Skocz do zawartości
Ram1rez

F1 Sezon 2009

Rekomendowane odpowiedzi

Filmik pięknie przedstawia poziom komentatorów z polsatu. Powinna być możliwość wyłączenia tych pajaców i słuchania tylko ryków silników i teamradio.... :rolleyes:

Bez przesady, mi oni w ogole nie przeszkadzaja, a wrecz ciesze sie ze akurat oni komentuja wyscigi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Bez przesady, mi oni w ogole nie przeszkadzaja, a wrecz ciesze sie ze akurat oni komentuja wyscigi.

Same here bo pamietam jakich gosci miewali w studio , a od momentu , gdy studio prowadzi Zientarski nie mam w ogole ochoty na ogladanie tego... To jest dopiero dramat , zas lubie gawedzenie Borowczyka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zientarski to jest totalna porażka. Czasami po zachowaniu trudno wywnioskować czy on ma parenascie lat czy paredziesiat??

Borowczyk no, coż jest jaki jest, czasami gadają jakieś głupoty, ale też można się coś ciekawego dowiedzieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

RTL ma lepsze studio F1(ciekawsze reportaże z pit lane) niż nasz kochany polshit. W Polsacie wszystko kręci się wokół Roberta, Artura i Włodka. No spoko, jedyny Polak w F1 ale mnie jako widza i fana F1, Szumigo też interesuje co się dzieje w Ferrari oraz Renault...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

I co, myślicie że Ferrari odejdzie? Bo jakoś mi się nie wydaje, raczej straszyli tylko myślac że coś zmienią. No ale zobaczymy za 9 dni.

 

Pojawiają się też komentarze, których nie rozumiem. Ludzie twierdzą że po ograniczeniu budżetów formuła będzie tak atrakcyjna jak trzecia liga, a Ferrari zasugerowało zmianę nazwy na Formuła GP3. Tylko dopiero co padały stwierdzenia że bonusy z tego ograniczenia (ruchome spoilery, brak limitów obrotów itd.) mogą dać nawet kilka sekund na okrążeniu. To w końcu będzie wolniej czy szybciej?

 

Jeszcze jedno - czemu Ferrari tak się boi tego ograniczenia budżetu? Czy nie czasem dlatego że nie będą w stanie stworzyć wystarczająco szybkiego bolidu? A czy to nie właśnie to świadczy o klasie zespołu, tworząc coś najlepszego jak najmniejszym kosztem? Bo chyba nie trudno jest zrobić super bolid wydając 300 czy 400 milionów rocznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo chyba nie trudno jest zrobić super bolid wydając 300 czy 400 milionów rocznie.

no chyba jednak trudno, bo honda czy toyota nie dawaly rady.

 

ja czekam z niecierpliwoscia na bunt i rozlam w f1 bo tylko to moze uratowac ten sport. ferrari, mclaren, bmw, toyota, redbull i renault odeszliby i zalozyli wlasna serie. koniec z mosleyem, ecclestonem i reszta kolesiow, ktorych prawdziwa f1 nie obchodzi tylko ich zyski.

Edytowane przez dzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie F1 zawsze była oprócz kierowców, wyścigiem technologii niezależnie od kosztów. I wciąż tego oczekuje. Nie podobaja mi sie takie pomysły.

 

Nie sądze żeby takie dziwne zmiany zaszły bo teamy na to nie pozwolą. FIA tez nie może ich zmusić bo liczy sie z tym że to jednak dzięki zespołom ma kase...więc mogą naciskać ale przy zdecydowanym sprzeciwie odpuszczą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po dzisiejszej deklaracji prez. Obamy o przechodzeniu na ekologię nie dziwi mnie pchanie się na siłę USGPE do F1, większość innowacji trafia do szarego konsumenta z technologii wypracowanych w wojsku i wyczynowym sporcie.BMW i inni tez czuja pismo nosem (KERS) bo będzie za 2-3 lata spory tort do ukrojenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i zaczął się I trening. Zobaczymy co kto pokaze :)

 

 

@EDIT

 

BMW świetnie przygotowało bolid :lol2:

 

 

@EDIT2

 

To się Kubica natrenował dzisiaj <_<

Edytowane przez torque

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca, jeśli mocno w sobotę popracują będzie szansa powalczenia z Force Indią :lol2:

 

Za to chyba McLaren i Ferrari mocno pracowali, bo są już znacznie bardziej konkurencyjni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety, ale teraz można to powiedzieć bez wahania - patrząc na rezultaty Q1 widać, że BMW Sauber zastąpił Force India w roli najsłabszego zespołu F1... :mur:

 

Żal będzie znowu oglądać Kubicę błąkającego się na końcu stawki... :sad:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po kwalifikacjach wypowiedzi ekipy/kierowców BMW będą wyglądały następująco "Nie wiemy co się dzieje bolid ma problemy z przyczepnością i stabilnością, ślizga się po całym torze", a i jeszcze oczywiście Glock będzie winny bo się obrócił, żal, przykrość, ale przynajmniej z podniesioną przyłbicą wyjdę na podwórko i wyśmieje posiadaczy BMW :wink: Następnym razem niech Kubek pomyśli przynajmniej dwieście razy zanim zdecyduje się zostać w Biemdablju bo doktorek obieca mu super bolid w przyszłym sezonie i możliwość walki o mistrzostwo :lol:

Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Gdyby nie BMW to w ogole nie mialby gdzie jezdzic. Jakos o tym , ze Button to "miszcz" slysze bodajze 3 lata i dopiero AD2009 pokazuje , ze faktycznie umie jezdzic bo ma bolid. Nie dramatyzuj ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurcze. taka mysl przeszla mi przez glowe przed kwalfikacjami, ze fajnie byloby, gdyby kimi wrocil do gry w monako. bylo tak bliiiiisko. jutro kibicuje kimiemu i rubensowi.

 

a bmw no coz. przyzwyczailem sie do tego, ze ciagle sa na koncu. no ale czemu sie tu dziwic, skoro tylko oni nie maja podwojnego dyfuzora.

Edytowane przez dzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Niektóre wartości mnie rozwaliły.

 

1. Jenson Button Brawn GP 647,5 kg

2 Kimi Raikkonen Ferrari 644,0 kg

3. Rubens Barrichello Brawn GP 648,0 kg

4 Sebastian Vettel Red Bull 631,5 kg

5. Felipe Massa Ferrari 643,5 kg

6 Nico Rosberg Williams 642,0 kg

7. Heikki Kovalainen McLaren 644,0 kg

8 Mark Webber Red Bull 646,5 kg

9. Fernando Alonso Renault 654,0 kg

10 Kazuki Nakajima Williams 668,0 kg

11. Sebastien Buemi Toro Rosso * 670,0 kg

12 Nelson Piquet Renault * 673,1 kg

13. Giancarlo Fisichella Force India * 693,0 kg

14 Sebastien Bourdais Toro Rosso * 699,5 kg

15. Adrian Sutil Force India * 670,0 kg

16 Lewis Hamilton McLaren * 645,5 kg

17. Nick Heidfeld BMW Sauber * 680,0 kg

18 Robert Kubica BMW Sauber * 696,0 kg

19. Jarno Trulli Toyota * 688,3 kg

20 Timo Glock Toyota * 700,8 kg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...