jonas Opublikowano 3 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2014 Elektroda elektrodą, twarz twarzą, ale 1.9 TDI pożera mózgi. Zabiłeś mnie tym postem. To co, aplikujesz na moderatora działu "Samochody" na Elektrodzie? Albo wiem, podeślemy im Orgiusza. Właśnie to sobie wyobraziłem, trailer taki do horroru "Moderator". Nastrojowa muzyka, ciemność przeplatana stroboskopem wyławiającym z mroku panel zasmutator, krzyk w wysokim C i napis na czerwono: "teraz już nikt nie zobaczy ich postów". Mwhahahaha! Napisał gość popychający pod górę SDI ;)Naprawiłem. Do pełni szczęścia brakuje Ci 2 zaworów na cylinder i dobrego gaźnika.I tak miałem fuksa, że załapałem się na 2.0+ i resztki zdolności terenowych. Widziałeś następcę? No tak - tylko co roku nowe drzwi i co 2 lata progi.Mazda ze swoją filozofią korodo ma tak samo i nie przeszkadzało ci to onanizować się werbalnie nad zdjęciami nowej 6, tej co wygląda jak Opel Insignia. SDI nie jest złym silnikiem, ale jak Dijkstra napisał o dogrzewaniu silnika świecami, to mi mózg wyparował. W zimie idzie w tym zamarznąć na śmierć. Wiedziałem, że mazutowóz się nagrzewa wolniej, ale żeby się do temperatury roboczej nie potrafił sam rozgrzać? Ale jak mówiłem nieraz, że jedyną zaletą klekota jest niskie spalanie, to nie jumasz, co ty chrzanisz jumasz, hejtujesz bo cię nie stać jumasz. I gdzie mazutowa boga teraz? A jeszcze nie było silnych mrozów, takich po -25 w dzień, to się dopiero zacznie budzenie dzieciątek potwornym łomotem o poranku, tematy o dodatkach do paliwa i poszukiwanie kabli rozruchowych. Jak jumałem mazut na wiertni lądowej, to jedynym samochodem, który odpalił od kopa w zimie po dwóch tygodniach zastygania pod wiertnią był jaszczomb, jedyny benzynowy pojazd na całą załogę. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 3 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2014 (..) Jak nie pomoże, zostanie mi tylko wyciąć dziurę w dachu, wywalić fotel pasażera i wstawić kozę. Taki piecyk żeliwny. http://www.fakt.pl/m/crop/1200/0/faktonline/634646525767169207.jpg?? (..)Jak nie pomoże, to może jeszcze ja wiem...silnik spróbuję owinąć kocem gaśniczym? Komorę silnika pianką wypełnić?Zacząłbym od całkowitego zatkania grilla z przodu, potem przezroczysty silikon do wysokich temperatur i walisz wszystkie szczelni konstrukcji (np wokół lamp). Idealnym rozwiązaniem byłby ręcznie przestawiany termostat. Możesz też przewody chłodzenia czymś owinąć. Na chama to można małą grzałkę elektryczną wpakować w zbiornik wyrównawczy ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dijkstra Opublikowano 3 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2014 Ale jak mówiłem nieraz, że jedyną zaletą klekota jest niskie spalanie A nie prawda, bo: - jeżeli masz sad z wiśniami i czereśniami, to możesz po nim jeździć i płoszyć szpaki. - jeżeli przypadkiem jesteś ateistą bądź agnostykiem, a pobliski kościół od kilku lat co niedzielę przypomina, że jeszcze nie zarobił na nowe dzwony, to możesz pod niego jechać, zaparkować pod drzwiami i subtelnie przegazowując krzyczeć "widzicie k...a jak to miło" - możesz mieć jeden akumulator w pracy, a jeden w domu, podłączać je tylko na czas zapłonu a w jego miejscu wozić brykiet do kozy, którą dogrzewasz wnętrze. DPF może i nie ma, ale koza jest ekologiczna i to jest fakt. Tylko nie możesz mieć świeczek dogrzewających płyn chłodniczy, bo alternator nie wytrzyma pewnie. Ale jak masz kozę, to możesz je odłączyć przecież. - możesz ciągnąć przyczepę. Nie musisz zamawiać węgla/cementu/obornika z dostawą pod dom. To oszczędność. http://www.fakt.pl/m/crop/1200/0/faktonline/634646525767169207.jpg?? Ech, wiedziałem, że polo nie jest oryginalne, ale myślałem, że ja będę. Drugi. Całe życie drugi. . Możesz też przewody chłodzenia czymś owinąć. Dobra myśl! Przewodami grzejnymi do terrarium, gdzieś mam 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 3 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2014 Mazda ze swoją filozofią korodo ma tak samo i nie przeszkadzało ci to onanizować się werbalnie nad zdjęciami nowej 6, tej co wygląda jak Opel Insignia.