Skocz do zawartości
P1T3RR0

Heroes of Might and Magic V

Rekomendowane odpowiedzi

Hmm dobra napiszę coś o tej grze...

 

Nowi hirołsi bardzo mi się podobają. Powrót do korzeni czyli do trójki. Jako że grałem miesiącami w trójkę, jak byłem mały, więc i ta gra mi przypadła do gustu. Hmm nawet nie wiem czy kampanie wszystkie ukończylem bo miałem wtedy 9-10 lat i ta gra była trudna po prostu :)

 

Grafika:

 

Bardzo ładnie wygląda, wiadomo, 3D robi swoje. No i miażdży trójkę, ale nie pod względem technologicznym. Chodzi mi o design jednostek, zamków, bohaterów. Wyglądają o niebo lepiej niż w trójce. Jedyne do czego mogę sięprzyczepić to do tego, że w pewnych momentach przypomina Warcrafta 3, szczególnie w przerywnikach.

 

Muzyka:

 

Tu gicior, naprawdę ładnie, daję piątkę

 

Grywalność

 

Naprawdę super, mam jeszcze większą ochotę na grę niż w trójce... Misje bardzo fajne, fabuła sensowna... Przyczepię się do tego, że niektóre misje są po prostu przegięte i nieprzemyślane (sławna trzecia misja Inferno).

 

Multiplayer

 

Pojedynek. Super bo czasem się nie ma czasu na kilka godzin gry standartowej. No i tryb duch przez co nie nudzisz się podczas tury przeciwnika

 

ogólnie daję 5 z dużym plusem. Nie podoba mi się jeszcze mała liczba jednostek neutralnych (ba, prawie ich nie ma, są jedynie pochodzące z zamków), nierówne misje o których wcześniej wspomniałem... IMO gra roku, jeżeli Crysis nie wyjdzie pod koniec 2006. Moim zdaniem jest nawet lepsza od trójki... BRAWO!

Edytowane przez MaZZeo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe ze nie wspomniec o tym iz inteligencja komputerajest stwarzana oddzielnie do kazdej mapy LOL co za debile, a w 3 bylo prawie idealnie, naprawde komputer myslal :D a teraz debil debil i debil kampanie sa przez to jednostronne i nudne , gdyby nie wielka przewaga wojsk to komp by nie mial zadnych szans, dodatkowo ma jeszcze jakies bonusy.

 

ja bym dal 3+ za grafike tylko i pare ciekawych zmian w umiejetnosciach i czarach, reszta sucks

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czlowieku ja nic nie rozumiem z tego twojego belkotu, piszesz jak DEBIL ;)

 

A co do twojego postu to duzej roznicy w A.I miedzy 3 a 5 nie widze, a czasami nawet w 5 mnie czyms zaskoczy.

;P nie jestem czlowiekiem , prosze mnie nie obrazac ;) jak nie widzisz roznicy pomiedzy 3 a 5 to moze powinienes zagrac jednak w obie te czesci to bedzie latwiej dostrzec , moze ci podpowiem roznice :D w 5 AI konstruowane jest dla kazdej mapy oddzielnie, przynajmniej wg szacownego herosowego forum, i tego co da sie zaobserwowac, co by znaczylo ze wszystkie posuniecia komputera sa planowane z gory, a co za tym idzie jak zrobisz cos czego tworcy nei przewidzieli to mozesz np spieprzyc trigery i nie skonczysz misji.Wiec zapomnijcie o edytorze losowym :D( a tak btw jakby sie ktos ta gra interesowal to cos tam trzeba poszperac w ustawieniach czy jakos tak i jest dodatkowe 10 mapek, bo bazowo to sie nie postarali tworcy eheh zgadnijcie czemu :D , tylko ze AI do tych mapek nie dokonczyli wiec sa praktycznie tylko dla multi) A co do samego dzialania tego w praktyce to chyba naprawde nie grales w trojke jak nie widzisz roznicy, a moze nie grales w 5 :D

 

A jak nic nie rozumiesz to przeciez nic nie szkodzi , na takich ludzi tez jest zapotrzebowanie, sa specjalne programy pomocowe, moze sie zalapiesz :D eee sorki bez wycieczek osobistych . Peace em all .

