Jump to content
RaKLeZ

Battlefield: Bad Company 2

Recommended Posts

sorry za mały OT,

» Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "prośba"
ale dopiero zaczynam przygodę z grami (na razie CSS i Half Life2 w "obróbce" ), które części Battlefielda polecalibyście do zakupu? żeby nie zaśmiecać tematu mogą odpowiedzi isć na priva

Share this post


Link to post
Share on other sites

spis zmian w Bad Company 2 po beta testach na ps3. - wersja przetłumaczona

 

Tłumaczenie Butcher (PSNid GrzesiekPL).

 

Poprawki wniesione do multiplayera Bad Company 2 na podstawie danych z bety PS3:

 

Kompletnie nowe skórki dla broni i celowników dla lepszych wrażeń wizualnych

Celownik red-dot nie ogranicza już pola widzenia, w porównaniu do zwykłego celownika

Pistolety mają takie samo pole widzenia jak inne zwykłe celowniki

Tony zmian w balansie broni dla polepszenia balansu rozgrywki

Zwiekszona celność przy celowaniu stojąc, dla lepszych trafień pierwszą kulą

Zmniejszona celność przy celowaniu w ruchu, zwłaszcza dla snajperek

Zmiany specyficzne dla określonych typów broni, aby lepiej dopasować/wyrównać je do broni danej klasy

Zmniejszone uszkodzenia XM8 i F2000 z bliska

Zmniejszone uszkodzenia AN94 z daleka

Podniesiona celność serii M16

Zmniejszone uszkodzenia Type88 LMG

Podniesione uszkodzenia MG3, M249

Poprawiono odrzut M249 z celownikiem red-dot

Obniżone uszkodzenia SMGs i karabinów przy extremalnych odległościach

Obniżona celność w ruchu SCAR-L, AKS-74ui XM8C

Podniesione uszkodzenia strzelb wymagających przeładowania (pump/slugs)

Półautomatyczne, automatyczne snajperki i ładowane strzelby nie pozwalają na headshota z extremalnych odległości

Poprawiona animacja i skuteczność noża

Zmniejszone opóźnienie pomiędzy atakami nożem

Poprawiona szybkośc animacji przełączania się na granatnik w assault rifles

Poprawiony zbyt duży bryzg krwi przy strzałach snajperskich z daleka

Poprawione znikanie mapki przy zmianie broni podczas celowania snajperką

Usunięto czarne ekrany przy w(y)chodzeniu z/do celownika snajperki

Poprawiona grafika przy zoomowaniu RPG/snajperek

Snajperki wymagające przeładowania można przeładować podczas celowania podwójnym wciśnięciem triggera

Poprawiono uszkodzenia z bliska snajperek ładowanych - teraz 1 strzał zabija piechotę bez pancerza z 5m.

Podniesiono uszkodzenia VSS, ale zmniejszono celność w ruchu

Perk Genade Vest daje tylko 2 granaty (były 3) i 4 pociski 40mm

 

Poprawiono nalot wzywany przez UAV - nacelowany pojazd otrzymuje dłuższe ostrzeżenie

Wyjście z UAV powoduje automatyczne wyjście ze stanowiska UAV

Stanowisko UAV nie niszczy się już podczas zmiany bazy Atakujących

Stanowisko UAV nie może być zniszczone ogniem przyjacielskim, gdy FF jest wyłączony

Obniżono bezpośrednie i odłamkowe uszkodzenia nalotu UAV

Obniżono uszkodzenia zadawane przez LMG UAV

Stanowisko UAV ma wyłączony ekran gdy UAV jest w stanie respawnu

Dużo poprawek bugów UAV

 

Obniżono uszkodzenia odłamkowe pocisków czołgu. Śmiertelny zakres jest mniejszy.