Śliczna jest, nie piernicz że nie widzisz różnicy. A jeszcze nie było silnych mrozów, takich po -25 w dzień, to się dopiero zacznie budzenie dzieciątek potwornym łomotem o poranku, tematy o dodatkach do paliwa i poszukiwanie kabli rozruchowych.Do sąsiada przyjeżdża jego ojciec Ibizą2 w Dieslu. Niby takie małe g..., ale słychać go przez zamknięte okna, jak by duża ciężarówka przyjechała. Nawet Escort z dziurawym wydechem innego sąsiada jest cichszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 3 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2014 (edytowane) To do zbiornika wyrównawczego http://allegro.pl/podgrzewacz-grzalka-samochodowa-do-wody-12v-200w-i4808869190.html A to do środka http://allegro.pl/nagrzewnica-samochodowa-12-v-wentylator-farelka-i4825291914.html Na głośnikach to Nie musisz dziękować. Edytowane 3 Grudnia 2014 przez kłopotliwy drągal 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 3 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2014 Śliczna jest, nie piernicz że nie widzisz różnicy.No nie widzę, taki "generic sedan" czy może "geriatric sedan". Zmienisz znaczki na Hyundaia i możesz mnie śmiało przekonywać, że to nowy i40, też zresztą podobny. Śliczna to była AR 159, a nie te korpoulepy. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 3 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2014 Śliczna to była AR 159, a nie te korpoulepy.Trzeba było brać, zamiast tego pudła co ostatnio kupiłeś. 159 tańsze, ładniejsze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 3 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2014 159 z sensownymi silnikami nie robia juz od prawie pięciu lat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 3 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2014 159 miało niewiele sensownych silników, nigdy nie było tam 2.5 V6 Busso, zresztą nowe już od dawna są niedostępne, a używanego nie chciałem. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 4 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2014 Zacząłbym od całkowitego zatkania grilla z przodu, potem przezroczysty silikon do wysokich temperatur i walisz wszystkie szczelni konstrukcji (np wokół lamp). Idealnym rozwiązaniem byłby ręcznie przestawiany termostat. Możesz też przewody chłodzenia czymś owinąć. Na chama to można małą grzałkę elektryczną wpakować w zbiornik wyrównawczy ;] A wystarczyło kupić benzynę. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 4 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2014 I gdzie tą benzynę wleje? Do zapalniczki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 4 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2014 zazdrościcie, że to sdi tak mało pali, że nawet silnika nie umie zagrzać ;) Za oknem piękna wiosenna pogoda ;) Sezon na pytania "kiedy zmieniać opony, czy już" chyba już się zakończył . Przed nami sezon na "dlaczego parują szyby, co począć?" Ma to SDI klimatyzację? Jeśli nie ma i nie potrafi się zagrzać, będzie ciężko z parowaniem czym, gdy tylko aura zacznie temu sprzyjać. I gdzie tą benzynę wleje? Do zapalniczki? Może polać i podpalić? No dobra, nie było śmieszne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2014 (edytowane) Zawsze mozna wozic extra aku na siedzeniu pasazera i podpiac koc elektryczny. Na pewno sie przyda zeby odpalic kiedy glowny zawiedzie :D Zawinac silnik kocem ratowniczym aluminiowym zeby cieplo odbijac? Jezdzilem juz kiedys Brerą w full opcji, ale dzisiaj jadac inna sztuka w innych fotelach, musze powiedziec ze bajka. Ale nie wiem czy ktos kto ma BMI wieksze od neutralnego by sie w nie zmiescil. Edytowane 4 Grudnia 2014 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 4 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2014 Nic dziwnego - to auto jest dla kobiet. Oczywiście europejskich ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 5 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2014 (edytowane) Sezon na pytania "kiedy zmieniać opony, czy już" chyba już się zakończył . Gość (choć nie sprawdzałem czy nie "gościówa") stojący przede mną na światłach (w ostatnią sobotę) miał jeszcze dosyć łyse opony letnie na kołach, więc wiesz :) Edytowane 5 Grudnia 2014 przez Kyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 5 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2014 Dzisiaj lekkie zdziwienie - na zimówkach 75KM padło