 

"i w 3 i w 5 ai jest takie samo czyli slabe" hmmm moze mnie oczy mylily ale w trojce sobie biegal raz bohater z jednym czarnym smokiem , atakowal sielal armageddona i sie wycofywal za kase ... hmmm prawie jak czlowiek :D w 5 potrafil mi uciec z pola walki bez walki ,gosc z pelnym wojskiem o porownywalnej sile jak moja armia, nieco slabszy poweidzmy, ale jakby powalczyl to rozwalilby mi conajmniej polowe armii, i nastepny ktory lecial tuz za nim by mnie rozwalil, a tak to sobie oboje ladnie zgineli. Czy niezbieranie kopaln, skarbow , skrzyn, artefaktow, lazenie tam i zpowrotem, stanie przez kilka tur w miejscu, swiadczy o niskim AI , czy tak bylo w 3 , bo wg mnie dokladnie przeciwnie? moze graliscie w inna 3 , moze z jakiejs rosyjskiej serii z obcietymi funkcjami razem z filmikami i muzyka , stawialbym na to ze z 4 trojke mylicie, bo w 4 to faktycznie bylo tak samo, ale troche szacunu dla 3 bo gra w nia pewnie dalej tyle samo ludzi co w 5 co po jakichs 6 latach od wypuszczenia jest sukcesem :D:D

Edytowane przez killua

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heroes of Might & Magic V Patch 1.2

CD

DVD

Collector

Zmiany w aktualizacji 1.2

===============

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «

Niektóre poprawki błędów będą miały efekt tylko po ponownym rozpoczęciu mapy w zapisanej kampanii.

 

 

Nowe elementy:

 

- Rozszerzone opisy budynków na mapach.

- Atak wręcz wykonywany podczas przytrzymania klawisza CTRL.

- Dodano klawisz szybkiego dostępu ® do wywołania ekranu zakupu jednostek z każdego miejsca interfejsu miasta.

- Wszystkie stworzenia mają nowy status (Zasięg), opisujący odległość, na której atak jest zmniejszany o połowę.

- Nowa opcja graficzna: Tryb Kamery.

- Nowy interfejs zakończenia walki.

- Tryb pojedynku w Hot-Seat.

- Ranking najlepszych.

- Nowe mapy: 'Ostatnia nadzieja' i 'Wojna światów'.

 

Poprawki błędów:

 

- Multiplayer powinien działać poprawnie.

- Poprawiono błędy w tekstach (opisy, cele itd).

- Zbalansowano mapy: 'Podbój', 'Atak', 'Inwazja', 'Kultyści', 'Triumwirat', 'Opór', 'Wyspa na własność'.

- AI nie może już najmować bohaterów Przystani na mapie 'Upadek króla'.

- Powiększono obszar na mapie 'Upadek króla' będący celem Godryka w zadaniu ‘Wyślij Godryka do Nikolaja’.

- Na mapie 'Kultyści' zadanie ‘Zdobądź miasto w ciągu tygodnia’ nie znika już z listy po zakończeniu.

- Na mapie 'Kuszenie', jeśli wrogi Czarodziej patrolujący rzekę zostanie zabity, cel 'Unikaj patroli wroga' nie zostanie automatycznie zaliczony.

- Poprawiono jeden z celów na mapie 'Uchodźcy'.

- Na mapie 'Przełęcz Smoka' cel 'Pokonaj wszystkich' został określony dokładniej.

- Na mapie 'Triumwirat', po walce Zehira z Markalem, nie pojawia się już informacja 'Przegrałeś'.

- Na mapie 'Marsz' bohater Grawl może już odwiedzić czerwony namiot klucznika.

- Na mapie 'Wyzwolenie' AI nie może już nająć bohatera Narxesa.

