Skocz do zawartości
GuC!o^

RFactor

Rekomendowane odpowiedzi

Będzie patch na prędkość i małe bugi :) Już się robi... Nie jest arcadowo zapominasz że sezon 2005 to były inne bolidy, inne opony -> inny grip. Zobaczysz CTDP 2006 też będziesz narzekał, że w 2005 było trudniej... bez przesady. A jeszcze w ten weekend powinien się pojawić fsone06 1.0 ;].

Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze temat ma zaledwie 10 stron.. ale czy mógłby ktoś (np ojejku bo widzę że w temacie siedzisz :wink: ) zrobić na 1szej stronie małe FAQ, co gdzie za ile i do czego jaki mod?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze temat ma zaledwie 10 stron.. ale czy mógłby ktoś (np ojejku bo widzę że w temacie siedzisz :wink: ) zrobić na 1szej stronie małe FAQ, co gdzie za ile i do czego jaki mod?

co co gdzie i jaki znów mod ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

KAMILcom

 

rFactor to gra, ktora sie sklada z modow, np. sezon F1 2005, F1 2006, F1 1979, BMW 1 Series, Formula BMW, ETCC i mnostwo innych serii, ale nie tylko, sa mody poswiecone tylko jednemu modelowi samochodu np. Lamborghini Gallardo, Pagani Zonda, McLaren F1 i wiele wiele innych.

Do tego mozna sobie sciagac rozne tory, jest ich chyba ponad 100, modow zreszta tez.

Gra jest platna (jakies 120 -130zl), ale wszystkie mody sa darmowe, co stanowi o sile tej gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

KAMILcom

 

rFactor to gra, ktora sie sklada z modow, np. sezon F1 2005, F1 2006, F1 1979, BMW 1 Series, Formula BMW, ETCC i mnostwo innych serii, ale nie tylko, sa mody poswiecone tylko jednemu modelowi samochodu np. Lamborghini Gallardo, Pagani Zonda, McLaren F1 i wiele wiele innych.

Do tego mozna sobie sciagac rozne tory, jest ich chyba ponad 100, modow zreszta tez.

Gra jest platna (jakies 120 -130zl), ale wszystkie mody sa darmowe, co stanowi o sile tej gry.

to to ja wiem tylko nie zrozumiałem o co chodzi w pytaniu camela

 

np. "do czego jaki mod?"

no jak to do czego - do jazdy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Camel coś skrobne w weekend... ale na rfactorcentral.com masz wszystko co potrzeba do tego forum.rscnet.org . W week może coś skrobne :) mam troche zapizg na uczelni i w pracy.

 

EDIT: Niestety nie wyrobiłem się. Mam nadzieję że w ten week znajde czas, stay tuned.

Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam do was pytanie. Czy pojawiają się wam od czasu do czasu podczas jazdy takie małe białe kropeczki na teksturach? Zastanawiam się czy to cos u mnie, czy poprostu taki jest silnik gry (coś chyba kiedyś podobnego miałem w riddicku na starszej karcie graficznej).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojeździłem, moce silników są takie same we wszystkich bolidach... z powodu lig online. Mimo wszystko inaczej się steruje różnymi bolidami (chodzi tylko o moc). Na http://www.prof1tr.com/downloads.htm tej stronie macie/będziecie mieć do ściągnięcia skiny na ten sezon 07, a także bolidy z czasem, fizyke którą oni używają, do fsone06. Wypróbujcie sami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam do was pytanie. Czy pojawiają się wam od czasu do czasu podczas jazdy takie małe białe kropeczki na teksturach? Zastanawiam się czy to cos u mnie, czy poprostu taki jest silnik gry (coś chyba kiedyś podobnego miałem w riddicku na starszej karcie graficznej).

na niektórych torach tylko na wiekszości jest OK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem chwilę i przejechałem się BMW-Sauber'em z postawki - powiem jedno - realizm, fizyka, prowadzenie miażdży (tylko na początek obsługa trochę skomplikowana, ale to kwestia przyzwyczajenia). Po prosto wgniotło mnie w fotel. Wolę nie myśleć co będzie jak dogram mody :wink:

 

To będzie dla mnie najlepszy zabijacz czasu od Richard'a Burns Rally :wink: tylko tu się dzieje wszystko tak szybko :D

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaczynam sie powoli przymierzać do kupna rFactor.. tylko nigdzie nie widze możliwości kupna w Polsce, nie ma dystrybutora na PL?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zainstalowałem FSONE ale z widoku ze środka bolidu ręce które są na kierze nie ruszają się, to tak ma być czy coś u mnie jest skopane?

 

Aha gdzie w cfg się wpisywało aby dać na maksa skilla?

