Grimlock Opublikowano 29 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2006 Yy. I w czym on jest lepszy od Qck? Że twardy jest? To nie 5L jest dobry, tylko Icematy to kupa .... dla ..... Nie pisałem, że QcK jest zły, wręcz przeciwnie, jest bardzo dobry, uniwersalny, nie kłopotliwy w użytkowaniu. Po prostu 5L radzi sobie lepiej niż szklane, np. Icematy przy porównywalnej cenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 29 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2006 W myszach optycznych brakuje jednej bardzo istotnej ocji a mianowicie ustawiania odległości "łapania" kontaktu sensora z podłożem. To podnoszenie na znaczniejszą odległość niż kulkę trwa dłużej co daje przewagę przeciwnikowi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarkazz Opublikowano 29 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2006 za 180 zł sprzedawałem copperheada dawno temu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bziumak Opublikowano 29 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2006 pwlj: jak dostaniesz napisz jak Ci sie podoba, ja mam pro od kilku dni jestem zachwycony czuje wyraźną róznicę między IE 1.1 w dokładności a w przyciskach po prostu sie zakochałem :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pwlj Opublikowano 29 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2006 za 180 zł sprzedawałem copperheada dawno temu...Kupuję nowego, żeby nie było. @bziumak Jasne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lechu1777 Opublikowano 29 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2006 Czekamy czekam na pierwszy test ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 29 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2006 Dzięki Aerial, bo już prawie zamówiłem Copperheada - jednak wezmę pr0, mam nadzieję, że nie pożałuję. BTW: Ależ ona obłędnie wygląda! Już nie mogę się doczekać, heh... Jeżeli kogoś to interesuje, kupuję za 180zł. Tez mi sie ta mysz podoba i lepiej by mi pasowala kolorem obecnie. A tak w ogole to ona zostala wypuszczona glownie z mysla o Mac'ach z tego co tam widac na stronce. Krzykliwy design diamondbackow by sie na tej platformie mogl nie przyjac. A jeszcze w kwestii wygladu, najlepiej wyglada z tym padem razera bialym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan_Borowik Opublikowano 30 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2006 Czy Razer Pro występuje tylko w białym kolorze? Chciałbym jakiegoś Razera nabyć, z tego co czytam najbardziej odpowiadałby mi Pro, ale myszkę koniecznie muszę mieć czarną. Cały komputer mam czarny i sobie to cenię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarkazz Opublikowano 30 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2006 Czarny jest tylko copper, diamondy się świecą, jest jedne taki no i Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan_Borowik Opublikowano 30 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2006 Świecić się może, to mi nie przeszkadza, grunt żeby plastiki były czarne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarkazz Opublikowano 30 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2006 może ten http://twojepc.pl/artykuly.php?id=razer_krait Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 30 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2006 (edytowane) Zmodyfikowałem technikę wykrywania akceleracji/interpolacji sprzętowej rozdzielczości myszy i odkryłem że jednak A4tech X-718F ma 1800 dpi [ dokładnie 1840 dpi - 920 pix po przejechaniu ok 0,5 cala czyli 12,7 mm ] a nie 2000 dpi . Mysz trzeba ustawić w tryb 1600 dpi. Poprzednio w trybie 2000 dpi rysowałem przylegające linie i w razie przeskoczenia o 1 pix za dużo dopuszczałem powrót w przeciwną stronę o 1 pix . Obecnie rysuję pojedyńcze piksele przylegające do siebie bez możliwości korekcji w razie opuszczenia piksela. W trybie 2000 dpi nie byłem w stanie narysować nawet 10 pix w przylegającym rzędzie w trybie ustawionym na 1600 dpi