- Na mapie 'Sojusz' użycie czaru Natychmiastowa Podróż nie powoduje już błędów skryptu.

- Na mapie 'Dyplomata' przegrana z AI Szybkiej Walki powoduje niepowodzenie w zakończeniu misji.

- Na mapie 'Podstęp Maahira' AI nie może już wejść w posiadanie żadnego z artefaktów niezbędnych do zakończenia misji.

- Na mapie 'Uchodźcy' naprawiono potencjalny problem z ukończeniem głównego zadania.

- Na mapie 'Oferta Raelaga' gra nie zawiesza się już, gdy Izabela lub Markal przegrają walkę ze stworzeniami neutralnymi.

- Mapa 'Szmaragdowe Smoki' może już zostać rozegrana po wczytaniu zapisanej gry.

- Na mapie 'Uchodźcy' naprawiono potencjalny problem z uzyskaniem artefaktu Naszyjnika z Zębów Smoka.

- Czarne Smoki mogą być teraz leczone przez Namioty Pierwszej Pomocy.

- Model Shadii został poprawiony.

- Po użyciu Bramy klon nie będzie już normalnym stworzeniem.

- Nieprawidłowa wiadomość interfejsu 'Plotek' została poprawiona.

- Gra odnawia teraz listę sesji w lobby po tym, jak gracz odłączył się od sesji.

- Poprawiono nieosiągalny Kamień Wiedzy na mapie 'Kraina wygnańców'.

- Poprawiono nieaktywowaną scenkę dialogową na mapie 'Łza dla Ossira'.

- Magowie i Arcymagowie używają już swej zdolności strzału prawidłowo.

- Brama działa już na pojedynczego Rogatego Nadzorcę.

- Informacje o kolejce tur są już prawidłowo wyświetlane na pasku.

- Poprawiono wygląd modeli budynków.

- Gdy Archanioł zginie od czaru 'Szkodliwy dotyk', nie pozostaje już zawieszony nad polem walki.

- Czas w trybie ograniczenia czasu jest teraz wyświetlany.

- Teksty nie są już duplikowane w czacie po opuszczeniu walki.

- Mapa-układanka w Podziemiu działa już prawidłowo.

- Problem z nieprawidłowym położeniem kamery nad jednym z trawiastych obszarów został naprawiony.

- Gracz nie może już zdobyć jednocześnie 2 poziomów tej samej zdolności podczas zdobycia kolejnego poziomu doświadczenia.

- Przywołane stworzenia nie są już wykazywane w statystykach zakończonej walki.

- Czas jest już wyświetlany na ikonie w Bitwie dynamicznej.

- Opis 'Czar odparty' pojawia się już w prawidłowym miejscu.

- Na mapie 'Zdrada' nie ukazuje się już informacja podczas zbliżania do garnizonu.

- Wampiry i Wampirzy Lordowie nie odzyskują już zdrowia podczas atakowania Nieumarłych.

- Bohaterom poruszającym się z potrójną prędkością towarzyszy prawidłowy dźwięk.

- Lethos będzie prawidłowo używał czaru Rozkład.

- Kursor łatwiej jest teraz zblizyć do obiektów.

- Użytkownik nie może teraz podsłuchać oponentów używających Monolitu.

- Bohater znajdujący się w garnizonie miasta Przystani otrzymuje teraz cotygodniowy bonus do ruchu dzięki Stajniom.

- Zmieniono opis Sfinksa.

- Gracz rozpoczynający grę z opcją Dowolny Bohater nie może otrzymać bohatera wybranego już przez innego gracza.

- W grze wieloosobowej, gdy jeden z graczy rozłączy się w trakcie wczytywania mapy, inni gracze będą mogli mimo to rozpocząć sesję.

- Informacja pojawiająca się po przegranej walce dla stworzeń opętanych została poprawiona.

- Bohater opuszczający miasto nie powraca już do niego natychmiastowo, jak to się czasem zdarzało.

