Skocz do zawartości
nrl

Rage

Rekomendowane odpowiedzi

Jest w tej grze jakaś fizyka, physx albo coś innego ?

 

Nie bardzo, poki co gra poza grafika troche rozczarowuje. Fizyki brak, strzelanie z pierwszych dostepnych pukawek w ogole nie sprawia funu, jakies takie drewnanie sie to wszystko wydaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo, poki co gra poza grafika troche rozczarowuje. Fizyki brak, strzelanie z pierwszych dostepnych pukawek w ogole nie sprawia funu, jakies takie drewnanie sie to wszystko wydaje.

 

mowilem, ze ja przeportowali z iOS ;)

 

Uncharted 2 też?

 

ale z ciebie konsolowy troll lol Edytowane przez kucyk
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde, czy tylko ja jestem miłośnikiem oldschoolowych strzelanek, który od FPPa oczekuje właśnie jednej wielkiej misji pod tytułem "Idź zabij"?

 

To bedziesz zadowolony grajac w Rage'a ;) Ale niestety fabula sprawia wrazenie bardzo plaskiej i raczej przyjmuje forme wytlumaczenia dlaczego musimy isc dalej przed siebie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W FPPach fabuła u mnie stała na bardzo dalekim planie, zazwyczaj wystarczała mi taka jaką oferował np. Q2 czyli jesteś na terytorium wroga i rozpieprzaj wyszstkich po kolei dążąc do bossa:) Nie mówiąc już o misjach czy questach, które dla mnie są ważne w RPGach, ale nie w FPSach.

Zresztą o czym my tu mówimy, ostatnio przeszedłem współczesnego FPSa jakim jest Bad Company 2 i uważam, go za najbardziej prostolinijnego FPSa w jakiego kiedykolwiek grałem.

Brakuje mi architektury poziomów ze starych gier, jak właśnie Q1, Q2, gdzie można się było zgubić w gąszczu korytarzy szukając jakiegoś klucza.

To co obserwuję teraz to zwyky bieg przed siebie (w BC2 w dodatku z wielkim wskaźnikiem, w którą stronę biec), z niby ważną fabułą.

 

Po co komu jakieś decyzje w FPPach? Nie rozumiem, bardzo często w RPGach decyzje praktycznie na nic nie wpływają, więc w FPSach? Grając w HL i HL2 nie podjąłem żadnej decyzji, a to chyba najlepsze strzelanki ever. Niektórym chyba się gatunki mieszają.

Edytowane przez thuGG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha, tutaj zapewne znajdzie się sporo wskazówek dotyczących tuningowania gry:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=447459

 

W pierwszym poście można wyczytać, że domyślnie Rage używa tekstur 4k na 4k (tak jak na X360), ale można to zmienić nawet na 16k na 16k. Ja jeszcze nie testowałem, pewnie dopiero w przyszłym tygodniu zakupię.

Edytowane przez thuGG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko Ty :wink: .Ja od tej gry oczekuje właśnie fabuły i akcji w stylu Doom czy Quake. Stary dobry shooter aby do przodu.

 

No to jest nas troje bo lubię zagrać aby do przodu ;)

Za dawnych lat to przed pójściem do szkoły odpalałem sobie dooma ;) i w szkole mogło dziać się co chciało nawet godzina wychowawcza nie mogła się równać z kolejnym poziomem w doomie:)

Ale taką strategie mieli także inni np. zaprzyjaźniony sprzedawca w sklepie komputerowym zaczynał dzień pracy od dooma;)

Czyli coś w tym musi być!! Z tego co pamiętam późniejsza młodzież skłaniała się ku serious sam ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@up

LOL :D

 

Tia wszyscy oczekują odslchoolowego shootera FPS, z akcja w stylu Doom i quake ...szkoda że jak pojawia się taka perełka jak Hard Reset to zaczyna się narzekanie na nią...

 

Hm, ja nie widziałem przesadnego narzekania. Ale chyba zarzut co do długości gry (ok 3h) jest słuszny. Ja się skuszę, ale przy tej długości, to poczekam, aż konkretnie stanieje.

Edytowane przez thuGG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

You'll probably spend between 10 and 15 hours on the campaign here if you try to do everything there is to do; I ended up on the high end of that range due to obsessively looking for collectibles and, honestly, gawking repeatedly at how damn pretty everything is. Giantbomb

...czyli nie 3 godziny, ale średnia krajowa dzisiejszych strzelanek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po kilku minutach gry stwierdzam ze ta gra graficznie masakruje wszystko co do tej pory wyszlo :blink: Po prostu opad szczeny, roznorodnosc obiektow, terenu, tekstur i tego jak to wszystko jest oswietlone i to wszsytko przy stalym 60fps. Tak, na moim kalkulatorze (2gb, 8800gs i dc3100MHz) widze stale 60klatek. Jednak do wczytywanie tekstur w locie troche psuje ogolne wrazenie

 

 

 

No faktycznie grafika powala. Nie bądź śmieszy ...

