Jump to content
Sign in to follow this  
ryba

Eurowizja 2014

Recommended Posts

... i od razu wywołane kontrowersje. TVP w tym roku zrezygnowało z robienia konkursu i sami postanowili wybrać uczestnika majowego finału. Wybrali Donatana z Cleo i "My słowanie". No to jakie są nasze odczucia, dobrze, źle? Przegląd opinii jest dość szeroki od od lekko skrajnie pozytywnych do mega skrajnie negatywnych. Hejting czas zacząć!:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm szczerze mówiąc mnie nie porywa ani kawałek ani tym bardziej hype z nim związany. ALE. Jako kawałek na Eurowizję myślę, że akurat pasuje idealnie właśnie dlatego, że większość może sobie potupać nóżką i pogibać się do taktu. No i na Cleo można zawiesić oko co nie jest w takim konkursie bez znaczenia. IMO chyba najmocniejsza, rodzima pozycja w tym konkursie od lat. Co nie zmienia faktu, że tej żenady (w sensie Eurowizji) i tak oglądać nie będę. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten mysłowianieński kawałek jest słaby, a głos tej baby potwornie irytujący. No ale jak się wyciszy fonię, to na wizji zostają jeszcze cycki.

Nie rozumiem tylko celu puszczania tego w radiu, gdzie nie widać cycków. Bez sensu.

  • Upvote 10
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kawałek IMHO w sam raz na Eurowizję - nowoczesny, rytmiczny, tekst bez znaczenia. Oby tylko nie wpadli na pomysł śpiewania tego po angielsku...

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kawałek IMHO w sam raz na Eurowizję - nowoczesny, rytmiczny, tekst bez znaczenia. Oby tylko nie wpadli na pomysł śpiewania tego po angielsku...

 

Jest taka wersja, najgorsza nie jest. Zawsze mozna material podzielic i troche oryginalu, troche tak, zeby szympansy zrozumialy.

 

Kawalek jak kawelek, nie jest przybity mulem, trzyma sie tematycznie od poczatku do konca i nie jest przekombinowany w zadna strone. Przez ostatnie lata przerabialismy juz przeciez rozne opcje i wynalazki i jakie byly rezultaty to wiemy. A teraz jak ktos zupelnie niezalezny przebija sie doslownie od tak, pomijajac zupelnie metody pracy jakie panuja w branzy na samego siebie to jest mega problem i obciach. Do tego poziomu, ze komentarze typu: promocja Polek jako lodziary EU? No to juz lekka przesada. Ale spoko, Nataszka pobawila sie troche w lazience i jakos nikt nie komentowal, ze ona promuje sie na puszczalska, co wynika z tekstu.

Edited by ryba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak pójdzie tłumaczenie tekstu to wyspiarze będą się brandzlować i słać głosy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehhh Eurowizja, dla mnie to jakiś relikt sprzed lat, taki mały muzyczny skansen. Aż dziw, że się jeszcze odbywa. Nieważne kogo tam wyślemy, ważne żeby było śmiesznie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idea konkursu polega na zabawie, ale hajs sie musi zgadzac - wiadomka. Ale nasze kochane rodzime hejterki z internetow placza cosmy znow wyslali na pastwisko proznosci. Imho lepiej nie szlo wybrac w tym roku, niz kawalek, ktory powstal zupelnie dla beki i odbil sie mega sukcesem w mediach/internetach, nawet tych obcych! Jedna jedyna Gorniaczka z drugim miejscem, ale to tez okryte lamentem, bo nie wygrala. Donatan swoim wystepem z Guralem rozwalil scene i publicznosc w Sopocie na TopTrendach, niech to samo zrobi z Eurowizją.

 

http://www.escstats.com/chart14.htm

 

Jakims tam niby oficjalny ranking do glosowania: wiadomo, nie ma co w to wierzyc w 100%, ale Polska utrzymywala sie dlugo na topie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten ranking obok oficjalności nawet nie stał, to tak gwoli wyjaśnienia. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten żałosny uśmieszek donatana + te jego "musze" okulary na pół twarzy... Do powiedzenia tez raczej nic ciekawego nie mial, w kółko to samo. Co do konkursu oprócz polski chyba tylko 1 lub 2 artystów śpiewa jeszcze w ojczystym języku. Większość utworów to melodyjne kopie tego co było kilka lat temu na Eurowizji.

 

Maźnięte z Note 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

do czego to doszło. fee.

 

 

Uwierzyłbyś, że faceci wożą wurst sześćsetą?

