SilaHD Opublikowano 15 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2010 sorry za mały OT, » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "prośba" ale dopiero zaczynam przygodę z grami (na razie CSS i Half Life2 w "obróbce" ), które części Battlefielda polecalibyście do zakupu? żeby nie zaśmiecać tematu mogą odpowiedzi isć na priva Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AZAKIEL Opublikowano 15 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2010 spis zmian w Bad Company 2 po beta testach na ps3. - wersja przetłumaczona Tłumaczenie Butcher (PSNid GrzesiekPL). Poprawki wniesione do multiplayera Bad Company 2 na podstawie danych z bety PS3: Kompletnie nowe skórki dla broni i celowników dla lepszych wrażeń wizualnych Celownik red-dot nie ogranicza już pola widzenia, w porównaniu do zwykłego celownika Pistolety mają takie samo pole widzenia jak inne zwykłe celowniki Tony zmian w balansie broni dla polepszenia balansu rozgrywki Zwiekszona celność przy celowaniu stojąc, dla lepszych trafień pierwszą kulą Zmniejszona celność przy celowaniu w ruchu, zwłaszcza dla snajperek Zmiany specyficzne dla określonych typów broni, aby lepiej dopasować/wyrównać je do broni danej klasy Zmniejszone uszkodzenia XM8 i F2000 z bliska Zmniejszone uszkodzenia AN94 z daleka Podniesiona celność serii M16 Zmniejszone uszkodzenia Type88 LMG Podniesione uszkodzenia MG3, M249 Poprawiono odrzut M249 z celownikiem red-dot Obniżone uszkodzenia SMGs i karabinów przy extremalnych odległościach Obniżona celność w ruchu SCAR-L, AKS-74ui XM8C Podniesione uszkodzenia strzelb wymagających przeładowania (pump/slugs) Półautomatyczne, automatyczne snajperki i ładowane strzelby nie pozwalają na headshota z extremalnych odległości Poprawiona animacja i skuteczność noża Zmniejszone opóźnienie pomiędzy atakami nożem Poprawiona szybkośc animacji przełączania się na granatnik w assault rifles Poprawiony zbyt duży bryzg krwi przy strzałach snajperskich z daleka Poprawione znikanie mapki przy zmianie broni podczas celowania snajperką Usunięto czarne ekrany przy w(y)chodzeniu z/do celownika snajperki Poprawiona grafika przy zoomowaniu RPG/snajperek Snajperki wymagające przeładowania można przeładować podczas celowania podwójnym wciśnięciem triggera Poprawiono uszkodzenia z bliska snajperek ładowanych - teraz 1 strzał zabija piechotę bez pancerza z 5m. Podniesiono uszkodzenia VSS, ale zmniejszono celność w ruchu Perk Genade Vest daje tylko 2 granaty (były 3) i 4 pociski 40mm Poprawiono nalot wzywany przez UAV - nacelowany pojazd otrzymuje dłuższe ostrzeżenie Wyjście z UAV powoduje automatyczne wyjście ze stanowiska UAV Stanowisko UAV nie niszczy się już podczas zmiany bazy Atakujących Stanowisko UAV nie może być zniszczone ogniem przyjacielskim, gdy FF jest wyłączony Obniżono bezpośrednie i odłamkowe uszkodzenia nalotu UAV Obniżono uszkodzenia zadawane przez LMG UAV Stanowisko UAV ma wyłączony ekran gdy UAV jest w stanie respawnu Dużo poprawek bugów UAV Obniżono uszkodzenia odłamkowe pocisków czołgu. Śmiertelny zakres jest mniejszy. Podniesiono uszkodzenia zadawane przez strzelca 50mm i dodano efekt wizualny przegrzania Uszkodzenia czołgów są bardziej konsekwentne, zwłaszcza przedniego pancerza Potrzeba 2-5 pocisków RPG aby zniszczyć czołg bez perków (było 3-8 ) Czołgi nie blokują się na przeszkodach terenowych i zwężeniach Zwiększono celnośc wieżyczek czołgu Wszystkie pojazdy mają nowe dźwięki silników Pojazdom dodano kamuflaż adekwatny do terenu Nowa kontrola pojazdów R2/L2 gaz/hamulec, L1 fire, R1 alt fire (leworęczni R1/L1) Do wyboru jest układ kontroli z BFBC1 Jeepy płoną trafione przez czołg, zamiast wybuchać od razu. To samo dotyczy RPG Zwiększono uszkodzenia zadawane przez CKMy jeepów i dodano efekt wizualny przegrzania Opancerzone