- Roziskrzona Fontanna dodaje prawidłowo 2 punkty szczęścia.

- Obiekty na mapie mają już prawidłowe okna informacji.

- Poprawiono opis Cichego Prześladowcy.

- Bohater Sinitar ma teraz prawidłowo opisany czar Katalizator.

- Hydra z Głębin może teraz całkowicie zregenerować zdrowie.

- Poprawiono błąd w opisie Bożka Fortuny.

- Czar 'Osłabienie' ma teraz prawidłowy opis.

- Bohater nie może już pobierać wojska od sojuszników.

- Animacje na mapie nie są już przyspieszane wraz ze zwiększeniem prędkości bohatera.

- Sformatowano tekst w interfejsie 'Rytualnego lochu'.

- Pełna zdolność do walki na dystans Zwiadowców i Zabójców jest sprzeczna z faktami.

- Problem ze stworzeniami, których modele nakładają się na ruiny fortyfikacji w trakcie oblężenia, został poprawiony.

- Nagolenniki ze Smoczych Kości dają premię do inicjatywy stworzeniom walczącym w zwarciu.

- Poprawiono przewidywanie obrażeń.

- Poprawiono błąd w działaniu czaru 'Szał'.

- Poprawiono błąd w działaniu czaru 'Hipnoza'.

- Poprawiono wiele mniejszych błędów i defektów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Pioorek

Giera jest super. W 3 gralem dluuugo, w V czuje sie jak w domu ;) Ladna graficzka, na filmikach przypomina Warcrafta3, ladne menu - ogolnie calosc. Jestem dopiero w 2 misji, nie gralem duzo, ale podoba mi sie ;)

 

Gra chodzi srednio, gdy maksymalnie wychyle kamere w dol, to chodzi wolno... wlasciwie to na niektorych mapkach mam 8 fps po maxymalnym nachyleniu w dol. To normalne? Mam oba patche...

Poza tym, strasznie nei plynne sa przejscia miedzy kraina/zamek.

Edytowane przez Pioorek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnei to samo na slabszym od Twojego sprzecie

 

btw pomozcie przejsc 3 misje w 2 kampani probowalem juz chyba wszystkiego :/

 

jakies rady ?

 

zajalem zamek , zajalem posterunek inferno ( z diabami ) , i pozneij gdy ja mam np 10 diablow to tej skurczybyk ma 24 smoki :/ i proporcjonalnie wiecej wszystkiego jakies rady ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnei to samo na slabszym od Twojego sprzecie

 

btw pomozcie przejsc 3 misje w 2 kampani probowalem juz chyba wszystkiego :/

 

jakies rady ?

 

zajalem zamek , zajalem posterunek inferno ( z diabami ) , i pozneij gdy ja mam np 10 diablow to tej skurczybyk ma 24 smoki :/ i proporcjonalnie wiecej wszystkiego jakies rady ?

Hm, ja posterunek sobie darowałem, ogólnie również zamku z diabłami tez nie rozbudowywałem, dopiero w konowych etapach. Skupiałem sie na zamkach z natury. Szybkosc sie najbardziej liczy, zapisz sobie gre w pewnym momencie i próbuj pewnych wariantów, np. nie zdobywać tego zamku za fenixami tylko zaraz na dziada pędź. Jak bedzies próbował to wkońcu musi się udać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Pioorek

Aha no i wkurza mnie jeszcze troche to, ze nasze armie przepadaja w nastepnych misjach :/. Kurde, pol dnia armie robisz zeby potem sobie przepadla :| i do tego ta optymalizacja grr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie to z armiami nie mieli innego wyboru, bo jak sobie wyobrazasz gre majac z poprzedniej misji dla przykladu 30 czarnych smokow?

 

Z optymalizacja faktycznie nieraz na gorszych kompach chodzi lepiej niz na nowszych :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kuna!!!! Gdzie ta gra chowa sejwy??????