 

:grin:

Edited by dumpmuzgu
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdrowe dziewczyny na scenie wywołują wielki wrzask, ale już transwestyta jest zupełnie w porządku  :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogólnie to mnie jebe kto co robi ze swoim życiem, ale już eksponowania i promowania pedalstwa, transów i innych nienaturalnych zachowań nie będę tolerował.
Niestety promuje się takie zachowania co tylko daje potwierdzenie temu, że cywilizacja europejska upada i jebnie dość mocno w ziemie.
Jeżeli zachwalanie homoseksualizmu, zmian płci, źle rozumianej tolerancji oznacza postęp, to ja [ciach!]le taki postęp.

 

jeszcze kufa to:

http://www.filmweb.pl/news/OFF+PLUS+CAMERA+2014%3A+%22Eastern+Boys%22+zwyci%C4%99zc%C4%85+konkursu+g%C5%82%C3%B3wnego-104790

Edited by ʞoʌɐls
  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadzam się z obydwoma przedmówcami: slavokiem i Zaodrzem244.

Europa dogorywa na naszych oczach i już tylko jakaś wielka wojna może zrobić z tym porządek.

Żyjemy w czasach Sodomy i Gomory.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dawno dawno temu byl na tym swiecie czlowiek, ktory to przewidzial i chcial sie pozbyc tego calego balaganu. Niestety to nie byl jedyny jego priorytet, dlatego tez dla dobra ludzkosci popelnil samobojstwo.

 

Mimo wszystko imho "ten" czlowiek mial w tym temacie racje, tylko najwiekszym problemem jest to jak to naprawic ... smierc nic nie zmieni, moze jedynie pogorszyc sytuacje. Niestety nie wierze, ze wszelkiego rodzaju homoseksualisci oraz transwestyci to "zdrowe psychicznie" osoby. Oczywiscie trzeba dodac rowniez to, iz swoja teorie popieram czysto naukowym spojrzeniem a nie religijna papka. Zdarzaja sie w swiecie zwierzat przypadki homo i trans ale czy trzeba sie zaraz z tym zgadzac i wpelni akceptowac to u ludzi ? Przeciez nie robimy tego co zwierzeta, nie jestesmy kanibalami, nie zjadamy swoich dzieci, nie odgryzamy partnerowi glowy ... wiec dlaczego homo i trans sa w pelni akceptowalne ? 

 

Zebyscie mnie dobrze zrozumieli, niech oni sobie "gdzies" tam zyja, ale dlaczego [ciach!]a mam ich ogladac w telewizji ? Przemycili jedna Conchite i zaraz bedzie wysyp brodatych lasek z .....em. No przeciez to normalne nie jest, zreszta transwestyci to juz w ogole "ulomnosc" dlaczego ? urodziles sie facetem to nim badz! urodzilas sie kobieta to nia badz! przeciez nikt nikomu nie zabroni robic tego na co ma ochote. Znam duzo dziewczyn, ktore mogly by byc facetami, ale sa psychicznie zdrowe i nie ida sobie dorobic gumowego kumkwata i usunac cyckow.

Edited by Buziak
  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogólnie to mnie jebe kto co robi ze swoim życiem, ale już eksponowania i promowania pedalstwa, transów i innych nienaturalnych zachowań nie będę tolerował.

Niestety promuje się takie zachowania co tylko daje potwierdzenie temu, że cywilizacja europejska upada i jebnie dość mocno w ziemie.

Jeżeli zachwalanie homoseksualizmu, zmian płci, źle rozumianej tolerancji oznacza postęp, to ja [ciach!]le taki postęp.

 

jeszcze kufa to:

http://www.filmweb.pl/news/OFF+PLUS+CAMERA+2014%3A+%22Eastern+Boys%22+zwyci%C4%99zc%C4%85+konkursu+g%C5%82%C3%B3wnego-104790

 

No tak to by sie zgadzało Mój brat mawia. Hitler by zrobił porządek z tym całym ped... homo małżeństwami innymi wybrykami.  Równouprawnienie.  Mógłbym zacząć ten temat. Ale proste pytanie. Co z ew dzieckiem takiego "wynalazku".  Ma żyć w takim układzie bo tatusiowie/mamuśki tak chcieli.

 

W Europie to i tak mało. Popatrzcie sobie na Amerykanów i ich promowanie mniejszości chociażby w serialach. Mógłbym ich sporo wymienić gdzie ten temat jest pokazywany niemal w każdym odcinku  jako niby coś zwyczajnego. Nie oceniam nikogo bo każdy ma prawo do własnych poglądów czy obiekcji.

