Lowermann Napisano 2 Sierpnia 2017 Zgłoś Napisano 2 Sierpnia 2017 Ostatnio obejrzałem to co w linku poniżej: Film Mumia 2017 Film nie jest zły, mi się oczywiście podobał, efekty spoko, obejrzałem za jednym zamachem, nie tak jak większość filmów do których potrafię podchodzić kilka razy. Wiem że film ma niskie noty i ludzie są nim zawiedzeni ale dla mnie wysoka ocena :) 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NostradamuSek Napisano 2 Sierpnia 2017 Zgłoś Napisano 2 Sierpnia 2017 (edytowane) King.Arthur.Legend.of.the.Sword.2017 - mogę polecić. Nieźle oglądało się. Circle.2017 - Raczej dla ... zabicia czasu przy braku innych. Można obejrzeć, chociażby dla zobaczenia pracy korposzczurków, acz klimat mają dobry. Wonder.Woman.2017 - Mieszane uczucia, ale dla kogoś kto kocha DC to oczywiście zobaczyć należy. Life.2017. - Alien to to nie ma, ale nie zaprzeczam, obejrzeć się spokojnie da. A.Cure.for.Wellness.2016 - Dobry. Polecę. Sztuka.Kochania.2017 - Dobry. Polecę. Mało tego polski, a rzadko takowe podejdą mi. Mummy 2017 - niestety bardziej podobała mi się ta z 1999... Edytowane 2 Sierpnia 2017 przez NostradamuSek 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alepajonki Napisano 9 Sierpnia 2017 Zgłoś Napisano 9 Sierpnia 2017 Poleci ktoś coś z HBO Go albo Showmax? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cirilla Napisano 11 Sierpnia 2017 Zgłoś Napisano 11 Sierpnia 2017 Z HBO nie, ale jeśli chodzi o netflixa to fajne te ich oryginały wychodzą ostatnio. Najbardziej urzekła mnie Okja :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ancient Napisano 21 Sierpnia 2017 Zgłoś Napisano 21 Sierpnia 2017 Atomic Blonde - Nie jest to raczej żeński John Wick, zwiastuny nie poskąpiły scen akcji, ale w praktyce pokazały je praktycznie wszystkie. Jest to raczej porządny film szpiegowski z elementami kina akcji. Obsada i scenariusz dają radę, ale jak dla mnie muzyka robi tu praktycznie całą robotę. Niby, żadne nadzwyczajne utwory ot te popularne w tamtym okresie, ale wpasowane odpowiednio budują ciekawy klimat. 7.5/10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MephistoS Napisano 27 Sierpnia 2017 Zgłoś Napisano 27 Sierpnia 2017 Shot Caller - 10/10 film po prostu powalił mnie na kolana, tak dobrego filmu dawno nie oglądałem, polecam każdemu. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Havoc Napisano 27 Sierpnia 2017 Zgłoś Napisano 27 Sierpnia 2017 A dogs purpose - wspolnie z lubą uważamy to za jeden z lepszych filmów jakie ostatnio widzieliśmy z podobnych gatunkowo filmów. Fajny emocjonalny rollercoaster, a jak ktoś uwielbia psy tak jak ona to będzie jeszcze bardziej zachwycony i wzruszony pewnie. Narracja ze strony psa wydaje się fajnym i świeżym pomysłem, bo w końcu to film a nie animacja disneya. Na jakiś wieczór z kobitką, na pewno lepsze niż Avengersi :) 7/10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kyle Napisano 29 Sierpnia 2017 Zgłoś Napisano 29 Sierpnia 2017 Alien: Covenant - 8.0/10 - wyszło nieźle, na pewno lepiej niż Prometeusz. Nie dam więcej, bo temat inżynierów został olany totalnie!. Poza tym znowu momentami głupota bohaterów poraża, aczkolwiek niektórzy przejawiają symptomy rozumu :) Za to jest to zdecydowanie najkrwawsza część - ludkowie szamani przez obcego wyglądają tak jak powinni. Przed seansem warto sobie odświeżyć Prometeusza i obejrzeć filmik łączący jego wydarzenia z Covenantem. Jestem dokładnie przeciwnego zdania. Zawiodłem się tym nowym Alien, podczas gdy Prometeusz mnie pozytywnie zaskoczył. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pc_max Napisano 2 Września 2017 Zgłoś Napisano 2 Września 2017 The Hitman's Bodyguard - fajnie, lekko i z pewną dozą zrobiony "film akcji"- kilka razy śmiechłem. Przyjemnie się w to patrzy. A kto wiedział, że La Cucaracha to karaluch? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Imperator Kret Napisano 3 Września 2017 Zgłoś Napisano 3 Września 2017 Całkiem fajny film, lubię takie produkcje z założenia zrobione z jajem. Swoją drogą dawno nie widziałem filmu, w którym równie często pada słowo motherfucker :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Garfield^ Napisano 3 Września 2017 Zgłoś Napisano 3 Września 2017 chociaż Reynolds to myślałem że w pewnym momencie wyciągnie strój Deadpoola :) a film całkiem przyjemny odmóżdżacz :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pc_max Napisano 5 Września 2017 Zgłoś Napisano 5 Września 2017 Solance / Ukojenie 2015 - trzyma w napięciu. Anthony Hopkins w charakterystycznej dla siebie roli. Dobre kino. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Imperator Kret Napisano 7 Września 2017 Zgłoś Napisano 7 Września 2017 Może mi ktoś wytłumaczyć za co Dunkirk ma takie wysokie oceny? Ten film dłużył się jakby trwał minimum 2,5 godziny. Dawno nie widziałem tak nudnego filmu a końcówka to już w ogóle abstrakcja. Chyba ludzie dają 10 za Nolana i Hardy'ego nawet bez oglądania filmu, innego wyjaśnienia nie znajduję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Małpożer Napisano 7 Września 2017 Zgłoś Napisano 7 Września 2017 Ja to sie dziwie, ze ponad polowa aktorow z top 100 ma tak wysokie oceny wlacznie z Mikkelsenem (sepleni, ze trudno zrozumiec) czy Hardym (gosciu ciagle gra tak samo, napakowanego bambo bez zadnych emocji, ktory cos tam mamrota pod nosem...). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_gringo_dado Napisano 21 Września 2017 Zgłoś Napisano 21 Września 2017 Transformers: The Last Knight - co za gniot... 2,25/10. To 0,25 pkt. tylko za kilka względnie zabawnych scen i za Cogmana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Garfield^ Napisano 23 Września 2017 Zgłoś Napisano 23 Września 2017 Transformers: The Last Knight - co za gniot... 2,25/10. To 0,25 pkt. tylko za kilka względnie zabawnych scen i za Cogmana. Potwierdzam pierwszy film z którego wyszedłem z kina przed końcem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aquarium Napisano 8 Października 2017 Zgłoś Napisano 8 Października 2017 Blade Runner 2049 - 9/10, ale jeśli oglądać, to tylko w IMAXie. Obraz+dźwiek wgniatają w fotel. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KaszaWspraju Napisano 8 Października 2017 Zgłoś Napisano 8 Października 2017 Byłem zgadzam się, inny niż pierwsza cześć, taki dzisiejszy. Niektóre sceny i dźwięk robią niesamowite wrażenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aquarium Napisano 14 Października 2017 Zgłoś Napisano 14 Października 2017 Wojna o planetę małp (2017) - 1/10 - sorry, ale takiej ilości lewackiej propagandy bezczelnie ładowanej łopatą do łepetyny widza nie jestem w stanie przełknąć ... Szalony generał, do tego chrześcijanin (w domyśle pewnie republikanin, a jakże) uwziął się na biedne małpy i zrobił im obóz koncentracyjny. Litości... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Małpożer Napisano 19 Października 2017 Zgłoś Napisano 19 Października 2017 The Fool - student budownictwa przypadkowo odkrywa, ze pewien budynek mieszkalny z 820 osobami w srodku est w oplakanym stanie i grozi zawaleniem. Stara sie za wszelka cene ratowac ludzi - poczawszy od kontaktu z wladzami po dzialanie na wlasna reke... Bardzo dobre kino bez fajerwerkow ukazujace, ze bycie dobrym za wszelka cene czasami wymaga ogromnej zaplaty. 