Skocz do zawartości
nrl

Crysis

Rekomendowane odpowiedzi

ten niezabijalny koreańczyk - każdy koreańczyk jest nieśmiertelny jak przekroczysz pewną odległość - możesz wpakować karbinem z 5 magazynków a oni nadal będą żyli :)

Wiem już o tym czytałem. Problem w tym że ja stałem przy płotku czyli na oko 6m od niego! Wałę w łeb i się zrywa, rozgląda, to ja go znowu i tak z 5min zanim dałem spokój.

 

Ja z bugów trafiłem na razie na:

- Niezabijalny Koreańczyk - stał sobie na balkonie w budynku koło szkoły i zebrał dwa magazynki headshoot'ów, zabiłem go dopiero jak sam wszedłem na balkon.

- metalowy koreańczyk - dość powszechny bug powodujący że trup przez jakieś 15-30 sek. po śmierci podskakuje i dźwięczy jakby był z metalu.

- strzelania w trybie maskowania - strzał z pistoletu (z tłumikiem!), snajperki czy wyrzutni, w jakimkolwiek trybie powoduje wyjście z trybu maskowania, z scar w trybie auto (z tłumikiem, bez nie sprawdzałem) można walić ogniem ciągłym i pozostać niewidocznym, podczas gdy jeden strzał w trybie pojedynczym powoduje wyjście z maskowania! Absurd.

 

EDYT:

- strzelanie z przyklęku lub w pozycji leżącej - poprawy celności czy też zmniejszenia "pływania" celownika nie stwierdzono. Co najmniej dziwne.

Nikt nic nie napisze o reszcie ? Chociaż potwierdźcie czy to nie jednorazowa sprawa.

Na ostatniej misji (czołgi) jak wysiadłem z czołgu i biegłem to zaczołem się zanużać w ziemię, widziałem wszystko od dołu i nadal mogłem kosić przeciwników. Jak pobiegłem dalej to teren opadł i zaczołem unosić się w powietrzu ... Włączyło mi się coś w rodzaju NOCLIP tylko że ja nic nie robiłem :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można edytując jakieś pliki zmniejszyć health przeciwników? Maży mi się tryb w stylu Ghost Recon: AW, gdzie ludki padają po jednym celnym strzale.

 

ps - również miałem wątpliwą przyjemność spotkać nieśmiertelnych koreańczyków na dużych odległościach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość dia8el

Może mieliście "peszka", bo ja przeszedłem całego Crysisa na Delta i headshoty zabijały w 99%. Rzeczywiscie tylko Ci goscie pod koniec misji z czolgami nie dawali sie zabic od razu.

:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt nic nie napisze o reszcie ? Chociaż potwierdźcie czy to nie jednorazowa sprawa.

Na ostatniej misji (czołgi) jak wysiadłem z czołgu i biegłem to zaczołem się zanużać w ziemię, widziałem wszystko od dołu i nadal mogłem kosić przeciwników. Jak pobiegłem dalej to teren opadł i zaczołem unosić się w powietrzu ... Włączyło mi się coś w rodzaju NOCLIP tylko że ja nic nie robiłem :blink:

mialem to samo. wczytywalem gre od nowa i nic. dopiero jak uruchmilem ponownie crysisa to problem zniknal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po trzech tygodniach gry, skonczylem :) Gierka niezla. Calosc przeszedlem w trybie Delta jako "Silent Assassin" :) Akcja nabiera tempa od momentu na cmentarzu i potem jest coraz fajniej. Level z plywaniem/lataniem wewnatrz tego reaktora obcych bym zupelnie z gry wycial - kompletnie sie do gry nie nadaje. Efekty na statku (szczegolnie kleby dymu, ogien) extra! Ogolnie wolalbym jednak aby przeciwnikami byly mutanty jak w Far Cry lub cos bardziej przyziemnego niz kosmici :?

 

Co mnie w grze najbardziej wkurzalo? Zachowanie przeciwnikow (koreanczykow) i ich reakcje na strzaly... Baaardzo psuje to rozgrywke. Zeby zabic kogos z daleka trzba bylo duuuuzo w niego strzelac. Np. takie sytuacje zdarzaly sie czesto: stoi dwoch zolniezy twarza do siebie jakby rozmawiali. Strzelam pistoletem z tlumikiem w glowe jednego - zestrzelilem mu helm, ale oni dalej gadaja jak gdyby nic sie nie stalo. Strzelam drugi raz i zabijam jednego - tamten drugi ani drgnie! Potem spokojnie zabijam drugiego takze strzalem w glowe...

 

Jakis wiekszych bugow nie zanotowalem. Jedynie czasem mozna zauwazyc graficzny kontrast pomiedzy niektorymi przedmiotami - niektore sa bardzo dopracowane, a inne, np banany w domkach na plazy, sa jak wyciete z gry Duke Nukem - kwadratowe.

 

Ogolnie gra dobra. Przydalby sie jakis pacz poprawiajacy inteligencje i reakcje przeciwnikow. Moze bedzie to dopiero bardziej dopracowane w drugiej czesci? Zobaczymy.

 

Pozdrawiam

 

 

PS. I brakowalo mi jakiegos przycisku na wstrzymanie powietrza przy strzale z daleka przy uzyciu celownika snajperskiego.

