piotreek Opublikowano 12 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2016 Olej zmieniaj raz na rok, albo co określony przebieg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 13 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2016 (edytowane) Czy sugerujesz, że olej 1,5 roczny o całkowitym przebiegu ~3,5 tys kilometrów jest w gorszym stanie niż roczny z przebiegiem 10 tys kilometrów? (zakładając podobne użytkowanie, czyli takiej samej długości średnie trasy itd.) Edytowane 13 Października 2016 przez Kyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 13 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2016 Znowu się zacznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwal4 Opublikowano 13 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2016 No i auto stało się trucicielem przyrody;Po EGR, klapach wirowych czas przyszedł na usunięcie filtru DPF...Katalizator chyba jeszcze został choć ori więc zapewne mało sprawny już;Aromaty prawie jak już z prestiżowego Passerati w TDi...Ale nie kopci bo układ wtryskowy po remoncie :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 14 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2016 (edytowane) A mówiłem ze <span style='color: red;'>[ciach!]</span>c od razu, mniej nerwów, wydanej kasy i problemów z autem ;) To wszystko fajnie działa w nowym aucie z salonu, a nie 10 letnim. Edytowane 14 Października 2016 przez KAX_ 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 15 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2016 A mówiłem ze [ciach!]c od razu, mniej nerwów, wydanej kasy i problemów z autem ;) To wszystko fajnie działa w nowym aucie z salonu, a nie 10 letnim. Mam 20 letnią benzynę i jakoś nie mam z tym problemów. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 15 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2016 Mam 20 letnią benzynęNormalnie rekin biznesu i finansów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 15 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2016 Hmm panowie, 9-3 drugi raz nie pali mi na zimno po nocy/dluzszym staniu na tym mrozie.Aku nie wiem czy dobry, ale z kabli nie startuje, w kabinie wszystko dziala i nie zalacza sie saaboski alarm niskiego stanu baterii. Rozrusznika chyba nie slysze.Dopiero na delikatny pych i strzeleniu ze sprzegla odpali od razu jak wlacze zaplon. Rozrusznik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 15 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2016 Mam 20 letnią benzynę i jakoś nie mam z tym problemów. ;) Za to masz problem z czym innym... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 15 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2016 Rozrusznik?Starość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 15 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2016 (edytowane) Ja miałem kiedyś problem z rozrusznikiem, czasem łapał, czasem nie. Oddałem do serwisu, zrobili regenerację i do dzisiaj śmiga elegancko. Kontrolki jak nie gasną/przygasają przy próbie odpalenia, to znaczy, że aku będzie w miarę ok, a rozrusznik nie dostaje prądu. Gdyby rozrusznik próbował obrócić silnik na słabym akumulatorze kontrolki będą mocno przygasać, albo też jest problem z połączeniem silnik/rozrusznik, które się nie zazębia, bendix się to zwie chyba? Edytowane 15 Października 2016 przez piotreek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bblowurmindd Opublikowano 16 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2016 Sprawdź aku w warsztacie, to nic nie kosztuje a najprawdopodobniej jest przyczyną awarii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 16 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2016 nic nie kosztuje? nie trzeba być fachowcem, żeby zauważyć, że akumulator nie domaga. Jak rozrusznika nie słyszysz to nie kręci, albo masz tak wygłuszoną budę, że nie słyszysz ;) 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 16 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2016 Sprawdź aku w warsztacie, to nic nie kosztuje a najprawdopodobniej jest przyczyną awarii. Graham? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bblowurmindd Opublikowano 16 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2016 (edytowane) Oczywiście że nic nie kosztuje, nie spotkałem się jeszcze nigdy żeby za taką usługę mechanik chciał kasę. Edytowane 16 Października 2016 przez bblowurmindd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 17 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2016 Rozrusznik, dobrze ze mam chody i tylko 2h mam czekac -_- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 17 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2016 http://moto.onet.pl/aktualnosci/male-silniki-sie-nie-sprawdzaja/n10zp4 Już niedługo skończą się statyczne testy emisji spalin wiec małe pudełka pojemności kartonu mleka już nie będą tak ekologiczne bo trzeba będzie przeprowadzić test dynamiczny, a pewnie takie 1.2 napędzające 1.5 tony w trakcie jazdy emisje bedzie miało jak 1.8 :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 17 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2016 https://www.youtube.com/watch?v=WLB75zZe4lY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 17 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2016 ... skąd oni się tam w ogóle wzięli? Jechali sobie normalnie, aż w końcu jak droga została zablokowana, to wpadli na pomysł zawrócenia i jazdy pod prąd?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KGHM Zagłębie Lubin Opublikowano 17 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2016 Ktoś ma duży parking przy Auchan czy TESCO i jak spadnie śnieg to ćwiczy drifty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 17 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2016 Piłowanie Golfa na ręcznym to nie drift. http://moto.onet.pl/aktualnosci/male-silniki-sie-nie-sprawdzaja/n10zp4 Już niedługo skończą się statyczne testy emisji spalin wiec małe pudełka pojemności kartonu mleka już nie będą tak ekologiczne bo trzeba będzie przeprowadzić test dynamiczny, a pewnie takie 1.2 napędzające 1.5 tony w trakcie jazdy emisje bedzie miało jak 1.8 :lol: Nie znasz się jumasz, jeździsz jakimś gunwem na patyku jumasz, nie kumasz nowoczesności jumasz, kup se Nokię 3310 i nie nudź. I gdzie wasza boga teraz? 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 17 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2016 (edytowane) W sumie jak tak patrzę, to kto oferuje teraz benzynowe silniki ponad 4 cylindry? Wielka trójka albo jeszcze droższe marki. No wyjątkiem jest Opel Insignia, bo jeszcze nie zdążyli wyrzucić 2.8 Turbo. Ktoś podrzuci nowy samochód z R5 albo V6 w cenie poniżej 200k? Chyba tylko Jeep albo Mustang w promocji. Oj, przepraszam, zapomniałem o 370Z. Edytowane 17 Października 2016 przez Imperator Kret Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 17 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2016 4 cylindry mogą być, w końcu tutejsze elity też się tym wożą. Byle nie o pojemności kartonu mleka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 17 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2016 W sumie jak tak patrzę, to kto oferuje teraz benzynowe silniki ponad 4 cylindry? Wielka trójka albo jeszcze droższe marki. No wyjątkiem jest Opel Insignia, bo jeszcze nie zdążyli wyrzucić 2.8 Turbo. Ktoś podrzuci nowy samochód z R5 albo V6 w cenie poniżej 200k? Chyba tylko Jeep albo Mustang w promocji. Oj, przepraszam, zapomniałem o 370Z. KIA ma silnik 4 cyl 2.0L bez turbo. 160 KM. Z V6 to nowe Camaro ma 335 KM z 3.6L z dezaktywacją cylindrów. W sumie jak tak patrzę, to kto oferuje teraz benzynowe silniki ponad 4 cylindry? Wielka trójka albo jeszcze droższe marki. No wyjątkiem jest Opel Insignia, bo jeszcze nie zdążyli wyrzucić 2.8 Turbo. Ktoś podrzuci nowy samochód z R5 albo V6 w cenie poniżej 200k? Chyba tylko Jeep albo Mustang w promocji. Oj, przepraszam, zapomniałem o 370Z. KIA ma silnik 4 cyl 2.0L bez turbo. 160 KM. Z V6 to nowe Camaro ma 335 KM z 3.6L z dezaktywacją cylindrów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 17 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2016 (edytowane) Camaro nie jest w oficjalnej sprzedaży w Polsce. W sumie jak tak patrzę, to kto oferuje teraz benzynowe silniki ponad 4 cylindry? Wielka trójka albo jeszcze droższe marki. No wyjątkiem jest Opel Insignia, bo jeszcze nie zdążyli wyrzucić 2.8 Turbo. Ktoś podrzuci nowy samochód z R5 albo V6 w cenie poniżej 200k? Chyba tylko Jeep albo Mustang w promocji. Oj, przepraszam, zapomniałem o 370Z. oraz Volvo. Zresztą, po co więcej niż 4 cylindry do tłuczenia się po ulicach, przy obecnej liczbie aut na drogach i coraz liczniejszych&wymyślniejszych metodach mierzenia prędkości przez służby porządkowe. Edytowane 17 Października 2016 przez MaSell Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 17 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2016 (edytowane) http://moto.onet.pl/aktualnosci/male-silniki-sie-nie-sprawdzaja/n10zp4 Już niedługo skończą się statyczne testy emisji spalin wiec małe pudełka pojemności kartonu mleka już nie będą tak ekologiczne bo trzeba będzie przeprowadzić test dynamiczny, a pewnie takie 1.2 napędzające 1.5 tony w trakcie jazdy emisje bedzie miało jak 1.8 :lol: Clio 1.3 dCi spaliło mi na 1200 km autostrady 4.6L/100 km. Stary Ford Focus mkI 1.8 TDCI spaliłna tej samej trasie przy większej liczbie osób 4.3L/100 km. Downsizing to czują w portfelu producenci. No ale eco pudła to akurat z emisją są daleko w tyle. Co z nowymi VW i Audi w dieselkach, które jak ktoś goni zostawiają chmurę? Ja rozumiem 10 letniego diesla z wywalonym DPFem i EGRem i lejącymi wtryskami. Ale żeby 2 letnie auto premium? Po co więcej jak 4 cylindry? Żyjemy w czasach internetu gdzie patrzy się na dane. Poza mocą jest jeszcze coś takiego jak kultura pracy, charakterystyka linii momentu w silniku czy jego dźwięk. Różnica pomiędzy I4 a V6 jest kolosalna. Pomiędzy V6 i V8 też jest ogromna. Edytowane 17 Października 2016 przez Kilokush Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 17 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2016 Auto premium od tego nie-premium różni się ceną. I satysfakcją właściciela. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 17 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2016 Fakt, jak masz nie-premium to satysfakcja dużo większa, bo się nie ładuje tyle kasy w naprawy jakiegoś kosztownego szajsu. Clio 1.3 dCi spaliło mi na 1200 km autostrady 4.6L/100 km. Stary Ford Focus mkI 1.8 TDCI spaliłna tej samej trasie przy większej liczbie osób 4.3L/100 km. Downsizing to czują w portfelu producenci.Mały diesel jest do jazdy po mieście a nie autostradzie. A nie, czekaj ... Po co więcej jak 4 cylindry? Żyjemy w czasach internetu gdzie patrzy się na dane. Poza mocą jest jeszcze coś takiego jak kultura pracy, charakterystyka linii momentu w silniku czy jego dźwięk. Różnica pomiędzy I4 a V6 jest kolosalna. Pomiędzy V6 i V8 też jest ogromna.Nikogo to nie obchodzi, cylindry jakieś, tajemnicze skróty. Przemysł samochodowy zbabiał, technikalia są nudne i nerdyczne, pogadajmy lepiej o prestiżu klasy premium. Do tego ma być <span style='color: red;'>[ciach!]</span>lnięcie na czwórce, kolorowe telewizorki, duża moc i ten, no, MOMENT i żeby paliło pińć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 17 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2016 (edytowane) Po co więcej jak 4 cylindry? Żyjemy w czasach internetu gdzie patrzy się na dane. Poza mocą jest jeszcze coś takiego jak kultura pracy, charakterystyka linii momentu w silniku czy jego dźwięk. Różnica pomiędzy I4 a V6 jest kolosalna. Pomiędzy V6 i V8 też jest ogromna.Wchodzę na stronę Renault i czytam jakie silniki oferują w Clio: Energy TCe 90 Energy TCe 120 Energy TCe 120 EDC Energy dCi 75 Energy dCi 90 Energy dCi 110 Silnik Energy dCi o mocy 110 KM zaskoczy użytkownika komfortem jazdy i osiągami. Silnik Energy dCi 110 wyróżnia się niespotykaną efektywnością osiągając poziom zużycia paliwa i emisji CO2 należący do najlepszych w swojej kategorii. Innowacyjne rozwiązania opracowane przez naszych specjalistów, takie jak zawór EGR wysokiego i niskiego ciśnienia czy system odzyskiwania energii podczas hamowania, zapewniają mniejsze zużycie paliwa oraz niższą emisję spalin cały czas dbając o Twoją przyjemność z jazdy. Weź mi teraz powiedz ile tam jest pojemności, cylindrów czy innych technikalów. Albo chociaż jakie paliwo wlać na stacji. Więcej miejsca jest poświęcone na lizingi i kredyty. A jak komuś mało prestiżu to wchodzi na stronę BMW, wybiera X6 i czyta w zakładce "wybierz silnik": xDrive35i xDrive30d M50d etc. Nikogo nie obchodzi ile tam jest litrów, cylindrów czy zaworów. Po wciśnięciu gazu ma jechać, pod blokiem w[ciach!]iać sąsiada, a rata jak najniższa. Reszta jest nieistotna. Edytowane 17 Października 2016 przez MaSell 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 18 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2016 Clio 1.3 dCi spaliło mi na 1200 km autostrady 4.6L/100 km. Stary Ford Focus mkI 1.8 TDCI spaliłna tej samej trasie przy większej liczbie osób 4.3L/100 km. Downsizing to czują w portfelu producenci. No ale eco pudła to akurat z emisją są daleko w tyle. Co z nowymi VW i Audi w dieselkach, które jak ktoś goni zostawiają chmurę? Ja rozumiem 10 letniego diesla z wywalonym DPFem i EGRem i lejącymi wtryskami. Ale żeby 2 letnie auto premium? Po co więcej jak 4 cylindry? Żyjemy w czasach internetu gdzie patrzy się na dane. Poza mocą jest jeszcze coś takiego jak kultura pracy, charakterystyka linii momentu w silniku czy jego dźwięk. Różnica pomiędzy I4 a V6 jest kolosalna. Pomiędzy V6 i V8 też jest ogromna. 19CDTI 150KM Astra w kombi w dwie osoby i przy stosunkowo normalnej jeździe z używaniem tempomatu spaliła mi 6l/100. Chyba źle trzymałem ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...