Jump to content
Sign in to follow this  
Sid

Codzienność za kierownicą

Recommended Posts

W nowoczesnym dieslu podobno wystarczy zatankować złe paliwo... bo przecież nikt nie pomyśli ani się nie przyzna, że sprowadzone auto z przebiegiem 160 tys. km mogło w rzeczywistości mieć 300-400 tys. km.

A widziales kiedys saaba przed era GM z silnikiem diesla? :ploom:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kilokush, to ma być to co zawsze, czyli twój troling?

 

Nie. Jonas też by mógł to napisać a byś go nie posądził o trolling.

 

A widziales kiedys saaba przed era GM z silnikiem diesla? :ploom:

 

Dawno nie widziałem jakiegokolwiek prawdziwego Saaba ( czytaj z lat 80 i 90). Z blachą u nich jak w Mazdach?

 

 

Świat stanął na głowie.

 

PnNgt.jpg

 

Cadillac przygotował "BMW M5 killer". Lżejszy, mocniejszy i tańszy konkurent dla M5. Chcą też pobić M5 jeśli chodzi o prowadzenie i nawet we wnętrzu znajdziemy więcej martwych krów niż w BMW. I jest to kolejny sedan przekraczający barierę 200 mph.

 

SV2a0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porownaj sobie ile jezdzi Alfa Romeo 164, Fiat Croma, Lancia Thema oraz 9000.

 

Tylko sie nie zdziw jesli chodzi o blache bo pewnie okazaloby sie ze 5 generacji mazd mozna by juz szrotowac.

I nie patrz na alledrogo bo nikt nie sprzeda swojego za psie pieniadze wiec brak ofert w dziale 9000 mowi samo za siebie, a jak juz sa to mozna by kupic te BMW co linkowales ;)

W dodatku trzeba by od razu brac M5 bo mimo tylniego napedu, BMW m5 E34 PRAWIE dostawalo baty od 2.3 Turbo 0-100km/h, a wyzej mialo spore problemy. Ci genialni inzynierowie z bawarii.

Edited by Aurora001

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie pamiętam, że kiedyś w latach 90 była podjara "szwedzką stalą". MAzdy to się utleniają same, biodegradowalne :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proste pytanie, to ma byc bmw m5 killer na amerykański rynek? Zapewne bmw, z racji kosztów, w stanach oferuje podobne silniki jak w Europie? Jeśli tak to zapewne ten kadilak nie będzie dostępny w EU tak samo jak wasz zajebisty piekłokot bo nie spełni w życiu żadnych norm od gestapo-europy i ich obrońców środowiska. 

Edited by Kacimiierz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proste pytanie, to ma byc bmw m5 killer na amerykański rynek? Zapewne bmw z racji kosztów w stanach oferuje podobne silniki jak w Europie? Jeśli tak to zapewne ten kadilak nie będzie dostępny w EU tak samo jak wasz zajebisty piekłokot bo nie spełni w życiu żadnych norm od gestapo-europy i ich obrońców środowiska. 

 

Silnik jest z Vette C7 z06 tylko ma zmniejszoną moc programem do ECU. W USA i w Europie podają mniej mocy niż Vette ma w rzeczywistości a C7 z06 jest normalnie sprzedawana i spełnia wszelkie normy.

 

http://www.chevrolet.de/modelle/corvette-z06-coupe/

 

Poza tym w tej C7 z06 wystarczy zmienić koło zębate do napędu kompresora, dolot na zimne powietrze i chip tuning i wypluwa wtedy 760 KM i 1030 Nm. Całość do kupienia za mniej niż 1 000$.

Edited by Kilokush

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poza tym w tej C7 z06 wystarczy zmienić koło zębate do napędu kompresora, dolot na zimne powietrze i chip tuning i wypluwa wtedy 760 KM i 1030 Nm. Całość do kupienia za mniej niż 1 000$.

A ty kupiłeś Corsę w leasingu jak jakiś biedak i przegryw. Jak możesz teraz patrzeć na swoją gębę w lustrze?
  • Upvote 8
  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tą Mazdą to tak nie kozacz bo u mnie naklejenie znaczka Forda na silnik nie pomogło w tym, że cewka i aparat ma krótszą żywotność niż kable zapłonowe. JDM as f*ck!