Edytowane przez LCC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzieliście? Kubica gra w rFactor :D

 

Dołączona grafika

 

http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=287136&page=2

 

 

Nowa wersja rFactor na horyzoncie - autorzy dołożą m.in. deszcz! Gra podczas deszczu haczyła w momencie, gdy na ekranie pojawiały się inne samochody - tak mówi autor fotki.

Szczerze mówiąc, nie wiedziałem, że team BMW F1 używa rFactor. :huh:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najprościej mod luncherem.... (link), w plikach konfiguracyjnych też jest pewnie w .prl jak dobrze pamiętam. Zmieniałem w przypadku moda porshe ;). Kaeres polecam Ci patcha do fsone grupy prof1tr (link) na sezon 07 (tekstury + fiza). Jest robiony patch 1.1 do fsone06, będzie dużo poprawek począwszy od fizy kończywszy na audio (które jest kiepskie w 1.0). Sample można posłuchać sobie na youtube.. np. z ferrki http://youtube.com/watch?v=dS96nq0K5Lo

wgniata w ziemie :) zwłaszcza down i upshifitng :D. Właśnie do 1.1 wyjdzie też nowa paczka od prof1tr, poprawione tekstury itd. (m.in. nowe tekstury opon z białym paskiem na softach [; ). A tu jeszcze poprawka lusterek do ferrki dla wersji 1.0, będzie załączona w 1.1. Bez niej w widoku z kokpitu nie widać lusterek <lol>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już niedługo 1.1 ;) Tutaj jest preview TV-Camera i powiem że zajebiście to wygląda ;). Tam jeszcze stare z 1.0b suspension jest na tym filmiku :P. A poprawek będzie mase.

 

Lista poprawek w 1.1:

 

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «

Feature List

----------------------------------------------------------------------------

- Map Pack Version 1.0 (will be working on this all year long providing future updates)

- New Map physics AIW file adjustments and TERRAIN.

- New Bumps

- New Tire Wear Per Map. Yes Bahrain wears your tires more Melbourne. for example Bahrain uses medium/hard tires, Melbourne uses soft/mediums, and Canada super soft/soft

- Tire Wear rates for off road. Damages your tires faster !!!

- New Super Soft Tire compound.

- New Tire Temps and overheating

- New Tire wear rates

- New Track Special Effects (Smokes, Dirty Air, Mud)

- New Engine Speeds

- New Physics, Fixed suspensions.(Curbs are less spiny + rideable)

- New Drafting parameters. Lose down force as u gain draft. Be careful as you might drive wide from lost of down force.

- New Fixed AI. (Yes we have big noticeable differences now. SATO GETS OVERLAPPED TWICE)

- New Realistic Damage physics. Bigger crashes bigger damages.

- Tire blows out, Flat tires from hard crashes, running over parts, or excessive tire wear.

- New AI mistakes, watch them screw up.

- New Boost parameters. Dont overuse your boost. Your Engine dies quicker. Boost 1-10. Boost 10 last only 1-2 laps. Boost 2-3 maybe 10 laps give or take

- Slower physics ( gussing about 3 seconds slower from v1.0 depending on track)

- With new physic, you are able to play on TC low with steering wheel. More Rear control.

- Corrected AI fuel. They pit at the right times now.

- Fixed RFM, tire compound can be changed now and single player season. Also faster formation laps?

- Fuel Tank Fix (150L just like f1)

- All new sounds from Luca De Leo

- New Intro Video FSONE from VaYap3lasso

- Some engine fixes by Kikoni in deacceleration

- Texture resize from codex

- New file structure layout from codex

- Codex will be doing the EXE this time.

- New TV menu from Dinix, Carlo Maker

- New Spotter update from Carlo Maker

- New Pit people and people from Denny

- New Steering wheels from Codex & DJVass & GGSF1

- GGSF1 Modifiying Super Aguri

- New Texture resize from Codex

- New Cam views from Denny

- Fixed RFM rules... Allow tire compound change

- Fixed Safety car speed and more safety car come out.

- Better FPS

- Engine Back Fires By Codex

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam 2007 Sauber BMW F1 v1.0 od ISI, chociaż to tylko BMW to jak jest zrobiony model :wub:, ogólnie nie widziałem lepszego, bardziej dopracowanego i jaka przyjemność z jazdy :D

Edytowane przez surix

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem :D miałem napisać, ale 3 posty pod rząd głupio by wyglądało ;p. Chodzą pogłoski m.in na rscnecie że CTDP im pomagało (czy też zrobiło), ale to jednak chyba bajka. Czekam z niecierpliwością na patch 1.1 do fsone.... :P

 

Zobaczcie to monaco07: http://www.vf1league.com/Tracks/f107_monaco_10dg.exe i poprawka http://www.vf1league.com/Tracks/f107_Monaco_TQfix.rar.Tor na równym/lepszym poziomie od emg. Polecam jeszcze od nich Barcelone2007 jest ona na wersji z gtr2 + dodana nowa szykana :) Wypasik się jeździ.

Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...