Skocz do zawartości
Gość

Duke Nukem Forever

Rekomendowane odpowiedzi

To dopiero za 1-2 lata nawet. Premiera jest kiedyś tam. O ile nie stanie się nic nadzwyczajnego w tym roku, jak np. Polska wygra Euro to może na gwiazdkę 2012 zagramy w nowego Doom'a. Na razie pozostaje czekać na kamień milowy w świecie FPS'ów. Zaraz za Doom'em, Duke3D to była najbardziej grywalna gra moich czasów. Aż sobie na Nokie N95 wgrałem D3D i pykam sobie w wolnej chwili od pracy. ;)

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I te ciągłe spory z kolegami dobrych kilka lat temu, która gra jest lepsza: DN3D czy Quake ;)

 

Nawet gdyby wypuścili DN3D z next genową grafiką, może nie aż tak ładną jak w Crysisie - to i tak rozeszłaby się jak świeże bułeczki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet gdyby wypuścili DN3D z next genową grafiką, może nie aż tak ładną jak w Crysisie - to i tak rozeszłaby się jak świeże bułeczki :)

 

Taki mod jest nawet robiony na silniku UE3.0 przez grupę fanów, którzy dostali wsparcie techniczne od Gearbox. Zobaczymy co z tego wyjdzie, bo screeny są obiecujące.

Remake Duke Nukem 3D - to jednak możliwe? | PurePC.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie się marzą poprzednie buildy DNF jako dodatek do bieżącej wersji.

 

Czyli kilkaset krat browarów browarów i setki pisemek z gołymi babami, bo chyba tyle 3D Realms zdążyło zrobić przez 15 lat :-P :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wierzyć ich słowom, to zrobili wiele, lecz zgubiło ich perfekcjonistyczne podejście do twórczości. Silnym argumentem, że 3DR zależało (zależy) na DNF, jest fakt, że George Broussard włożył w tę grę ponad 20 milionów dolarów z własnej kiszeni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na jednym z blogow, po tym jak 3drealms zostalo rozwiazane i po pokazie na E3 nowego Duke'a, jeden z bylych pracownikow (moze sam Brusard nie wiem) zrobil analize gry. Tak miedzy Bogiem a prawda jesli nie klamal to jedyna robota Gearbox jaka mieli juz wykonac to zebranie do kupy wszystkiego, dostosowanie do konsol i wypalenie na plyte. Gra byla praktycznie juz gotowa bez niektorych wstawek. Wiem ze moze to dziwnie brzmi szczegolnie po tylu latach ale szczerze mwoiac wierze tej osobie. Dodatkowo opisal ze pierwszy grywalny trajler byl zrobiony w 100% przez 3d realms.

Teraz tak zdroworozsadkowo. Nie wkurzylibyscie sie jak na samym finishu odebrano wam efekty waszej pracy i zaprezentowano jako kogos innego. Ja jako stary gracz zawsze bedzie pamietal ze duke=3d realms natomiast szczyl od konsoli polaczy te gre z Gearbox.

Jesli mam byc szczery to skoro Wydawca czekal tyle lat, wiedzac ze gra jest na takim etapie juz mogl nie odbierac prac 3dRealms. W tym czasie jaki jeszcze GB dostal to takze 3drealms by ukonczylo gre. Osobiscie boje sie tylko takiego "zescierwienia" w ktorym Duke zrobi sie serialem jak denne fify i nf'sy. To ze teraz moze nie byc gra tak wybitna jak poprzedniczka, da sie przezyc. Ale granie zaraz p roku w Duke Nukem 4Eveer 2 "w poszukiwaniu nowej kasy" zeszmaci Ksiecia. Ot takie moje przemyslenia. A w gre jak najbardziej zagram i powspominam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...)

 

Pisałem o tym wcześniej. Głównym zadaniem Gearboksu jest wykonanie portów na konsole. Cała reszta to dzieło 3D Realms i Tryptych, z których to drugie studio - założone przez Allena Bluma (głównego twórcę map DN3D) i składające się niemal w całości z byłych członków 3DR - zostało przejęte przez Gearbox. Sam Randy Pitchford również pracował nad DN3D. Biorąc to wszystko pod uwagę, myślę, że możemy mieć nadzieję, że Duke jest w dobrych rękach.

