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 31 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2012 Zapowiada się ciekawie, jednak jestem ciekaw ile przyjdzie za to zapłacić <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 31 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2012 1. Walka z konia, wreszcie! 2. Będzie można zostać daedrą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dammeron Opublikowano 31 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2012 Modd - dokładnie to samo pomyślałem. Jakby ktoś mi to pokazał ze 2-3 lata temu bez mówienia, co to za gra, to w życiu nie powiązałbym tego ze Scrollsami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 31 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2012 Zapowiada się ciekawie, jednak jestem ciekaw ile przyjdzie za to zapłacić <_< 15-20 $. Do Skyrima mają być większe dodatki, ale mniej, w przeciwieństwie do Falloutów. W Oblivionie chyba tez tak było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 31 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2012 15-20 $. Do Skyrima mają być większe dodatki, ale mniej, w przeciwieństwie do Falloutów. W Oblivionie chyba tez tak było. Chyba nie (Horse armor?), poza Shivering Isles i KotN była wcześniej garść mniejszych DLC, które wszystkie potem były sprzedawane w paczce z KotN. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2012 (edytowane) Skonczylem gre na lvl70, ale specjalnie pominalem dwie gildie (DB i Thieves) zeby sobie chwile pograc od poczatku innym typem postaci. Zaczalem, ale wczesniej wrzucilem Skyrim Total Enhancement Mod Pack. Efekt - gra niegrywalna, i nie chodzi tu o klatki, ale o chwilowe zamulenia/rwanie, wystepujace co minute - poltorej minuty grania, tak jakby doczytywanie z ramu, ew. pamieci karty graficznej (?). Ktos ma na to jakis pomysl? Gralem wczesniej z samymi lepszymi teksturami i przyroda, i bylo git. Sprzet: i7 @4g, 4GB, 5850 stock. Ok, dzieki, sprawdze to - a jak nie to ramu faktycznie kupie. Edytowane 13 Czerwca 2012 przez Cruel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba66 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2012 @Cruel 4gb to trochę za mało...U mnie folder z teksturami wazy 8,5gb i przy 6gb ramu użycie sięga 96%.Na samym początku sprawdź w pliku skyrim.ini jak masz ustawiony parametr uGridsToLoad=(standardowo ma wynosić 5).Ta opcja potrafi trochę zjeść ramu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azgan Opublikowano 29 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2012 (edytowane) Po długiej przerwie ponownie wróciłem do modowania i zarazem grania w The Elder Scrolls V Skyrim. Z tej okazji postanowiłem podzielić się moimi najnowszym projektami a konkretnie samodzielnie wymodelowaną postacią Wiedźmina Geralta oraz najnowszej wersji Skyrim Enhancement Post Process 1.5 którego działanie możecie podziwiać w tle. Mam nadzieje, że się Wam spodoba. Czekam na wasze komentarze. Screeny zmniejszone o 50% 1 2 3 4 5 Screeny w FullHD 1 ImageShack� - Online Photo and Video Hosting 2 ImageShack� - Online Photo and Video Hosting 3 ImageShack� - Online Photo and Video Hosting 4 ImageShack� - Online Photo and Video Hosting 5 ImageShack� - Online Photo and Video Hosting Edytowane 29 Czerwca 2012 przez azgan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwasior500 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2012 Geralt na emeryturze? Nie wygląda, jak książkowy jebaka :rolleyes: 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 29 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2012 Ten Geralt to ile ma lat? ;) @kwasior500 - Geralta to bardziej kojarzę z bycia rębajłą niż jebaką, ale ok :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azgan Opublikowano 29 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2012 (edytowane) Kilka osób twierdziło, że Geralt wygląda zbyt staro, więc postanowiłem to poprawić i mam nadzieje, że teraz jego wygląd jest bliższy oryginałowi i tym samym finalnej wersji. Screeny zmniejszone o 50% 1 Ultra Quality Settings 2 Ultra Quality Settings + Skyrim Enhancement Post Process 1.5 Screeny FullHD 1 http://imageshack.us...2920321089.jpg/ 2 http://imageshack.us...2920321089.jpg/ Edytowane 7 Lipca 2012 przez azgan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azgan Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2012 (edytowane) Skyrim Enhancement Post Process 1.7 Natural looking colors to przydatna