Skocz do zawartości
ZATOICHI

The Witcher (wiedźmin)

Rekomendowane odpowiedzi

Ta gladiac, 'mondre' rzeczy piszesz. Ja nie wiem, czy jak ktoś napisze w 1000 topiku o grze, że grywalność jest ważna to dostaje jakiś bonus od ekipy purepc?

 

Może też zaczne ... słuchajcie, jak gra będzie miała dobrą grywalność to będzie dobra. Acha zapomniałbym też o ważny i popularnym ostatnio tekscie; nie ważna jest grafika, tylko grywalość, każdy kto sądzi inaczej gra dla grafiki

 

;|

 

Sorry za OT, ale zaczyna mnie to po prostu drażnić. Ani nie dla postów, bo licznika nie ma ... no po prostu nie rozumiem.

Nie bardzo rozumiem co Ciebie drażni w takim podejściu :unsure: . Chodzi Ci o to że ostatnio wiele osób pisze o grywalnośic jako o najwaniejszym elemencie gry (i to Ciebie denerwuje ze piszą o tym w kółko) czy po prostu masz inne zdanie na ten temat? A może Ty uważasz że grafa w grze to najważniejszy element? Bo ja z kolei takiego podejścia nie rozumiem ;). Ale mniejsza o to. Liczy się ogólnie to czy gra jest fajna, dla jednego jest fajna "bo to" a dla innego fajna "bo tamto" (albo niefajna ;) ). Koniec tematu. Teraz trzeba zaczekać na E3 i zobaczyć co tem też dla nas developerzy przygotowali. Lepiej żeby było to "solidne" bo inaczej zacznę wątpić w słuszność tego projektu. Pozdro 4 All. Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Pioorek

Co to ma byc oO

 

Wiedzmin biega dosc smiesznie jakby mial kolka w ciele, do tego trzyma miecz jak kaleka.

Walka tez jakas srednia, kiedy wiedzmin machal mieczem przed jakims potworem i zadawal dosc duze dmg (wnioskuje to po pewnego rodzaju poswiecie) to ten stal sobie jak nic i nawet go nie odrzucalo, po prostu krew z niego pryskala.

 

Tyle czasu co oni robia te gre, hm...

 

PS. Ciekawe czy gra bedzie polegala na przechodzeniu lvleli (w sumie na tej prezentacji nie bylo zbyt duzej drogi wyboru) czy to bedzie rasowe rpg?

 

Aha - koles nawalal przeciwnika dobra chwile, a tego samego rodzaju wroga potraktowal fireballem i koles odrazu zginal. Dziwne, po co tluc wroga mieczem jezeli mozna sie z nim uporac doslownie w sekunde?

 

Albo "sposoby" na lucznikow.

OK - odbijanie strzal, to bylo w ksiazce i super pomysl.

Fireball - ok, normalka wk azdym rpgie

Magiczna bariera - n/c.

 

Te 2 ostatnie to standardowe zagrania w niemal kazdym rpg, i smieszy mnie to jak koles mowi "mamy wiele mozliwosci wykonczenia takiego przeciwnika" - wow, wypas, zapisalem to sobie juz w moim rozowym dzienniczku.

Edytowane przez Pioorek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Pioorek z tego co wiadomo to Witcher nie bedzie rpg a h&s z elemenetami rpg wiec na rozbudowane dialogi, nieliniowosc, zakrecona fabule i skomplikowany rozwoj bohatera nie ma co liczyc niestety ... bardziej podejdzie pod Dungeon Siege II

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po czym wnosisz Caleb; twórcy konsekwentnie zapowiadają prawdziwe rpg, o wspaniałej wielowątkowej fabule etc. ;-)); niemniej szata graficzna jak na dzisiejsze standardy pozostawia nieco do życzenia; rację ma Pioorek - wieje ciutkę regresem...oby ów filmik nie okazał się reprezentatywnym dla całości;-)

 

i jeszcze link do filmiku, który sprawia lepsze nieco wrażenie - http://www.gamershell.com/download_14280.shtml

Edytowane przez Jake79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciekawe kiedy to to wyjdzie- coś na ich stronie pisze, ze podpisali umowe na promocje i dystrybucje z Atari pod koniec sierpnia. Wychodzi na to,ze 2007 tylko poczatek czy koniec :lol:

