Skocz do zawartości
nrl

Crysis: Warhead

Rekomendowane odpowiedzi

Ten radek X2 4870 to szczerze powiedziawszy dziadostwo straszne, nie chcę mieć z tym do czynienia już nigdy więcej. Zastanawiam się nad 4870, bo z tym mniej problemów, ale chyba się nie doproszę , aby ktoś wrzucił wyniki z naszego bencza ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez sensu ten test był... Zrób test na takim samym ustawieniu CPU i takim samym systemie a nie kombinujesz :/

Właśnie nie kombinuję, tylko daję to, co jest. Ja zrobiłem na tym co mam, a kolega na swoim i tyle w tym temacie.

Co do różnych systemów to bzdura (akurat tych), bo kiedyś sobie zrobiłem na własnym kompie na GTSie flajbaj na podstawce Crysisa i był ten sam wynik na obu systemach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten radek X2 4870 to szczerze powiedziawszy dziadostwo straszne, nie chcę mieć z tym do czynienia już nigdy więcej. Zastanawiam się nad 4870, bo z tym mniej problemów, ale chyba się nie doproszę , aby ktoś wrzucił wyniki z naszego bencza ;).

mi mówili zebym dal karcie szanse bo jechalem po niej strasznie, coz... daje karcie szanse, ale i tak jest problematyczna,

myslicie ze z czasem wszystkie problemy znikna, czy to jest tylko kwestia sterów.. czy czegos nie potrafia zrobic z sama karta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na pierwszym tez widac roznice. w kazdym badz razie to mnie wlasnie m.in. "odrzuca" od produktow ati - ta losowosc dzialajacych efektow. jak nie aniso, to fsaa, jak nie fsaa, to hdr, jak nie hdr, to cienie. itd itp. a szary user nawet nie ma swiadomosci tego faktu, no bo przeciez nie ma innej karty, aby ciagle porownywac. i tak producenci zeruja na niewiedzy. :angry:

a czy to przypadkiem nie grafa nvidii bardziej przeklamuje? xD zwroc uwage na zielona plakietke wyjscia ewakuacyjnego po lewej nad drzwiami... to chyba powinno byc widoczne (?) jak na moje to o ile faktycznie na ati nie ma wlaczonego hdr'o, to na nvidii nie ma cieniowania xD o ile to pierwsze mozna jakos przebolec to obraz gf'a wyglada jak negatyw

 

w kazdym badz razie to mnie wlasnie m.in. "odrzuca" od produktow ati - ta losowosc dzialajacych efektow.

...a teraz wyrzuc swojego gf'a przez okno ;D tylko wczesniej daj znac, to bede lapal ;)

Edytowane przez kkNd!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi mówili zebym dal karcie szanse bo jechalem po niej strasznie, coz... daje karcie szanse, ale i tak jest problematyczna,

myslicie ze z czasem wszystkie problemy znikna, czy to jest tylko kwestia sterów.. czy czegos nie potrafia zrobic z sama karta?

Tego nawet nie wiedzą majsterkowicze z ATI-AMD ;). Z pewnością coś musi się polepszyć trzeba być dobrej myśli.W takim Crysisie czy Stalkerze to ta karta powinna trzymać FPS na poziomie 40-80 stabilnie. Edytowane przez Gregor1230

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Porównanie GX280 vs HD4870X2 na autozapisach.

 

W sumie teraz zauważyłem, że te ostatnie fotki w tunelu się różnią znacznie oświetleniem. Ale ustawienia w grze zrobione te same

W tym tunelu czarne miejsca to niedoczytane przez engine tekstury/oswietlenie. Wiem, bo sam sie z tym spotkalem na pojedynczym HD 4870. Powodow moze byc wiele.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy to przypadkiem nie grafa nvidii bardziej przeklamuje? xD zwroc uwage na zielona plakietke wyjscia ewakuacyjnego po lewej nad drzwiami... to chyba powinno byc widoczne (?)

imho nie. jezeli stoimy w ciemnym tunelu na koncu ktorego jest jaskrawe swiatlo, nie ma mozliwosci abysmy widzieli powierchnie skierowne do nas, a tylem do zrodla swiatla - swiatlo sie od nich nie odbija wiec ich nie widzimy. i tak wlasnie jak na screenach z nv, widzimy tyko ciemna plame.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

imho nie. jezeli stoimy w ciemnym tunelu na koncu ktorego jest jaskrawe swiatlo, nie ma mozliwosci abysmy widzieli powierzchnie skierowne do nas, a tylem do zrodla swiatla - swiatlo sie od nich nie odbija wiec ich nie widzimy. i tak wlasnie jak na screenach z nv, widzimy tyko ciemna plame.

mowisz o realu, czy starych grach, kiedy nie bylo jeszcze soft shadows? podobna sytuacja wystepowala w doom'ie 3 ;) swiatlo bylo tylko tam, gdzie byla skierowana latarka... ale w rzeczywistosci to nie zdaje egzaminu ;) Odbicie_(fizyka)

 

hehe ale nie martw sie, z tego co pisal satou:

W tym tunelu czarne miejsca to niedoczytane przez engine tekstury/oswietlenie. Wiem, bo sam sie z tym spotkalem na pojedynczym HD 4870. Powodow moze byc wiele.