stanowiska CKM teraz mają kuloodporną szybę. Obejdź je z boku lub wysadź Podniesiono uszkodzenia stacjonarnych KM-ów i dodano efekt wizualny przegrzania Poprawiono nazwę UH-60 oraz opis kalibru minigunów Poprawiono startową szybkość pocisków RPG7 dla lepszych strzałów na odległość i mniejszego obniżenia trajektorii Podniesiono uszkodzenia odłamkowe dla rakiet piechoty i granatników 40mm Poprawiono efekt zalockowania na pojeździe z tracerem, jest to teraz bardziej widoczne Pociski TOW/Kornet i M136 są sterowane kablowo i nie mogą lockować się na tracerach Poprawiono okazjonalne błędne zachowania "kablowych" pocisków (realistyczne ale niezamierzone) Poprawiono ślady i mruganie strzałek tracera, są bardziej widoczne Pociski dymne (z pojazdów i 40mm) usuwają tracery z kompanów Cele oczyszczone j.w. są niedostrzegalne przez kilka sekund Dodano krótki czas chłodzenia dla Repair Tool po naprawieniu 50% czołgu Obniżono szybkośc napraw ale zwiększono zasięg narzędzia Repair Tool naprawia/uszkadza tylko pojazdy i stacjonarną broń Atak moździerzy teraz wzywany jest przy pomocy lornetki Obniżono ilośc pocisków moździerzowych w salwie, zwiększając uszkodzenia każdego z nich Podniesiono efektywność moździerzy przeciwko pojazdom opancerzonym Poprawiono bug gdy atak moździerzy nie ładował się Zmiana klasy nie ładuje automatycznie ataku moździerzy Poprawiono bug gdy defibrylator nie ładował się, dopóki go nie trzymaliśmy Ikona defibrylatora na poległych członkach drużyny jest zielona Żołnierze popełniający samobójstwo z menu, nie mogą być wskrzeszeni defibrylatorem Zmniejszono ilość noszonych sensorów ruchu do 2 oraz ograniczono użycie przez danego żołnierza do 1 sztuki Użycie SR zanim poprzedni wygaśnie zastępuje poprzedni sensor SR niw wykrywają pojazdów i jednostek w bezruchu SR pikają po użyciu i podczas wykrywania celów SR pojazdów pikają teraz słyszalnie dla wszystkich pasażerów wykrytego poojazdu SR pojazdów na UAV oraz innych maszynach latających wykrywają cele na wszystkich wysokościach Poprawiono buga dającego nieskończone ammo boxy, medkity, C4 i miny Poprawiono buga umożliwiającego detnowanie ładunków po respawnie, założonych wcześniej Ładunki mogą być detonowane, jeśli zestaw kompana zostanie podniesiony w 15 sek. od jego śmierci Obniżono uszkodzenia zadawane przez ładunki skrzyniom Poprawiono buga niewybuchających min antyczołgowych najechanych przy średniej prędkości Miny antyczołgowe pozostają aktywne po śmierci Gracza Ammo Box, Medkit, Defibrillator, Repair Tool, Motion Sensor dostępne do odblokowania dla wszystkich klas Nowicjusze w BF muszą je odblokować podczas rozgrywki Weterani BF mają je odblokowane od startu Zmniejszono czas wyświetlania zauważonych celów. Celowanie z bliska automatycznie odnawia timer Zmniejszono efektywnośc dostrzegania celów wizjerem snajpera, cele trzeba śledzić dłużej aby oznaczyć Poprawiono dostrzeganie celów z UAV Dodano "przegrzanie" dostrzegania celów, aby uniemożliwić spamowanie dostrzeganiem/rozkazami Oznaczenie celu wymaga teraz celowania bliżej niego Dodano Destrukcję 2.0 do wieżyczek Obrońców na Arica Harbor, baza 1 (oraz w innych mapach) Poprawiono zawalanie się budynków bez dźwięku i efektów Skrzynia A w bazie 2 na Arica Harbor przeniesiona do garażu Poprawiono kolizje na patio w górnych partiach miasteczka Poprawiono okazjonalne spawny pod patio w miasteczku Poprawiono kolizje postaci z wagonami/skrzyniami w 3 i 4 bazie Arica Harbor Wagony mają teraz nowe strefy zniszczeń, ułatwiające stosowanie taktyki "mysia dziura" 1 baza Atakujących jest teraz chronioną strefą spawnu, bez wstępu dla Obrońców Dodano nowe punkty spawnu dla wszystkich baz i obu stron, aby zapobiec spawn-camping Dodano system kasujący punkt spawnu, gdy przeciwnik jest w promieniu 20m. Nie dotyczy