Podniesiono uszkodzenia zadawane przez strzelca 50mm i dodano efekt wizualny przegrzania

Uszkodzenia czołgów są bardziej konsekwentne, zwłaszcza przedniego pancerza

Potrzeba 2-5 pocisków RPG aby zniszczyć czołg bez perków (było 3-8 )

Czołgi nie blokują się na przeszkodach terenowych i zwężeniach

Zwiększono celnośc wieżyczek czołgu

Wszystkie pojazdy mają nowe dźwięki silników

Pojazdom dodano kamuflaż adekwatny do terenu

 

Nowa kontrola pojazdów R2/L2 gaz/hamulec, L1 fire, R1 alt fire (leworęczni R1/L1)

Do wyboru jest układ kontroli z BFBC1

 

Jeepy płoną trafione przez czołg, zamiast wybuchać od razu. To samo dotyczy RPG

Zwiększono uszkodzenia zadawane przez CKMy jeepów i dodano efekt wizualny przegrzania

 

Opancerzone stanowiska CKM teraz mają kuloodporną szybę. Obejdź je z boku lub wysadź

Podniesiono uszkodzenia stacjonarnych KM-ów i dodano efekt wizualny przegrzania

 

Poprawiono nazwę UH-60 oraz opis kalibru minigunów

 

Poprawiono startową szybkość pocisków RPG7 dla lepszych strzałów na odległość i mniejszego obniżenia trajektorii

Podniesiono uszkodzenia odłamkowe dla rakiet piechoty i granatników 40mm

Poprawiono efekt zalockowania na pojeździe z tracerem, jest to teraz bardziej widoczne

Pociski TOW/Kornet i M136 są sterowane kablowo i nie mogą lockować się na tracerach

Poprawiono okazjonalne błędne zachowania "kablowych" pocisków (realistyczne ale niezamierzone)

 

Poprawiono ślady i mruganie strzałek tracera, są bardziej widoczne

Pociski dymne (z pojazdów i 40mm) usuwają tracery z kompanów

Cele oczyszczone j.w. są niedostrzegalne przez kilka sekund

 

Dodano krótki czas chłodzenia dla Repair Tool po naprawieniu 50% czołgu

Obniżono szybkośc napraw ale zwiększono zasięg narzędzia

Repair Tool naprawia/uszkadza tylko pojazdy i stacjonarną broń

 

Atak moździerzy teraz wzywany jest przy pomocy lornetki

Obniżono ilośc pocisków moździerzowych w salwie, zwiększając uszkodzenia każdego z nich

Podniesiono efektywność moździerzy przeciwko pojazdom opancerzonym

Poprawiono bug gdy atak moździerzy nie ładował się

Zmiana klasy nie ładuje automatycznie ataku moździerzy

 

Poprawiono bug gdy defibrylator nie ładował się, dopóki go nie trzymaliśmy

Ikona defibrylatora na poległych członkach drużyny jest zielona

Żołnierze popełniający samobójstwo z menu, nie mogą być wskrzeszeni defibrylatorem

 

Zmniejszono ilość noszonych sensorów ruchu do 2 oraz ograniczono użycie przez danego żołnierza do 1 sztuki

Użycie SR zanim poprzedni wygaśnie zastępuje poprzedni sensor

SR niw wykrywają pojazdów i jednostek w bezruchu

SR pikają po użyciu i podczas wykrywania celów

 

SR pojazdów pikają teraz słyszalnie dla wszystkich pasażerów wykrytego poojazdu

SR pojazdów na UAV oraz innych maszynach latających wykrywają cele na wszystkich wysokościach

 

Poprawiono buga dającego nieskończone ammo boxy, medkity, C4 i miny

Poprawiono buga umożliwiającego detnowanie ładunków po respawnie, założonych wcześniej

Ładunki mogą być detonowane, jeśli zestaw kompana zostanie podniesiony w 15 sek. od jego śmierci

Obniżono uszkodzenia zadawane przez ładunki skrzyniom

 

Poprawiono buga niewybuchających min antyczołgowych najechanych przy średniej prędkości

Miny antyczołgowe pozostają aktywne po śmierci Gracza

 

Ammo Box, Medkit, Defibrillator, Repair Tool, Motion Sensor dostępne do odblokowania dla wszystkich klas

Nowicjusze w BF muszą je odblokować podczas rozgrywki

Weterani BF mają je odblokowane od startu

 

