ULLISSES Opublikowano 8 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2010 W jakim niby samochodzie? Edit: Znalazłem - Rover 820. Dziwna sprawa. Powinny się składać do szyby. Z takich konkretnych to wiem, że nie składają się w Vectrze B - z powodu specyficznej konstrukcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gallp Opublikowano 9 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2010 U mnie lusterka składają się w drugą stronę, w dodatku tylko o połowę.. nadal nie mogę dojść czemu to ma służyć :rolleyes: A temu żeby jakiś pajac przy wymijaniu, wyprzedzaniu nie urwał ci lusterek. Miałem kiedyś taki przypadek stojąc na światłach na lewym pasie, na prawym cysterna rusza i nagle dup uderzyła mi w lusterko taką poziomą belką na samym końcu. Lusterko złożyło się w przeciwną stronę i prawie nie ma śladu. Do przodu parę stówek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 9 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2010 (edytowane) No to ja mam w Lybrze jeszcze lepiej skladaja sie do szyby, ale moga sie te z w druga strone przekrecic:), ostatnio na myjni zapomniałem złożyć i mi wywinęło je w drugą stronę:D Edytowane 9 Września 2010 przez HeatheN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 9 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2010 Z takich konkretnych to wiem, że nie składają się w Vectrze B - z powodu specyficznej konstrukcji. W Astrze Classic tez sie nie skladaja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 9 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2010 No to ja mam w Lybrze jeszcze lepiej skladaja sie do szyby, ale moga sie te z w druga strone przekrecic:), ostatnio na myjni zapomniałem złożyć i mi wywinęło je w drugą stronę:D W nowym Lancerze też można w dwie strony złożyć, ciekawa sprawa. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 9 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2010 Nie wiem czym sie tak dziwicie :) normalne że składają sie w obje strony. A główny cel to ochrona pieszych... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yog-Sothoth Opublikowano 9 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2010 A temu żeby jakiś pajac przy wymijaniu, wyprzedzaniu nie urwał ci lusterek. Miałem kiedyś taki przypadek stojąc na światłach na lewym pasie, na prawym cysterna rusza i nagle dup uderzyła mi w lusterko taką poziomą belką na samym końcu. Lusterko złożyło się w przeciwną stronę i prawie nie ma śladu. Do przodu parę stówek Tak podejrzewałem, ale jeśli samochód jedzie w drugą stronę to nic to nie da ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4r Opublikowano 9 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2010 Tak podejrzewałem, ale jeśli samochód jedzie w drugą stronę to nic to nie da ;) Da, w zeszłym roku na drodze z zaspami jakiś pr0 drajwer jechał tak szeroko, że nie miałem już gdzie uciec. W wyniku pojedynku na lusterka okazało się, że fiatowskie jednak jest mocniejsze, niż (chyba) od citroena. Moje się złożyło, jego zostało na asfalcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stivo Opublikowano 9 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2010 W mojej eFce akurat się nie składają lusterka.. Czekam właśnie na zamówiony wkład.. BTW. Co może być przyczyną lekkiego szarpania podczas jazdy? Wrzucam dwójkę, puszczam sprzęgło, dodaję gazu i zaczyna lekko szarpać jak bym wrzucił nie ten bieg, lub nie do końca go wbił. Dociskam sprzęgło do końca, puszczam i jedzie normalnie. Czasem wystarczy mocniej docisnąć pedał gazu.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KiMR Opublikowano 9 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2010 W Astrze Classic tez sie nie skladaja. Astra F, G czy H? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stivo Opublikowano 9 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2010 Zapewne costi mówił o F, bo w G już można składać ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 9 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2010 stivo: Wygląda na problem ze sprzęgłem - tarcza/docisk. Skrzynia chodzi precyzyjnie? Biegi wchodzą za pierwszym razem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stivo Opublikowano 9 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2010 Tak, nie zauważyłem problemu z wbijaniem biegów od razu. Na chwilę obecną praktycznie zdarza mi się to tylko na dwójce.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 9 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2010 (edytowane) Przy jakichś konkretnych obrotach to się dzieje? BTW Uszkodzony docisk powoduje wibracje na pedale ale raczej nie szarpanie. Co najwyżej szarpanie przy ruszaniu. Edytowane 9 Września 2010 przez rafa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stark Opublikowano 9 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2010 stivo: a zobacz co się dzieje, kiedy silnik ma dość ciężko na względnie niskich obrotach, np 70km/h i piąty bieg. jeśli przy przyspieszaniu będzie szarpało wtedy masz wyrobione przeguby wewnętrzne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwykły User Opublikowano 9 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2010 Sprawdź kable wysokiego napięcia miałem podobny objaw po wrzuceniu 2 autem potrafiło "zaszarpać" i później już było ok. Oczywiście miałem też efekt spadku mocy. Ale to w fiacie :P to pewnie co innego masz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stivo Opublikowano 10 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2010 (edytowane) Czy to możliwe, że to był jakiś problem z benzyną (z resztkami)? Pojechałem zatankować, bo tak trochę głupio ze świecącą kontrolką jeździć, poza tym panna do domu miała jechać (~200km w dwie strony). No i zarówno na jedynce i na dwójce miałem to szarpanie, przy ok. 1500 - 2500 obrotów. Przytrafiło się kilka razy, to sprzęgło w podłogę, puszczam, więcej gazu i jedzie. Zatankowałem ~34litry i w drodze powrotnej problemu już nie było. Dziewczyna tez dojechała do siebie i nie stwierdziła problemu szarpania.. :huh: Edytowane 10 Września 2010 przez stivo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 10 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2010 Astra F, G czy H? Nie wiem :P Astra Classic rocznik 1997. