cozaq Opublikowano 31 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2005 dlaczego ostatni boss jest taki dupny i dziecinnie latwy ? S.U.X Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2005 Kaeres dajesz na quakecjatę albo rozpocznij quakową inkwizycję. :lol: 1730052[/snapback] a ci którzy nienawidzą nowego kłejka za kare bedą siedziec w wygodnym fotelu! zauważyłem ze najbardziej psioczą na grafike posiadacze fxów i radkow 9550 [; panowie, moze pora na zmiane , a nie psioczenie na to że wyszedł doom3.5? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mik_druid Opublikowano 31 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2005 (edytowane) Od siebie dodam ze gra wg mnie o niebo lepsza od dooma 3 . I nawet relaksujaca. Idziesz prosto i nawalasz potwory nie musisz nic myslec , nie mowisz sie wracac po roznych lokacjach idziesz i zabijasz idziesz i zabijasz jak w quake 2 I TO JEST PIEKNE :D Przejde gierke to poram na multi Aha mam radosława 9550 i gram na najnizszych ustawieniach i gra sie dobrze :P Potem sprawdzimy czy ten wasz F.E.A.R nie ejst przereklamowany A odnosnie silnika UT mial zawsze lepszy , plynniej chodzil na starszych kompach Pamietam zime kiedy wyszedł QUake 3 arena i UT mialem wtedy super kompa 166mhz i akcelerator jakis byle jaki i UNREAL TOURNAMENT mi poszedl na takim sprzecie A teraz UT2004 smiga na radoslawie (9550 ) praktycznie zawsze 60fps Edytowane 1 Listopada 2005 przez mik_druid Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keiename Opublikowano 31 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2005 No to dorwalem q4, pogralem chwile i zaliczylem dwa zonki :/ 1. znika mi dzwiek :/ sterowniki najnowsze do mojego Audigy 1 mam, juz podobna opcje mialem w d3 ROE 2. Wyskakuja mi jakies dziwne artefakty a dokladnie przeklamania na broni i niektorych teksturach na scianach, dzieje sie tak niezaleznie od tego czy grafa podkrecona czy nie :/ Jade na omegach 5.10a. Any pomysly jak te dwie przykrosci usunac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 31 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2005 ciekawe to juz UT2006 wyszedł. a o de mnie Q4 to tylko i wyłącznie nudne i bez sensowne chodzenie z punktu do punktu. tu nawet nie ma co porównywać do Q2 (przeszedłem z 3miechy temu). nie wiem albo zapomnieliście jak powinien wyglądać qwak albo jesteście tylko zapatrzeni w ten znaczek. ta gra jest tak nudna ze szkoda na nią słów. szczególnie misje z pojazdami w nich się nic nie dzieje. moze fear nie jest doskonały ale na bank lepszy od tego czegoś. gra nie dorasta do pięt tak starej gierce jaką jest riddick w tą gre chciało się grać i przechodzić dalej. Jedynie co przekonuje do odpalenie tej gry to fakt że gra nazywa się quake i tylko to dzięki tej nazwie gra zostanie zapamiętana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 31 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2005 ciekawe to juz UT2006 wyszedł. a o de mnie Q4 to tylko i wyłącznie nudne i bez sensowne chodzenie z punktu do punktu. tu nawet nie ma co porównywać do Q2 (przeszedłem z 3miechy temu). nie wiem albo zapomnieliście jak powinien wyglądać qwak albo jesteście tylko zapatrzeni w ten znaczek. ta gra jest tak nudna ze szkoda na nią słów. szczególnie misje z pojazdami w nich się nic nie dzieje. moze fear nie jest doskonały ale na bank lepszy od tego czegoś. gra nie dorasta do pięt tak starej gierce jaką jest riddick w tą gre chciało się grać i przechodzić dalej. Jedynie co przekonuje do odpalenie tej gry to fakt że gra nazywa się quake i tylko to dzięki tej nazwie gra zostanie zapamiętana. 1730261[/snapback] To tylko gust, a wiadomo ze ten mozna miec niezle zjechany ;P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 31 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2005 psyche to ty masz zjechaną na temat wszystkiego co jest na nowym doomie i taka jest prawda a jeśli chciałeś mnie obrazić to właśnie to zrobiłeś zjechany człowieku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zavader Opublikowano 31 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2005 Macie jakies problemy między sobą ? Jeśli tak - polecam GyGy, PW - lub inne formy kontaktu - bo polecą nieprzyjemne %. Dla obu panów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 31 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2005 zavader, bądź tak dobry i przejrzyj ten temat 10 stron wstecz. To już n-ta pyskówka sprowokowana przez Kaeresa w tym temacie. Schemat zawsze ten sam- kto nie gloryfikuje q4 jest debilem. Po prostu ręce opadają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 31 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2005 (edytowane) moze jak Kaeres dostanie pare % to moze skonczy wypisywac takie bzdury :blink: Edytowane 31 