Bruh pl0x. Jakbym nie wiedział... To miało być zabawne? JDM mam w [gluteus maximus], muszę baletnicy dobrać świeczki, ot żeby nie zaglądać pod maskę na następne 40-50k km oprócz eksploatacyjnych kwestii. Tak, z tym <span style='color: red;'>[ciach&#33;]</span>ianym układem wysokiego napięcia ;]

 

Do dupowozu wsadzaj takie, jakie deklaruje producent i nie kombinuj.

 

Kombinować to sobie mogę ja przy starym bmw i to tylko po to, abym potem wymieniać się wrażeniami po efekcie placebo z innymi anonami w internetach.

Kwestia jest taka, że fabryka to Motorcraft, które trzepie NGK. A na ENŻEKA to już się przejechałem. Beka trochę jest z fiorda, że do poliftowego silnika, który jest taki sam, wkładają inne świece. Tak kombinuje, bo różnica w cenie niewielka, a marka nadal "JDM" :biggrin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ty kupiłeś Corsę w leasingu jak jakiś biedak i przegryw. Jak możesz teraz patrzeć na swoją gębę w lustrze?

 

Jakbym miał warunki ( ale nie mam ) to bym mieszkał z mamą dalej ale fura w kredo/leasing by była! Pół ameryki i europy tak żyje co nie?

  • Upvote 2
  • Downvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakbym miał warunki ( ale nie mam ) to bym mieszkał z mamą dalej ale fura w kredo/leasing by była! Pół ameryki i europy tak żyje co nie?

Nie wiem z kim mieszkasz, ale fura w leasingu jest przecie?

Opel_Corsa_1.2_ecoFLEX_Satellite_%28D,_F

 

Jaki kraj takie masl kary.

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No niestety taki kraj. Corsę mogę postawić pod blokiem i nikt jej nie rysuję. Ford najwidoczniej ludzi boli bo już był porysowany z 5 razy, raz ktoś musiał urwać mi wycieraczki i raz nawet ktoś musiał mi wejść na dach. Lepsze auto będzie dopiero jak wyprowadzę się "z bloków" i będzie go można bezpiecznie zaparkować z dala od społeczniaków, ziomalków z browarami i innej chołoty, która siedzi na [gluteus maximus] i nic nie robi ale ma problem, że kogoś innego na coś stać.

  • Upvote 2
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja za to mialem amatora na moja saabine. Co jakies 2 tygodnie mialem kartke za wycieraczka ze kupi. Mam nadzieje ze sie nie masturbowal obok zostawiajac informacje...

 

Cos w twojej teorii jest jak najbardziej sluszne.

Edited by Aurora001
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No niestety taki kraj. Corsę mogę postawić pod blokiem i nikt jej nie rysuję. Ford najwidoczniej ludzi boli bo już był porysowany z 5 razy, raz ktoś musiał urwać mi wycieraczki i raz nawet ktoś musiał mi wejść na dach. Lepsze auto będzie dopiero jak wyprowadzę się "z bloków" i będzie go można bezpiecznie zaparkować z dala od społeczniaków, ziomalków z browarami i innej chołoty, która siedzi na [gluteus maximus] i nic nie robi ale ma problem, że kogoś innego na coś stać.

Bo ja wiem, z tą neutralną Corsą znaczy. Jaszczombowi wartemu mniej niż dobry rower zdarzyło się obskoczyć jakieś zadrapania, bo komuś przeszkadzało.

No ale to dalej nie wyjaśnia kiśnięcia w sosie masturbicznej motomonotonii, które uprawiasz. Jest kilka sztuk żelaza, które rad bym widzieć u siebie na kocyku, ale nie smęcę o tym w co drugim poście, c'nie?