 

Prawdą jednak jest, że ograniczenie noszonego arsenału z 10 do 2 sztuk broni (pady...) nie jest dobrym posunięciem - co zresztą fani zaznaczyli na oficjalnym forum dość dobitnie.

Edytowane przez Vennor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak, to wszystko przez konsole, przecież we wszystkich FPPach na konsole można nosić tylko dwie bronie...

 

Panowie, obsłużenie większej ilości broni na konsolach/padach nie jest problemem, miejcie pretensje do deweloperów, a nie do konsol.

Edytowane przez thuGG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

... delikatnie mówiąc. To już w Crysis więcej można nosić. ... i jak tu lubić "konsole"? :]

 

rofl

 

Wytłumaczysz co ma konsola do bzdurnego założenia producentów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest temat zagorzałych dyskusji na oficjalnym forum. I przytłaczająca większość zgromiła twórców za to posunięcie. Broussard tłumaczył to ograniczoną liczbą guzików na padzie. Nie wiem jednak, co stoi na przeszkodzie, by skorzystać z opcji "poprzednia" i "kolejna".

Edytowane przez Vennor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kyle, nie wiem co twoja odpowiedź wnosi. Jakoś w Ratchet & Clank (co prawda TPP/platformer) grałem na padzie i miałem przy sobie chyba z 15 różnych broni.

 

Tak jak mówię, na padach da się ogarnąć wiele broni, w wielu grach nie ma z tym problemu, a że developerzy z jakichś względów ograniczyli się do dwóch to proszę mieć pretensję do nich, a nie do konsol/padów.

Edytowane przez thuGG
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na jednym z blogow, po tym jak 3drealms zostalo rozwiazane i po pokazie na E3 nowego Duke'a, jeden z bylych pracownikow (moze sam Brusard nie wiem) zrobil analize gry. Tak miedzy Bogiem a prawda jesli nie klamal to jedyna robota Gearbox jaka mieli juz wykonac to zebranie do kupy wszystkiego, dostosowanie do konsol i wypalenie na plyte. Gra byla praktycznie juz gotowa bez niektorych wstawek. Wiem ze moze to dziwnie brzmi szczegolnie po tylu latach ale szczerze mwoiac wierze tej osobie. Dodatkowo opisal ze pierwszy grywalny trajler byl zrobiony w 100% przez 3d realms.

Teraz tak zdroworozsadkowo. Nie wkurzylibyscie sie jak na samym finishu odebrano wam efekty waszej pracy i zaprezentowano jako kogos innego. Ja jako stary gracz zawsze bedzie pamietal ze duke=3d realms natomiast szczyl od konsoli polaczy te gre z Gearbox.

Jesli mam byc szczery to skoro Wydawca czekal tyle lat, wiedzac ze gra jest na takim etapie juz mogl nie odbierac prac 3dRealms. W tym czasie jaki jeszcze GB dostal to takze 3drealms by ukonczylo gre. Osobiscie boje sie tylko takiego "zescierwienia" w ktorym Duke zrobi sie serialem jak denne fify i nf'sy. To ze teraz moze nie byc gra tak wybitna jak poprzedniczka, da sie przezyc. Ale granie zaraz p roku w Duke Nukem 4Eveer 2 "w poszukiwaniu nowej kasy" zeszmaci Ksiecia. Ot takie moje przemyslenia. A w gre jak najbardziej zagram i powspominam :)

 