 

...Sprawdz kiedys tez jakas karte ati ;) sam w tym momencie mam nvidie, ale nie jest to jedyna sluszna droga xD

Edytowane przez kkNd!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lekcja fizyki... aleś się zawziął... Ani jednego cienia. Normalnie ray tracing.

Ewidenty błąd i tyle (czy tam się wczytało, czy nie). Nie koniec świata.

ja sie zawzialem? ;) przeczytaj ze zrozumieniem post Sulaco, ktory niemal fanatycznie broni nvidii twierdzac, ze ten blad to normalka =]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja nikomu nie kibicuje i kupuje to co ma lepszy stosunek mozliwosci do ceny... i bronilem ati, a nie nvidii, przed atakami tego typu:

w kazdym badz razie to mnie wlasnie m.in. "odrzuca" od produktow ati - ta losowosc dzialajacych efektow. jak nie aniso, to fsaa, jak nie fsaa, to hdr, jak nie hdr, to cienie. itd itp. a szary user nawet nie ma swiadomosci tego faktu, no bo przeciez nie ma innej karty, aby ciagle porownywac. i tak producenci zeruja na niewiedzy.

ewidentnie widac wieksze przeklamanie na gf'ie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Z dwojga zlego wole miec HDR oraz lekkie przeklamanie niz brak tego lacznie z HDRem. :D

Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja sie zawzialem? ;) przeczytaj ze zrozumieniem post Sulaco, ktory niemal fanatycznie broni nvidii twierdzac, ze ten blad to normalka =]

gdzie napisalem, ze "normalka"? napisalem tylko, ze "losowosc" efektow to normalka, a nie ten konkretny ;)

EOT z mojej strony. uwazasz, ze na nv jest gorzej, prosze cie bardzo, masz do tego prawo. ja wyrazilem tylko swoja opinie do ktorej tez mam prawo ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze powiedziawszy to na NV przesadzili za bardzo z tym HDR, a na ATi z kolei go za mało także powinni uśrednić ten efekt przynajmniej w tym konkretnym miejscu bo z tego co widzę po screenach posiadaczy kart NV reszta lokacji wygląda identycznie jak na ATi także HDR, no ale żeby mieć pełne porównanie trzeba by przejść całą grę na dwóch różnych kartach graficznych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze powiedziawszy to na NV przesadzili za bardzo z tym HDR, a na ATi z kolei go za mało także powinni uśrednić ten efekt przynajmniej w tym konkretnym miejscu bo z tego co widzę po screenach posiadaczy kart NV reszta lokacji wygląda identycznie jak na ATi także HDR, no ale żeby mieć pełne porównanie trzeba by przejść całą grę na dwóch różnych kartach graficznych.

Nic nie jest przesadzony , taki jest hdr. Tylko po prostu na x2 nie działa :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja nikomu nie kibicuje i kupuje to co ma lepszy stosunek mozliwosci do ceny... i bronilem ati, a nie nvidii, przed atakami tego typu:

CYTAT

w kazdym badz razie to mnie wlasnie m.in. "odrzuca" od produktow ati - ta losowosc dzialajacych efektow. jak nie aniso, to fsaa, jak nie fsaa, to hdr, jak nie hdr, to cienie. itd itp. a szary user nawet nie ma swiadomosci tego faktu, no bo przeciez nie ma innej karty, aby ciagle porownywac. i tak producenci zeruja na niewiedzy.

 

ewidentnie widac wieksze przeklamanie na gf'ie...

i uwazasz ze tu byl atak na cokolwiek?

 

dokladnie Sualco, tak jak mówisz wyraziles swoja opinie i masz do tego pelne prawo,

 

mastertab ja czegos nie rozumiem, myslalem ze to w kodach samej gry jest dokladnie sprecyzowane jakie ma byc oswietlenie, jakie detale jaki stopien HDR itp, no bo przeciez sa odpowiednie komendy nawet w samych config. i mozna to regulowac, myslalem ze z tego stopnia informacje sa ze tak to ujme przerabiane przez sterownik i w efekcie koncowy obraz na monitorze, a tu wychodzi ze ATI tak bardzo ingeruje w sterowniki i pies wie co tam robi, ale w efekcie to nie aplikacja kieruje efektami(wiem ze odbywa sie to przez sterownik ale wytyczne ida od gornie, czyli z samej gry)a sam sterownik przeanalizowuje i wl. co mu sie podoba walac dyrektywy aplikacji, czyzby az takie waly robilo ATI, bo dlaczego sa wogole roznice na kartach graficznych ktore teoretycznie obsluguja dokladnie te same efekty, przeciez to gry ustalaja stopien detali, jak to jest czy ktos madry mogł by mi wytlumaczyc albo odeslac gdzie trzeba?