 

Formatowałem kompa i poszlo sie jeba.....( skopiowale asekuracyjnie nawet cały folder z gra, przejrzale Moje Dok. i [gluteus maximus])

 

 

Jesli moge kogos prosic o save z ostatniej misj 4 kampanii albo pierwszej misj 5 kampanii bylby wdziecznny

 

 

Na priva jakby co.

 

Pozdarwiam

Edytowane przez malinek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrocilem do grania po dluzszej przerwie. Kampania demonow misja 3 , poziom heroic (wersja gry 1.0).

Ogolnie meczylem sie z tym 2 dni, wreszcie sie udalo.

Kluczem do tej misji na heroic jest bardzo szybki rush. Jak to zrobic?

 

Na zwyciestwo ma wplyw to co wybralismy w poprzedniej misji - konkretnie czar Phantom force. Z nim jest duzo latwiej (nie wiem jak w pl wersji, ale to czar klon). Na starcie wybieramy nightmarey albo pit lordy, tyle ze zostawiamy je innemu herosowi na czas 1szego starcia z Gilreanem. Mozna ta walke wygrac prawie bez strat (bedzie chcial nam zniszczyc wlasnie to co wybralismy).

Pierwsze miasto elfow (poludniowe) zdobywamy 1szego dnia 2giego tygodnia (nie wczesniej, bo odblokujemy cotygodniowe pojawianie sie potworow na mapie). Czekajac na ten dzien zajmujemy kilka pobliskich kopalni (olewamy kaplanow i magow). Naszym celem jest zdobycie 3ciego miasta przed nastaniem 3ciego tygodnia (!). Miasto inferno rozbudowujemy tylko na market, kase + ew demony i cerbery. Wazne zeby oszczedzac poczatkowo drewno i zebrac go jak najwiecej idac herosem z miasta poludniowego do polnocnego zachodniego (naszego celu). Rozbudowujemy lekko miasto elfow poludniowe. Powinno zrobic sie tak ze na drodze do miasta polnocnego raz dostarczymy posilki z inferna + ew jakich hunterow z miasta lelfow.

Sa 2 drogi do miasta polnocno-zachodniego. Albo 5-6 fenixow, albo 30 magow i 60 zywiolakow ziemi. Walka z fenixami jest trudniejsza, trzeba bawic sie w rozbicie wojska na mase odcialow, masowy gating i klonowanie oraz wykozystac przeszkody terenowe bo blokowania succubi i hunterow. Generalnie zeby przejsc te fenixy w 2gim tygodniu i sklepac jeszcze kolesia w zamku za nimi to jest trudna sprawa (chociaz to wykonalne). Lepiej isc dalej (w prawo), magow przy kopalni krysztalu mozna latwo pokonac, a zywiolaki tez sa do zbicia. 5x klon succubus, gating i pomoc herosa. Trzeba oszczedzac mane wlasnie na walke z zywiolami, dobrze zeby jeszcze zostawic sobie z 15 many. Jak je przejdziemy trafiamy na typa ktory jest do pokonania, chociaz nie jest bezbronny. Czesto jest tak ze ucieknie on nam i zaatakuje nasze poludniowe miasto. Wtedy zajecie polnocnego jest banalne. Nie przejmujmy sie miastem poludniowym, bedzie tam biegal jakis czas zanim je zajmie. Niestety stracimy sporo kopalni, ale mozna sie z nim scigac i odbijac je. Beda nam potrzebne do rozbudowy zamku ktory zajelismy.

To co opisalem wyzej to podstawa do wygrania tej misji - inaczej na hard i heroic praktycznie sie nie da... Problem polega na tym ze Gilrean startuje do nas w 21 dniu (na hard i heroic, na normalu pozniej) jesli nie zajmiemy miasta na polnocy. Zajecie go opoznia jego wypad o okolo 2 tyg. Mimo to np na normalu stosujac ta taktyke mozemy miec az 2 miesiace na rozwoj - w ogole na normalu mozna ta mape przejsc na kilka sposobow.