Ja na to nawet nie czekam, widzialem niedawno filmik z tworcami gry, pokazywali gameplay, walke i wszystko dzieje sie w tak slimaczym tempie, ze przypomina to gre turowa... :lol2:

Grafika jest nie najgorsza, ale gra nie bedzie oferowac nic ciekawego, walke tak dlugo dopieszczali, ze az przedobrzyli. Robia ja i nie moga zrobic, caly czas cos zmieniaja i ulepszaja, bo pewnie ciagle dochodza do wniosku, jakiego crapa stworzyli i wstydza sie go wydac. ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gra już napewno wyjdzie na wiosne 2007. Już jest na ukończeniu, a Atari się postara o to aby termin się nie przesunął. Znam opinnie kilku osób co już grali w witchera(dokładniej grali w te levele co na E3 pokazywane byly) i uważają że gra jest świetna, sterowanie też bardzodobre... no i na E3 panowie z Blizzarda (i nie tylko) wystawili witcher'owi 9/10 , a to już coś znaczy :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie kiedy jest data oficjalnej premiery -bo takowej nie znalazlem? Oby cdprojekt nie popkpil sprawy i ich sztandarowy produkt wyszedl w odpowiednim momencie, a nie wtedy kiedy gra bedzie "dopracowana", ale przestarzała. Tak czy siak widaialem rendera Baginskiego oraz ostatnie trailery z silnika gru - jesli wiedzmin ukazalaby sie w pierwszej polowie 2007 bylbym uradowany :) Pozostaje sie uzbroic w cierpliwosc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak wy ale juz dawno stracilem cierpliwosc do czekania na ta pozycje.

denerwuje rowniez fakt ciaglej "reklamy" na Gram.pl, jakis nowy screen sie pojawi i juz pojawia sie na stronie.Czas na screeny uplynal juz dawno ,teraz wszystkim nalezy sie demo! -bo sreeny i artwork'i to niech sobie wsadza w ..kazdy wie gdzie ;)

Przeciaganie wydania skonczy sie tym ze gra bedzie poprostu juz za stara chociazby technologicznie,w 2007 r bedzie juz takze direct 10 co stanowic bedzie swoista konkurencje

Po filmikach widac ze tak naprawde gra nie zmienila sie od dlugiego czasu a gameplay zaczyna wolac o pomste z nieba-dlatego obawiam sie ze poprostu gra bedzie niewypalem i wiele osob ktore czekaja na ta gre bardzo sie zawioda-choc zycze wszystkim aby tak sie nie stalo :)

 

ps. the Witcher-duke nuke forever??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że oficjalnej daty premiery nigdy nie było więć nie wiem jak mogła być ileśtam razy już przekładana. :>

A to że ktos myślał że gra będzie wcześniej to tylko jego problem. Zresztą Gothic też był chyba robiony z 4 czy 5 lat.

Co do procesu technologicznego to nie szczelanka tylko cRPG więc nie musi nadążąć.

A czy gra będzie dobra czy zła to zobaczymy po premierze nie ma sensu jej z definicji skreślać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z nieoficjalnego źródła wiem, że gierka mogłaby się pojawić przed wakacjami, ale ze względów finansowych chcą ją wypuścić na początku roku szkolnego, po sezonie ogórkowym. Po drugie, w planach jest port na telefony komórkowe (serio... :? ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po drugie, w planach jest port na telefony komórkowe (serio... :? ).

W serii Elder Scrolls tez sa gry na komorki i jakos nikomu one nie wadza ;)

 

A graficzka jest jak dla mnie super :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość hooded man

Wgniotlo mnie w glebe jak zobaczylem screeny z Wiedzmina

http://www.gry-online.pl/s022.asp?ID=4011

Tak nie przesadzajac to Gothic3 wyglada przy tej grze jak Pac-Man

Spokojnie sie moze rownac z Oblivionem a nawet bym poweidzial ze wyglada ladniej. Ciekawe jeszcze jaki obszar silnik "łapie" naraz, ale juz z tego co widze to gra graficznie gierka pozamiatala.

