yuucOm Napisano 24 Marca 2008 Zgłoś Napisano 24 Marca 2008 Update wkrótce, ale jak nie chce ci się czekać to tu masz sposób :) Przetłumacze na polski później (w razie potrzeby), bo teraz postuje w pośpiechu. Pozdro! Dzieki ale mi to nie działa :). Zrobiłem dokładnie tak jak podałeś (mam tego plugina w photo ;]) i nadal niebo ciemne. Jak masz na zbyciu ten pliczek to prześlij jak możesz :) (tylko 12KB waży). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trojanuch Napisano 24 Marca 2008 Zgłoś Napisano 24 Marca 2008 (edytowane) Dzieki ale mi to nie działa :). Zrobiłem dokładnie tak jak podałeś (mam tego plugina w photo ;]) i nadal niebo ciemne. Jak masz na zbyciu ten pliczek to prześlij jak możesz :) (tylko 12KB waży). Edycja tekstur #small nie powoduje zmiany koloru nieba (nazwa jest myląca). Tekstury #small odpowiedzialne są za jasność i barwę światła które mozan określić jako 'sky ambient'. W skrócie - im jaśniejsza tekstura #small tym jaśniej 'rozświetlona' scena. Pliczek wyślę - no prob. Pozdr! Edytowane 24 Marca 2008 przez trojanuch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dumpmuzgu Napisano 24 Marca 2008 Zgłoś Napisano 24 Marca 2008 kupilem se SPASa. w opisie bylo ze moze uzywac 3 rodzaji ammo. natomiast w praktyce nie moge zmienic na cos innego poza srutem. wtf? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuucOm Napisano 24 Marca 2008 Zgłoś Napisano 24 Marca 2008 kupilem se SPASa. w opisie bylo ze moze uzywac 3 rodzaji ammo. natomiast w praktyce nie moge zmienic na cos innego poza srutem. wtf?naciśnij klawisz inventory i potem na bron daj reload. Później w "grze" naciśnij klawisz odpowiedzialny za zmianę rodzaju amunicji - to wszystko :). trojanuch Daj na jakiś serwer jak możesz (sendspace albo coś) a jak nie to dam Ci maila na PW. No i dzieki za dotychczasową pomoc :). SWO ma KLIMATYCZNE niebo ale tylko na "początku" nocy bo potem ciemno :). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dumpmuzgu Napisano 24 Marca 2008 Zgłoś Napisano 24 Marca 2008 naciśnij klawisz inventory i potem na bron daj reload. Później w "grze" naciśnij klawisz odpowiedzialny za zmianę rodzaju amunicji - to wszystko .miales na mysli unload? :) przy strzelbie dwulufowej bylo to latwiejsze. mysle, ze wiaze sie to z tym, ze w grze nie mozna rozladowac powtarzalnej broni. wyjmujac z niej ammo. nie sadze jednak zeby w realu nie bylo to mozliwe :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djcasey Napisano 25 Marca 2008 Zgłoś Napisano 25 Marca 2008 skąd można zassać panoramic moda ?nigdzie go nie znalazłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trojanuch Napisano 27 Marca 2008 Zgłoś Napisano 27 Marca 2008 (edytowane) hej, Dla zainteresowanych: S.W.O.v2.1 w sieci! Witam, Wlasnie wrzucilem do sieci nową wersję S.W.O. - v2.1. Trochę się zmieniło, trochę IMO poprawiło (zapraszam do zapoznania się z changelogiem w readme), ale najważniejsze, że S.W.O. ponownie wspiera shadery float32 - wersja 2.0 owych znajduje się w paczce. Ponadto dołączyłem również pakiet kompatybilności dla moda Oblivion Lost w najnowszej wersji 1.33. Życzę szybkiego pobierania i pozytywnych wrażeń! Zachęcam oczywiście również do komentowania :) Pozdrawiam! LINK: S.W.O.v2.1 LITE S.W.O.v2.1 FULL (zawiera tesktury s.h.a.r.p.e.r.v95) Pozdrawiam! Edytowane 27 Marca 2008 przez trojanuch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LPKorn3324 Napisano 27 Marca 2008 Zgłoś Napisano 27 Marca 2008 very well :) paczkę ściągam choć w moim akurat wypadku wsparcie dla floata jest niekonieczne - mam tą paczkę z shaderami dla parallaxu stąd F32 nie używam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trojanuch Napisano 27 Marca 2008 Zgłoś Napisano 27 Marca 2008 very well :) paczkę ściągam choć w moim akurat wypadku wsparcie dla floata jest niekonieczne - mam tą paczkę z shaderami dla parallaxu stąd F32 nie używam. ok, w takim razie poprosze o opinie :) troche pracy