Edytowane przez Martinii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No trzecie moje podejscie mialobyc pod haslem "silent" ale... Za malo lezy amunicji do pistola ;( Przez co przy wiekszych grupkach pojedynczo staram sie chwytac a pozniej rzucac nimi o sciany czy drzewa. Minus taki ze ak potrafi odleciec z 300m [;

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam dwa kolejne bugi\lole, właściwie są ciągiem dalszym poprzednich.

1) Dorobiłem się minigana i gaussa. I efekt dokładnie taki sam jak z scarem i snajperką tzn z mini mogę walić i nie tracę kamuflażu a jeden strzał z gausa go wyłącza.

2) Lornetka "pływa" tak samo jak karabin! Ten mój "komandos" to chyba ma parkinsona. Celownik pływa tak samo w lornetce jak w snajperce i karabinie szturmowym!

 

Na szczęście restart gry rozwiązał problem "noclip" choć na ziemię nie opadłem póki się nie poruszyłem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

calkiem dobra gra - przeszedlem w jeden dzien...

... 6h nonstop :D

 

Po trzech tygodniach gry, skonczylem :)

Ciekawy kontrast dla przykładu...

 

... kilka screen'ów.

:wink:

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

 

W tych niebieskich barwach atmosfera jest aż ciężka od klimatu a powietrze gęste od szczegółów... moim skromnym zdaniem są to najlepsze lokacje rodem s-f. Wszystko przedstawione z ogromnym rozmachem(jeżeli można rozważać to w tych kategoriach) i niespotykaną dotąd jakością pod każdym względem. Efekty z najwyższej półki jakich dotąd nie uświadczyłem dające wręcz kinematograficzną jakość... i dziwię się właśnie, że wytykając jakieś błędy nikt nie dostrzega właśnie kunsztu programistów.

 

... lepiej już skończę... ale mogę podjąć jeszcze temat.

 

:rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja sie bawie jeszcze ustawieniami, bo w koncu dostalem GTS 512 ;) Znalazlem fajny pliczek system.cfg i tam rzeczywiscie wszystko wyglada jak w DX10. Srednia u mnie w 1280/VeryHigh na DX9 na tym co ponizej to 32.5FPSa w GPU_bench wiec w porownaniu z DX10 gdzie jest pewnie z 18-20 to dzien do nocy ;) Ogolnie Cryzys mnie wciagnal i plywanie daje niesamowite wrazenia ;) Zreszta widze po screenach, ze bedzie tylko lepiej, wiec zacieram raczki ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W vhigh to nie bardzo :(. To o czym każdy z nas marzy , trzeba będzie poczekać z roczek.

na sli mozna sensownie pograc 1920x1200 very high aa off , af16x, jak pojawia sie nowe stery z mozliwoscia obslugi TRISLI to zapodam jeszcze jedna karte (pozycze od kumpla) i sprawdze wtedy juz powinno byc mega płynnie ,min. te 30fps

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na sli mozna sensownie pograc 1920x1200 very high aa off , af16x, jak pojawia sie nowe stery z mozliwoscia obslugi TRISLI to zapodam jeszcze jedna karte (pozycze od kumpla) i sprawdze wtedy juz powinno byc mega płynnie ,min. te 30fps

TriSLi i sensownie przy min 30 fps? Ludzie przerażacie mnie czasami :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na sli mozna sensownie pograc 1920x1200 very high aa off , af16x,

srednio. no moze bez aniso

 

jak pojawia sie nowe stery z mozliwoscia obslugi TRISLI to zapodam jeszcze jedna karte (pozycze od kumpla) i sprawdze wtedy juz powinno byc mega płynnie ,min. te 30fps

stery juz sa, ale pod vista i watpie, aby tri dzialalo pod xp. a w dx10 vh nawet quad nie pomoze w 1920x1200 :) Edytowane przez Sulaco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No przemaszyna ;). Będzie mi się sniło to dziś w nocy :P.

Gorzej z fps na tej maszynie, wszystko full a ok 50-60fps :-P

Edytowane przez maruh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale oni tam mają rozdziałke z kosmosu ;) razem z aax4 gdzie chyba jest to juz zbędne . Tak czy inaczej w normalnej rozdziałce cos w rejonach 1360 , czy 1280 to na takim sprzęcie można pograć w vhigh bez stresu , że fps nam spadnie do poziomu 10 fps jak to jest na single kartach . Są takie miejsca w grze , że strasznie klatkuje nie wiadomo dlaczego - koniec 1 levelu gdy dochodzimy do statku i jest pełno pary :(.

Edytowane przez Gregor1230

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam jakis dziwny problem z gra.

Chcialem teraz jeszcze pograc w crysisa dla zabawy i nie wiadomo skad co 10minut wyskakuje windowsowy blad i gra sie zamyka.

Pare dni wczesniej gralem i przeszedlem cala gre bez zadnego problemu.

Przeinstalowalem gre i dalej to samo.

 

Ktos wie co moze byc przyczyna?

 

[edit]Zainstalowalem CCC zeby sprawdzic temperature karty podczas gry i jak na zlosc (a moze i dobrze) gra dzialala caly czas normalnie a temperatura w karty w stresie wynosila 81-2 stopnie.

 

A i jeszcze jedno:

jak przy starcie pokazuja sie loga to tylko logo cryteka chodzi normalnie a reszta zarywa.

Tak samo menu glowne zarywa a menu w czasie "pausy" nie no i intro po wlaczeniu "nowej gry" zarywa a filmiki/przerywniki w trakcie gry chodza normalnie.

 

Sprzet to:

e2160

hd 3850

abit ip35

2gb ddr2 kingston

Edytowane przez Kacimiierz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...