Edytowane przez hooded man

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wgniotlo mnie w glebe jak zobaczylem screeny z Wiedzmina

http://www.gry-online.pl/s022.asp?ID=4011

Tak nie przesadzajac to Gothic3 wyglada przy tej grze jak Pac-Man

Spokojnie sie moze rownac z Oblivionem a nawet bym poweidzial ze wyglada ladniej. Ciekawe jeszcze jaki obszar silnik "łapie" naraz, ale juz z tego co widze to gra graficznie gierka pozamiatala.

Wiesz... nie chcę być zbyt złośliwy ale zapewne historia się powtórzy i tak jak w przypadku gothic'a odpalonego w miernych detalach skomentowałeś, że jest grafa bardzo słaba to i wiedźmina będziesz z konieczności "widzieć" inaczej. Chyba, że pokusisz się o wymianę maszynki do oglądanie gier... ale wtedy poproszę Cię o puszczenie również gothic'a na mocnym sprzęcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na TVN-ie w "Co za tydzień" pokazują relacje z pokazu Wiedźmina.

 

Za dużo nie było, ale zawsze coś, zauważyłem że zdeka im się przycinało (nie podali sprzętu na którym był pokaz), ale jak to powiedział Janiak gra będzie dopiero we wrześniu, więc może nie będzie źle.

Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapowiedzi jak to zwykle bywa są bradzo entuzjastyczne; sądząc z kampanii reklamowej Wiedźmin będzie tym czym miał być w założeniu Oblivion, Fable czy Gothic 3, oczywsita z punktu widzenia ich własnych kampanii reklamowych :wink: - krótko mówiąc nihil novi :wink: Obecnie większość gier, które tworzone są latami (vide np. Stalker) pretenduje do miana objawienia (praktyka zaś, jak wiadomo, w przykry sposób sprowadza na ziemię przedwczesnych entuzjastów).

 

A tu link do buchającej optymizmem zapowiedzi - http://gry.wp.pl/core.html?filtr=1,0&x...3,3467,1#igbody

 

Ze ścisłych konkretów - in plus chyba głównie: istnienie dialogów, w tradycyjnej, "niepociętej", postaci (czyli może kolejny głupawy hack'n slash, udający crpg, z tego nie wyjdzie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapowiedzi jak to zwykle bywa są bradzo entuzjastyczne; sądząc z kampanii reklamowej Wiedźmin będzie tym czym miał być w założeniu Oblivion, Fable czy Gothic 3, oczywsita z punktu widzenia ich własnych kampanii reklamowych :wink: - krótko mówiąc nihil novi :wink: Obecnie większość gier, które tworzone są latami (vide np. Stalker) pretenduje do miana objawienia (praktyka zaś, jak wiadomo, w przykry sposób sprowadza na ziemię przedwczesnych entuzjastów).

 

A tu link do buchającej optymizmem zapowiedzi - http://gry.wp.pl/core.html?filtr=1,0&x...3,3467,1#igbody

 

Ze ścisłych konkretów - in plus chyba głównie: istnienie dialogów, w tradycyjnej, "niepociętej", postaci (czyli może kolejny głupawy hack'n slash, udający crpg, z tego nie wyjdzie).

Trudno wymyslic cos kompletnie nowego, dodali kilka rzeczy, ktorych wczesniej nie bylo np. ncp reagujacy na pogode. Z zapowiedzy nie wyglada to zle, ale wszystkiego dowiemy sie juz po premierze, bo nie ma sie co napalac na przyszlego 'hita' , jak to bylo w przypadku stalkera. Duzo obiecuja, zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce. Szkoda, ze nie uzyli zadnych oficjalnych zasad np. d&d, wh, nie lubie za bardzo rpg'ow , w ktorych nie znam mechaniki rozgrywki, w sumie wolalbym rozwiazanie walki w czasie rzeczywistym, tak jak to jest w gothicu, tylko w troche lepszym wykonaniu, cos jak polaczenie blade of darkness i die by the sword. ;]

Jestem fanem wiedzmina, rodzimy produkt, nawet film i serial mi sie podobaly (o dziwo, bo chyba wiekszosc os. podchodzi do nich sceptycznie), czuc fajny klimat. Troche martwi fakt, ze tyle czasu to robia, czas dziala na niekorzysc, mozna sie bylo juz w przykry sposob o tym przekonac po wielu 'przeterminowanych' produkcjach, graficznie na szczescie zapowiada sie dobrze (podrasowany aurora engine z NWN), wiec o to sie nie boje, z tego wywiadu mozna sie dowiedziec, ze na razie sa do poprawienia bledy techniczne tj. praca kamery (w nwn2 nie udalo sie tego poprawic, wiec...), interface (znowu zwiazek z nwn2 - ten sam problem).