wlozylem w update - szczegolnie w deszcze\burze :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LCC Napisano 27 Marca 2008 Zgłoś Napisano 27 Marca 2008 Może ktoś zrobić takiego paka i wsadzić do jakiegoś katalogu wszystko co najlepiej wygląda tak aby można było już tylko podmienić pliki? Nie mam do tego wszystkiego głowy co i jak :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KAX_ Napisano 27 Marca 2008 Zgłoś Napisano 27 Marca 2008 Hehe też się nie mogłem na początku z tą nową wersją połapać za dużo katalogów ;) Wrażeniami sie za bardzo podzielić nie mogę bo siedzę w sarkofagu ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuucOm Napisano 27 Marca 2008 Zgłoś Napisano 27 Marca 2008 Póki co to fajny trailer z klimatyczną polską muzą :). Co do oceny to jutro ją zapodam. Znaczy dzisiaj tylko później. Oby nocki były jaśniejsze bo ich początek (ten z gwiazdami) jest miodny :). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trojanuch Napisano 28 Marca 2008 Zgłoś Napisano 28 Marca 2008 Może ktoś zrobić takiego paka i wsadzić do jakiegoś katalogu wszystko co najlepiej wygląda tak aby można było już tylko podmienić pliki? Nie mam do tego wszystkiego głowy co i jak Ekhem, INSTALACJA: 1. skopiuj folder [gamedata] z folderu [#1_-_S.W.O.v2.1] > [#shared] do głównego folderu gry 2. wybierz wersję SWO z której chcesz skorzystać ([FDL], [FDL - FLOAT32] lub [sL]) a następnie skopiuj [gamedata] a folderu [base] do głównego folderu gry (da to wersję z 'normalnymi' nocami - #normal_nights) 3. OPCJONALNE: skopiuj folder [gamedata] (nadpisz pliki) z folderu [#night presets] > [#twój wybór] - by zmienić wygląd nocy 4. skopiuj wybrany przez siebie plik [user.ltx] z folderu [user.ltx_presets] do folderu: [documents and settings\all users\stalker-shoc]. UWAGA: będziesz musiał po tym przedefiniować ponownie klawisze (albo wkleić poprzednie bindy) i przywrócić ręcznie inne osobiste ustawienia w grze. 5. OPCJONALNE (tylko wercja FULL): skopiuj folder [gamedata] z folderu [#2_-_S.H.A.R.P.E.R-Textures_v.0.95_RECUT] do głównego folderu gry UWAGA: Jeśli nie instalowałeś i nie uruchamiałeś wcześniej żadnych modów, to zmień pierwszą linijkę w pliku fsgame.ltx, by wyglądała tak: $game_data$ = true| true| $fs_root$| Jaki jest problem w realizowaniu kolejnych kroków od 1 do 5? Za każdym rzem kopiujesz tylko w całości [gamedata] z danego folderu i ewentualnie nadpisujesz pliki. Do tego wybierasz sobie jeden z configów w zależności od wydajności sprzętu (w twoim przypadku spkojnie bierz #full dla kompa stacjonarnego). Dodam iż OPCJONALNIE - oznacza, iż dany punkt można pominąć ;) A jeżeli chodzi o opcje to są one po to, żeby każdy mógł sobie stestować i wybrać tą która najbardziej mu pasuje - testowanie opcji trwa niepomiernie krócej niż tworzenie opcji ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PoulN Napisano 4 Kwietnia 2008 Zgłoś Napisano 4 Kwietnia 2008 Zacząłem się bawić ltx`em i udało mi się wyczarować dość ciekawy config, tzn. oświetlenie, ale mam problem z cieniami. Wie ktoś która linijka odpowiada za ich "ściemnienie" są poprostu za jasne troche... :( I przez to mało realistyczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trojanuch Napisano 4 Kwietnia 2008 Zgłoś Napisano 4 Kwietnia 2008 (edytowane) Zacząłem się bawić ltx`em i udało mi się wyczarować dość ciekawy config, tzn. oświetlenie, ale mam problem z cieniami. Wie ktoś która linijka odpowiada za ich "ściemnienie" są poprostu za jasne troche... :( I przez to mało realistyczne Zwiększenie sun_lumscale powoduje zwiększenie intensywności światła 'słonecznego' (definiowanego w configu pogody przez prametry sun_color - intensywność i barwa oraz sun_dir - kierunek padania), a zatem jednocześnie rozjaśnia miejsca 'oświetlone' i zaciemnia cienie (zarówno 'ciemną stronę' obiektów jak i rzucane przez nie cienie - na glebę i inne obiekty). Natomiast za 'samo' zaciemnienie cieni (no nie do końca