już się da ( 20 pix bez problemu dalej oczywiście to kwestia wytrwałości :P ). Na chwilę obecną mysz A4Tech X-718F ma 1800 dpi ps. zastosowano prostą technikę przeskoku po kilku pix ( ~4 ) +1 pix dodany przez elektronikę aby po przejechaniu 1 cala wyszło to 2000 dpi ( właściwie wychodziło więcej ale myślałem że po prostu nie potrafię zrobić testu tak dokładnie ) ps2. a przed zakupem spodziewałem się tego bo zastosowano z tego co wiem sensor tej samej firmy co w diamond back ( 1600 dpi ) firmy agilent , dalej wnioskując można powiedzieć że jest to po prostu identyczny sensor co Razer DiamondBack ---------------------------EDIT--------------------------- Przetestowałem jeszcze w pionie .... ~1800 dpi i tryb 1600 to raczej będzie pewnik bo w tym trybie nie miałem problemu z 10 pix ( dalej oczywiście kwestia gapienia się w ekran i wciskania kolejnych pikseli ) Edytowane 30 Czerwca 2006 przez Kyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pwlj Opublikowano 30 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2006 No to rewelacja, nie powiem. Widać Razer trochę (to mało powiedziane) się przecenia, ale cóż... Za jakość trzeba płacić... Niezłe metody testowe Kyle. Dobra robota. Jakby kogoś interesowały wrażenia po kupnie Razera pr0 1.6, to myszka będzie w piątek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarkazz Opublikowano 30 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2006 Hmm.... Zastanówmy się teoretycznie 2000DPI - 2000 punktów na cal. Zakładamy że mamy do czynienia z kwadratem. Oznacza to 45 punktów w poziomie na 25mm. Czyli mniej więcej przesunięcie o 1 mm to przesunięcie o 2 piksele. Znaczy to że przesuwając mysz o 0,5mm powinniśmy zachować precyzję co do pixela :wink: nie mam zielonego pojęcia czy da się w praktyce sprawdzić DPI, w momencie kiedy ruszamy o pare cm i kilkadziesiąt pixeli, dowiadujemy się tylko czy mysz przy tym "teoretycznym" DPI jest w stanie zachować jako tako prezycję - tzn czy odczyty z optyki są w stanie mniej więcej wytaczać przebywaną drogę... Nie wiem czy logicznie myślę, mogą to być bzdury więc z góry dzięjuję za korekcję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 30 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2006 (edytowane) Hmm.... Zastanówmy się teoretycznie 2000DPI - 2000 punktów na cal. Zakładamy że mamy do czynienia z kwadratem. Oznacza to 45 punktów w poziomie na 25mm. Czyli mniej więcej przesunięcie o 1 mm to przesunięcie o 2 piksele. Znaczy to że przesuwając mysz o 0,5mm powinniśmy zachować precyzję co do pixela :wink: nie mam zielonego pojęcia czy da się w praktyce sprawdzić DPI, w momencie kiedy ruszamy o pare cm i kilkadziesiąt pixeli, dowiadujemy się tylko czy mysz przy tym "teoretycznym" DPI jest w stanie zachować jako tako prezycję - tzn czy odczyty z optyki są w stanie mniej więcej wytaczać przebywaną drogę... Nie wiem czy logicznie myślę, mogą to być bzdury więc z góry dzięjuję za korekcję. cyt: Oznacza to 45 punktów w poziomie na 25mm. Nie ... jak ... 2000 dpi to musi być 2000 punktów/pikseli/impulsów na 25,4 mm w poziomie i tyle samo w pionie więc w calu kw. ( 1x1 cal - 2,54 cm x 2,54 cm ) mamy 2 tys x 2 tys = 4000000 pikseli/punktów cyt: Czyli mniej więcej przesunięcie o 1 mm to przesunięcie o 2 piksele. Nie. Przesunięcie o 1 mm to 78,74 pikseli ( .... czyli ja testując mysz ~2000 dpi robiłem pojedyńcze przesunięcia rzędu 1/78 mm ) cyt: Znaczy to że przesuwając mysz o 0,5mm powinniśmy zachować precyzję co do pixela Czyli już wiesz czemu nie ;) ( na podstawie tego co wyżej napisałem ) cyt: nie mam zielonego pojęcia czy da się w praktyce sprawdzić DPI Da się co udowodniłem ( potrzebne jeszcze testy wykrywające interpolację i akcelerację i testy na akcelerację wst. ) Edytowane 30 Czerwca 2006 przez Kyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 30 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2006 (edytowane) No to rewelacja, nie powiem. Widać Razer trochę (to mało powiedziane) się przecenia, ale cóż... Za jakość trzeba płacić... Niezłe metody testowe Kyle. Dobra robota. To akurat mnie nie dziwi. Tzn nie pojawialy sie tu zarzuty co do precyzji a4techow tych nowych, czy ilosci dpi. Tego nikt nie kwestionowal. Roznica polega na ksztalcie (imo gorszym), ale glownie na jakosci wykonania i uzytych materialach - stad roznice w cenie (no i firma). Edytowane 30 Czerwca 2006 przez aerial Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarkazz Opublikowano 30 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2006 (edytowane) Nie ... jak ... 