Skocz do zawartości
KrOOliK89

Auto w przedziale 10 do 15k

Rekomendowane odpowiedzi

350zł plus rozbieranie rozrządu czyli chociaż warto te kilka dyszek na pasek dorzucić poczytaj też o innych dolegliwościach TS. Ale jak Ci to nie przeszkadza bierz 2.0 TS tylko bez skrzyni selespeed. Co do ceny to jest straszny rozrzut i niestety ma to swoje uzasadnienie w kondycji auta bo nikt nie odda w pełni sprawnego samochodu z takim wyposażeniem za śmieszną kasę dlatego dobrze by było oglądać je z kimś kto się na alfach zna. Co do zawieszenia jak będzie już wymęczone na polskich drogach to kompletny remont niestety trochę $ kosztuje, zresztą przeanalizuj sobie ceny ale od razu mówię nawet nie patrz na najtańsze zamienniki bo remont zawiasu będziesz robił co rok...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za duży zdecydowanie;) Teraz chcę HB.

Kax - za dobrej jakości zamiennik rozumiem masz na myśli TRW?: http://allegro.pl/zestaw-4-wahaczy-laczniki-alfa-147-156-trw-i1452023039.html . do tego robocizna pewnie z 300-400zł, przeboleję ;)

Z tego co wiem 2.0TS jest bardziej awaryjny, faluja mu obroty i generalnie alfateam zdecydowanie odradza....

Edytowane przez srekal34

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

srekal34 Tak TRW szły na pierwszy montaż i podobno żywotność zdecydowanie dłuższa niż tańszych zamienników. Co do linka to dolicz jeszcze tył ;) Warto sobie kupić kabelek diagnostyczny koszt niewielki, a może być pomocny przy zakupach np. przy sprawdzaniu przebiegu bo o ile na wyświetlaczu komputera można go bez problemu zmienić o tyle z wartością zapisaną w ECU jest większy problem i często albo pokazuje prawidłowy przebieg albo po kombinacji 0km. Po za tym przyda się po kupnie do kasowanie błędów poduszek ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tył drugie tyle czy więcej? Myślałem że w 3 tysiącach się zmieszczę z remontem ewentualnym :P

 

Pisałem, że "trochę" to kosztuje żebyś miał świadomość w co się pakujesz :P ale nie ma się co martwić na zapas szukaj po prostu zadbanego egzemplarza gdzie nie będzie konieczne wkładanie worka pieniędzy zaraz po zakupie i będziesz zadowolony bo za w miarę nieduże pieniądze dostaniesz naprawdę fajne auto, które np. takiego puga 206 deklasuje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymagania mam takie, by nie raziło plastikami w środku(Japońce więc odpadają)

 

Wymaganie OK, odrzucenie japońców OK, ale (wstępna) akceptacja 206 pomimo tego podpunktu ? Wolne żarty...

 

Siostra miała przez 5 lat 206, fakt, że się mocno sypała elektronika, ale to statystycznie pech, chyba nie ma co brać tego do serca. Jednak przyznanie, że 206 ma lepsze plastiki niż japońce (wiadomo, zależy które) to jakaś paranoja ... Jeśli już myślisz o 206 i nie boisz się jego tandetnych plastików, to zajrzyj na azjatycką część motoryzacji także, a nóż widelec coś Cię zainteresuje.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piszesz że rażą Cię plastiki w japończykach a rozglądasz się za focusem czy astrą. Nie wiem czemu tak do tego podchodzisz. Jeździłem jakiś czas focusem i poza prowadzeniem to nic mnie w tym samochodzie nie zachwyciło. Co prawda dieslem a nie benzyną i moga tyle powiedzieć że silnik straszna dychawica. Rdza go szybko jadła(drzwi, klaba bagażnika, nadkola). Fotele dla mnie mało wyogodne, strasznie płaskie. Z tego co pamiętam częstą przypadlością było że jedno kolo się kładzie(ale nie pamiętam czy to w hb czy kombi). Szczerze to już bym wolał opla. Mniej polotu ma ale jakoś bardziej do mnie przemawia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj może jakiegoś fajnego Rovera 25, a jeszcze lepiej MG ZR, auto nie jest bardziej awaryjne od innych, wygląda świetnie, a w MG sportowe zawieszenie. Jak weźmiesz diesla to one raczej są mało awaryjne, bo to stary poczciwy turboklekot.. Polecam do rozważenia, w dodatku, Rovery mają bardzo dobry support na forum, także nie bać się marki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fiat Panda 1.2 w benzynie? Konstrukcja prosta jak cep, bez fajerwerków, do miasta jak najbardziej ok, niewielkie spalanie, dużo zamienników w przyzwoitych cenach i za 13 tyś dostaniesz spokojnie 2005/2006 rok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a marka rover/mg to jeszcze istnieje w ogóle ?

 

Istnieje chociaż to może za dużo powiedziane ;) Prawa do marki MG mają Chińczycy i coś tam klepią (pod markami MG i Roewe), a markę Rover ma TATA... Natomiast MG ZR jak najbardziej godny uwagi. Edytowane przez KAX_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Szukam czegoś dla siebie, w sumie bardziej jako zabawkę, ponieważ nie wiem, czy rocznie zrobię tym autem 6-7 tyś.km.

 

Wymaganie pierwsze i podstawowe jest takie, że nie może być to samochód, który stoi na każdym rogu, jak golf czy inne a4, ma posiadać klimę najlepiej automatyczną, nie ma być to golas z szybkami na korbkę, raczej benzynka do 2l mająca ponad te 120 koników. Rocznik najlepiej jak najnowszy, ale jednak poniżej roku 2000 nie chciałbym schodzić.

 

Najpierw miałem opcję alfy romeo 156, której pojawia się coraz więcej na drogach, ale i tak do golfa jej brakuje sporo jesli chodzi o ilość na drogach. Dobry egzemplarz alfy jest ciężko dostać, więc może podrzucicie jakimś pomysłem?

 

Zastanawiałem się nad saabem 9-3, również nie ma tego dużo, tak samo jak np ford cougar.

 

Mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi i podrzucicie jakieś fajne pomysły :)

 

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde, nie byłem świadom, że za taką kasę można mieć lexusa :P

 

Tylko pewnie jak coś się sypnie, to 1/3 wartości auta zostawia się w serwisie :)

 

Chyba poczekam do wiosny jeszcze, może pojawi się coś interesującego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajny, fajny, ale jednak automatyczna klima musi być :)

 

Poszukam jeszcze czegoś, bo budżet większy, więc może znajdzie się coś bardziej wypasione :)

 

faktycznie nie wyczaiłem ze klima manualna :) ale znalezienie 9-3 I gen z 2.0T pod maska i dobrym wyposażeniem to nie problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...