ale taki będzie efekt) da zmniejszenie parametru sun_lumscale_amb. Pozdro! Edytowane 4 Kwietnia 2008 przez trojanuch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PoulN Napisano 4 Kwietnia 2008 Zgłoś Napisano 4 Kwietnia 2008 Zwiększenie sun_lumscale powoduje zwiększenie intensywności światła 'słonecznego' (definiowanego w configu pogody przez prametry sun_color - intensywność i barwa oraz sun_dir - kierunek padania), a zatem jednocześnie rozjaśnia miejsca 'oświetlone' i zaciemnia cienie (zarówno 'ciemną stronę' obiektów jak i rzucane przez nie cienie - na glebę i inne obiekty). Natomiast za 'samo' zaciemnienie cieni (no nie do końca ale taki będzie efekt) da zmniejszenie parametru sun_lumscale_amb. Pozdro! oO dzięki wielkie! Bawiłem sie napewno którymś z tych parametrów - i uzyskałem bardziej "agresywne" oświetlenie... I jeszcze tymi od tonemap... ;) Jeszcze tylko te cienie, a i jak możesz to powiedz mi jak ust. parametr ten od kierunku padania światła... W qrwia mnie troche że np: gdy jest pochmurno, czy nawet w nocy - "chmury" świecą we wszystkich kierunkach świata :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trojanuch Napisano 4 Kwietnia 2008 Zgłoś Napisano 4 Kwietnia 2008 (edytowane) oO dzięki wielkie! Bawiłem sie napewno którymś z tych parametrów - i uzyskałem bardziej "agresywne" oświetlenie... I jeszcze tymi od tonemap... ;) Jeszcze tylko te cienie, a i jak możesz to powiedz mi jak ust. parametr ten od kierunku padania światła... W qrwia mnie troche że np: gdy jest pochmurno, czy nawet w nocy - "chmury" świecą we wszystkich kierunkach świata :( Chmury są w Stalkerze obrazkiem (teksturą, a właściwie 'kostką' nieba) więc to jak 'świecą' (czyli z której strony są jaśniejsze) zależy tylko od tego jak zostały narysowane na teksturze, czyli jest to statyczne 'oświetlenie'. Sun_dir (który ustawia się oddzielnie dla każdej z faz w configach pogody: gamedata\config\weathers) nie ma na to wpływu - decyduje o kierunku oświetlenia przez światło sun_color mapek i znajdujących się na nich obiektów. Innymi słowy, żeby chmury były 'oświetlone' o danej porze dnia w sposób 'prawdopodobny', należy do danej pory dnia dobrać (poprzez sky_texture w conf. pogody) odpowiednią teksturę nieba (i ewentualnie troszkę, +/- 30st. ją obrócić poprzez sky_rotation również w conf. pogody). Edytowane 4 Kwietnia 2008 przez trojanuch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PoulN Napisano 4 Kwietnia 2008 Zgłoś Napisano 4 Kwietnia 2008 Chmury są w Stalkerze obrazkiem (teksturą, a właściwie 'kostką' nieba) więc to jak 'świecą' (czyli z której strony są jaśniejsze) zależy tylko od tego jak zostały narysowane na teksturze, czyli jest to statyczne 'oświetlenie'. Sun_dir (który ustawia się oddzielnie dla każdej z faz w configach pogody: gamedata\config\weathers) nie ma na to wpływu - decyduje o kierunku oświetlenia przez światło sun_color mapek i znajdujących się na nich obiektów. Innymi słowy, żeby chmury były 'oświetlone' o danej porze dnia w sposób 'prawdopodobny', należy do danej pory dnia dobrać (poprzez sky_texture w conf. pogody) odpowiednią teksturę nieba (i ewentualnie troszkę, +/- 30st. ją obrócić poprzez sky_rotation również w conf. pogody). Uuuu - ale nie wiem czy się zrozumieliśmy w pełni ;) Ja nie mam moda na pogodę tylko bawiłem się "samym" plikiem user.ltx ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trojanuch Napisano 4 Kwietnia 2008 Zgłoś Napisano 4 Kwietnia 2008 (edytowane) Uuuu - ale nie wiem czy się zrozumieliśmy w pełni ;) Ja nie mam moda na pogodę tylko bawiłem się "samym" plikiem user.ltx ;) No rozumiem - ale problem o który pytałeś wykracza poza modyfikację pliku user.ltx - wymaga ingerencji w configi pogody. W user.ltx możesz co najwyżej zaciemnić lub rozjaśnić niebo poprzez sun_lumscale_hemi, oraz r2_tonemap_amount (inne prametry też mają wpływ na jasność nieba, ale te szczególnie). Z resztą tu masz dość sensowny tutorial (konkretne porady jak ustawić dany parametr nie są może najbardziej fortunne, ale opis poszczególnych parametrów już tak - lepszy niż np. Tweak Guide): EDIT: Tutorial jest autrostwa Decane'a --------------------------------------------------------------------------***User.ltx Tweaks***--------------------------------------------------------------------------Note! The graphical settings discussed below apply to the followingbrightness/contrast/gamma settings: rs_c_brightness 1.3 rs_c_contrast 1.5 rs_c_gamma 1.2--------------------------------------------------------------------------***** Static Lighting *****--------------------------------------------------------------------------1. Raise the distance at which dynamic lights are visible:r1_dlights_clip [10.000 - 150.000]Default value: 75.Tweaked value: 150.--------------------------------------------------------------------------2. Increase the maxmium allowed amount of simultaneous light sources:r1_glows_per_frame [2 - 32]Default value: 16Tweaked value: 32--------------------------------------------------------------------------3. Increase the level of detail (=LOD) for trees and bushes:r1_ssa_lod_a [16.000 - 96.000], r1_ssa_lod_b [32.000 - 64.000][12_ssa_lod_a]Default value: 64.Tweaked value: 96.[r1_ssa_lod_b]Default value: 48.Tweaked value: 64.--------------------------------------------------------------------------4. Increase the general crispness of textures:r1_tf_mipbias [-0.500 - 0.500] (higher values --> blurrier)Default value: 0.Tweaked value: -0.5--------------------------------------------------------------------------***** Dynamic Lighting *****--------------------------------------------------------------------------1. Reduce the general specularity/reflectivity of surfaces:r2_gloss_factor [0.000 - 10.000]Default value: 1.5Tweaked value: 0.0001--------------------------------------------------------------------------2. (Currently disabled) Enable an enhanced bloom effect:r2_ls_bloom_fast [on/off]Default value: offTweaked value: on--------------------------------------------------------------------------3. Slightly increase the radius of haze spots associated with bloom:r2_ls_bloom_kernel_b [0.010 - 1.000]Default value: 0.7Tweaked value: 0.8--------------------------------------------------------------------------4. Slightly decrease the radius of bloom spots:r2_ls_bloom_kernel_scale [0.500 - 2.000]Default value: 0.7Tweaked value: 0.68--------------------------------------------------------------------------5. Tame the intensity of the enhanced bloom effect:r2_ls_bloom_threshold [0.000 - 1.000] (higher values --> less bloom)Default value: 0.001Tweaked value: 0.08--------------------------------------------------------------------------6. Increase the level of detail (=LOD) for trees and bushes:r2_ssa_lod_a [16.000 - 96.000], r2_ssa_lod_b [32.000 - 64.000][r2_ssa_lod_a]Default value: 64.Tweaked value: 96.[r2_ssa_lod_b]Default value: 48.Tweaked value: 64.--------------------------------------------------------------------------7. Decrease the overall brightness of the sun's lighting:r2_sun_lumscale [-1.000 - 3.000]Default value: 1.Tweaked value: 0.67--------------------------------------------------------------------------8. Increase the intensity of ambient light from the sun:r2_sun_lumscale_amb [0.000 - 3.000]Default value: 0.5Tweaked value: 1.7--------------------------------------------------------------------------9. Tweak the higher/lower hemisphere luminosity ratio:r2_sun_lumscale_hemi [0.000 - 3.000] (higher values --> brighter lower hemi)Default value: 1.Tweaked value: 0.9--------------------------------------------------------------------------10. (Currently disabled) Increase the distance at which grass shadows are drawn:r2_sun_near [1.000 - 50.000]Default value: 12.Tweaked value: 30.* Note: Grass shadows are dysfunctional with patch v1.0004!