barwniak Napisano 2 Października 2016 Zgłoś Napisano 2 Października 2016 The Man Who Knew Infinity Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NostradamuSek Napisano 9 Października 2016 Zgłoś Napisano 9 Października 2016 (edytowane) Suicide.Squad.2016. Jak dla mnie całkiem szybko i fajnie oglądało się. Wiadomo trochę absurdów było. Mimo wszystko polecam, ale z kategorii rozrywka, a nie kino ambitne. Edytowane 9 Października 2016 przez NostradamuSek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DarkSoul88 Napisano 9 Października 2016 Zgłoś Napisano 9 Października 2016 Central Inteligence - film na raz. 5.5/10 bo szału to tam nie ma. Ze scen nieudanych na końcu filmu, których bylo 5 sztuk, uśmiałem sie bardziej niz przez caly film.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Małpożer Napisano 10 Października 2016 Zgłoś Napisano 10 Października 2016 Suicide squead - szczerze to po trailerach myslalem, ze bedzie to jeden przeogromny gniot i... mylilem sie. Tak jak pisal nostradamusek jest kilka idiotycznych akcji, jak niekonczaca sie amunicja deadstrokowi ;) Aktorstwo nie powala, jednak ciagle sie cos dzieje i nie daje widzowi nudzic. Jedynie Joker wyszedl jakos tak kaszaniastwo z tym swoim wygladem i cale to love story z HQ :/ Co mi sie podobalo? Wyglad enchantress dopoki braciszek nie sprawil, ze byla bardziej ludzka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aquarium Napisano 13 Października 2016 Zgłoś Napisano 13 Października 2016 Wołyń - 8.5/10 - Jak dla mnie zabrakło tylko jakiegoś zamknięcia obrazu, zakończenia historii. Dobrze pokazana zawierucha wojenna, przechodzenie Wołynia z rąk do rąk. Nie pominięto również polskiego przyczynku do przygotowania pożywki dla późniejszej działalności OUN UPA. Niby w czasie II wojny światowej miały miejsce straszne zbrodnie, ale nijak nie można porównać egzekucji przez rozstrzelanie, czy nawet zagazowania do jatki jaką urządzili ukraińcy na Wołyniu. Chyba tylko Japończycy w tym czasie mogą z nimi konkurować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Havoc Napisano 13 Października 2016 Zgłoś Napisano 13 Października 2016 Hunt for the Wilderpeople - 7/10, za brak supermoców i niekończącą się amunicję, a może to liczyć jako supermoc? To wtedy 10/10 :) Świetny lekki i przyjemny film na wieczór. Doskonale zbilansowany. Nie ma tu żadnych przesadnie rozczulających scen, a kilka scen też zostało urwanych w idealnym momencie, bo skoro każdy wie co się stanie/stało to po co pokazywać :)Może z finałem trochę popłynęli ale nie odrywa się on wcale od klimatu filmu.Raczej tylko osoba oglądająca wyłącznie Transformersów i Avengersów mogłaby być zawiedziona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dumpmuzgu Napisano 13 Października 2016 Zgłoś Napisano 13 Października 2016 Wołyń - 8.5/10 - Jak dla mnie zabrakło tylko jakiegoś zamknięcia obrazu, zakończenia historii. Dobrze pokazana zawierucha wojenna, przechodzenie Wołynia z rąk do rąk. Nie pominięto również polskiego przyczynku do przygotowania pożywki dla późniejszej działalności OUN UPA. Niby w czasie II wojny światowej miały miejsce straszne zbrodnie, ale nijak nie można porównać egzekucji przez rozstrzelanie, czy nawet zagazowania do jatki jaką urządzili ukraińcy na Wołyniu. Chyba tylko Japończycy w tym czasie mogą z nimi konkurować. zamierzam wybrać się w ciągu najbliższych dni. lubię filmy smarzowskiego, a temat jest nie byle jaki. czy to lepsza opcja niż kopia w domowym zaciszu. zobaczymy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ancient Napisano 13 Października 2016 Zgłoś Napisano 13 Października 2016 Inferno - Książka na podstawie której jest ten film jest jedyną z twórczości D. Browna, której nie przeczytałem. I może dlatego film mi się nawet spodobał, oczywiście cierpi na dolegliwości poprzednich ekranizacji. No i rzuca się w oczy sztucznie podniesiona efektowność filmu za sprawą różnych wizji bohatera. Ale sam film zrealizowany poprawnie, aktorsko jak najbardziej ok. Dla fanów i na odmóżdżenie się nadaje 6+/10 Film kończy się inaczej jak książka. To znaczy typowo dla hollywoodzkich produkcji mamy Happy End. W książce z tego co wyczytałem wirus się wydostał. Tutaj po pełnej szybkiego montażu i absurdów sekwencji, infekcja zostaje powstrzymana. W sumie ciekawe jestem dokładnego zakończenia