Zmniejszono czas wyświetlania zauważonych celów. Celowanie z bliska automatycznie odnawia timer

Zmniejszono efektywnośc dostrzegania celów wizjerem snajpera, cele trzeba śledzić dłużej aby oznaczyć

Poprawiono dostrzeganie celów z UAV

Dodano "przegrzanie" dostrzegania celów, aby uniemożliwić spamowanie dostrzeganiem/rozkazami

Oznaczenie celu wymaga teraz celowania bliżej niego

 

Dodano Destrukcję 2.0 do wieżyczek Obrońców na Arica Harbor, baza 1 (oraz w innych mapach)

Poprawiono zawalanie się budynków bez dźwięku i efektów

Skrzynia A w bazie 2 na Arica Harbor przeniesiona do garażu

Poprawiono kolizje na patio w górnych partiach miasteczka

Poprawiono okazjonalne spawny pod patio w miasteczku

Poprawiono kolizje postaci z wagonami/skrzyniami w 3 i 4 bazie Arica Harbor

Wagony mają teraz nowe strefy zniszczeń, ułatwiające stosowanie taktyki "mysia dziura"

1 baza Atakujących jest teraz chronioną strefą spawnu, bez wstępu dla Obrońców

Dodano nowe punkty spawnu dla wszystkich baz i obu stron, aby zapobiec spawn-camping

Dodano system kasujący punkt spawnu, gdy przeciwnik jest w promieniu 20m. Nie dotyczy squad spawn

Gracze mogą spawnować się w bazie, nawet gdy wszystkie punkty spawnu są zablokowane

Ochrona spawnu będzie wyłączona gdy gracz wyceluje lub strzeli podczas krótkiego timera

Wraki cywilnych pojazdów eksplodują zaatakowane wybuchowymi pociskami

 

Atakujący otrzymują 75 biletów-posiłków na starcie, zamiast 100

Przejęcie bazy przywraca startowe 75 biletów, zamiast dodawać 50

 

Poprawiono kolizje postaci z obiektami, zwłaszcza podczas kucania pod czymś

Poprawiono pop-up obiektów w polu widzenia

Zmniejszono blur na ekranie przy ultra-niskim poziomie zdrowia

Zwiekszono efekty audio/video dla niskiego zdrowia, uzdrawiania i powrotu do pełnego zdrowia

Zdrowienie z dala od walki zaczyna się szybciej ale trwa dłużej

Zwiększono śladowo efekty uzdrawiania apteczkami dla ich większej użyteczności

 

Lepsza czułośc kontroli postaci, zmiany czułości mają teraz lepsze efekty

Czułośc ustawiona dla celowania jest teraz stała dla wszystkich broni

Skręt przy sprincie jest teraz łatwiejszy

Zmniejszono nacisk gałki do przodu dla sprintu z 90% na 50% aby płynniej przechodzić do sprintu

Poprawiono krzywe celowania przy obracaniu, dla wiekszej skuteczności z biodra i podczas celowania precyzyjnego

Poprawiono bugi uniemożliwiające celowanie/strzelanie po zmianie broni

Poprawiono buga resetującego setup kontroli postaci po użyciu pojazdu

Poprawiono buga pływania ze sprintu

Przyspieszono animacje spadochronu

Poprawiono precyzję zmiany broni na d-padzie

 

Poprawiono błędy i oszustwa możliwe w statsach

Poprawiono różne nagrody które źle funkcjonowały

Poprawiono/zmieniono progresję odkrywania klas i rang, na podstawie danych zebranych w becie

 

link do źródła: http://www.bbcterrorsquad.tnb.pl/news.php?readmore=26

Share this post


Link to post
Share on other sites

No wiec zamowilem na gram.pl oraz potwierdzilem zamowienie i CD KEY odrazu moglem sciagnac :lol2:

Co do wersji instalacyjnej to bedzie mozna ja sciagnac dopiero jak wyjdzie oficjalnie beta z gram.pl czy bedzie ogolnie dostepna na sieci + wlasny cdkey?