8/10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jonas Napisano 28 Października 2017 Zgłoś Napisano 28 Października 2017 Botoks - podejdź no do kina jak i ja podchodzę! Nu, podszedł ja, i co? Nie kumam głosów zniesmaczenia, jak się ogląda film o aborcjach, szpitalach, lekarzach, aborcjach, koncernie farmaceutycznym i aborcjach, to trudno chyba oczekiwać, że nie będzie flaków i płodów? Podobnie słownictwo - nie wiem czego oczekiwać od meneli, konowałów albo korposzczurów, cycerońskiej łaciny i mowy wiązanej? Bez jaj. W sumie film przypominał trochę kinowego "Wiedźmina", w sensie posklejanych nieco na siłę scen z serialu. Film taki trochę o niczym, kompletnie nie pojmuję tego zamieszania. Tu murwa, tam wuj, ówdzie martwy płód, nieco bredni i przekoloryzowania. Za długo mam Internety, by robiło to na mnie poruszające do głębi jelita wrażenie. 4/10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kyle Napisano 28 Października 2017 Zgłoś Napisano 28 Października 2017 Wojna o planetę małp (2017) - 1/10 - sorry, ale takiej ilości lewackiej propagandy bezczelnie ładowanej łopatą do łepetyny widza nie jestem w stanie przełknąć ... Szalony generał, do tego chrześcijanin (w domyśle pewnie republikanin, a jakże) uwziął się na biedne małpy i zrobił im obóz koncentracyjny. Litości... Cóż, rzecz gustu. Ja akurat ten film oceniam dosyć wysoko ... 7/10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elodie Napisano 3 Listopada 2017 Zgłoś Napisano 3 Listopada 2017 Ja ostatnio odkopałem Gorączkę z 1995 roku i muszę przyznać, że tęsknię za takim kinem... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Havoc Napisano 3 Listopada 2017 Zgłoś Napisano 3 Listopada 2017 (edytowane) Blade Runner 2049...zepsulem sobie idac wczoraj do najgorszego chyba kina w UK na to. Stereo, bez centralnego glosnika, przy takich dzwiekach i jednoczesnych czesto dialogach, w innym niz matczynym jezyku, skutkuje bardzo szybko rosnacym poziomem wkurzenia. Ale nawet pomimo tych niedogodnosci, film piekny i dobry. Ostatnio nie chce mi sie zaglebiac w jakies glebokie przemyslenia na temat filmow bo nie widze zeby Hollywood probowalo cokolwiek "powiedziec".Prawie 3 godzinny film, powolny z pozoru rozwoj wydarzen, a jednak caly czas cos sie dzieje i historia porusza dalej, ziewac sie nie da. Ogolnie jest super, z kina wyszedlem szczesliwy myslac jeszcze przez chwile o tym co przed chwila widzialem, a to sie nie zdarza po Avengersach ;)Dla mnie 9/10 bo mi trafil w gust klimatem. A tak obiektywnie to moze punkt nizej. F8 - Fast and Furious 12345....stracilem rachube. W kazdym razie szybcy jeszcze szybsi i wścieklejsi. No i jak przy poprzedniej czesci, smiesznie. Idiotyzmy, glupoty; tepe i puste dialogi; fizyka zaklamana bardziej niz w Animkach no i to hakowanie walac losowo w klawiature majac na ekranie graficzna wizualizacje tego co sie dzieje z hakowanym obiektem (lodz podwodna na metalowych podporach i zwodowanie jej za pomoca kilku klikniec i ENTER po prostu wymiata :D ) Za tekst o obiciu ryja i wbiciu zebow tak gleboko ze ich mycie bedzie sie odbywalo przez anusa... +1 punkcik co daje w sumie = 1/10 Wojna o Planetę Małp - bez rozgadywania sie juz, bardzo sie podobal. Malpy super, zdjecia ladne, scenariusz prosty ale nie glupi specjalnie, a lewacka propaganda....? No coz, ktos chyba ostatnio za duzo rodzinnych imprez przy flaszeczce zaliczyl i juz wszedzie ta polityke chce zobaczyc :P Zeby tu sie takich glupot dopatrywac? 