Jump to content
Kaeres

F1 Sezon 2008

Recommended Posts

No, ale z drugiej strony mogą teraz organizować wyścig w śniegu sami sobie będą go z toru odgarniać, skoro jest wyścig w nocy trzeba iść dalej wyścig na ośnieżonym torze :wink: :razz:

 

Zawsze mogą się tłumaczyć tym, że ich super wypaśny komp tak wyliczył aerodynamikę i tak ma być, albo stwierdzili zabrali nam z tyłu dodamy sobie z przodu :D

Edited by mastertab

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niezła kosiarka do trawy, w styczniu ma byc ponoć oficjalna prezentacja bolidu. Zobaczymy ile jeszcze się zmieni wygląd.

No i najbardziej ciekawi mnie to, po ilu wyścigach panowie z BWM powiedzą że, odpuszczją sezon 09 i skupiają się na bolidzie F10. Dotrwają przynajmniej do połowy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inne bolidy jakoś mogą normalnie wyglądać, a to BMW to.. :lol:

 

jakos honda i williams tez maja taki plug:

3148120[/snapback]

Czy ja mam takie wrażenie czy TYLKO BMW wygląda jak 10 lat wstecz?

 

tak beda wygladaly wszystkie bolidy w sezonie 2009. pokazany na fotkach bolid BMW ma juz KERS na pokladzie.

Edited by Niemiec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biorąc pod uwagę przednie skrzydło wraz z nosem i tylne to Williams wygląda jeszcze ok. Ale BMW to jakiś kompletny oldschool z czasów Senny, lub nawet jeszcze starszy. Jednym słowem - horror.

 

Coś tam chyba przekombinowali projektanci z pomocą Alberta3 - chyba mu się Intele przegrzewają :wink:

 

A może to tylko prototyp i jeszcze sporo się zmieni. Bo jeśli zawalili drugą połowę sezonu i duże szanse na mistrzostwo dla tego czegoś tylko pogratulować głupoty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biorąc pod uwagę przednie skrzydło wraz z nosem i tylne to Williams wygląda jeszcze ok. Ale BMW to jakiś kompletny oldschool z czasów Senny, lub nawet jeszcze starszy. Jednym słowem - horror.

 

Coś tam chyba przekombinowali projektanci z pomocą Alberta3 - chyba mu się Intele przegrzewają :wink:

 

A może to tylko prototyp i jeszcze sporo się zmieni. Bo jeśli zawalili drugą połowę sezonu i duże szanse na mistrzostwo dla tego czegoś tylko pogratulować głupoty.

a skad wiesz jak to jezdzi? wyglad wszystkiego nie mowi. moze wygladac paskudnie a byc szybkie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobre :lol2: :lol2: jakbys zrobil ten projekt pol roku temu to bmw przyjeloby cie na stanowisko szefa od aero :D a tak to albert byl pierwszy.

 

A tak w ogole to glupoty jak zwykle gadacie... Jak mozna na wyglad oceniac szybkosc bolidu? Przyklad? Nawet najwiekszy laik zauwazyl ze BMW na poczatku sezonu mialo rogi na przednim skrzydle, a innym zajelo to kilka miesiecy dluzej zeby wpasc na takie rozwiazanie. Wiec na moje oko to oni wiedza co robia. Kto wie moze te kanciaste gokardy to jest to co da w nastepnym sezonie mozliwosc wygrywania!?

Edited by umcacz

Share this post


Link to post
Share on other sites

a skad wiesz jak to jezdzi? wyglad wszystkiego nie mowi. moze wygladac paskudnie a byc szybkie.

Na razie Robert w nowym bolidzie nie błyszczy na tle innych. Oczywiście są to tylko testy, nie wszystkie zespoły mają auta zgodne z najnowszą specyfikacją lub KERS na pokładzie. Każdy ma specyficzny plan treningu i testuje coś innego niż konkurencyjne zespoły:

 

Wyniki testów w Barcelonie:

 

1. Takuma Sato (Toro Rosso) - 1:20.763 (121 okrążeń)

2. Sebastien Buemi (Toro Rosso) - 1:21.071 (117)

3. Alexander Wurz (Honda) - 1:21.198 (77)

4. Pedro de la Rosa (McLaren) - 1:21.417 (65)

5. Gary Paffet (McLaren) - 1:21.957 (78)

6. Luca Badoer (Ferrari) - 1:22.038 (94)

7. Robert Kubica (BMW Sauber) - 1:22.341 (56)

8. Sebastien Loeb (Red Bull) - 1:22.503 (82)

9. Nelson Piquet Jr (Renault) - 1.22.560 (80)

10. Christian Klien (BMW Sauber) - 1:22.883 (53)

11. Nico Hulkenberg (Williams) - 1:23.467 (116)

12. Vitantonio Liuzzi (Force India) - 1:23.794 (86)

13. Adrian Sutil (Force India) - 1:23.832 (88)

14. Marc Gene (Ferrari) - 1:24.177 (32)

15. Bruno Senna (Honda) - 1:24.343 (39)

16. Giedo van der Garde (Renault) - 1:24.908 (32)

17. Lucas Di Grassi (Renault) - 1:25.512 (48)

Share this post


Link to post
Share on other sites

te wyniki mozesz sobie o kant [gluteus maximus] rozbic. rozne bolidy, rozne setupy, rozne zalozenia, rozne opony i 1500 innych czynnikow. jedni maja bolidy 2008, inny hybrydy 08/09 a jeszcze inni maja prawie bolidy 2009, ktore wg. zalozen maja byc wolniejsze o 5-6 sek na lapie od bolidow 2006.

 

malyszomania w f1 dotarla i tutaj :lol:

 

 

EDIT

-Softer (compared to now) Slicks

-Downforce decrease by 50% compared to 2006 levels (see measures taken to do that below)

-lap times slower by 5 seconds compared to 2006 lap times

-Banning of winglets

-Front wing lowered (from 15cm to 7,5Cm) and widened (from 145 to 180cm)

-Limit of the number of elements on the front wing to 2 or 3

-Standard center part for the front wing (reducing turbulence)

-Rear wing higher and narrower (80cm wide (instead of 100) and 95cm tall (instead of 80cm)

-Maybe 3 elements permitted for the rear wing

-Diffuser moved towards the center axle of rear wheels

-Diffuser max steep angle and height increased (max height 17.5cm vs 12cm)

-Adjustable front wing flaps 2 times per lap by 6° max

-KERS, usable about 6,7 seconds (at max power) per lap

-Heating tyre blankets banned

 

"3.3 Overall width :

The overall width of the car, including complete wheels, must not exceed 1800mm with the steered wheels in the straight ahead position. Overall width will be measured when the car is fitted with tyres inflated to 1.4 bar."

 

Całość tutaj: http://argent.fia.com/web/fia-public.nsf/9...011-07-2008.pdf

Edited by Niemiec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...