Chwila chwila, jakie wkurzanie i jakie odbieranie czegokolwiek na finiszu ? Albo znasz jakies nowe fakty albo cos sciemniasz bo nie pamietam, zeby ktokolwiek wpadl do biura 3DR i cokolwiek im zabieral. Prawda jest taka, ze 3DR zaj ebalo sprawe, czy to poprzez leniwych programistow, czy byc moze strasznie slaby zarazd firmy - tak czy siak nie potrafili zrobic gry od poczatku do konca. Inne firmy jakos daly rady zrobic gierke czy to na kupionym i gotowym silniku, czy to zupelnie wlasnym i bynajmniej nie mam tu na mysli studia, za ktorym stoja kontenery pieniedzy takich molochow jak EA dla przykladu. Nie kojarze tez, zeby polowie ekipy 3DR przytrafil sie wylew u ich ojcow czy rak piersi u ich matek co moglo destruktywnie wplynac na prace tak wiec pisanie, ze cos im zabrali jest zupelnie nie na miejscu. Bardzo lubilem 3DR za gry, ktore popelnili, jestem fanem Duke'a 3D ale nie ma co mydlic oczu - dali du py i lepiej sie cieszyc, ze ktos jednak wyda ta gre niz narzekac, ze ktos im robi krzywde.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież to właśnie 3DRealms i Triptych zwróciło się do Gearbox z prośbą o pomoc w ukończeniu DNF (szef Gearboxa ma bogatą historię pracy w 3DR), więc nie ma to mowy od odbieraniu nikomu zasług. 3DR na pewno będzie w creditsach, swój kawałek tortu pewnie też dostaną.

Edytowane przez alCatraz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I wyjdzie pewnie tak, że jeśli gra okaże się hitem to ojców sukcesu będzie miała wielu, ale gdy będzie na odwrót, to nikt całej winy za skopany produkt nie weźmie - jak w polskiej polityce ;]

Edytowane przez Caleb
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W skrocie bylo tak: (pipipi) lat temu ktos z 3DR powiedzial:

 

- Robimy Duke'a Forever!

- Super, ja mam hajs to damy rade.

 

Po 4 latach:

 

- ee szefie, hajs sie skonczyl w firmie :/

- nie boj zaby, mam 20 milionow na prywatnym koncie :D

 

Po 4 latach:

 

- ee szefie hajs sie skonczyl ale jestesmy juz w 4 planszy jesli chodzi o developing

- o kur... 0o nie damy rady, skladam wniosek o upadlosc :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość G.r.a.h.a.m.o.w.ski

Ja zawsze uwazalem ze BLOOD mial klimat (super gore itp) a DUKE byl piekielnie dynamiczny. Quakea nie zaliczalem do tego podzialu gdyz to bylo 3d a w BLOOD i D3D byly spritey.

 

PS . Dlugie lata czekalem na BLOOD pod D3D ale niestety. Wlasciciel silnika gdy nie chce opublikowac source codeu. Wiem ze jest projekt transfusion ale to tylko multiplayer. Ehhh. Szkoda. Podobnie po wydaniu NFS Porsche Unleashed czekalem na Mercedesa, BMW itp unleashed i nic :) Teraz czekam na dukea i diablo 3. Diablo 1 bylo wg mnie lepsze niz 2 ktora o dziwo w pierwszej nie patchowanej wersji miala jakas gorsza grafike.

Edytowane przez G.r.a.h.a.m.o.w.ski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PS . Dlugie lata czekalem na BLOOD pod D3D ale niestety. Wlasciciel silnika gdy nie chce opublikowac source codeu. Wiem ze jest projekt transfusion ale to tylko multiplayer. Ehhh. Szkoda.

Twórca silnika Build dawno wypuścił jego kod źródłowy - niestety, niewiele to daje, bo sam kod Blood nie ujrzał światła dziennego i raczej nie ujrzy. Matt Saettler, który pracował nad grą w Monolith, rzekomo jest w posiadaniu kodu, ale nie chce go opublikować ze względu na obawy dot. praw autorskich. Bardzo szkoda, gdyż ta gra ma naprawdę niesamowity klimat - wiadomo, jest dosbox, ale dziwnie mi tam chodzi myszka :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taki maly offtop w nawiazaniu do Blood

Rowniez uwazam ze byla to jedna z NAJLEPSZYCH fpp w histori gierek - klimat MIAZDZYL suty wyszla chyba ok 97 jak pamietam

Druga czesc Rowniez byla Bardzo udana ... wyszla ok 98 jak pamietam :)

Z wielkim Wyczekiwaniem ludzilem sie ze wyjdzie BLOOD 3 - pamietam jak w secret service (musze go poszukac bo mam wszystkie :))

Publikowano ze gra jest w zaawansowanym etapie i pokazywali nawet screeny na tamte czasy wygladalo to majestatycznie

niestety od tamtej pory zero doslownie informacji ... Ktos cos wie ?

Edytowane przez Strongmen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...