modyfikacja, która zmienia i dodaje nowe efekty Post-processu w grze The Elder Scrolls V: Skyrim. Po zainstalowaniu tego dodatku otrzymamy nowe cienie, oświetlenie i wiele innych elementów, które w znacznym stopniu ulepszą oprawę graficzną w grze. Download: http://www.mediafire...9n7uf9gx82k2knf Instalacja modyfikacji: Wypakować całą zawartość do folderu "C:Program Files (x86)SteamsteamappscommonSkyrim" Ukończyłem też modelowanie Wiedźmina Geralta tak oto prezentuje się finalna wersja. W tle możecie też zobaczyć jak prezentuje się najnowsza wersja Skyrim Enhancement Post Process 1.7 Natural looking colors. Screeny prosto z gry nic nie było retuszowane efekty Post-processu są w 100% efektem działania nowej wersji SEPP1.7! Screeny zmniejszone o 50% 1 2 Screeny w FullHD 1 http://img405.images...70312422177.jpg 2 http://img801.images...70312423601.jpg Edytowane 4 Lipca 2012 przez azgan 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azgan Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2012 Skyrim Enhancement Post Process 1.8 Next Generation Graphics to przydatna modyfikacja, która zmienia i dodaje nowe efekty Post-processu w grze The Elder Scrolls V: Skyrim. Po zainstalowaniu tego dodatku otrzymamy nowe cienie, oświetlenie i wiele innych elementów, które w znacznym stopniu ulepszą oprawę graficzną w grze. Download: http://www.mediafire.com/?z59w3363fglmwl7 Instalacja modyfikacji: Wypakować całą zawartość do folderu "C:Program Files (x86)SteamsteamappscommonSkyrim" 1.8 Next Generation Graphics - zmiany i poprawki: Co nowego? -------------------------------- Koniec z nienaturalnie wyglądającymi kolorami, koniec z przesadnie nasyconymi barwami, koniec z przesadzonym efektami Bloom, czyli zmiany na lepsze wedle waszych oczekiwań i sugestii. • Nowe bardziej naturalnie wyglądające wolumetryczne oświetlenie (Godrays) • Nowa okluzja otoczenia (Ambient Occlusion) • Zbalansowana paleta barw • Kolorystyka zbliżona do oryginalnego wyglądu • Dodano efekt Cinema Grain • Dodano i poprawiono nowe efekt głębi pola Depth of Field • Ciemniejsze podziemia, jaskinie oraz noc (zachowano odpowiedni balans w celu lepszej widoczności) • Dodano wsparcie dla textur wykorzystujących Parallax Occlusion Mapping • Dodano Soft-Edged Shadows (miękkie cienie) • Zwiększono wydajność na niektórych konfiguracjach sprzętowych • Dodano wpis AntiBSOD i FixGameBugs zapobiegający pojawianiu się błędów w grafice oraz jej niestabilności. Screeny z nowej wersji Zmienjszone o 50% 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelcior Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2012 Mozesz zrobic jakiegos screena w nocy? Te screeny sa strasznie jasne, az wali po oczach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwasior500 Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2012 No strasznie jasne, brakuje czerni. Ale ta wersja mi się podoba, taka stonowana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azgan Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2012 (edytowane) Mozesz zrobic jakiegos screena w nocy? Te screeny sa strasznie jasne Jasność reguluje się w opcjach gry po ściągnięciu modyfikacji musisz sobie ją sam dostosować do własnych preferencji i możliwości Twojego TV lub monitora. Screeny w FullHD 1 http://img35.imagesh...70422071778.jpg 2 http://img85.imagesh...70422145724.jpg 3 http://img705.images...0422153875y.jpg 4 http://img444.images...70422162262.jpg 5 http://img690.images...70422163193.jpg 6 http://img268.images...70422174251.jpg 7 http://img337.images...70422175732.jpg 8 http://img16.imagesh...70422182650.jpg 9 http://img651.images...70422190318.jpg 10 http://img29.imagesh...70422193488.jpg 11 http://img28.imagesh...70422203940.jpg Edytowane 4 Lipca 2012 przez azgan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2012 Tak się głupio zapytam: nie możesz tego na Nexusa wrzucić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azgan Opublikowano 5 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2012 (edytowane) UWAGA! Ważne - Aktualizacja SEPP1.8 Other Palette Color - Inne zestawienie kolorystyczne zawierające 4 zupełnie nowe palety umożliwią Wam lepsze spersonalizowaniu ustawień obrazu w Skyrim Enhancement Post Process 1.8. Dzięki temu prostemu rozwiązaniu w łatwy i szybki sposób dostosujecie obraz do własnych upodobań. http://www.mediafire...ihub7ccm43dh9n1 Palette UWAGA! – Ważne Pamiętajcie o tym, że jeśli dla kogoś obraz po wgraniu SEPP