książki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość KGHM Zagłębie Lubin Napisano 23 Października 2016 Zgłoś Napisano 23 Października 2016 A co powiecie na cofnięcie się w czasie i przerobienie najlepszych sensacji/komedii/horrorow z lat 80/90 ? Zabójcza bron 1 - 4 Tango i Cash Człowiek demolka. Kickboxer Krwawy sport. Coś I inne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Małpożer Napisano 23 Października 2016 Zgłoś Napisano 23 Października 2016 InfernoA jak poziom wzgledem poprzednich ekranizacji? O ile kod da vinci byl ciekawy i wciagal, tak anioly i demony byl dla mnie beznadziejny :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TSRules Napisano 23 Października 2016 Zgłoś Napisano 23 Października 2016 A jak poziom wzgledem poprzednich ekranizacji? O ile kod da vinci byl ciekawy i wciagal, tak anioly i demony byl dla mnie beznadziejny :/ patrząc na usilne reklamowanie gdzie tylko można to szykuje się niezły crap ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ancient Napisano 23 Października 2016 Zgłoś Napisano 23 Października 2016 A jak poziom wzgledem poprzednich ekranizacji? O ile kod da vinci byl ciekawy i wciagal, tak anioly i demony byl dla mnie beznadziejny :/ Ekranizacja kodu da vinci, chyba była mimo wszystko najbardziej zgodna z książką. W filmie Anioły i demony sporo zmieniono, dodano i docelowo zepsuto. Z inferno się w kwestii różnic nie wypowiem, ale o ile w pierwszej ekranizacji samo podążanie za wskazówkami, było zrobione poprawnie. Tak w Inferno jest potraktowane całkiem po macoszemu. Podobnie w kwestii wizji/snów Langdona, zakładam, że w książce były obficie opisane i miały jakieś większe fabularne znaczenie. W ekranizacji tak jak napisałem, służą tylko jako pokaz CGI i przerywnik w właściwej akcji. Nie chce mi się wnikać, dlaczego producenci stwierdzili, że sequel Kodu Da Vinci, czyli zaginiony symbol zekranizują po Inferno. Ale powinni w ogóle rozważyć zaprzestanie ekranizacji przygód Langdona na rzecz którejś z innych książek D.Browna. "Cyfrowej Twierdzy" albo "Zwodniczego Punktu", choćby ze względu, że zawierają raczej prostszą akcje, bardziej odpowiednią do ekranizacji w Hollywood... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KAX_ Napisano 24 Października 2016 Zgłoś Napisano 24 Października 2016 (edytowane) Mandarynki - tytuł nie zachęcał ale z nudów obejrzany niedawno w TV i to chyba najlepszy film jaki w ostatnim czasie widziałem. Jak ktoś ma dosyć wysokobudżetowych crapów z holiwudu to polecam. Prosty dramat o wojnie w Gruzji. Super zdjęcia i jeszcze lepsza muzyka. Mimo braku wartkiej akcji i masy efektów specjalnych z czego znane są amerykańskie dramaty wojenne to ten Gruzinsko Estoński film od początku do końca ogląda się bez znudzenia. 9/10 Edytowane 24 Października 2016 przez KAX_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość KGHM Zagłębie Lubin Napisano 5 Listopada 2016 Zgłoś Napisano 5 Listopada 2016 http://www.cda.pl/video/493785f9 TAJEMNICA MOJEGO SUKCESU lata 80 pełną parą !!! Plus mlodziutki Michael J FOX. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kyle Napisano 5 Listopada 2016 Zgłoś Napisano 5 Listopada 2016 Jak ktoś szuka filmów typu: "młodociane gangi z czarnoskórych gett USA", to polecam Menace II Society (polski tytuł "Zagrożenie Dla Społeczeństwa", rok produkcji 1993). Świetny film tego gatunku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość KGHM Zagłębie Lubin Napisano 5 Listopada 2016 Zgłoś Napisano 5 Listopada 2016 Wojna restrepo - material zwiazany z konfliktem w Afganistanie. ACCOUNTANT z Benem Affleckiem. Dobra sensacja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bahus Napisano 5 Listopada 2016 Zgłoś Napisano 5 Listopada 2016 Przyszedł czas na Jason Bourne ... zobaczymy co zmalowali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Małpożer Napisano 6 Listopada 2016 Zgłoś Napisano 6 Listopada 2016 Doctor Strange - pierwszy film od dluzszego czasu ze stajni Marvela, na ktorym tak dobrze sie bawilem. Zaginanie swiata lepsze niz w incepcji, chociaz znowu glowny zly troche nijaki :/ Smieszna akcja ze swiatozerca :P 9/10 Po filmie sa 2 scenki. W kinie niestety trafilem na bande dzieciarni, ktorzy sie podniecali co chwila co nieco psulo odbior filmu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Varkot Napisano 7 Listopada 2016 Zgłoś Napisano 7 Listopada 2016 Fanom horrorów polecam film "Kiedy gasną światła". Całkiem dobrze zrobiony, a jak ktoś się boi ciemności, to i nawet trochę przerażający. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość KGHM Zagłębie Lubin Napisano 7 Listopada 2016 Zgłoś Napisano 7 Listopada 2016 18+ Polecam tym ktorzy mysla ze wojna to F5 i F9. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oldskul Napisano 7 Listopada 2016 Zgłoś Napisano 7 Listopada 2016 Cop Car - 6/10 Sam nie wiem co o tym sądzić, film przeciętny, plus za Kevina Bacona. Prosta historia, dwójka dzieciaków włóczy się kawałek od domu, znajdują samochód szeryfa, okazuje się, że jest otwarty i w dodatku są kluczyki. Fabułą bardzo prosta, ale nie zdradza wszystkiego i pewne rzeczy możemy dopowiedzieć sobie sami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pc_max Napisano 8 Listopada 2016 Zgłoś Napisano 8 Listopada 2016 Sousage Party - bajka na pewno nie dla dzieci- więcej- tylko dla dorosłych. Jest sex homo/hetero, narkotyki, przemoc, faki i szity, jechanie po wszystkich świętościach, parodiowanie czego i kogo się da- czasami obleśne i wulgarne- ale śmieszne. IMO- taki animowany odpowiednik Deadpool'a- z wszystkimi jego zaletami. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość KGHM Zagłębie Lubin Napisano 8 Listopada 2016 Zgłoś Napisano 8 Listopada 2016 Cop Car - 6/10 Sam nie wiem co o tym sądzić, film przeciętny, plus za Kevina Bacona. Prosta historia, dwójka dzieciaków włóczy się kawałek od domu, znajdują samochód szeryfa, okazuje się, że jest otwarty i w dodatku są kluczyki. Fabułą bardzo prosta, ale nie zdradza wszystkiego i pewne rzeczy możemy dopowiedzieć sobie sami. Widzialem. Na film.org.pl dostal wysoka ocene. Ja nie widzialem odzwierciedlenia tej oceny. Sredni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Małpożer Napisano 19 Listopada 2016 Zgłoś Napisano 19 Listopada 2016 Przyszedł czas na Jason Bourne ... zobaczymy co zmalowali. Slabiutko. Mogliby juz darowac sobie te trzachanie kamera i przelaczanie kamery co 0,5s, bo nie da sie tego ogladac :/ Logiki w sumie tez brak, ale to norma w takich filmach. 3/10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość KGHM Zagłębie Lubin Napisano 19 Listopada 2016 Zgłoś Napisano 19 Listopada 2016 Cos dla koneserow : http://www.filmweb.pl/film/Zemsta+po+latach-1980-37959 ZEMSTA PO LATACH . Protoplasta RINGu wg mnie. http://www.filmweb.pl/film/Legenda+piekielnego+domu-1973-142560 LEGENDA PIEKIELNEGO DOMU Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jabar83 Napisano 29 Listopada 2016 Zgłoś Napisano 29 Listopada 2016 (edytowane) Arrival Powiem tak pare razy mnie zaskoczył. Został zresztą wydany tak jak powinien tego typu film. I z tego gatunku tak powinien wyglądać. Czyli nie ma fajerwerków i pokazywania wszystkiego na tacy tylko zrealizowane właśnie tak jak ten film. Podobnie było z District 9 i pierwsze części Obcego. Pare odcinków x-files i Contact'em. Ten ostatni film mimo że troszkę trąci holiłudzkim show, ale też trzyma poziom. I to właśnie z Contactem najbardziej mi się kojarzył ten film. Ja tam z kina wyszedłem zadowolony 8/10 Przełęcz Ocalonych Tak dobrego kina z IIWŚ (jakby nie patrzeć bo z Japończykami) nie oglądałem od czasu Kompani Braci. Zdjęcia , sceny balistyczne, dźwięk i aktorstwo też na poziomie. Warto obejrzeć jednak w kinie tak jak film wyżej Nowy Początek (fajne tłumaczenie jak zawsze). 9/10 Edytowane 29 Listopada 2016 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzechuk Napisano 17 Grudnia 2016 Zgłoś Napisano 17 Grudnia 2016 łort 1 - dla fanów must see, jest lepiej niż w przebudzeniu! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Zakochany Graham Napisano 17 Grudnia 2016 Zgłoś Napisano 17 Grudnia 2016 łort 1 - dla fanów must see, jest lepiej niż w przebudzeniu! Widze ze z podniecenia poprzestawialy ci sie litery ŁOTR1 !!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Farid Napisano 17 Grudnia 2016 Zgłoś Napisano 17 Grudnia 2016 Odkad zaczeli sie bawic w poprawnosc polityczna z kazdym bohaterem kobieta, to sobie odpuscilem cale Star Warsy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Zakochany Graham Napisano 18 Grudnia 2016 Zgłoś Napisano 18 Grudnia 2016 A o czym dokladnie mowisz? Bo dla mnie jedynymi SW sa te z lat 80. Inne nie istnieja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...