Carson Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2011 Jest w tej grze jakaś fizyka, physx albo coś innego ? Nie bardzo, poki co gra poza grafika troche rozczarowuje. Fizyki brak, strzelanie z pierwszych dostepnych pukawek w ogole nie sprawia funu, jakies takie drewnanie sie to wszystko wydaje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2011 (edytowane) Nie bardzo, poki co gra poza grafika troche rozczarowuje. Fizyki brak, strzelanie z pierwszych dostepnych pukawek w ogole nie sprawia funu, jakies takie drewnanie sie to wszystko wydaje. mowilem, ze ja przeportowali z iOS ;) Uncharted 2 też? ale z ciebie konsolowy troll lol Edytowane 4 Października 2011 przez kucyk 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2011 (edytowane) Tutaj gościowi super chodzi i wygląda. http-~~-//www.youtube.com/watch?v=eHpYAvBrA6U http://www.youtube.c...h?v=eHpYAvBrA6U Edytowane 4 Października 2011 przez Harry Lloyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2011 Steam launch options: + cvaradd g_fov 15 +set com_skipIntroVideo 1 + image_anisotropy 16 + image_usecompression 0 +fc_maxcachememoryMB 1024 I wszystko jasne :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 Wygląda jak Fallout czy inny Borderlands. Pytanie czy posiada to jakąś sensowną fabułę i brak misji typu: idź zabij, idź zabij, pozbieraj 8, pozbieraj 10... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 Kurde, czy tylko ja jestem miłośnikiem oldschoolowych strzelanek, który od FPPa oczekuje właśnie jednej wielkiej misji pod tytułem "Idź zabij"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 Jest nas dwóch ;) Ale nie będę ukrywał, że jakaś nawet średnia fabułka by się przydała... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nalewator Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 Nie tylko Ty :wink: .Ja od tej gry oczekuje właśnie fabuły i akcji w stylu Doom czy Quake. Stary dobry shooter aby do przodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 Kurde, czy tylko ja jestem miłośnikiem oldschoolowych strzelanek, który od FPPa oczekuje właśnie jednej wielkiej misji pod tytułem "Idź zabij"? To bedziesz zadowolony grajac w Rage'a ;) Ale niestety fabula sprawia wrazenie bardzo plaskiej i raczej przyjmuje forme wytlumaczenia dlaczego musimy isc dalej przed siebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalOst Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 jest w tej grze możliwość podejmowania jakiś decyzji, czy walimy prosto po sznurku aż do końca? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 (edytowane) W FPPach fabuła u mnie stała na bardzo dalekim planie, zazwyczaj wystarczała mi taka jaką oferował np. Q2 czyli jesteś na terytorium wroga i rozpieprzaj wyszstkich po kolei dążąc do bossa:) Nie mówiąc już o misjach czy questach, które dla mnie są ważne w RPGach, ale nie w FPSach. Zresztą o czym my tu mówimy, ostatnio przeszedłem współczesnego FPSa jakim jest Bad Company 2 i uważam, go za najbardziej prostolinijnego FPSa w jakiego kiedykolwiek grałem. Brakuje mi architektury poziomów ze starych gier, jak właśnie Q1, Q2, gdzie można się było zgubić w gąszczu korytarzy szukając jakiegoś klucza. To co obserwuję teraz to zwyky bieg przed siebie (w BC2 w dodatku z wielkim wskaźnikiem, w którą stronę biec), z niby ważną fabułą. Po co komu jakieś decyzje w FPPach? Nie rozumiem, bardzo często w RPGach decyzje praktycznie na nic nie wpływają, więc w FPSach? Grając w HL i HL2 nie podjąłem żadnej decyzji, a to chyba najlepsze strzelanki ever. Niektórym chyba się gatunki mieszają. Edytowane 5 Października 2011 przez thuGG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalOst Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 mieszają czy nie, ja lubię takie elementy w grach, wydawało mi się że rage miał nie być typowym fpp'em tylko taką swego rodzaju mieszanką, no ale cóż widocznie się pomyliłem to chyba jednak gra nie dla mnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 (edytowane) Aha, tutaj zapewne znajdzie się sporo wskazówek dotyczących tuningowania gry: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=447459 W pierwszym poście można wyczytać, że domyślnie Rage używa tekstur 4k na 4k (tak jak na X360), ale można to zmienić nawet na 16k na 16k. Ja jeszcze nie testowałem, pewnie dopiero w przyszłym tygodniu zakupię. Edytowane 5 Października 2011 przez thuGG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ememiks Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 Nie tylko Ty :wink: .Ja od tej gry oczekuje właśnie fabuły i akcji w stylu Doom czy Quake. Stary dobry shooter aby do przodu. No to jest nas troje bo lubię zagrać aby do przodu ;) Za dawnych lat to przed pójściem do szkoły odpalałem sobie dooma ;) i w szkole mogło dziać się co chciało nawet godzina wychowawcza nie mogła się równać z kolejnym poziomem w doomie:) Ale taką strategie mieli także inni np. zaprzyjaźniony sprzedawca w sklepie komputerowym zaczynał dzień pracy od dooma;) Czyli coś w tym musi być!! Z tego co pamiętam późniejsza młodzież skłaniała się ku serious sam ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 Tia wszyscy oczekują odslchoolowego shootera FPS, z akcja w stylu Doom i quake ...szkoda że jak pojawia się taka perełka jak Hard Reset to zaczyna się narzekanie na nią... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 (edytowane) @up LOL :D Tia wszyscy oczekują odslchoolowego shootera FPS, z akcja w stylu Doom i quake ...szkoda że jak pojawia się taka perełka jak Hard Reset to zaczyna się narzekanie na nią... Hm, ja nie widziałem przesadnego narzekania. Ale chyba zarzut co do długości gry (ok 3h) jest słuszny. Ja się skuszę, ale przy tej długości, to poczekam, aż konkretnie stanieje. Edytowane 5 Października 2011 przez thuGG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 You'll probably spend between 10 and 15 hours on the campaign here if you try to do everything there is to do; I ended up on the high end of that range due to obsessively looking for collectibles and, honestly, gawking repeatedly at how damn pretty everything is. Giantbomb...czyli nie 3 godziny, ale średnia krajowa dzisiejszych strzelanek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 thuGG pisal o hardresecie ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 (edytowane) Po kilku minutach gry stwierdzam ze ta gra graficznie masakruje wszystko co do tej pory wyszlo :blink: Po prostu opad szczeny, roznorodnosc obiektow, terenu, tekstur i tego jak to wszystko jest oswietlone i to wszsytko przy stalym 60fps. Tak, na moim kalkulatorze (2gb, 8800gs i dc3100MHz) widze stale 60klatek. Jednak do wczytywanie tekstur w locie troche psuje ogolne wrazenie No faktycznie grafika powala. Nie bądź śmieszy ... Ktoś jeszcze ma jakieś mąrdości na temat tej super grafiki czy wszyscy przyznamy że tekstury najnormalniej w świecie są paskudne ? To nie jest pierwsza lepsza teksura. Wychodząc na zewnątrz z tej... kaspuły moim oczom ujawniło sie pełnoe tego typu marnych teksur. Oświetlenie daje radę owszem. Na filmikach to jednak wyglądało znacznie lepiej. Albo spartolili port , albo sam nie wiem. Edytowane 5 Października 2011 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 To co tam zajmuje te 23gb ? ;> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 Wyobraź sobie,że tekstury ważą łącznie (plus tryb MP) ponad 16 GB :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 (edytowane) Oceniam grafike z troche innej perspektywy niz Ty ;) pod wzgledem artystycznym jako caloksztalt, nie laze po katach doszukujac sie tekstur slabszej jakosci. A 32gb zajmuje pewnie roznorodnosc swiata. Gralem prawie 3h i naprawde ciezko jest znalezc podobne sobie miejsca. Jesli chodzi o design leveli to tak wysoka polke prezentuje imo tylko bioshock i metro 2033 ;) ps. omfg ciezko zrozumiec ze w grze jest malo powtarzalnych tekstur? :lol: dlatego zamiast jednej odpicowanej