2000 dpi to musi być 2000 punktów/pikseli/impulsów na 25,4 mm w poziomie i tyle samo w pionie więc w calu kw. ( 1x1 cal - 2,54 cm x 2,54 cm ) mamy 2 tys x 2 tys = 4000000 pikseli/punktówNie jest to więc DPI - dots per inch... 2000 DPI = 2000 punktów na 1 cal kwadratory, i jest to standardowa definicja dla drukarek, wyświetlaczy, wiec nie widze powodu dla ktorego dla myszy mialoby byc calkowicie inaczej... a nie sory, fakt, chodzi o linie calową. Edytowane 30 Czerwca 2006 przez Sarkazz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 30 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2006 To akurat mnie nie dziwi. Tzn nie pojawialy sie tu zarzuty co do precyzji a4techow tych nowych, czy ilosci dpi. Tego nikt nie kwestionowal. Roznica poleka na ksztalcie (imo gorszym), ale glownie na jakosci wykonania i uzytych materialach - stad roznice w cenie (no i firma). Ale jednak o te 160 dpi oszwabili kupujących ... no i praktycznie trzeba pracować na ustawieniu sprzętowym 1600 aby mieć by piksel . Nie jest to więc DPI - dots per inch... 2000 DPI = 2000 punktów na 1 cal kwadratory, i jest to standardowa definicja dla drukarek, wyświetlaczy, wiec nie widze powodu dla ktorego dla myszy mialoby byc calkowicie inaczej... a nie sory, fakt, chodzi o linie calową. ps. w drukarkach jest identycznie :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarkazz Opublikowano 30 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2006 Dobra, ale skoro otrzymujemy już te ~80 pixeli z przesunięcia o milimetr, to jak sprawdzić czy sensor naprawdę tyle ma? Czym odróżnisz prawdziwe 2000DPI od 800DPI + mnożenia odległości w sterownikach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 30 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2006 Dobra, ale skoro otrzymujemy już te ~80 pixeli z przesunięcia o milimetr, to jak sprawdzić czy sensor naprawdę tyle ma? Czym odróżnisz prawdziwe 2000DPI od 800DPI + mnożenia odległości w sterownikach? Bo kiedy zastosujesz mnożenie to będzie Ci przeskakiwało o więcej niż 1 piksel na ekranie ( nie przykleisz piksela do piksela [ czasem sytuacja ma miejsce co kilka pikseli w zal. od współczynnika mnożenia jaki zastosowano - np. sprzęt 800 dpi dane prod. 1200 dpi czyli trzeba na 2 pix jeden dodać ] - tym sposobem wykryłem uszukane 2000 dpi na A4tech gdzie raz na 4 pix był przeskok +1 czyli .... W Saitek Gaming Mouse zastosowano inną technikę ... a mianowicie akceleracji co jeszcze prościej udało mi się wykryć ... B) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarkazz Opublikowano 30 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2006 Jak dla mnie zabawa skończyła się na 800DPI. Powyżej kursor lata jak dżapsy w okopach wspierane artylerią... Po co to komu, nie licząc "pr0 graczy". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 30 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2006 Trza miec skilla a nie elo pro myszki ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 30 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2006 (edytowane) Jak dla mnie zabawa skończyła się na 800DPI. Powyżej kursor lata jak dżapsy w okopach wspierane artylerią... Po co to komu, nie licząc "pr0 graczy". Nie potrzeba dużej prędkości aby zobaczyć że 800 dpi do FPS to mało ( nie ma przeskoku by piksel ). Oczywiście zależy wiele od rozdzielczości ... właściwie to jest takie "combo" prędkość-rozdzielczość. Nie chodzi