Zeniu Opublikowano 14 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2012 z jakim silnikiem szukać takiej mazd najlepiej? :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysak Opublikowano 14 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2012 (edytowane) Najlepiej 2.3T MPS ale dla zwykłego zjadacza chleba 2.0 benzyna. ;-) 1.8 słabowite i nie bardziej ekonomiczne, 2.3 niemocniejsze a więcej pali. diesel bardziej awaryjny, daje się we znaki przez kiepskie wyciszenie i pewnie jak zawsze ciężej znaleźć zadbany egzemplarz w dobrej cenie. A tym zawieszeniem to bym się tak nie podniecał. Jest poprostu ok. Edytowane 14 Maja 2012 przez Sysak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeniu Opublikowano 14 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2012 przeglądam i raczej nic ciekawego z Mazdy 6 nie znajdę w tym budżecie, Lagi wyglądają jak jakieś padaki (może ja mam jakiś dziwny monitor), coraz bardziej w Focusa uderzam bo są stosunkowo tańsze, ktoś jakimiś wrażeniami odnośnie Citroena C4 i C5 jest w stanie się podzielić? jeżeli chodzi o jazdę to jeździłem C5 2.0HDi kombi i C4 1.6HDi hatch 3d i sama jazda mi odpowiada, jak z eksploatacją? wszyscy straszą zawieszeniem w C5 a kumpel miał 2 lata i nie robił w nim nic.. zrobił tym 60kkm i auto miało dziwną przeszłość - 230kkm na budziku i bankowo kręcone przez poprzedniego właściciela Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacimiierz Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2012 Straszą hydraulicznym zawieszeniem w C5, o ile jest ono dość trwałe i niezawodne o tyle ewentualne naprawy mogą przyprawić o zawrót głowy i kończy się na wymontowaniu wszystkiego i montażu zwykłego zawiasu, więc dla świętego spokoju lepiej kupić auto z normalnym zawieszeniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2012 Straszą hydraulicznym zawieszeniem w C5, o ile jest ono dość trwałe i niezawodne o tyle ewentualne naprawy mogą przyprawić o zawrót głowy i kończy się na wymontowaniu wszystkiego i montażu zwykłego zawiasu, więc dla świętego spokoju lepiej kupić auto z normalnym zawieszeniem. ktoś ci bzdur naopowiadał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechl!k Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2012 Żeby nie zakładać kolejnego tematu to napiszę tutaj - pierwszy samochód, budżet właśnie do 25k zł. Wymagania? Ekonomiczny samochód, do którego nie będę musiał dokładać xxxx zł przy każdym przeglądzie. Będzie raczej często i sporo użytkowany więc myślę nad dieslem. Póki co wymyśliłem Opla Corse D z rocznika 2006-2008. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 3 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2012 Odkopuje temat, moze nie max 25k, ale powiedzmy 30k. Juz wiele razy podchodzilem do tematu kupna auta, Alfa Romeo 159 nadal pozostaje w top5, ale stwierdzilem ze moze lepiej kupic cos tanszego i jestem niemal zdecydowany na Fiata Bravo 2007-2009, 1.9 JTD z w miare bogatym wyposazeniem. Chetnie wyslucham za i przeciw, ewentualnie ciekasze propozycje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 3 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2012 (edytowane) Czytając początek postu od razu bravo chciałem zaproponować, ale skoro sam już to napisałeś. Z tego co czytałem, to autko jest godne polecenia, a silniki jtd same się bronią. Oczywiście wszystko zależy na jaki egzemplarz trafisz, ale za taką kwotę można trochę powybierać. Jak wyszło bravo, to przymierzałem się do niego i pamiętam, że pedały były strasznie blisko siebie, ale wszystkie fiaty tak mają i idzie się do tego przyzwyczaić (w moim fc też tak jest i ze dwa razy jednocześnie naciskałem gaz i hamulec). Bravo to kolejny cel w mojej motoryzacyjnej ścieżce życia, tylko pewnie z turbo benzynką. http://allegro.pl/fiat-bravo-2007r-jtd-multijet-150-koni-klimatronik-i2463728235.html ten całkiem fajny :) Edytowane 3 Lipca 2012 przez piotreek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GenghisKhan Opublikowano 19 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2012 volvo s60/v70 t5 z gazem:) komfort, moc, ekonomia - klasa :) tyle w temacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludovic Opublikowano 19 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2012 Podoba mi się taka S60 bardzo. Tylko FWD i duża moc. Mi już brakuje trakcji przy 160KM. W tej cenie jest jeszcze Ford St220 ale to też FWD. Z ciekawych propozycji jest jeszcze Jaguar X-type 231KM V6 4x4 i BMW 328i, 330i z RWD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GenghisKhan Opublikowano 20 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2012 Jak Ci brakuje trakcji przy 160koniach? jeździsz na łysych laczkach 185r15? Nie rozumiem za bardzo....300 konne T5 na dobrej gumie nie ma większych problemów z trakcją.