na drugim biegu mieliło. Lekka paka i 1.6HDi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 5 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2014 Dzisiaj lekkie zdziwienie - na zimówkach 75KM padło na drugim biegu mieliło. Lekka paka i 1.6HDi... Dieselek, dobrze momentem ciągnie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 5 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2014 Dieselek, dobrze momentem ciągnie! Bez kitu - przez pół dnia zastanawiałem się czy ludzie nie potrafią używać biegów na światłach. Problem - powyżej 90km/h musiałem używać zatyczek do uszu @LG ze składanką Top Gear aby słyszeć swoje myśli a nie masę gazu i kulawe cX bryły bez wygłuszenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 5 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2014 Bez kitu - przez pół dnia zastanawiałem się czy ludzie nie potrafią używać biegów na światłach. Problem - powyżej 90km/h musiałem używać zatyczek do uszu @LG ze składanką Top Gear aby słyszeć swoje myśli a nie masę gazu i kulawe cX bryły bez wygłuszenia. Mi się w Corsie ostatnio udało przy prawie 40 km/h wrzucając z 1 na 2 tak zamielić, że aż piszczało. Temperatura trochę na minusie a opony nówki. W Fordzie to i wrzucając z 3 na 4 sobie można pomielić przy 40 km/h, a i jadąc 150 km/h na 5tce też czasem sobie pomieli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2014 jadąc 150 km/h na 5tce też czasem sobie pomieli. Ty tam masz opony czy lyzwy, i 350KM, 500NM ? 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 5 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2014 Ty tam masz opony czy lyzwy, i 350KM, 500NM ?Taki mod jest do Need for Speed, co obniża przyczepność. 5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 5 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2014 Ty tam masz opony czy lyzwy, i 350KM, 500NM ? Brak kontroli trakcji. Jak wjeżdżam z asfaltu w kałużę albo śnieg to mieli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 5 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2014 Przy 150km/h mieli? Przy takich prędkościach wjeżdżasz na śnieg z asfaltu? Sytuacja, którą opisujesz ma szansę zaistnieć jak bys wjeżdżał z gazem w podłodze. Ile kosztuje godzina na tym torze? Bo chyba nie mówimy o publicznych drogach w PL? ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 5 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2014 Jadąc autostradą czasem leci struga wody w poprzek albo zawieje śniegiem ;) Tak się odbiera samochód od dealera! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2014 idealny sposób na docieranie silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2014 idealny sposób na docieranie silnika A tam po to są robione te samochody. Dam sobie rękę uciąć, że pierwsze co robi po odebraniu samochodu nowy właściciel Porsche czy Ferrari to fotka na fejsika... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2014 E no, po co by nie były robione, pałowanie niedotartego mechanizmu nigdy nie wychodzi mu na dobre, czy to Corsa w leasingu, Suzuki na kocyku czy Piekłokot do latania bokiem. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2014 E no, po co by nie były robione, pałowanie niedotartego mechanizmu nigdy nie wychodzi mu na dobre, czy to Corsa w leasingu, Suzuki na kocyku czy Piekłokot do latania bokiem. Czy ja wiem czy to aż takie pałowanie. Do odcinki nie pałował raczej gdzieś 3-4 tys. obrotów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2014 (edytowane) E no, po co by nie były robione, pałowanie niedotartego mechanizmu nigdy nie wychodzi mu na dobre, czy to Corsa w leasingu, Suzuki na kocyku czy Piekłokot do latania bokiem. Na studiach mnie uczyli, ze docieranie skonczyło się na fiatach 125p, a dzisiaj wszystko* wykonuje się z takimi dokałdnościami i pasowaniami, że ma być zdatne do natychmiastowego użytku. No ale ja sie tam nie znam bo jestem gamoniem po zaocznych ;) *nie wiliczając wyrobów samochodopodobnych Edytowane 6 Grudnia 2014 przez KAX_ 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2014 Ja też jestem gamoniem po zaocznych, więc jak te samochody projektowali nam podobni, to jednak wolę nie pałować zaraz po odbiorze z salonu. 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...