Budzet gry jest dosyc spory, mam nadzieje, ze pieniadze zostaly wlasciwie spozytkowane i sie jednak nie zawiedziemy. :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponuje kolejny kipiący optymizmem materiał - http://www.gram.pl/felieton.asp?id=1338&str=1 ; sądząc z załączonego tekstu są widoki na coś oryginalnego i ciekawego, a jak to wyjdzie w praktyce to się wkrótce przekonamy :wink:

 

Szczęśliwie twórcy dystansują się (przynajmniej werbalnie :wink: ) od mainstrimowych, spłaszczonych quasi-rpg, w rodzaju Obliviona (w wywiadzie jest trafna dygresyjka na ten temat). Czyli nie tylko ładna grafika, ale i fabuła, dialogi, zagadki etc. (w to jednak naprawdę trudno uwierzyć;-)).

 

Zapowiada się ciekawie (jak wszystkie mocno reklamowane tytuły w ostatnim czasie :wink: ), ale bez sceptycyzmu się chyba nie da... Obecnie dobra kampania reklamowa znaczy poprostu bardzo nieiwiele, w tym sensie, że entuzjastyczne zapowiedzi z reguły jaskrawo mijają się z prawdą - co wy na to?

 

Nawiasem - wymagania sprzętowe będą zapewne horrendalne - jak sądzicie?

Edytowane przez Jake79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Jake 79 - faktycznie text zacny i zarazem obiecujący bardzo wiele, oby nie zbyt wiele. Bardzo podoba mi się konsekwentne czerpanie pomysłów z książki odnośnie umiejętności Widzmina min. potiony etc. pomysl z flashbeckami również może być interesujący, zaskakujacy drobnymi smaczkami. Czerpanie z dziedzictwa kulturowego naszej ojczystej ziem bardzo raduje słowiańską dusze, w koncu potencial wrecz nieokielznany. Sapkowski pochwalił fabule? To chyba dobra rekomendacja ... No i system walki zaczerpnięty z konsolowych produkcji może okazać się strzałem w 10, tym bardziej jak ktoś grał w God Of War.

 

Aluzja do Obliviona tez jest niezła :> Zastanawia tylko użycie silnika Aurora znanego z NvN2 - ktory jak wiemy dzialal do bani i mial koszmarne wymagania sprzetowe ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Jake 79 - faktycznie text zacny i zarazem obiecujący bardzo wiele, oby nie zbyt wiele. Bardzo podoba mi się konsekwentne czerpanie pomysłów z książki odnośnie umiejętności Widzmina min. potiony etc. pomysl z flashbeckami również może być interesujący, zaskakujacy drobnymi smaczkami. Czerpanie z dziedzictwa kulturowego naszej ojczystej ziem bardzo raduje słowiańską dusze, w koncu potencial wrecz nieokielznany. Sapkowski pochwalił fabule? To chyba dobra rekomendacja ... No i system walki zaczerpnięty z konsolowych produkcji może okazać się strzałem w 10, tym bardziej jak ktoś grał w God Of War.

 

Aluzja do Obliviona tez jest niezła :> Zastanawia tylko użycie silnika Aurora znanego z NvN2 - ktory jak wiemy dzialal do bani i mial koszmarne wymagania sprzetowe ...

Aurora w NwN sprawowala sie wysmienicie, za to w 2giej czesci cos sknocili. W arcie napisali, ze w 80% przerobili silnik, wiec chyba nie dadza nam jakiegos gniota. :] No i jeszcze jeden, duzy atut silnika - latwosc dodawania modulow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...