Edited by Devil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyze sie martwicie... Im wiecej gejasow tym wiecej kobit dla Was ;]

 

A jak juz mowilem kilkakrotnie.

Skoro homo jest takie naturalne i takowe pary chca dzieci, to prosze bardzo!!!!  niech sobie zrobia...

 

Tyle w temacie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zebyscie mnie dobrze zrozumieli, niech oni sobie "gdzies" tam zyja, ale dlaczego [ciach!]a mam ich ogladac w telewizji ? Przemycili jedna Conchite i zaraz bedzie wysyp brodatych lasek z .....em. No przeciez to normalne nie jest, zreszta transwestyci to juz w ogole "ulomnosc" dlaczego ? urodziles sie facetem to nim badz! urodzilas sie kobieta to nia badz! przeciez nikt nikomu nie zabroni robic tego na co ma ochote. Znam duzo dziewczyn, ktore mogly by byc facetami, ale sa psychicznie zdrowe i nie ida sobie dorobic gumowego kumkwata i usunac cyckow.

 

Problem się zaczyna, jak ktoś urodził się fizycznie kobietą, a psychicznie mężczyzną i vice versa.

 

Inna rzecz, że zgadzam się, że tolerowanie takich Conchit to jest stawianie sprawy na głowie, zresztą dziwię się środowisku trans, że samo nie wiesza na tym stworze psów - w końcu robi im bardzo złą prasę, propagując prymitywny stereotyp i zwyczajnie się z nich nabijając.

Nie mieszajmy tylko tutaj drag queen, bo to jest świadoma kreacja sceniczna, która z babą z brodą nie ma nic wspólnego.

 

 

A jak juz mowilem kilkakrotnie.

 

Skoro homo jest takie naturalne i takowe pary chca dzieci, to prosze bardzo!!!! niech sobie zrobia...

Amen. W sumie do homoseksualistów nic nie mam - są dużo bardziej wymyślne odchyły seksualne. Tylko np. miłośnicy wiązania jakoś nie prowadzą moralnego szantażu pt. "zaakceptujcie nas, wredne homofoby" ani nie domagają się nie wiadomo jakich przywilejów z racji nietypowych zabaw w sypialni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otoz to...

Niech sobie wkladaja co chca i gdzie chca, ale dlaczego ma byc to powodem jakis przywilejow. 

Zaraz ktos wyskoczy ze to nie przywilej tylko prawo wolnego czlowieka.

Zakladanie rodzin itd...Tylko tyle ze zakladanie rodziny wiaze sie z rozrodem, zachowaniem gatunku, ktore w tym wypadku nie ma prawa bytu.

 

Najbardziej mnie dobija pietnowanie normalnego stylu zycia.

"homofobia" - coz za debilna nazwa, nie wiem czemu wiazana jest z fobia :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem sie zaczyna, kiedy kontrowersje wywoluja prawdziwe zdrowe kobiety, szum do okola nich, a trans takich pytan nie dostaje. Mniejszosc powoli staje sie wiekszoscia o znacznej sile, bo z przywilejami, ktore sami jako spoleczenstwo nadajemy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Conchita_Wurst.jpg

 

 

jak ktoś nie kuma, to niech sprawdzi co oznacza Wurst w języku najeźdzcy ;]

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To coś na zdjęciu ma tyle wspólnego z kiełbasą co Conchita z kobietą  :grin:

Bo robione zgodnie z unijnymi normami :-D

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

To coś na zdjęciu ma tyle wspólnego z kiełbasą co Conchita z kobietą  :grin:

Widzisz, dlatego pastisz jest taki trafny ;]]]

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

jak ktoś nie kuma, to niech sprawdzi co oznacza Wurst w języku najeźdzcy ;]

 

 

 

Polecam też sprawdzić, co znaczy slangowo conchita. Jak ktoś miał jeszcze wątpliwości czy to jest prowokacja, to po rozszyfrowaniu pseudonimu artystycznego wszystko będzie jasne ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/t1.0-9/p235x350/1907331_10202670373578179_8987453484107792348_n.jpg

 

Ja sie dziwie ze dopiero teraz zauwazyliscie.

 

Zastanowcie sie takze co oznacza slowo "cuchara" w hiszpanskim troche uzywane przez niektorych w Polsce...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sie dziwie ze dopiero teraz zauwazyliscie.

Bo tak, jak nie oglądamy eurowizji, nie mamy konta na fb.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.