tutaj o "pro" graczy tylko o komfort/wygodę ... w ogóle grę ... kiedy mamy przeskok na monitorze 1680x1050 o te kilka pikseli to w BF2 nie ma sensu się bawić w snajpera bo w nic nie trafimy ( na duży dystans ) . Na myszy 400 dpi i rodzielczości 1024x768 ( muszę tego zgrzempo-monitora wywalić/zmienić ) w BF2 na zabawie w snajpera trafienie kogoś na drugim końcu mapy to był cud ... celownik przeskakiwał pomiędzy wrogami ( LOL ) Na A4tech 1800 dpi "gość" już jest trupem w chwili celowania .... no dochodzi jeszcze % trafień itd. ale wiesz o co chodzi. W UT ( szybka gra gdzie trzeba dać większą czułość ) po prostu widać jak to 400 dpi skacze ( 1024x768 ) ... myślisz że 800 dpi w 1280x1024 wystarczy ? .... NIE ! Trza miec skilla a nie elo pro myszki ;) Skill to jedno a sprzęt-kajdany to co innego :wink: Hmm... Cs 1.6 + 1600x1200 + Tracer 400(800?) DPI. Normalna czułość 1, około 0,5 metra potrzebne do pełnego obrotu. Wynik - idealne celowanie, perfekcyjne AWM. Czułość 10, do obrotu potrzeba pare cm. Kursor przeskakuje o 2 pixele, czułość jest CHORA i nie jestem w stanie wskoczyć na skrzynie po awm bo skręcam za bardzo. Zupełnie nie rozumiem twoich zarzutów co do tych DPI. Większość ludzi gra na low/med sensie... DPI - mit jak dla mnie. Trochę mylisz pojęcia ... Jeśli teraz masz czułość 1 przeskok by pikel i aż pół metra ( !!! ) na pełny obrót .... to przy myszy 800 dpi i tych samych ustawieniach będziesz potrzebował 0,25 m na obrót ( też będzie by piksel) . ps. czy Ci przeskakuje by piksel to lepiej sprawdź FRAPS - świetnie się do tego nadaje ps2. myślę że na czułości 10 to będzie przeskakiwało o wiele wiele więcej niż 2 pix ..... FRAPS will tell YOU ( polecam odpowiednie powklejanie w paint ( lub innym graf ) i policzeniu pix w powiększeniu ps3. W UT na myszy 400 dpi 1024x768 czułość w grze ~4-5 miałem przeskoki o 5 pix ( zamiast 1 czyli o 4 za dużo ) , na myszy 1840 dpi mam by piksel przy tej samej prędkości ( czułość w grze ~1.5 ) To mi powiedz czemu pr0 gracze zarabiający kupe kasy grają na archaicznych microsoftach z 400 dpi...Nadal ???? :lol: Cóż to znaczy siła przywiązania ... Wiesz ja na myszy 400 dpi też "załatwiałem" przeciwników z myszami 1600+ dpi .... i wiesz co .... teraz robię to szybciej B) ( na krótkie dystansy praktycznie nic się nie zmieniło ale na dalsze , lub techniki wymagające większej dokładności zmieniło wyraźnie na + ) Jak będę potrzebował 0,25m na pełny obrót, to będę musiał skoczyć do sterowników (tak jak to zrobiłem z copperheadem) bo nie będzie się dało grać... 400DPI wystarcza do gry low/med co widać po graczach którzy od lat grają na Microsoft IE 3.0 (np. w cs team pentagram), i jakoś nie narzekają na jakiekolwiek przeskakiwanie... Pewien mądry człowiek ( tytuł doktora z wyróżnieniem na uniwersytecie Maxa Plancka w Berlinie ) kiedyś powiedział : jedzmy g.... 2 miliardy much nie może się mylić :wink: A tak bardziej serio .... jeśli nie przeszkadza im tak powolny ruch do komfortowej gry ( ten tytuł może nie wymaga szybszego - nie grałem ) .... to fajnie . Jeśli mają jakieś tam gubienie ( co 2-gi pix przeskok - w co wątpię na tak małej prędkości) i tego nie widzą ... to też fajnie. Ten temat to temat woda ( wiesz czemu Ci odpowiadam w tej kwestii w pojedynczym poście ). Przeskok 5 pix w UT na 1024x768 przy myszy 400 dpi i czułości 4-5 to FAKT nie do zaakceptowania dla mnie . Edytowane 1 Lipca 2006 przez Kyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarkazz Opublikowano 30 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2006 (edytowane) Hmm... Cs 1.6 + 1600x1200 + Tracer 400(800?) DPI. Normalna czułość 1, około 0,5 metra potrzebne do pełnego obrotu. Wynik - idealne celowanie, perfekcyjne AWM. Czułość 10, do obrotu potrzeba pare cm. Kursor przeskakuje o 2 pixele, czułość jest CHORA i nie jestem w stanie wskoczyć na skrzynie po awm bo skręcam za bardzo. Zupełnie nie rozumiem twoich zarzutów co do tych DPI. Większość ludzi gra na low/med sensie... DPI - mit jak dla