Wiec rozwijamy miasto polnocno-zachodnie, i podbijamy teren w okol niego. Jezeli dobrze wszytsko rozegramy powinno dac sie zbudowac smoki, bo kasy jest dosc (kopalnie zlota zajete przed zajmowaniem 1szego miasta elfow). Jednak heros ktory najprawdopodobniej nam uciekl z polnocnego miasta na poludnie (a na poludniu nie mamy sil zeby go pokonac) bedzie nam przejmowal kopalnie i to utrudnia postawienie smokow. Koniecznie 3 markety i handelek. Po jakichs 2 tygodniach wyskoczy do nas Gilrean z armia silniejsza niz mamy. W tym momencie jesli idealnie rozegralismy wczesniejszy etap jest szansa ze go pokonamy. Broniac sie w miescie rozbudowanym do zamku, + drzewce z pobliskiego budynku. Mozna blokowac nimi brame. Jednak bedzie to trudne i raczej nie da sie wygrac. Najprawdopodobniej trzeba bedzie uciekac. Trzeba tak wymanewrowac herosem Gilreana zeby poszedl na dol. Jest to calkiem latwe, czesto sam schodzi w dol. Pojdzie tam zajac poludniowe miasto (albo wejsc do niego bedace juz przejete przez innego herosa ktory uciekl nam z polnocnego). Wtedy lecimy maksymalnie polnocna droga (czszczac ja) z miasta polnocnego zachodniego do wschodniego. Jest maxymalnie rozbudowane. Dzieje sie to najczesciej po uplywie miesiaca i 1 tygodnia od poczatku gry. Tam kupujemy wszystko. Teraz bawimy sie z Gilreanem uciekajac mu i przjmujac miasta. Bedzie on staral sie miec zajete tylko 1 miasto, najlepiej jak zajmie to poludniowe, bo najlatwiej go tam dopasc. Po okolo 1-2 miechach zabawy mamy juz taka przewage ze latwo go niszczymy.

Co ciekawe za jego przyrost sil nie jest odpowiedzialny tylko fakt ze czasem sie cos do niego dolacza, ale skrypt... :/ Fakt ze majac 2 gorne miasta i biarac z nich wojsko my szybciej zyskujemy i jestesmy w stanie go pokonac nawet broniacego sie w zamku. Potem tylko przejsc sie do druidow.

Jest jeszcze koncepcja w ogole olania 1szego miasta elfow, ale trzeba pamietac ze jesli sie go nie zajmie i pokona Gilreana to jest bug i nie pojawi sie cut scenka... Ale odradzam taka droge na heroic bo nie starczy nam kasy bez tego miasta.

Tyle moich przemyslen. Mowa o wersji gry 1.0, potem zostalo to "poprawione" i jest duzo prosciej. Ale zachecam do zmierzenia sie z tym w wersji 1.0 - to naprawde trudne na heroic. :)

Edytowane przez aerial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja przechodziłęm podobne , z tym że podczas obrony trzeba zniszczyc mu katapulte ...zanim przebije sie prez mur ...

Potem trzeba wykosci łuczników i maga ....kiedy niszczymy mu lucznikow trzeba zastawic drzewcem dostem do naszego bo przyleci driadami ( tymi zielonymi :P) a one nie maj kotrataku i nam zabije wiekszosc ....

Genralnie trzeba miec zaplanowane co chce sie zrobic zeby nie krązyc w kólko ...

dobrze zbudowac kilka herosów i gdy gilard przyjedzie wykupic mu jednostki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moje dokumenyt/my games./heroses....

 

jakos tak

 

No tak..... tam nie sprawszalem......

Ggrgrgrggrhrhrhhrhr

 

 

Nadal podtrzymuje prosbe. Potrzebuje sejw z ostatnie misji 4 kampani, badz pierwszej misji piatej kampani. Moze byc na mejla, priva.....

 

Z gory dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak..... tam nie sprawszalem......