 

no bo przeciez co to jest sterownik? oczywiscie mozna powiedziec ze to sam sterownik ekranu odpowiada za wyswietlanie efektów, ale tylko jesli powiemy wyraznie ze to aplikacja ustala co ma byc i jak wyswietlane, a sterownik powinien prawidlowo to przetłumaczyc karcioszce :26: ...nie?

Edytowane przez lukaszrobert

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdzie napisalem, ze "normalka"? napisalem tylko, ze "losowosc" efektow to normalka, a nie ten konkretny ;)

EOT z mojej strony. uwazasz, ze na nv jest gorzej, prosze cie bardzo, masz do tego prawo. ja wyrazilem tylko swoja opinie do ktorej tez mam prawo ;)

nie zrozumielismy sie ;) "normalka" bylo odniesieniem do tego:

imho nie. jezeli stoimy w ciemnym tunelu na koncu ktorego jest jaskrawe swiatlo, nie ma mozliwosci abysmy widzieli powierchnie skierowne do nas, a tylem do zrodla swiatla - swiatlo sie od nich nie odbija wiec ich nie widzimy. i tak wlasnie jak na screenach z nv, widzimy tyko ciemna plame.

chodzilo mi o fakt, ze czarne plamy w miescach na ktore nie pada bezposrednio swiatlo sa spowodowane zwyczajnym bledem kart graficznych (zarowno nvidii jak i ati), a nie tak jak pisales naturalna koleja rzeczy ;) swiatlo w rzeczywistosci rozprasza sie na wszystkich, nawet w najmniejszym stopniu chropowatych powierzchniach, przez co w "realu" raczej rzadko widzimy absolutnie zaciemnione miejsca ;) Ale masz racje - kazdy ma prawo do wlasnego zdania ;) nawet jezeli mija sie ono z powszechnie uznanym stanem wiedzy itp :D co z tego, ze juz w XV wieku za takie herezje na stosie palili ;)

 

Moze to ja jestem jakis nie halo, ale jak na moje to usprawiedliwiales blad w wyswietlanej grafice tym, ze powierzchnie na ktore swiatlo bezposrednio nie pada sa czarne ;p

 

No robisz halo, bo przy braku efektu u ATI czepiasz się "realizmu" Nvidii. Tymczasem i bliżej wyjścia tunelu, tym ściany są lepiej oświetlone i masz to swoje odbicie. A może tak daleko nie oblicza cieni? Tak, czy inaczej jest to jakieś umowne odwzorowanie rzeczywistości. U ATI w tym konkretnym przypadku nie ma żadnego.

:(:(:( nie czepiam sie realizmu nvidii, tylko sposobu postrzegania rzeczywistosci przez niektorych... Nie dociera do Ciebie, ze nie jest to spowodowane zadnym zamierzonym dzialaniem/efektem czy jak tego nie nazwiesz tylko bledem w wyswietlaniu grafiki? :x satou wyraznie wczesniej mowil, ze na radku tez mial ten blad... przegieciem jest dla mnie wmawianie wszystkim, ze tak to dziala w realu... a to k***a zwykly blad :x Edytowane przez kkNd!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No robisz halo, bo przy braku efektu u ATI czepiasz się "realizmu" Nvidii. Tymczasem i bliżej wyjścia tunelu, tym ściany są lepiej oświetlone i masz to swoje odbicie. A może tak daleko nie oblicza cieni? Tak, czy inaczej jest to jakieś umowne odwzorowanie rzeczywistości. U ATI w tym konkretnym przypadku nie ma żadnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Końcówka taka sobie według mnie ... ciekawiej było w pierwszej części no i faktycznie tez te roboty troche mi sie nudziłi.Ja teraz ostro napieram w multiplayer i mapke battleground, niezła rzeźnia tam jest hehe...

Oprócz niej wiele innych mi sie bardziej podoba, wtedy grałem przeważnie tylko na Mesa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no obleci od biedy ten crysis, troche ma wieksze wymagania , chyba ramu wiecej potzebuje . nie obyło sie bez lewitujących broni, slepych i głuchych ciołków. prznikania pod powierzchnie ziemi. ale juz każdy przywkłdo bugów.na 10/7 - za krótka 4 h

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W porówniu z bugami do stalkera to poprostu jest wzorowo napisany :P. Nie udało mi się zauważyć przenikań ani lewitujących broni jeszcze a grę przechodzę trzeci raz. Jedyne co mnie wkurzyło to takie jedno drzewo , które można pokroić na odcinki i widać złamanie - z tym że ono nie chce się powalić na ziemię ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Gregor , przechodzilem 2x i znalazlem. Na koncu , tam przy tym chinskim pulkowniku walczylem i w tym rejonie gdzie stoi VTOL wybuchl czolg. Demko filmowe dzialo sie...w tym czolgu :D Postacie wlazly w niego i zamiast normalnego widoku wsio bylo ciemne. Za drugim razem to mialem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem po sesyjce z Warheadem. Wymagania większe niż podstawka. Detale: wszystko na Enthusiast, 1024x768 AAx2. Działa płynnie. Grafika może odrobinę lepsza.

Nie wiem u diabła jakim cudem gra zasysa wam po 2 giga ramu skoro u mnie max to 1060MB.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...