mnie. Skill to jedno a sprzęt-kajdany to co innego :wink:To mi powiedz czemu pr0 gracze zarabiający kupe kasy grają na archaicznych microsoftach z 400 dpi... Edytowane 30 Czerwca 2006 przez Sarkazz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarkazz Opublikowano 30 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2006 Jeśli teraz masz czułość 1 przeskok by pikel i aż pół metra ( !!! ) na pełny obrót .... to przy myszy 800 dpi i tych samych ustawieniach będziesz potrzebował 0,25 m na obrót ( też będzie by piksel) .Jak będę potrzebował 0,25m na pełny obrót, to będę musiał skoczyć do sterowników (tak jak to zrobiłem z copperheadem) bo nie będzie się dało grać... 400DPI wystarcza do gry low/med co widać po graczach którzy od lat grają na Microsoft IE 3.0 (np. w cs team pentagram), i jakoś nie narzekają na jakiekolwiek przeskakiwanie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mR4ZI3L Opublikowano 1 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2006 a ja wam moge powiedziec ze normalnie na necie uzywam 2000 , na bilardzie 400 (dla precyzyjnosci :D ) , a na ceesesie na 800x600 gram na srodkowej diodzie (800dpi) mowa oczywiscie o G5, moge jeszcze powiedziec ze troche musze sie nazonglowac z jej waznikami gdyz w css musze to zakazdym wyjmowac zeby byla leciutka :D a normalnie full obciazenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 1 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2006 a ja wam moge powiedziec ze normalnie na necie uzywam 2000 , na bilardzie 400 (dla precyzyjnosci :D ) , a na ceesesie na 800x600 gram na srodkowej diodzie (800dpi) mowa oczywiscie o G5, moge jeszcze powiedziec ze troche musze sie nazonglowac z jej waznikami gdyz w css musze to zakazdym wyjmowac zeby byla leciutka :D a normalnie full obciazenie. Ustaw sobie na stałe 2000 dpi a prędkość przemieszczania dopasuj w CS / bilardzie ( zmniejszenie wartości czułości [ BF2, UT i inne jakie znam ] = mniejsza prędkość ale większa dokładność ). Mysz zawsze powinna pracować na max rozdz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mR4ZI3L Opublikowano 1 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2006 (edytowane) no nie zabardzo bo nawet jak ustawie na 1 to to za szybko leci , ja gram na low sensie tak wiec potrzebna mi lekka myszka i duzo przestrzeni na 800x600 tej roznicy niewidac z tymi twoimi pikselami Mysz zawsze powinna pracować na max rozdz.heh nawet niewiesz jak przydatna jest zmiana rozdz w locie Edytowane 1 Lipca 2006 przez mR4ZI3L Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 1 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2006 (edytowane) no nie zabardzo bo nawet jak ustawie na 1 to to za szybko leci , ja gram na low sensie tak wiec potrzebna mi lekka myszka i duzo przestrzeni Aha więc w tej gierce nie da się mniej niż jeden .... to co innego . ( zwykle da się wpisać "ułamki " we wspomnianych wiele razy przezemnie UT i BF2) heh nawet niewiesz jak przydatna jest zmiana rozdz w locieNo ja jej używałem raczej z ciekawości :wink: No przydaje się jeszcze do dobierania optymalnego sensu w grze ( zmniejszam - zwiększam i natychmiast widzę czy lepiej się gra ... następnie jak już wiem czy - czy + to daję max rozdz. sprzętową a zmniejszam/zwiększam czułość w grze ). ---------------------------------------------------------- Do kolejnych zalet A4tech można zaliczyć zapamiętywanie ( sprzętowe ) ustawionej rozdzielczości - nie przestawia się nawet po całkowitym odłączeniu zasilania ..... pamięć wbudowali czy co ... :) ps. A4tech X-718F -> 1800 dpi :wink: ---------EDIT----------- Ile mA biorą Wasze myszy ( Razer i nowe Logitech ) ? A4tech X-718F - z 5V 100 mA Logitech MMW - z 5V 50 mA Edytowane 1 Lipca 2006 przez Kyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pwlj Opublikowano 1 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2006 Kyle, to skoro X-718F ma ten sam sensor, co DB, to DB ma też 1800DPI? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...