Ggrgrgrggrhrhrhhrhr

Nadal podtrzymuje prosbe. Potrzebuje sejw z ostatnie misji 4 kampani, badz pierwszej misji piatej kampani. Moze byc na mejla, priva.....

 

Z gory dzieki

Plik z zapisem wszystkich misji i kampanii

campaign.sav. Na moje oko powinno dać się wybrać każdą misje po przegraniu do sejvów we własnym profilu. Nie sprawdzałem empirycznie więc nie jestem w 100% pewnien, ale może do czegoś Ci sie przyda :wink: . Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heroes 5 to chyba dla mnie niespodzianka roku w świecie gier. Dawno już nie grałem w coś co by mnie wciągneło na dłuzej niż 2 godziny, a w heroes gram od jakiegoś tygodnia po kilka godzin dziennie :) A już myślałem że wyrosłem z gier B-) Teraz jestem w 3 misji 4 kampanii i naprawdę gierka wymiata. Nie miałem jakichś większych problemów z przejściem do tego momentu, no może w misji 3 kampani inferno troche się musiałem nagłowic :wink: Ogólnie gierka to naprawde pozytywne zaskoczenie, oby więcej takich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tia... wciąga jak bagno ... Dwie godziny temu skończyłem kampanię - po dwóch tygodniach nasiadówy... Grałem na normalu, a mimo to w niektórych misjach można monitor pogryźć ze złości :P ... Jak jest na heroic, skoro nie raz na normalu komp ma takie fory że głowa boli? No i optymalizacja do d.u.p.y ... Właśnie widziałem Falouta 2 - płynnośc zabija, po prostu nie chce spaść poniżej 60 FPS :) . A w HoMM ostatnie walki - te ze "ścianą" - 9 FPS przy oddalonej kamerze ?!!!! Że co ? Świetne drzewko umiejętności - obejrzeć wszystkie - trzeba grać dłuuuugo... A nie ma generatora map :( ... Te które są nudzą się po tygodniu ... Niechże się ruszą i zrobią edytor. ..

 

I czekam na dodatek z miastem barbarzyńcy - brakuje mi strasznie Thunderbirdów :lol2:

Edytowane przez Myszaqu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tia... wciąga jak bagno ... Dwie godziny temu skończyłem kampanię - po dwóch tygodniach nasiadówy... Grałem na normalu, a mimo to w niektórych misjach można monitor pogryźć ze złości :P ... Jak jest na heroic, skoro nie raz na normalu komp ma takie fory że głowa boli? No i optymalizacja do d.u.p.y ... Właśnie widziałem Falouta 2 - płynnośc zabija, po prostu nie chce spaść poniżej 60 FPS :) . A w HoMM ostatnie walki - te ze "ścianą" - 9 FPS przy oddalonej kamerze ?!!!! Że co ? Świetne drzewko umiejętności - obejrzeć wszystkie - trzeba grać dłuuuugo... A nie ma generatora map :( ... Te które są nudzą się po tygodniu ... Niechże się ruszą i zrobią edytor. ..

 

I czekam na dodatek z miastem barbarzyńcy - brakuje mi strasznie Thunderbirdów :lol2:

No nic dziwnego, ze 60fps skoro gra ma kupe lat i jest w 2d :D :lol:

 

Chodziło Ci o flatout 2 ? :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! (chcialem sie na nowo rejestrować, ale przypomiałem sobie ze już mam tu konto :lol2: . Mam nadzieje, że teraz bede aktywny :wink: ). A teraz do rzeczy :wink: Mam takie jedno pytanko: wszędzie piszą, że oprócz walk turowych, można też walczyć w czasie rzeczywistym. Albo jestem ślepy i nie widze tej opcji, albo jest ona gdzieś ukryta :blink: . Wie ktoś jak to włączyć?

Edytowane przez R3v4n

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@FrIkO Prawda jest taka, że innej opcji nie ma. W instrukcji a propos opcji walki opisana jest tylko ta opcja. Więc może to jest niby ta "walka w czasie rzeczywistym"...

Edytowane przez mayo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...