Października 2005 przez ranger Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zavader Opublikowano 31 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2005 Jeśli podpadnie raz jeszcze - to dostanie % - za to co 'było' dać nie mogę. Ale teraz obserwuję sobie ten temacik. Jak ktoś - niekoniecznie tylko Kaeres - zacznie jakieś pyskówki czy pochodne - dostanie 3 dni ZPP. Mam nadzieje, że to jasne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 31 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2005 Od siebie dodam ze gra wg mnie o niebo lepsza od dooma 3 . I nawet relaksujaca. Idziesz prosto i nawalasz potwory nie musisz nic myslec , nie mowisz sie wracac po roznych lokacjach idziesz i zabijasz idziesz i zabijasz jak w quake 2 I TO JEST PIEKNE :D Przejde gierke to poram na multi Aha mam radosława 9550 i gram na najnizszych ustawieniach i gra sie dobrze :P Potem sprawdzimy czy ten wasz F.E.A.R nie ejst przereklamowany A odnosnie silnika UT mial zawsze lepszy , plynniej chodzil na starszych kompach Pamietam zime kiedy wyszedł QUake 3 arena i UT mialem wtedy super kompa 166mhz i akcelerator jakis byle jaki i UNREAL TOURNAMENT mi poszedl na takim sprzecie A teraz UT2006 smiga na radoslawie (9550 ) praktycznie zawsze 60fps 1730232[/snapback] No i o to chodzi. Ilu graczy, tyle opinii i jest o.k. Graj mik_druid, baw się i ciesz grą. :smile2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 31 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2005 pograłem trochę w q4 i coś mi w tej grze brakuje. a to rzeczą jest cień który powinna pokazywać latarka. w doomie chyba taki bajer był dostępny z tego co pamiętam, a może nie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2005 pograłem trochę w q4 i coś mi w tej grze brakuje. a to rzeczą jest cień który powinna pokazywać latarka. w doomie chyba taki bajer był dostępny z tego co pamiętam, a może nie?? 1730382[/snapback] nie było czegoś takiego...a carmac tak sie chwalił "dynamicznymi cieniami" :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 31 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2005 (edytowane) takie dynamiczne cienie to sobie mozna o kant .................... ps. Quake 4 Parallax Mapping Engine v2.0 Mod modzik poprawiający grafe :) http://www.gamershell.com/download_11343.shtml 75.05MB :( (z tego co pamiętam do dooma taki modzik zajmował 10mb) Edytowane 31 Października 2005 przez Nierealny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF11 Opublikowano 1 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2005 Mapa The Edge z modem Parallax Mapping 2.0 http://img366.imageshack.us/img366/2684/shot000015ql.jpg http://img366.imageshack.us/img366/7141/shot000026op.jpg http://img454.imageshack.us/img454/891/shot000034uq.jpg http://img454.imageshack.us/img454/9250/shot000040xk.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 1 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2005 Mam off topewe pytanie :(. Czy do doom3 jest taki programi jak do q4 (znaczy quake4 tunning tool.) Jak jest to podajcie mi linka jak możecie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 1 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2005 Mam off topewe pytanie :(. Czy do doom3 jest taki programi jak do q4 (znaczy quake4 tunning tool.) Jak jest to podajcie mi linka jak możecie. 1730728[/snapback] Tuning z Q3 i D3 bez problemu dziala w Q4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 1 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2005 pograłem trochę w q4 i coś mi w tej grze brakuje. a to rzeczą jest cień który powinna pokazywać latarka. w doomie chyba taki bajer był dostępny z tego co pamiętam, a może nie?? 1730382[/snapback] Tak ten bajer byl w D3. Dziwne jest, ze tylko nasza latarka nie daje cienia w Q4, a NPC tak. Moze jest to spowodowane tym, ze developerzy zauwazyli iz swiecac na przedmiot robimy to pod katem 90` i ciezko wtedy dostrzec cien. Jezeli bylaby mozliwosci przesuniecia glowy wzgledem reki to co innego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boro Opublikowano 1 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2005 Teraz moje 3 grosze... 