 

Dołączona grafika

 

 

Ktoś jeszcze ma jakieś mąrdości na temat tej super grafiki czy wszyscy przyznamy że tekstury najnormalniej w świecie są paskudne ? To nie jest pierwsza lepsza teksura. Wychodząc na zewnątrz z tej... kaspuły moim oczom ujawniło sie pełnoe tego typu marnych teksur. Oświetlenie daje radę owszem. Na filmikach to jednak wyglądało znacznie lepiej. Albo spartolili port , albo sam nie wiem.

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oceniam grafike z troche innej perspektywy niz Ty ;) pod wzgledem artystycznym jako caloksztalt, nie laze po katach doszukujac sie tekstur slabszej jakosci. A 32gb zajmuje pewnie roznorodnosc swiata. Gralem prawie 3h i naprawde ciezko jest znalezc podobne sobie miejsca. Jesli chodzi o design leveli to tak wysoka polke prezentuje imo tylko bioshock i metro 2033 ;)

 

ps. omfg ciezko zrozumiec ze w grze jest malo powtarzalnych tekstur? :lol: dlatego zamiast jednej odpicowanej tekstury pojawiajacej sie co pare metrow w grze (ala crysis) mamy 16gb tekstur. Carmack zadbal o roznorodnosc tekstur, fakt ze w mniejszej rozdzialce niz crysis (pierwszy crysis)

Edytowane przez Carson
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu nie trzeba nigdzie po kątach łazić. Artystycznych? Co tu jest artystycznego w tej grafice poza kantami wszechobecnymi.

 

 

 

Dołączona grafika

 

 

To tylko grafika owszem, ale jednak razi po oczach. Jedynie na co liczę to na dobrą grywalność. U mnie doczytuje teksturki, ale sporadycznie.

 

 

p.s katalog Virtualtextures zajmuje 11.4 gb. W MP 5,65 GB. Czyli łącznie ponad 16 GB.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na razie nie próbowałem. Liczę na jakąś łatkę, bo nie wierze by to tak miało wyglądać. Przecież dobrze pamiętam filmiki z tej gry. Tesktury były znacznie lepsze:

 

Dołączona grafika

 

:| W jednym się zgadzam. Tekstury faktycznie są różne i nie powtarzają się. Ale niektóre są tak marne, że ta jednak obok drugiej niewiele tak naprawdę się różni. Pytanie gdzie jest config z ustawieniami grafiki i co tam można zmienić. Szukałem po katalogach Steama/gry i znalazłem jedynie z bindami i sterowaniem.

 

 

EDIT. Nie jestem bezdusznym krytykiem i wypadałoby napisać coś dobrego o tej grze. A więc oprócz dobrego oświetlenia tyle na temat grafiki, bo reszta jest marna póki co niestety. Ale jeśli chodzi o grywalność to na stoi na bardzo przyzwoitym poziomie. Mamy tu grę zrobioną w starym stylu. Brakuje jedynie apteczek i punktów zdrowa i byłby to całkowity powrót do gier na jakich się wychowałem. Są quick save'y co jest obecnie jest niespotykane w dzisiejszych grach. Są nawet pewne akcenty jak figurka DooM'a w łaziku na początku gry ;) Ogólnie jazda tymi pojazdami daje sporą frajdę. Podobnie jak bronie i strzelanie z nich. Gra ma szanse zabłysnąć pod tym względem. Niestety graficznie kilka lat wstecz.

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś ma gierke to sprawdzie czy daje coś to ustawienie 8k czy 16k, pomijając wydajność. Bo może faktycznie są dobre tekstury, tylko ustawili konsolową ich rozdziałkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Go to your "base" folder.

 

Create a file named "rageconfig.cfg"

 

type inside:

 

vt_pageimagesizeuniquediffuseonly2 16384

vt_pageimagesizeuniquediffuseonly 16384

vt_pageimagesizeunique 16384

vt_pageimagesizevmtr 16384

vt_restart

 

save it and start rage

 

Carmack & Willits said they would do it before release; the console version uses 4k x 4k (loaded) textures, but the PC version should/would use 8k x 8k, and after release they would tweak it to use 16k x 16k - but no, the PC version shipped using 4k x 4k textures like on consoles thus it has the exact same (bad) pop in as on consoles.

 

But why wait for Carmack? Tweak it yourself now!

 

Note: you will likely need a lot of RAM (maybe VRAM as well), for example more than 4GBs.

If you have just 4GBs of RAM, or if you notice that some parts aren't loading instead of 16384 use the value 8192. In fact if you have second thoughts, you might want to first test it with the value 8192, because it will definitely make a noticeable difference, and it should work on all modern gaming computers. And then see if you can handle 16384 as well.

 

Good luck, and anyone that tries it please report back your experience :)

KLIK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...