Jump to content
Sign in to follow this  
Jin*

Seriale

Recommended Posts

V tak na prawdę niczym nie zaskoczyło w pilocie. Jak ktoś oglądał Ziemia Ostatnie Starcie to ma zupełnie inny pogląd na ten film.

 

Dexter rewelacja!

Share this post


Link to post
Share on other sites

V jest bardzo fajne a co ma tam niby zaskoczyć przecież to remake;) a Earth Final Conflict taki super serial a tak spartolić końcówkę była do tego stopnia beznadziejna jakby w całej Kolumbii zabrakło koksu dla scenarzystów jak jestem dość pancerny na szmirę tak szczerze powiedziawszy nie wytrzymałem do końca 5 sezonu odpadłem w połowie.

 

Chciałem wspomnieć SGU serial się wyrównuje oczywiście trzeba powiedzieć, że będzie się musiał nieźle bronić pod koniec sezonu aby go nie zdjęli z ramówki bo niestety ma silną konkurencje w tym roku w postaci Flashforward i V.

Ostatni ujdzie w tłoku ogólnie dało się oglądać ale zaczyna mnie niepokoić, że napędem serialu jest głównie Young i Rush choć może to dobrze, reszta to dno a O'niel wygląda jakby przesadził z botoxem :lol2:

Ogólnie plus ostatniego odcinak to to, że był o czym innym niż o brakach na statku ale pewnie następny mrożący krew w żyłach odcinek będzie się nazywał enigmatycznie "Toilet Paper".

PS.

Patrząc na wyniki oglądalności 1 odcinek miał 2,35 miliona widzów ostatni 1,63 całkiem. Spory spadek oglądalności i jeśli czegoś nie zrobią zjedzie spokojnie do poniżej 1,5mln ale cały czas mam nadzieje, że trzymają jakąś bombę aby ją zrzucić w połowie sezonu i za to trzymam kciuki :D

Edited by Art385

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jakże działy się niesamowite rzeczy

» Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "Spoiler"
Cała drużyna zdychała, były podróbki Xenomorphów ogólnie nawet przy tej ilości teorytocznie chwytliwego staffu jak na SF było nudno tak nie wiem jak im to się dalej udaje to już ewidentny talent :) Choć podkoniec byłem wręcz ucieszony wreszcie ta marna bladź :) Chloe zdechła ale wait pewnie ożyje :( jak ten serial przed tym odcinkiem miał prawo pretendować do czegoś poważniejszego niż SG to właśnie przestał to co wymyślili z czasem ni jak się nie ma do przednich części SG a do tego brzmi beznadziejnie ogólnie załamka.

Edited by Art385

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z House-a zaczyna się robić telenowela brazylijska....A do tego Gregory znów jest sobą, co mi się ogromnie niepodoba, bo jest typowym zagraniem pod publiczkę. Cała inność nowego sezonu poszła się kochać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cali - dokładnie jeden z najlepszych odcinków :)

Dexter - trzyma poziom

 

V - wiecej obcych i bedzie dobrze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko kilka słów na temat FlashForward : niestety ale z serialu zrobił się przeciętny melodramat. Pierwsze 2 odc świetne, a każdy kolejny to linia pochyła obecnie zbliżamy się do dna. Niemalże do 0 zredukowano wątek całej tajemnicy związanej z utratą przytomności czyli głównym tematem show. Obecnie cała konstrukcja opiera się na schemacie: "Ona kocha tego, a on kocha ją i ją szuka, żona kocha męża podobnie jak on swoją żonę choć oboje w to wątpią, inny umiera ale wie, że będzie kochany..." słowem DRAMAT. Dosłownie i w przenośni. Obecnie serial wylądował u mnie w niedzielnym popołudniowym lochu czyli oglądam tylko jak obejrzę w tygodniu/z tygodnia inne seriale/filmy i nie mam nic lepszego do roboty. Znajduje się tam w towarzystwie równie słabych Herosów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tutaj trzeba się zgodzić, nic dodać nic ująć. Chociaż wcześniej jeszcze było znośnie to ostatni odcinek był tragiczny. Nie poruszono chyba w ogóle wątku tajemnicy, a jedynie męczyli azjatycką miłość tego gościa, która drażni mnie bez wyraźnego powodu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko kilka słów na temat FlashForward : niestety ale z serialu zrobił się przeciętny melodramat. Pierwsze 2 odc świetne, a każdy kolejny to linia pochyła obecnie zbliżamy się do dna. Niemalże do 0 zredukowano wątek całej tajemnicy związanej z utratą przytomności czyli głównym tematem show. Obecnie cała konstrukcja opiera się na schemacie: "Ona kocha tego, a on kocha ją i ją szuka, żona kocha męża podobnie jak on swoją żonę choć oboje w to wątpią, inny umiera ale wie, że będzie kochany..." słowem DRAMAT. Dosłownie i w przenośni. Obecnie serial wylądował u mnie w niedzielnym popołudniowym lochu czyli oglądam tylko jak obejrzę w tygodniu/z tygodnia inne seriale/filmy i nie mam nic lepszego do roboty. Znajduje się tam w towarzystwie równie słabych Herosów.