squad spawn Gracze mogą spawnować się w bazie, nawet gdy wszystkie punkty spawnu są zablokowane Ochrona spawnu będzie wyłączona gdy gracz wyceluje lub strzeli podczas krótkiego timera Wraki cywilnych pojazdów eksplodują zaatakowane wybuchowymi pociskami Atakujący otrzymują 75 biletów-posiłków na starcie, zamiast 100 Przejęcie bazy przywraca startowe 75 biletów, zamiast dodawać 50 Poprawiono kolizje postaci z obiektami, zwłaszcza podczas kucania pod czymś Poprawiono pop-up obiektów w polu widzenia Zmniejszono blur na ekranie przy ultra-niskim poziomie zdrowia Zwiekszono efekty audio/video dla niskiego zdrowia, uzdrawiania i powrotu do pełnego zdrowia Zdrowienie z dala od walki zaczyna się szybciej ale trwa dłużej Zwiększono śladowo efekty uzdrawiania apteczkami dla ich większej użyteczności Lepsza czułośc kontroli postaci, zmiany czułości mają teraz lepsze efekty Czułośc ustawiona dla celowania jest teraz stała dla wszystkich broni Skręt przy sprincie jest teraz łatwiejszy Zmniejszono nacisk gałki do przodu dla sprintu z 90% na 50% aby płynniej przechodzić do sprintu Poprawiono krzywe celowania przy obracaniu, dla wiekszej skuteczności z biodra i podczas celowania precyzyjnego Poprawiono bugi uniemożliwiające celowanie/strzelanie po zmianie broni Poprawiono buga resetującego setup kontroli postaci po użyciu pojazdu Poprawiono buga pływania ze sprintu Przyspieszono animacje spadochronu Poprawiono precyzję zmiany broni na d-padzie Poprawiono błędy i oszustwa możliwe w statsach Poprawiono różne nagrody które źle funkcjonowały Poprawiono/zmieniono progresję odkrywania klas i rang, na podstawie danych zebranych w becie link do źródła: http://www.bbcterrorsquad.tnb.pl/news.php?readmore=26 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 15 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2010 Nie wiem czy wiecie, ale zamawiając preorder np. na gram.pl dostajemy klucz do bety, która startuje pod koniec stycznia. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregu Opublikowano 15 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2010 ja tam dostałem z ultimy :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malyna Opublikowano 15 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2010 a ja z gram.pl wlasnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnymax Opublikowano 15 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2010 a ja z gram.pl wlasnie Mam takie zapytanko czy dali Ci klucz do bety z Gram.pl bo na Ultimie pisza ze klucz mozna dostac zamawiajac nap: w preorderze z EAstore? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malyna Opublikowano 15 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2010 Tak, dzisiaj wlasnie dostalem.. tzn "dostalem", bo trzeba sie zalogowac do swoich zamowien na gram.pl i sciagnac plik z kejem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnymax Opublikowano 15 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2010 Tak, dzisiaj wlasnie dostalem.. tzn "dostalem", bo trzeba sie zalogowac do swoich zamowien na gram.pl i sciagnac plik z kejem Super dzieki :lol: Znaczy sie gre mozna takze sciagnac elektronicznie wraz z keyem :lol2: Lece juz zamawiac :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Graver Opublikowano 15 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2010 Ja nie mogę się doczekać żeby zobaczyć jak owa BETA pójdzie na moim "dziadku"... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnymax Opublikowano 15 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2010 (edytowane) No wiec zamowilem na gram.pl oraz potwierdzilem zamowienie i CD KEY odrazu moglem sciagnac :lol2: Co do wersji instalacyjnej to bedzie mozna ja sciagnac dopiero jak wyjdzie oficjalnie beta z gram.pl czy bedzie ogolnie dostepna na sieci + wlasny cdkey? Edytowane 15 Stycznia 2010 przez czarnymax Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 15 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2010 Gdzie mozna sie doprosic o betke dla PS3 ?? Jakies 2 tygodnie temu mialem linka ale z powodu braku ps3 porzucilem ta mysl . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malyna Opublikowano 15 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2010 Raczej nigdzie - skonczyla sie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 16 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2010 Tak wyśmiewali IW a w BFCB2 ma nie być konsoli, wsparcia dla modów a serwery można tylko wypożyczyć ( za kase wiadomo) samemu serwera nie można postawić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaZZeo Opublikowano 16 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2010 Tak wyśmiewali IW a w BFCB2 ma nie być konsoli, wsparcia dla modów a serwery można tylko wypożyczyć ( za kase wiadomo) samemu serwera nie można postawić.Po co ci robienie modów w grze, która pożyje rok, góra półtora? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teza Opublikowano 16 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2010 witam BD2 ma oblusgiwac Directx 11 oraz physx czyli wojna ati vs nvidia. Jak myslicie gdzie bedzie lepiej wygladac gra ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 16 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2010 (edytowane) Kolejna sprawa dotyczy obsługi dźwięku przez silnik Frostbite na PC. Na ten temat postanowił wypowiedzieć się po raz kolejny na Forum EA UK, deeeloper z DICE ukrywający się pod nickiem katamakel. W skrócie: ok. 3% użytkowników Steama korzysta z zew. kart dźwiękowych wspierających sprzętową akcelerację (deweloperzy uważają to źródło jako najbardziej wiarygodne) DICE, aby zapewnić wszystkim graczom takie same, wrażenia dźwiękowe, postanowiło głównie wspierać obsługę programową dźwięku producenci kart dźwiękowych niechętnie dostarczają sprzęt który mógłby posłużyć programistom do lepszego wsparcia ich produktów w grze (w przeciwieństwie od Intela i producentów kart graficznych) jeżeli posiadasz szybki procesor, to generowany dźwięk będzie lepszy (jako przykład był podany tutaj dźwięk silnika który będzie bardziej dokładniejszy na lepszym procesorze) gra nie wykorzystuje w pełni dźwięku 7.1, dlatego ustawieniami zapewniającymi najlepsze doznania będą 5.1, próbkowanie 48kHz i dźwięk 16 bitowy źródło Edytowane 16 Stycznia 2010 przez KaszaWspraju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziuinblack Opublikowano 16 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2010 źródłoTzn. się że mój Xonar DX podczas gry "będzie się nudził" czy jak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 16 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2010 No tak. Jak w BF3 też będzie taki dźwięk to nie będe szczęśliwy :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregu Opublikowano 16 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2010 niby tak w sumie im sie nie dziwię - raz że większość tłumu korzysta z integr, a dwa - w7/vista ma zrąbany, softwareowy stos audio - po prostu nie opłaca im się robić dla tak małej częsci użytkowników opdowiedniego silnika audio co prawda te 3% to...na pewno statystyka tu poległa, bo...pytanie brzmi - ile z tych 3% ma sprzęt spełniający minimalne/zalecane wymagania dla BF:BC2? Tu jest prawdziwy problem, bo sporo gier sprzedawanych w steamie to STAROCIE, które chodzą dobrze na sprzecie sprzed 2-3 lat(i więcej), a na takim to BF będzie jęczał a nie chodził poprawnie... sam kupiłem niedawno Torchlight w steam, nowa gra a wymagania sprzed 5 lat... zobaczymy jak to wyjdzie w praniu, mam nadzieję że mimo programowej warstwy to będzie jakoś działać, jak