7/10 Edytowane 3 Listopada 2017 przez Havoc 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jonas Napisano 8 Listopada 2017 Zgłoś Napisano 8 Listopada 2017 Sęp - obawiałem się, że z jakiegoś kąta ekranu wychynie Karolak, by jak zwykle zagrać Grubego Głupka, ale nie. Pojawił się za to Wiedźmin Żebrowski, Pan Kleks, Ferdynand Kiepski i Anna Przybylska, pojawił się też biust Anny Przybylskiej, grajcie surmy anielskie! Tylko jak będą dialogi, to już nie grajcie, bo słabo słychać. Nie wiem czemu ten film przemknął jakoś tak wstydliwie, bokiem i zaraz zniknął. Wszystko tu jest - dobra historia, niespodziewane zwroty akcji, Źli, Dobrzy, biust, pindol, krew i trupy, no generalnie bardzo tłuste widowisko, tylko tradycyjnie dla polskiego kina ciut słabo udźwiękowione. Solidne 7/10, jakby dopracować szczegóły i usunąć babole, byłoby więcej. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Garfield^ Napisano 10 Listopada 2017 Zgłoś Napisano 10 Listopada 2017 Blade Runner 2049 - w zasadzie mógłbym skopiować post Havoca. Po całej serii s-f gdzie liczy się głównie rozwałka i rozrywka miło obejrzeć coś innego. Film niby długi a zleciał szybko, warto obejrzeć. Smutne jedynie to że finansowo to klapa, sam zysk z kin nie wystarczy żeby zwrócić koszta, choć mamy jeszcze blureje, dvd czy inne netflixy. Mimo wszystko co się dziwić producentom, zrobią coś choć trochę bardziej ambitnego to nie zarobią więc w kinach mamy taką sieczkę jaką mamy. PS nie żebym coś miał do filmów typu Thor, też chętnie oglądam ale nie miałbym nic przeciwko żeby proporcje się ciut zmieniły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aquarium Napisano 13 Listopada 2017 Zgłoś Napisano 13 Listopada 2017 Atomic blonde - 7/10 - standardowa historyjka szpiegowska, oblana polewą Berlina z okresu upadku muru. Fajna ścieżka dźwiękowa i klimatyczne miejscówki. Fabuła szczerze mówiąc nijaka, strzelania praktycznie nie ma, za to sporo scen walki (przesadzonych nieziemsko rzecz jasna). Dla nas miłe akcenty w postaci malucha stojącego na parkingu, czy rozwalanych w trakcie pościgu trabantów. Ot średniak w dobrej oprawie z Charlize Theron do popatrzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Havoc Napisano 13 Listopada 2017 Zgłoś Napisano 13 Listopada 2017 Do powyższego, jak dla mnie na duży plus dużo scen iście kaskaderskich zamiast komputerowej papki. Nawet walki wydają się kręcone na jednym ujęciu (akcja na schodach po wyjściu z windy). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jonas Napisano 16 Listopada 2017 Zgłoś Napisano 16 Listopada 2017 The VVitch - fikuśny tytuł przyzwoitego horroru o gęstym jak syrop klonowy klimacie, podlanym siedemnastowieczną (albo raczej stylizowaną na siedemnastowieczną) angielszczyzną. Jest las, tytułowa wiedźma, purytanie o surowych obyczajach, religijny fanatyzm i czarny kozioł, czyli komplet. Zakończenie trochę mnie zasmuciło, wolałbym inne bo mógłbym wtedy dać wyższą ocenę. Ale i tak 7/10. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Garfield^ Napisano 23 Listopada 2017 Zgłoś Napisano 23 Listopada 2017 Liga Sprawiedliwości - byłem wczoraj i powiem tak podobało mi się :) Jest akcja, humor, tyłek pięknej Gal :) film jak to film DC ciągle im czegoś brakuje zeby było te oh ach ale przyjemnie się to oglądało, długość odpowiednio wyważona (zaraz ktoś powie że za krótko jak na tylu nowych bohaterów) bo nie przynudzał i nie zerkało się na zegarek. Mimo że jest mroczniej niż w Marvelu było kilka momentów że sala się zaśmiała. Ogólnie dobra rozrywka szkoda tylko trochę batmana bo wypada na cienkiego bolka przy reszcie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...