Ja jestem na 4 odcinku jak narazie jest bdb ale jak ma tak być dalej jak mówicie no to ładne lipa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do Californication to odcinek ostatni czyli 8 fajny, jednak nie powiedzialbym, ze zajebisty. Moze i przyciaga tym co sie dzieje, jednak mi ta trzecia seria tak srednio pasuje mowiac szczerze. Moody jest troche inny w sezonie 3. Jakby bardziej mlodziezowy. Tak jakby chcieli w tej seri zrobic z 40 latka nastolatka. Jego teksty, zachowania itp. No nie wiem. Nadal fajnie sie oglada, powiedzialbym, ze nawet super, jednak dwie poprzednie serie byl dla mnie zdecydowanie lepsze.

 

btw. O ile sie nie myle, to dzis wychodzi 09 ep?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już wyszedł :) Według mnie słabszy od poprzednich. Za to dzisiejszy dexter to cud, miód i orzeszki, zwłaszcza sama końcówka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ty sector starzejesz się po prostu, hank jaki był, taki imo jest cały czas :)

"Copy that motherfucker" :) Moody jest kozak i tyle :) Dla mnie trzecia seria jest najlepsza. Postać Sue Collini i jej potyczki z Runkle to imho mistrzostwo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do Californication to odcinek ostatni czyli 8 fajny, jednak nie powiedzialbym, ze zajebisty. Moze i przyciaga tym co sie dzieje, jednak mi ta trzecia seria tak srednio pasuje mowiac szczerze. Moody jest troche inny w sezonie 3. Jakby bardziej mlodziezowy. Tak jakby chcieli w tej seri zrobic z 40 latka nastolatka. Jego teksty, zachowania itp. No nie wiem. Nadal fajnie sie oglada, powiedzialbym, ze nawet super, jednak dwie poprzednie serie byl dla mnie zdecydowanie lepsze.

 

btw. O ile sie nie myle, to dzis wychodzi 09 ep?

Dokladnie to samo moge powiedziec, dwa sezony zajebiste, dwa pierwsze odcinki z trzeciej serii tez swietne, a dalej juz sredniawka. Sue jest obrzydliwa, wiem ze taki byl zamysl rezysera ale ja z trudem patrze na ta babe. Epizod z zenujacym kumplem tez sredni. Za to Dexter trzyma caly czas ten sam wysoki poziom, niezaleznie od tego czy jest sporo akcji czy wiecej gadania. Dla mnie serial numer 1 :banana:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokladnie to samo moge powiedziec, dwa sezony zajebiste, dwa pierwsze odcinki z trzeciej serii tez swietne, a dalej juz sredniawka. Sue jest obrzydliwa, wiem ze taki byl zamysl rezysera ale ja z trudem patrze na ta babe. Epizod z zenujacym kumplem tez sredni. Za to Dexter trzyma caly czas ten sam wysoki poziom, niezaleznie od tego czy jest sporo akcji czy wiecej gadania. Dla mnie serial numer 1 :banana:

Nie zrozumcie mnie zle :) Mi sie nadal ten serial podoba i zostaje w moim Top caly czas. Ogolnie patrze przez pryzmat tego serialu na wszystkie inne i ciezko mi teraz cos innego obejzec, zwlaszcza po tak swietnym Californication. Chodzi o to, ze Moody sie troche zmienil w 3 serii. Oczywiscie nie zmienia to faktu, ze i tak jest niezly :D

 

Swoja droga odcinek 9 sredniawka.

 

Orientuje sie ktos czy beda krecic 04 serie? Podobno juz 3 byla specjalnie dla fanow zrobiona bo normalnie mialo jej nie byc. Tak mi cos mowila laska.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Telewizja ABC podjęła decyzję o wstrzymaniu produkcji serialu "FlashForward: Przebłysk Jutra". Jako przyczynę podano obniżające się regularnie wskaźniki oglądalności.

 

Bez zaskoczenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przerwa ma potrwać około sześciu dni i prawdopodobnie związana jest ze wciąż spadającą oglądalnością serialu. Według źródeł, z których pochodzi ta informacja, stacja ABC chce w ten sposób dać więcej czasu scenarzystom, tak by zdołali podnieść poziom serialu, co oczywiście powinno przełożyć się na późniejszy wzrost oglądalności.

Share this post


Link to post
Share on other sites
» Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "Dexter s04e09"
"Hi dad"

Ogólnie odcinek chyba najlepszy w sezonie, ciekawe co teraz zrobi trójkowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z House-a zrobiła się opera mydlana w której przypadki medyczne są dodatkiem do wątków miłosnych. Smutne. Z seialu dla prawdziwych facetów, robi się telenowela dla 15-latek.

Edited by RBEJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Formuła serialu się po prostu wyczerpała i zostały tylko perypetie miłosne głównych bohaterów. Ten sezon powinien być ostatnim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.