tekstury pojawiajacej sie co pare metrow w grze (ala crysis) mamy 16gb tekstur. Carmack zadbal o roznorodnosc tekstur, fakt ze w mniejszej rozdzialce niz crysis (pierwszy crysis) Edytowane 5 Października 2011 przez Carson 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 Tu nie trzeba nigdzie po kątach łazić. Artystycznych? Co tu jest artystycznego w tej grafice poza kantami wszechobecnymi. To tylko grafika owszem, ale jednak razi po oczach. Jedynie na co liczę to na dobrą grywalność. U mnie doczytuje teksturki, ale sporadycznie. p.s katalog Virtualtextures zajmuje 11.4 gb. W MP 5,65 GB. Czyli łącznie ponad 16 GB. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuczy_król Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 A te modyfikacje configu o których pisał thuGG parę postów temu nie poprawiają jakości? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 (edytowane) Na razie nie próbowałem. Liczę na jakąś łatkę, bo nie wierze by to tak miało wyglądać. Przecież dobrze pamiętam filmiki z tej gry. Tesktury były znacznie lepsze: :| W jednym się zgadzam. Tekstury faktycznie są różne i nie powtarzają się. Ale niektóre są tak marne, że ta jednak obok drugiej niewiele tak naprawdę się różni. Pytanie gdzie jest config z ustawieniami grafiki i co tam można zmienić. Szukałem po katalogach Steama/gry i znalazłem jedynie z bindami i sterowaniem. EDIT. Nie jestem bezdusznym krytykiem i wypadałoby napisać coś dobrego o tej grze. A więc oprócz dobrego oświetlenia tyle na temat grafiki, bo reszta jest marna póki co niestety. Ale jeśli chodzi o grywalność to na stoi na bardzo przyzwoitym poziomie. Mamy tu grę zrobioną w starym stylu. Brakuje jedynie apteczek i punktów zdrowa i byłby to całkowity powrót do gier na jakich się wychowałem. Są quick save'y co jest obecnie jest niespotykane w dzisiejszych grach. Są nawet pewne akcenty jak figurka DooM'a w łaziku na początku gry ;) Ogólnie jazda tymi pojazdami daje sporą frajdę. Podobnie jak bronie i strzelanie z nich. Gra ma szanse zabłysnąć pod tym względem. Niestety graficznie kilka lat wstecz. Edytowane 5 Października 2011 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 Jak ktoś ma gierke to sprawdzie czy daje coś to ustawienie 8k czy 16k, pomijając wydajność. Bo może faktycznie są dobre tekstury, tylko ustawili konsolową ich rozdziałkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 Dobra jak napiszesz mi jak to zmienić to sprawdzę zaraz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 Go to your "base" folder. Create a file named "rageconfig.cfg" type inside: vt_pageimagesizeuniquediffuseonly2 16384 vt_pageimagesizeuniquediffuseonly 16384 vt_pageimagesizeunique 16384 vt_pageimagesizevmtr 16384 vt_restart save it and start rage Carmack & Willits said they would do it before release; the console version uses 4k x 4k (loaded) textures, but the PC version should/would use 8k x 8k, and after release they would tweak it to use 16k x 16k - but no, the PC version shipped using 4k x 4k textures like on consoles thus it has the exact same (bad) pop in as on consoles. But why wait for Carmack? Tweak it yourself now! Note: you will likely need a lot of RAM (maybe VRAM as well), for example more than 4GBs. If you have just 4GBs of RAM, or if you notice that some parts aren't loading instead of 16384 use the value 8192. In fact if you have second thoughts, you might want to first test it with the value 8192, because it will definitely make a noticeable difference, and it should work on all modern gaming computers. And then see if you can handle 16384 as well. Good luck, and anyone that tries it please report back your experience :) KLIK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 (edytowane) Tak już znalazłem. Sprawdziłem dokładnie i umieściłem configa w katalogu Base. Niestety zwiecha przy ładowaniu save'a. I tak za każdym razem. Edytowane 5 Października 2011 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...