będzie zbyt jasny albo zbyt ciemny należy wyregulować jasność w opcjach gry dostosowując ją tym samym do własnych preferencji oraz możliwości TV lub monitora. Instalacja wybranej palety: Wypakować i podmienić wybraną paletę do folderu "C:Program Files (x86)SteamsteamappscommonSkyrim" ----------------------------------------------------------- Sporo osób prosiło mnie żebym udostępnił finalną postać Wiedźmina Geralta w związku z tym faktem postanowiłem, go udostępnić. Oto, co będzie nam potrzebne: Przede wszystkim model postaci http://www.mediafire...4194dfoymsjafy3 Jest to Saves z gotową wymodelowaną już postacią Wiedźmina Geralta. Właściwa gra zaczyna się od Zaprzysiężenia Geralta do „Towarzyszy” bractwa wilków (Wilkołaków ;P) jest to sam początek gry więc macie do wypełnienia w zasadzie wszystkie Questy łącznie z wątkiem głównym. Postać możecie oczywiście rozwinąć według własnych upodobań. Witcher eyes - Wiedźmińskie oczy http://skyrim.nexusm...ser=0|:|id=5632 ApachiiSkyHair - Wiedźmińskie włosy http://skyrim.nexusmods.com/mods/10168 The Witcher 2 – Geralt Light Armor and Witcher Swords - Wiedźmińskie 2 miecze http://skyrim.nexusm...ile.php?id=6006 Witcher 2 swords HD - Ładniejsze i lepsze textury dla Wiedźmińskich mieczy http://skyrim.nexusm...er=0|:|id=13552 Geralt Seltkirk Armor - Wiedźmińska Armor http://skyrim.nexusm...ile.php?id=5588 The Witcher 2 - HD Retexture of Craftable Seltkirk Armor - Ładniejsze i lepsze textury dla Wiedźmińskiej Armora zalecam wybranie rextur by Suhoi72 ((New retexture by Suhoi72) http://skyrim.nexusmods.com/mods/10834 The Dance of Death - A Killmove Mod - Zupełnie nowe animacje wykończeń przeciwników pasujące do Wiedźmińskiego stylu walki http://skyrim.nexusmods.com/mods/10906 Enhanced Blood Textures - Realistyczna i lepiej wyglądająca krew http://skyrim.nexusmods.com/mods/60 Run with 2-hand weapon in one hand - Wiedźmin podczas normalnego biegu i poruszania się będzie trzymać broń dwuręczną w jednej ręce http://skyrim.nexusm...ser=0|:|id=2965 Edytowane 5 Lipca 2012 przez azgan 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azgan Opublikowano 6 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2012 (edytowane) Skyrim Enhancement Post Process 2.0 Next Generation Graphics to przydatna modyfikacja, która zmienia i dodaje nowe efekty Post-processu w grze The Elder Scrolls V: Skyrim. Po zainstalowaniu tego dodatku otrzymamy nowe cienie, oświetlenie i wiele innych elementów, które w znacznym stopniu ulepszą oprawę graficzną w grze. Download: Skyrim Enhancement Post Process 2.0 Next Generation Graphics http://www.mediafire...gu1c63fiq6e6zg5 UWAGA! – Ważne Pamiętajcie o tym, że jeśli dla kogoś obraz po wgraniu SEPP będzie zbyt jasny albo zbyt ciemny należy wyregulować jasność w opcjach gry dostosowując ją tym samym do własnych preferencji oraz możliwości TV lub monitora. Instalacja modyfikacji: Wypakować całą zawartość do folderu "C:Program Files (x86)SteamsteamappscommonSkyrim" 2.0 Next Generation Graphics - zmiany i poprawki: Co nowego? -------------------------------- Koniec z nienaturalnie wyglądającymi kolorami, koniec z przesadnie nasyconymi barwami, koniec z przesadzonym efektami Bloom, czyli zmiany na lepsze wedle waszych oczekiwań i sugestii. • Nowe bardziej naturalnie wyglądające wolumetryczne oświetlenie (Godrays) • Nowa okluzja otoczenia (Ambient Occlusion) • Zbalansowana paleta barw • Kolorystyka zbliżona do oryginalnego wyglądu • Dodano efekt Cinema Grain • Dodano i poprawiono nowe efekt głębi pola Depth of Field • Ciemniejsze podziemia, jaskinie oraz noc (zachowano odpowiedni balans w celu lepszej widoczności) • Dodano wsparcie dla textur wykorzystujących Parallax Occlusion Mapping • Dodano Soft-Edged Shadows (miękkie cienie) • Zwiększono wydajność na niektórych konfiguracjach sprzętowych • Dodano wpis AntiBSOD i FixGameBugs zapobiegający pojawianiu się błędów w grafice oraz jej niestabilności. • Poprawki związane z optymalnym ustawieniem gammy • Poprawki związane z optymalnym ustawieniem kontrastu • Poprawki związane z optymalnym ustawieniem jasności obrazu • Poprawki związane z optymalnym ustawieniem przejść tonalnych • Poprawki związane z optymalnym ustawieniem palety • Poprawki związane z optymalnym ustawieniem nasycenia koloru • Poprawki związane z optymalnym ustawieniem okluzji otoczenia • Poprawki związane z optymalnym ustawieniem dynamicznego oświetlenia • Poprawki związane z optymalnym ustawieniem promieni słońca • Poprawki związane z optymalnym ustawieniem głębi pola Screeny z nowej wersji Zmienjszone o 50% Screeny w FullHD 1 http://img233.imageshack.us/img233/4614/tesv2012070610594802.jpg 2 http://img545.imageshack.us/img545/7277/tesv2012070611000526.jpg 3 http://img507.imageshack.us/img507/9913/tesv2012070611003562.jpg 4 http://img201.imageshack.us/img201/6038/tesv2012070611012375.jpg 5 http://img33.imageshack.us/img33/2985/tesv2012070611020005.jpg 6 http://img856.imageshack.us/img856/412/tesv2012070611062257.jpg 7 http://img204.imageshack.us/img204/8092/tesv2012070611064422.jpg 8 http://img266.imageshack.us/img266/9946/tesv2012070611123037.jpg 9 http://img546.imageshack.us/img546/8582/tesv2012070611130827.jpg 10 http://img14.imageshack.us/img14/3158/tesv2012070611352106.jpg 11 http://img137.imageshack.us/img137/3194/tesv2012070611383858.jpg 12 http://img37.imageshack.us/img37/4083/tesv2012070611402744.jpg 13 http://img38.imageshack.us/img38/7605/tesv2012070611404952.jpg 14 http://img109.imageshack.us/img109/1638/tesv2012070611413603.jpg 15 http://img855.imageshack.us/img855/9347/tesv2012070611435847.jpg 16 http://img560.imageshack.us/img560/8021/tesv2012070611443877.jpg 17 http://img821.imageshack.us/img821/184/tesv2012070611474497.jpg 18 http://img819.imageshack.us/img819/8141/tesv2012070611510095.jpg 19 http://img220.imageshack.us/img220/9281/tesv2012070611511683.jpg Edytowane 6 Lipca 2012 przez azgan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 6 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2012 Ad. zdjęcie numer 6 - czy jest szansa na usunięcie tego efektu? Wszak nie oglądamy świata przez obiektyw, żeby widzieć jego wady optyczne... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azgan Opublikowano 6 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2012 (edytowane) SEPP 2.0 Color Preset - Inne zestawienie kolorystyczne zawierające 3 zupełnie nowe palety umożliwią Wam lepsze spersonalizowanie ustawień obrazu w Skyrim Enhancement Post Process 2.0. Dzięki temu prostemu rozwiązaniu w łatwy i szybki sposób dostosujecie obraz do własnych upodobań. http://www.mediafire...hff3jwytaufor64 Instalacja wybranej palety: Wypakować i podmienić wybraną paletę do folderu "C:Program Files (x86)SteamsteamappscommonSkyrim" UWAGA! – Ważne Pamiętajcie o tym, że jeśli dla kogoś obraz po wgraniu SEPP będzie zbyt jasny albo zbyt ciemny należy wyregulować jasność w opcjach gry dostosowując ją tym samym do własnych preferencji oraz możliwości TV lub monitora. Edytowane 7 Lipca 2012 przez azgan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwasior500 Opublikowano 6 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2012 Wiedźmin w grze wygląda raczej na 35 lat, a u Ciebie na wiek emerytalny. Poza tym jeżeli zamierzasz wydawać update jak Google Chrome, to może zapoznaj się ze spoilerami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azgan Opublikowano 7 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2012 (edytowane) Wiedźmin w grze wygląda raczej na 35 lat, a u Ciebie na wiek emerytalny. Twarz modelowana była w oparciu o tą grafikę Poza tym gdybyś przeczytał książki o Wiedźminie a nie grał tylko w gry o nim wiedziałbyś, że Geralt nie jest młodzieniaszkiem w dodatku jest mocno wyniszczony i zmęczony krótko mówiąc jest mocno zużyty a i tak daje radę. Edytowane 7 Lipca 2012 przez azgan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwasior500 Opublikowano 7 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2012 Przeczytałem wszystkie, wyniszczony tak, zmęczony pod koniec, ale nie dziadek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azgan Opublikowano 7 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2012 Grafika koncepcyjna jest od CDPR i postać jest do niej bardzo podobna to nie jest tylko moje zdanie, ale i ludzi z innych forum. Tobie nie pasuje O.K nie musi być każdy zadowolony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 7 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2012 Ponawiam pytanie - nie możesz tego wrzucić na Nexusa/Steam Workshop, żeby można było skorzystać z jednego albo drugiego mod managera? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azgan Opublikowano 7 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2012 costi jak skończę to tak zrobię na razie nie jest idealnie a chciałbym żeby jak najwięcej osób było zadowolonych po wgraniu tego moda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...