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy05 Opublikowano 10 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2010 Czy to możliwe, że to był jakiś problem z benzyną (z resztkami)? Pojechałem zatankować, bo tak trochę głupio ze świecącą kontrolką jeździć, poza tym panna do domu miała jechać (~200km w dwie strony). No i zarówno na jedynce i na dwójce miałem to szarpanie, przy ok. 1500 - 2500 obrotów. Przytrafiło się kilka razy, to sprzęgło w podłogę, puszczam, więcej gazu i jedzie. Zatankowałem ~34litry i w drodze powrotnej problemu już nie było. Dziewczyna tez dojechała do siebie i nie stwierdziła problemu szarpania.. :huh: moze woda jest w zbiorniku? jakis stp do usuwania wody moze kup 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwasior500 Opublikowano 10 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2010 Nie wiem :P Astra Classic rocznik 1997. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stivo Opublikowano 10 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2010 (edytowane) Nie wiem :P Astra Classic rocznik 1997. Czyli eFka, o czym już wyżej wspominałem, Teraz Classiciem jest Astra 3, czyli H ;) Takie założenie Opla, że po wyjściu nowego modelu, poprzedni dostaję przydomek Classic. EDIT: siwy05 - na pewno sprawdzę. Edytowane 10 Września 2010 przez stivo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuk_1 Opublikowano 10 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2010 O to dziwne co mówicie Panowie, bo ostatnio wymieniałem z kolegą lusterko kompletne w jego eFce 1998 rok i się składa, może nie do końca tak jak w moim skodolocie, ale odstaje połowę tego co normalnie, chyba, że pod tym pojęciem rozumie się nieskładane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwasior500 Opublikowano 10 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2010 (edytowane) Astra F (1991-) na pewno ma składane, nie wiem jak z tymi po lifcie (okrągłymi). EDIT: Pomyłka, nie są składane. Edytowane 10 Września 2010 przez kwasior500 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 10 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2010 Też mi się wydawało, że się składają. stivo: Jest opcja, że masz rezerwę dość nisko i po prostu pompa miała problem z dostawaniem benzyny cały czas - mogła łapać powietrze. Druga opcja to woda. Trzecia filtr paliwa lub padająca pompa. Jeśli szarpie na obydwu biegach, to mogą być świece lub kable. Świece można wykręcić i pooglądać + przeczyścić. Kable, jeśli mają przebicie, to w nocy przy otwartej masce widać czasami błyski. W Vectrze mojej dziewczyny też tak szarpało. Najpierw wymieniliśmy świece. Na chwilę pomogło. Potem wtryski gazu (bo jeden był walnięty), ale to nie było to. Dopiero wymiana kabli WN rozwiązała problem. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 10 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2010 @kwasior500 - Takie jak pokazales na zdjeciu wyzej (tylko u mnie lusterka sa w kolorze nadwozia) sie nie skladaja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwasior500 Opublikowano 10 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2010 Sprostowanie, pomyliłem się. Nie składają się, są na zatrzaskach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stivo Opublikowano 10 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2010 Mam w rodzinie dwie eFki (92' i 96') i jedną G (99') i tylko w tej ostatniej są składane lusterka. @ULLISSES: dzięki, na pewno przy pierwszej okazji, to posprawdzam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 10 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2010 Takie lusterka są także w Vectrze A. Motyw jest taki, że się nie składają, ale w awaryjnej sytuacji (przy uderzeniu) puszcza zatrzask i lusterko lata swobodnie do przodu i do tyłu na 2 metalowych drucikach 5mm. Na szczęście całość jest na tyle dobrze dobrana, że lusterko nie dostaje do szyby - a przynajmniej nie powinno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 10 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2010 W skrajnym przypadku zatrzask puszcza calkowicie - raz tak mialem, zostawilem auto na parkingu wzdluz ulicy i jak wrocilem do auta, to znalazlem boczne lusterko lezace na szybie... oczywiscie nikt nie raczyl sie przyznac do swego dziela :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 10 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2010 Jesli sie nie myle to w VW Sharanie lusterko tez potrafi sie "zlozyc" w obie strony, raz wracajac z pracy rowerem jakis <wstaw dowolne przeklenstwo> taksi drajwer w Ldn chcial mnie scisnac miedzy stojacymi przy krawezniku autami a nim samym, na szczescie dla mnie zdarzylem sie przecisnac, na nieszczescie dla niego z cala roznica predkosci ~20km/h przywalilem mu w lewe lusterko, uslyszalem tylko zgrzyt i odglos lamanego plastiku ale gdy sie obejrzalem lusterko bylo zlozone w strone maski. Co prawda oglos sugerowal ze raczej nie zostalo ono zaprojektowane do skladania w tamta strone, ale trzymalo sie na miejscu, nie wiem jak szklo ale raczej cale, inaczej mialbym pocieta reke, a tak to nawet nie bolalo, moze uderzylem tylko metalowa koncowka kierownicy a nie sama reka, nie wiem. Poczulem taka zlosc i przyplyw adrenaliny ze gdybym tylko zauwazyl ze cos mi sie stalo albo cos z rowerem to koles stracil by wiecej niz tylko lusterko, o ile oczywiscie sie uszkodzilo, bo wygladalo ok, tylko ten odglos ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...