nie...to będzie ostatni fps jaki kupiłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 16 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2010 Ja chyba sobie daruje w oczekiwaniu na BF3. W tym roku ma być tyle premier, że będzie na co wydawać pieniądze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artuditu Opublikowano 17 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2010 (edytowane) witam BD2 ma oblusgiwac Directx 11 oraz physx czyli wojna ati vs nvidia. Jak myslicie gdzie bedzie lepiej wygladac gra ? Mnie ciekawią wymagania. Bo jeśli ma byc dx11, physix i nvidia 3d vision to ciekawe kiedy zobacze te gre na full ustawieniach. Edytowane 17 Stycznia 2010 przez artuditu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SilaHD Opublikowano 19 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2010 (edytowane) na alledrogo gość sprzedaje klucze do bety PC- klucz czy to aby legalne te klucze? Edytowane 19 Stycznia 2010 przez SilaHD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 19 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2010 A mnie ciekawi czy będzie można przetestować grę bez jej zamawiania. Bo kuriozalny i absurdalny jest pomysł rozdawania kluczy do bety kiedy zmówimy grę w przed sprzedaży. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 19 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2010 (edytowane) na alledrogo gość sprzedaje klucze do bety PC- 3446106[/snapback] A mnie ciekawi czy będzie można przetestować grę bez jej zamawiania. Bo kuriozalny i absurdalny jest pomysł rozdawania kluczy do bety kiedy zmówimy grę w przed sprzedaży. Niby dlaczego kuriozalny ?? Przecież to jest beta. Do przetestowania gry będzie później demo. EDIT: Skoro dema na PC nie będzie, pozostanie granie w bete która jest praktycznie tak łatwa do zdobycia jak demo :wink: Edytowane 19 Stycznia 2010 przez mastertab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 19 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2010 A mnie ciekawi czy będzie można przetestować grę bez jej zamawiania. Bo kuriozalny i absurdalny jest pomysł rozdawania kluczy do bety kiedy zmówimy grę w przed sprzedaży. Przecież możesz anulować preorder jak się gra nie spodoba po beta testach... pewnie ten gosciu narobił lewych kont na gram.pl, pobrał klucze do bety i wszędzie anulował zamówienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 19 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2010 (edytowane) Kolejna akcja typu "jak zarobic i sie nie narobic" Powinni usunac aukcje... Edytowane 19 Stycznia 2010 przez Carson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuG Opublikowano 19 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2010 Do przetestowania gry będzie później demo. Dla PC dema nie bedzie, to pojawi sie tylko na konsole, w tym Xboxa gdzie bety nie bylo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duelist Opublikowano 19 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2010 Jakieś źródło potwierdzające brak dema na pc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuG Opublikowano 19 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2010 Ostatnio stad choc w sumie nie wiadomo na ile to wiarygodne. Informacje o BC2 zmienialy sie juz wielokrotnie od braku bedy dla PC, poprzez otwarta do zamknietej i teraz braku dema. Wlasciwie, skoro bedzie wersja beta, ktora skonczy sie krotko przed premiera to i po co demko wydawac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duelist Opublikowano 19 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2010 Hmm, jeśli tylko udostępnią otwartą betę (jak myślą niektórzy z tego artykułu), to faktycznie, demo niepotrzebne. Dla mnie ważne, żeby zobaczyć tę grę przed kupnem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...