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludovic Opublikowano 20 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2012 225 nie lyse Micheliny. Trakcji brakuje na mokrym, na suchym jest ok. Tylko zaznaczam, ze nie mam kontroli trakcji. Znajac Volvo to pewnie ma jakis system, ktorego do konca nie da sie wylaczyc. Co nie zmienia faktu, ze RWD i AWD z wieksza moca radza sobie lepiej i powyzej 200KM wolalbym juz AWD miec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GenghisKhan Opublikowano 20 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2012 To mało znasz volvo... ma doskonały system kontroli trakcji STC lub DSTC (dynamic stability & traction control), który całkowicie można wylaczyc jednym guziczkiem :) chcesz 200km i awd - kupujesz s60 2.5T AWD i po małym remapie masz też pod 300 koni i z 500nm ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CjRudi Opublikowano 28 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2014 temat wisi od dwóch lat, a na mnie chyba przyszedł czas, żeby się rozstać z Roverem 214. Myślę, że kwota około 20k +/- 10%. Chciałbym coś z segmentu C, czyli trochę większe od Rovera - nie potrzebuje chyba większego jeszcze. Polecane jest Bravo, nadal się sprawdza? Oglądałem różne auta, od BMW e46, Focus, Cee'd, Leon i tym podobne. Jest coś teraz co się w miarę nie psuje i godne zakupu w takim segmencie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechuk Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2014 co sadzicie o c klasie, 2,2 w automacie kombi za 13k? 2002r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2014 co sadzicie o c klasie, 2,2 w automacie kombi za 13k? 2002r Jeździłeś tym? Tylne zawieszenie jest zestrojene chyba pod 500kg ziemniaków, bo z pustym bagażnikiem tragicznie się zachowuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2014 (edytowane) Szukam taniego w eksploatacji i utrzymaniu samochodu. Tanie części i mała awaryjność. Przebiegi około 1 400 km miesięcznie, 80% miasto, 20% trasa. Auto dla kobiety, więc myślałem nad jakąś Corsą, Fiestą, Grande Punto/Bravo. Rocznik samochodu maksymalnie 2010. Diesel raczej odpada, myślę o benzynie + LPG. Cena do 25 000 zł. Edytowane 30 Sierpnia 2014 przez Kilokush Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2014 (edytowane) Szukaj micry. Genialne samochody jesli chodzi o bezawaryjnosc, super elastyczne mocne silniki i mala pala. Nie wiem tylko czy dobrze znosza gaz. Edytowane 30 Sierpnia 2014 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2014 (edytowane) Dacia to masakra. Po 60k km wyglada gorzej jak micra po 290k (A takich mamy 6 sztuk na wypozyczalni) i 24 sztuki od 120 do 240k km. Edytowane 30 Sierpnia 2014 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Dacia odpada. Suzuki Swift też wydaje się być fajnym wyborem. Micra wygląda na bardzo małe auto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2014 W tym budżecie to chyba poliftowy Swift. Żona ma tego przed i złego słowa nie mogę powiedzieć. Auto po prostu nie do zdarcia. Silnik 1,3 na łańcuchu również niezniszczalny. Jedyny mankament to zużycie paliwa i elastyczność silnika. Żwawo poruszą się powyżej 3,5k. W okolicach 2k w zasadzie nic się nie dzieję. Może ten poliftowy 1,2 jest lepszy pod tym względem :) pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2014 A ile pali? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Jazda po mieście to pewnie z 8-9. Na trasie, autostrada to 7. Jak będziesz się spinał na jakiejś z ograniczeniem 90 to poniżej 6 po prostu nie zejdziesz. Auto w mieście może spalić mniej tylko ten silnik ma taką dynamikę, że przy niższych obrotach jest dramat. Ogólnie auto jest stworzone do miasta, bo opory jakie stwarza przy większych prędkościach są potworne i na piątce pod byle jaką górkę nie wjedziesz (tutaj skrzynia również nie pomaga). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi311 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2014 (edytowane) da się kupić integrę type r w polsce do 25k pln stockową(bez super niesamowitego tuningu i pięciu dzwonów)? ew accord vi type r. Edytowane 10 Grudnia 2014 przez Yogi311 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 10 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2014 25 tys. na Integre Type R to i tak mało pomijam już to, że za te pieniądze można kupić coś co jest znacznie szybsze, daje więcej funu, nie ma wnętrza jak civic i jakoś wygląda. Za 25 spokojnie dostaniesz: - Audi S4 B5 - Volvo S60R - BMW e39 z V8 - E46 330i Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 10 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2014 Za 25 spokojnie dostaniesz: - Audi S4 B5 - Volvo S60R - BMW e39 z V8 - E46 330i Sikłem. Zejdź na ziemię, jedynie E46 330i w sedanie i bieda wersji oraz E39 z małym V8 w bieda wersji MOŻE nie będzie skarbonką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 10 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2014 Nie określił waluty. :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Santi Opublikowano 10 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2014 (edytowane) 25k pln, waluta określona, a Kilokush odnosił się do posta powyżej. :E N5&tt Edytowane 10 Grudnia 2014 przez Santi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 10 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2014 Sikłem. Zejdź na ziemię, jedynie E46 330i w sedanie i bieda wersji oraz E39 z małym V8 w bieda wersji MOŻE nie będzie skarbonką. A Integra albo accord Type R to nie skarbonka? Pup puk! - kto tam? - panewka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 10 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2014 Nie wiem, nie znam się na japońcach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...