Skocz do zawartości
cavarr

Diablo 3

Rekomendowane odpowiedzi

a ja proponuje poczekać na pierwsze wieści z gamescom, a jak takowych nie będzie to na Blizzcon, może wtedy Blizzard rozwieje wątpliwości albo utwierdzi to co już zostało powiedziane :)

Edytowane przez twistet

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, czyli wychodzi na to, że przedmioty będą się zużywać i trzeba będzie je naprawiać, tylko czy to dotyczy jedynie zbroi i broni ?, ale jak dla mnie to i tak podnosi realistkę rozgrywki i nadaje jej dodatkowego smaku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale to jest:

a) -10% max durability,

b) czy po prostu 10% z całości i naprawiasz u kowala za złoto

 

Wydaje mi się że to pierwsze byłoby zabójcze bo wszystkie sety w końcu spadłyby do 1 punktu wytrzymałości i poszły się... (co prawda dopiero po 25/30 śmierciach, ale jednak).

 

PS byłby to bardzo dobry sposób na item-farmerów i inflacje przedmiotów w grze, ale wkurzający dla normalnych graczy.

Edytowane przez Thomas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przypadkiem broń się nie zużywała w D2?

 

tak, ale nie wynikało to ze śmierci postaci, tylko zużywała się w trakcie... trochę dziwne to rozwiązanie

Edytowane przez zal0st

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak, ale nie wynikało to ze śmierci postaci, tylko zużywała się w trakcie... trochę dziwne to rozwiązanie

 

Wiem o tym, ale post .PaVLo. sugerował jakoby do tej pory nie było zużycia wcale.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak mnie denerwuje to wszechobecne pi*rdo-lamento (co za rygorystyczna cenzura) o always on-line ... Owszem grałem w D1 i D2 w "singla", ale jak nie miałem jeszcze neta... Kiedy stałe łącza się rozpowszechniły i posmakowałem batlle,netu zapomniałem co to single player.

post-184606-0-94787200-1313691328_thumb.jpg

Tak costi ten jpg jest dla Ciebie.

 

Czym różni się inferno od innych poziomów trudności:

- Jest tylko dla postów na 60lvl.

- Wszystkie monstery są na 61lvl, wszystkie lokacje mają mieć podobny poziom trudności, czyli 1 akt powinien być równie trudny co 4.

- Cała zawartość od razu jest dostępna, nie trzeba przechodzić 1,2,3 aktu itp. można od razu iść do 4.

 

To jest stary build z blizzconu 2010. Edytowane przez stalowy sracz
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak mnie denerwuje to wszechobecne pi*rdo-lamento (co za rygorystyczna cenzura) o always on-line ... Owszem grałem w D1 i D2 w "singla", ale jak nie miałem jeszcze neta... Kiedy stałe łącza się rozpowszechniły i posmakowałem batlle,netu zapomniałem co to single player.

 

A ja nie zapomniałem co to Signle Player i bardzo lubię pykać w SP.

Ciekawe jak będziesz śpiewał jak ci net padnie, albo router. Ja mam na chacie Linksysa WRT54GL i od czasu do czasu potrafi się zawiesić, normalnie nie stanowiłoby to problemu, a jak na to zareaguje D3?

Po prostu idea SP gdzie absolutnie nie potrzebne jest połączenie z netem i dorzucanie tego połączenia na siłę mi się nieszczególnie podoba.

Edytowane przez thuGG
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet jak net padnie to co? Nawet jak 24h będziemy offline to świat się nie skończy, ot nie zagrasz! Nie z winy Blizza, który dba o swoje interesy, jeno z winy swojego providera/hardwaru/pogody etc

Ja także mam wrażenie ze no-life tylko plączą...

Mam kilka tytułów Ubi...wszystkie wymagają łącza.....

Nie zdarzyło mi się aby padł, ale jak padnie podczas sesji np w HAWX2 to....to zagram w Wieśka 2;]

Proste?

  • Upvote 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Owszem grałem w D1 i D2 w "singla", ale jak nie miałem jeszcze neta... Kiedy stałe łącza się rozpowszechniły i posmakowałem batlle,netu zapomniałem co to single player.

 

Widzisz, wbrew pozorom stałe łącze nie jest wcale tak rozpowszechnione jak mogłoby się wydawać. Mieszkam w Warszawie i od dobrych 3 lat mam net via Play, bo nijak nie idzie załatwić normalnego kabla w TPSA. Wprawdzie obecnie jest to 19GB transferu + brak limitu między 00.00-09.00, ale mimo wszystko tego typu połączenie nie jest przeznaczone do grania. Po prostu nie da się. Pomijam już to, że troche szkoda mi marnować, i tak małego, transferu tylko z powodu tego, że producent ubzdurał sobie stałe połączenie z serwerami.

 

Druga sprawa. W czasach D1 i D2 laptopy to był raczej rarytas, a o graniu na nich nie było w ogóle mowy. Obecnie notebooki do grania nie są ani trudno dostępne, ani drogie. Ba, nawet na sprzęcie nie dedykowanym dla graczy idzie odpalać większość gier na przyzwoitych ustawieniach. I teraz jakbym chciał zabrać laptopa do pociągu/za granicę/na działkę czy nawet na taras za domem gdzie nie sięga wifi no to mam pozamiatane, bo bez netu to nie poszalejemy.