* Note: Changing the value of this variable from its default 12 will lower in-game shadow quality!- The amount of quality degration is directly proportional to how much the tweaked value deviates from the original.--------------------------------------------------------------------------11. Fix shadow corruption introduced by patches v1.0003 and v1.0004:r2_sun_near_border [0.500 - 1.000]Default value: 0.75Tweaked value: 1.--------------------------------------------------------------------------12. Increase the general crispness of textures:r2_tf_mipbias [-0.500 - 0.500] (higher values --> blurrier)Default value: 0.Tweaked value: -0.5--------------------------------------------------------------------------13. Increase the speed at which the player adapts to the game's HDR effect:r2_tonemap_adaptation [0.010 - 10.000] (higher values --> quicker adaptation)Default value: 1.Tweaked value: 4.3--------------------------------------------------------------------------14. Slightly decrease the overall "amount" of HDR (not overall intensity!):r2_tonemap_amount [0.000 - 1.000]Default value: 0.7Tweaked value: 0.22* Note: This variable seems to mostly affect the brightness of the sky, being observed from a dark interior during daytime. This leads me to believe that it controls the initial luminosity of the sky, before adaptation to the HDR effect takes place. It also controls the radius of the sky's HDR spots.--------------------------------------------------------------------------15. Reduce tonemapping applied to darker shades (make darks darker!):r2_tonemap_lowlum [0.000 - 1.000]Default value: 0.0001Tweaked value: 0.1--------------------------------------------------------------------------16. Increase the overall intensity of the game's HDR effect:r2_tonemap_middlegray [0.000 - 2.000]Default value: 0.6Tweaked value: 2.--------------------------------------------------------------------------17. Allocate more memory to sound caching:snd_cache_size [4 - 32]Default value: 16Tweaked value: 32--------------------------------------------------------------------------18. Reduce the amount of audio channels to coincide with sound card:snd_targets [4 - 32]Default value: 32Tweaked value: 24* Note: Only adjust this if your sound card does not support 32 simultaneously used audio channels.--------------------------------------------------------------------------***Launch Tweaks***--------------------------------------------------------------------------Go to your S.T.A.L.K.E.R. launch icon, right-click on it and select Properties. Then in the Target box, one space after the last character, insert the switch(es) you wish to use, each separated by one blank space.1. Disable prefetching of game data (for decreased stutter): Type "-noprefetch" into the box (without the quotes).--------------------------------------------------------------------------2. Disable the annoying introductory movies: Type "-nointro" into the box (without the quotes).--------------------------------------------------------------------------3. Disable the logging of session-specific events: Type "-nolog" into the box (without the quotes).--------------------------------------------------------------------------4. (Currently disabled) Add motion blur to the game: Type "-mblur" into the box (without the quotes).Then, edit the user.ltx file such that:r2_mblur [0.1 - 1.0]Default value: 0.Tweaked value: * 0.1 (for realism)* 0.3 (for an exaggerated effect)-------------------------------------------------------------------------- Edytowane 4 Kwietnia 2008 przez trojanuch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuucOm Napisano 4 Kwietnia 2008 Zgłoś Napisano 4 Kwietnia 2008 Dla mnie instrukcja była klarowna ;]. A co do poprawki to teraz w nocy (nawet ciemnej) widać gwiazdy ale nadal ciemno jak cholera :P. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PoulN Napisano 4 Kwietnia 2008 Zgłoś Napisano 4 Kwietnia 2008 trojanuch - jesteś wielki THX Wielkie! :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black_war Napisano 4 Kwietnia 2008 Zgłoś Napisano 4 Kwietnia 2008 trojanuch Mógłbyś dać jakąś poradę jak pogonić Twojego moda ale ze standardowymi nocami? Twoje są po prostu dla mnie za ciemne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trojanuch Napisano 4 Kwietnia 2008 Zgłoś Napisano 4 Kwietnia 2008 trojanuch Mógłbyś dać jakąś poradę jak pogonić Twojego moda ale ze standardowymi nocami? Twoje są po prostu dla mnie za ciemne. Nie jest to możliwe. Z tego co udało mi się ustalić noce są za ciemne z powodu różnicy w monitorach (część osób ma idealną jasność - jak ja, a dla części nawet najjaśniejsza opcja jest zbyt ciemna). Na ten moment pobaw się suwaczkami w grze - podnosząc brightness na pewno dojdziesz do poziomu gdy będzie już dostatecznie jasno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black_war Napisano 4 Kwietnia 2008 Zgłoś Napisano 4 Kwietnia 2008 Ale za to dzień jest teraz dla mnie idealny :) Nie za jasny, czuć taki brudny klimat.. no ale pobawię się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Twój Pan Napisano 4 Kwietnia 2008 Zgłoś Napisano 4 Kwietnia 2008 Przejrzalem temat, jednak nie ogarniam zbytnio tych modow wiec zadam proste pytanie :) Jaki mod poprawi mi pogode i nie spowoduje spadku fps, uzywam static light. Gram na lapku w wolnych chwilach poza domem, a jak wiadomo tu kazdy fps jest wazny bo z mocą krucho ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mario_86 Napisano 4 Kwietnia 2008 Zgłoś Napisano 4 Kwietnia 2008 Ja mam taki problem.Mam radka x1950 pro asusa(oprócz tego 1 gb ramu i athlon x2 4000+) i gdy włącze full dynamic lighting to są takie zaciachy że szkoda gadać ;/ Nie da rady pograć. Używałem sterowników 8.3 póżniej zmieniłem na 7.12 było to samo.Zapodałem później 6,12 i też bez zmian. Z tego co czytałem na forach to na tej karcie da rade pograć na fdl. Co zrobić z tym fantem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astro Napisano 4 Kwietnia 2008 Zgłoś Napisano 4 Kwietnia 2008 (edytowane) Ja mam taki problem.Mam radka x1950 pro asusa(oprócz tego 1 gb ramu i athlon x2 4000+) i gdy włącze full dynamic lighting to są takie zaciachy że szkoda gadać ;/ Nie da rady pograć. Używałem sterowników 8.3 póżniej zmieniłem na 7.12 było to samo.Zapodałem później 6,12 i też bez zmian. Z tego co czytałem na forach to na tej karcie da rade pograć na fdl. Co zrobić z tym fantem? 1Gb ram to niestety za mało na gre z full lighting. Edytowane 4 Kwietnia 2008 przez Astro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PoulN Napisano 5 Kwietnia 2008 Zgłoś Napisano 5 Kwietnia 2008 (edytowane) trojanuch Mógłbyś dać jakąś poradę jak pogonić Twojego moda ale ze standardowymi nocami? Twoje są po prostu dla mnie za ciemne. WŁAŚNIE! - Twój mod trojanuch jest świetny - ale przeszkadzały mi strasznie te Czorne Niebo ;P i ogólna ciemność ;) Jakby tak zostały gwiazdki i te chmurki nocne z oryginalnej wersji - To był by wtedy mod idealny ;D A to Mój Config A`propos ;P http://www.2shared.com/file/3096525/76ec4cf1/user.html Ocenic prosze ;) Wedle gustu ofkorse MZ Ciekawiście wyglądają płynące cienie chmur po ziemi :D Szkoda tylko że na niebie coś słabo widać te chmurki :( Edytowane 5 Kwietnia 2008 przez PoulN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artuditu Napisano 19 Kwietnia 2008 Zgłoś Napisano 19 Kwietnia 2008 Szybkie pytanko mam. Zacząłem troche grac w stalkera i sie nawet wpuściłem ale stanąłem. Wszedłem do jakiegoś laboratorium po jakieś dokumenty i nie moge wyjśc. Coś trzyma drzwi, wokoło ogień, już mnie zaczyna męczyc ten moment. Pewnie już było ale przejżenie 186 stron mnie załamuje więc sorka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manieq1 Napisano 19 Kwietnia 2008 Zgłoś Napisano 19 Kwietnia 2008 Chyba trzeba strzelac w taka latajaca kulke ognia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...