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

No niestety taki kraj. Corsę mogę postawić pod blokiem i nikt jej nie rysuję. Ford najwidoczniej ludzi boli bo już był porysowany z 5 razy, raz ktoś musiał urwać mi wycieraczki i raz nawet ktoś musiał mi wejść na dach. Lepsze auto będzie dopiero jak wyprowadzę się "z bloków" i będzie go można bezpiecznie zaparkować z dala od społeczniaków, ziomalków z browarami i innej chołoty, która siedzi na [gluteus maximus] i nic nie robi ale ma problem, że kogoś innego na coś stać.

 

Bydła w garaż podziemnych na tzw. zamkniętych osiedlach także nie brakuje. Podobnie jak Ty, odkładam zakup nowego porządnego samochodu, do czasu gdy nie dorobię się działki i domu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Cadillac przygotował "BMW M5 killer". Lżejszy, mocniejszy i tańszy konkurent dla M5. Chcą też pobić M5 jeśli chodzi o prowadzenie i nawet we wnętrzu znajdziemy więcej martwych krów niż w BMW. I jest to kolejny sedan przekraczający barierę 200 mph.

 

Wszystko pięknie, tylko cadillac jest tak w złym guście, że naprawdę nadaje się tylko do wstawienia do west coast customs i wsadzenia Justina Biebera do środka. Nikt normalny, kto rozpatruje kupienie M5 nie skieruje w jego stronę wzroku.

  • Upvote 3
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podobno Fake. W jakims programie TV zagranicznej odnawiano ostatnio /podobno/ takie BWM. Podobno kolor sie zgadza...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To zacznijmy od tego, że gdyby w tym zapyziałym kraju ludzie zachowywali rozsądne odstępy pomiędzy samochodami - zwłaszcza podczas przejeżdżania wzdłuż pasów rozpędowych - to problem byłby czysto abstrakcyjny. 

Jak jeden z drugim jadą 5m od siebie, to co, mam stanąć na końcu pasa rozpędowego i płakać do 20.00 aż się ruch rozładuje?  Na filmie widać, że na całej długości pasa nie ma gdzie wjechać, bo każdy siedzi drugiemu na zderzaku. 

 

Dokładnie tak wiszą amatorzy i baby bardzo często.

Specjalnie na nich mam hak zamontowany - potem jest wielkie ździwienie

dlaczego Pan tak gwałtownie hamuje? Odpowiadam - bo Pan nie zachowuje bezpieczniej odległości.

 

Zresztą nie będzie mi ktoś dyktował jak mam hamować.

Sam o tym decyduje a reszta to problem tego jadącego z tyłu.

 

Najlepszy jest płacz jak głupia baba wbija się nowym samochodem w

tył golfiny wartej 500 zł.

Wyraz twarzy bogatej baby nie potrafiącej prowadzić - bezcenne ;)

  • Upvote 2
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam inną taktykę na takich idiotów. Fordem można sobie wejść w zakręt z dość dużą prędkością więc jak taki kretyn leci za mną non stop pół metra od zderzaka to później patrzę w lusterku jak na zakręcie wyjeżdża jednym kołem poza linię jezdni i hamuję. Naprawdę pomaga ;)

Edited by Kilokush
  • Upvote 2
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do tej bejcy...takie auto idealnie zachowane a 15w wlali? To standard przy tych brzydalach czy po prostu nie chcieli żeby wycieki popsuły efekt? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam inną taktykę na takich idiotów. Fordem można sobie wejść w zakręt z dość dużą prędkością więc jak taki kretyn leci za mną non stop pół metra od zderzaka to później patrzę w lusterku jak na zakręcie wyjeżdża jednym kołem poza linię jezdni i hamuję. Naprawdę pomaga ;)

Kiedyś tak uciekałem cayenne turbo mając mniej niz 100km pod maską, na każdym zakręcie mu odjezdzałem bo zwalnial do <100km/h, a na prostej momentalnie sie rozpędzał do 150km/h+.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsze, spawane z przystanka, w tym kraju to staje się stan umysłu. Kiedyś na S7 miałem podobną potyczkę z Panamerą. Młokos musiał zostać z[ciach!]y przez kogoś, bo chyba GPS zameldował sinusoidę w zakresie 80-200km/h. Później jak były warunki, już przestał wyprzedzać.

Edited by Konar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.