 

Poza tym zgadzam się z poprzednikiem. Ja osobiście w ogóle nie gram w MP (ze względu właśnie na brak odpowiedniego łącza), ale i bez tego w grach interesuje mnie głównie SP lub co-op. Także to, że ty nie rozumiesz pewnych kwestii nie znaczy, że dla innych nie są one bardziej istotne.

 

edit.

I nie, nie uważam się za no-life'a.

Edytowane przez maSTHa212
  • Upvote 8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czym różni się inferno od innych poziomów trudności:

- Jest tylko dla postów na 60lvl.

- Wszystkie monstery są na 61lvl, wszystkie lokacje mają mieć podobny poziom trudności, czyli 1 akt powinien być równie trudny co 4.

- Cała zawartość od razu jest dostępna, nie trzeba przechodzić 1,2,3 aktu itp. można od razu iść do 4.

 

 

To jest stary build z blizzconu 2010.

 

 

Możesz podać źródło tej informacji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz podać źródło tej informacji?

nie może bo to jakaś bzdura jest

 

Our intent is to create a fairly smooth leveling curve between difficulties. When you finish Normal you should be around 30, and you’ll be ready for Nightmare, you should be around 50 when you finish Nightmare, and you’ll be ready for Hell, and when you finish Hell you should be around 60, and ready for Inferno.

oficjalne oświadczenie Bashioka na temat inferno

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak będziesz śpiewał jak ci net padnie, albo router. Ja mam na chacie Linksysa WRT54GL i od czasu do czasu potrafi się zawiesić, normalnie nie stanowiłoby to problemu, a jak na to zareaguje D3?

 

Jeśli nie jesteś w stanie wytrzymać kilka godzin przerwy w dostawie netu to chyba masz problem.

Widzisz, wbrew pozorom stałe łącze nie jest wcale tak rozpowszechnione jak mogłoby się wydawać. Mieszkam w Warszawie i od dobrych 3 lat mam net via Play, bo nijak nie idzie załatwić normalnego kabla w TPSA. Wprawdzie obecnie jest to 19GB transferu + brak limitu między 00.00-09.00, ale mimo wszystko tego typu połączenie nie jest przeznaczone do grania. Po prostu nie da się. Pomijam już to, że troche szkoda mi marnować, i tak małego, transferu tylko z powodu tego, że producent ubzdurał sobie stałe połączenie z serwerami.

 

Ten argument trafia do mnie dużo bardziej niż "ojej nie mogę sobie pograć w pociągu :(", ale jednak jesteś w mniejszości. Na dzień dzisiejszy większość ludzi ma/może mieć taki net który pozwoli na grę w multi.

Możesz podać źródło tej informacji?

 

nie może bo to jakaś bzdura jest

 

Faktycznie nie ma o tym mowy w żadnych oficjalnych materiałach, więc chyba przeczytałem to na jakimś forum, ale brzmi to dość logicznie i zdziwię się jeśli będzie to wyglądać inaczej niż jak to opisałem. Ponad to ten cytat może wskazywać że myślą nad czymś takim:

 

Primarily it’s focused around Inferno and creating a consistent difficulty across the entire act. By having a flat difficulty across the entire game in Inferno it evens things out so that no matter where you want to go you’re being challenged, and you have a good chance at getting good drops. That’s intended to open the game up so there’s simply more freedom for the player to go anywhere in the game and have an equal chance at good drops.

There will probably still be a slight difficulty curve in Inferno, as enemies simply become more complex and have greater abilities later in the game, but we’re making an effort to make it as even across the board as possible. It’s something we’ll very likely have to keep tweaking after release.

 

Jak widać inferno powstało tylko po to żeby było gdzie szukać najlepszych itemów i wyeliminować "boss runy"

Gwoli ścisłości, na minimalnie 61 lvl.

 

Odsyłam do powyższego cytatu "consistent difficulty across the entire act. By having a flat difficulty across the entire game in Inferno it evens things out so that no matter where you want to go you’re being challenged" IMO wszystkie monstery jednak będą na 61lvl. Edytowane przez stalowy sracz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie jesteś w stanie wytrzymać kilka godzin przerwy w dostawie netu to chyba masz problem.

 

Jestem w stanie znieść wiele dni bez netu, to nie jest dla mnie problem, ostatnio byłem na 2 tygodniowym urlopie i nie widziałem kompa na oczy, nawet mi przez myśl nie przyszło, że chciałbym teraz posiedzieć przed monitorem.

 

Inną sprawą natomiast jest, gdy np. w piątęk w pracy opracuję sobie zajebisty plan pogrania w weekend w D3, a tu się okazuje, że net/sprzęt padł i co? I wtedy rzeczywiście mam problem.

Oczywiście mogę sobie zaplanować coś innego, ale to można odnieść do każdej aktywności, gdy zaplanowałeś sobie, że pójdziesz do kina/baru/kręgielni i okazuje się, że to miejsce jest z jakiegoś powodu nieczynne, to jesteś podirytowany. I to jest analogiczna zależność.

 

Fakt jest taki, że wymagane stałe połączenie z netem przez grę SP jest jakąś tam niedogodnością, większa czy mniejszą. Zdumiewa mnie, że niektórzy tą niedogodność akceptują i jeszcze dziwią się, że inni ludzie nie przepadają za niedogodnościami.

Edytowane przez thuGG
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...