1. płynność i jakość grafy na moim kompie... Ustawienia 800x600 tekstury na lov + bump w configu zmieniony na 256, przy wyłączonych cieniach da się płynnie grać.. po załadowaniu levelu lekkie przycinki, potem już wszystko dobże. z fps'em tejż jest różnie, czasem ładnie bioega, a czasem mam około 20 klatek... Mimo to da się grać. Nie jestem strasznie wymagający :P 2. sama gra jest mhmh ciekawa, lubie takie dynamiczne gry, często klimat jest naprawde bardzo dobry, lecz nie wiem dlaczego gra wciągneła mnie dopiero od bodajże 5 levelu, sam nie wiem czym to jest spowodowane... Ogólnie gierka jak dla mnie zdobywa 8/10, a grafika na moim kompie jest tjedną z najładniejszych jaką widziałem do tej pory :P Pozdrawiam :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość christie_zabanowany Opublikowano 1 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2005 wymieklem. panowie, jak ustawic w configu say'a o tresci np ":)"? bind "2" "say :)" wypluwa potem ": )" - ze spacja w srodku, no co za gowno? to samo sie tyczy kolorow - wstawia ta zasrana spacje po kazdym specjalnym znaku. mozna to olac i da sie zyc bez say'ow, ale fakt niedzialania jest wku*wiajacy.. <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s0n1c Opublikowano 1 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2005 takie dynamiczne cienie to sobie mozna o kant .................... ps. Quake 4 Parallax Mapping Engine v2.0 Mod modzik poprawiający grafe :) 1730399[/snapback] Traci sie cos na FPS'ie po zastosowaniu tej dopalki?? Swoja droga fajnie sie gralo w tego Q4 ale nie jest rewelacyjny. Acha jezscze 1 Multi w UT2k4 jest bardziej dynamiczne. (moim zdaniem) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 1 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2005 Tak ten bajer byl w D3. Dziwne jest, ze tylko nasza latarka nie daje cienia w Q4, a NPC tak. Moze jest to spowodowane tym, ze developerzy zauwazyli iz swiecac na przedmiot robimy to pod katem 90` i ciezko wtedy dostrzec cien. Jezeli bylaby mozliwosci przesuniecia glowy wzgledem reki to co innego. 1730856[/snapback] I co z tego, że pod kątem 90'. Jeśli cień jest rzucany na dalszą odległość to jest on wielki albo co najmniej sporo większy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 1 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2005 Czy ktos wie jak pod jeden klawisz przypisac wiele akcji, np.zeby miec rocket jumpa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik86 Opublikowano 1 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2005 (edytowane) mocno obciaza kompa ten mod "parallax" ? Edytowane 1 Listopada 2005 przez dzik86 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 1 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2005 I co z tego, że pod kątem 90'. Jeśli cień jest rzucany na dalszą odległość to jest on wielki albo co najmniej sporo większy. 1731185[/snapback] Dlatego mowie, ze przez naszego Marine cien nie jest rzucany (tzn. jego latarke) tylko przez latarki innych NPC. Pewnie jest od tego odpowiednia komenda ale az takim szczegolem dla niektorych wplywajaco w 80% na ocene gry sie nie przejmowalem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nalewator Opublikowano 1 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2005 mocno obciaza kompa ten mod "parallax" ? 1731220[/snapback] Na moim configu nie widać jakiegoś dyrastycznego spadku FPS w porównaniu do gry bez załadowanego moda.Natomiast grafa wygląda ładniej np.modele broni czy ściany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF11 Opublikowano 1 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2005 quake 4 wygląda cudownie z parallax mapping 2.widać każdy szczegół na teksturach. http://img306.imageshack.us/img306/5003/shot000016ry.jpg http://img306.imageshack.us/img306/4408/shot000023ct.jpg http://img306.imageshack.us/img306/919/shot000034rz.jpg http://img306.imageshack.us/img306/5509/shot000042bc.jpg http://img306.imageshack.us/img306/9614/shot000053zj.jpg http://img306.imageshack.us/img306/2369/shot000064yb.jpg http://img306.imageshack.us/img306/8413/shot000077lt.jpg http://img306.imageshack.us/img306/1367/shot000085rv.jpg http://img306.imageshack.us/img306/5240/shot000096rs.jpg http://img306.imageshack.us/img306/2605/shot000105rr.jpg http://img306.imageshack.us/img306/5193/shot000119nf.jpg http://img306.imageshack.us/img306/5506/shot000127io.jpg http://img306.imageshack.us/img306/580/shot000134ss.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivan06 Opublikowano 1 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2005 wiecie moze jak rozwalic ten pieprzony MOZG ktory znajduje sie na srodku takiej hali ktory otacza pole silowe??? bo mam problem te potwory ciagle wychodza rozwalam je a na ten MOZG nie moge znalez sposobu, jest jego energia ale wale w to pole silowe i nic mu nie schodzi z energi, prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość XT_ Opublikowano 1 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2005 (edytowane) moze ktos nie chciec wiedziec wiec :) : musisz lutowac z szybkiej broni w takie niebieske zasilanie pola silowego tuz nad nexusem, jak pole silowe zdechnie to walisz z najciezszej broni w serce, potem pole sie odradza, wiec operacje trzeba powtarzac do skutku. ja sie 2 godziny meczylem zanim na to wpadlem :D Edytowane 1 Listopada 2005 przez XT_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...