Edited by czarnymax

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejna sprawa dotyczy obsługi dźwięku przez silnik Frostbite na PC. Na ten temat postanowił wypowiedzieć się po raz kolejny na Forum EA UK, deeeloper z DICE ukrywający się pod nickiem katamakel. W skrócie:

  • ok. 3% użytkowników Steama korzysta z zew. kart dźwiękowych wspierających sprzętową akcelerację (deweloperzy uważają to źródło jako najbardziej wiarygodne)
  • DICE, aby zapewnić wszystkim graczom takie same, wrażenia dźwiękowe, postanowiło głównie wspierać obsługę programową dźwięku
  • producenci kart dźwiękowych niechętnie dostarczają sprzęt który mógłby posłużyć programistom do lepszego wsparcia ich produktów w grze (w przeciwieństwie od Intela i producentów kart graficznych)
  • jeżeli posiadasz szybki procesor, to generowany dźwięk będzie lepszy (jako przykład był podany tutaj dźwięk silnika który będzie bardziej dokładniejszy na lepszym procesorze)
  • gra nie wykorzystuje w pełni dźwięku 7.1, dlatego ustawieniami zapewniającymi najlepsze doznania będą 5.1, próbkowanie 48kHz i dźwięk 16 bitowy

źródło

Edited by KaszaWspraju

Share this post


Link to post
Share on other sites

niby tak

w sumie im sie nie dziwię - raz że większość tłumu korzysta z integr, a dwa - w7/vista ma zrąbany, softwareowy stos audio - po prostu nie opłaca im się robić dla tak małej częsci użytkowników opdowiedniego silnika audio

 

co prawda te 3% to...na pewno statystyka tu poległa, bo...pytanie brzmi - ile z tych 3% ma sprzęt spełniający minimalne/zalecane wymagania dla BF:BC2? Tu jest prawdziwy problem, bo sporo gier sprzedawanych w steamie to STAROCIE, które chodzą dobrze na sprzecie sprzed 2-3 lat(i więcej), a na takim to BF będzie jęczał a nie chodził poprawnie...

 

sam kupiłem niedawno Torchlight w steam, nowa gra a wymagania sprzed 5 lat...

 

zobaczymy jak to wyjdzie w praniu, mam nadzieję że mimo programowej warstwy to będzie jakoś działać, jak nie...to będzie ostatni fps jaki kupiłem

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam

BD2 ma oblusgiwac Directx 11 oraz physx czyli wojna ati vs nvidia. Jak myslicie gdzie bedzie lepiej wygladac gra ?

 

 

 

 

Mnie ciekawią wymagania. Bo jeśli ma byc dx11, physix i nvidia 3d vision to ciekawe kiedy zobacze te gre na full ustawieniach.

Edited by artuditu

Share this post


Link to post
Share on other sites

na alledrogo gość sprzedaje klucze do bety PC- 3446106[/snapback]

A mnie ciekawi czy będzie można przetestować grę bez jej zamawiania. Bo kuriozalny i absurdalny jest pomysł rozdawania kluczy do bety kiedy zmówimy grę w przed sprzedaży.

Niby dlaczego kuriozalny ?? Przecież to jest beta. Do przetestowania gry będzie później demo.

 

EDIT:

Skoro dema na PC nie będzie, pozostanie granie w bete która jest praktycznie tak łatwa do zdobycia jak demo :wink:

Edited by mastertab

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mnie ciekawi czy będzie można przetestować grę bez jej zamawiania. Bo kuriozalny i absurdalny jest pomysł rozdawania kluczy do bety kiedy zmówimy grę w przed sprzedaży.

Przecież możesz anulować preorder jak się gra nie spodoba po beta testach... pewnie ten gosciu narobił lewych kont na gram.pl, pobrał klucze do bety i wszędzie anulował zamówienia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio stad choc w sumie nie wiadomo na ile to wiarygodne. Informacje o BC2 zmienialy sie juz wielokrotnie od braku bedy dla PC, poprzez otwarta do zamknietej i teraz braku dema. Wlasciwie, skoro bedzie wersja beta, ktora skonczy sie krotko przed premiera to i po co demko wydawac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.