demon92 Opublikowano 27 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2010 Nie wiem, czy wszyscy ale kilku kierowców z tych 9 co dostało kare, imho nie powinno jej dostać, m. in. Button i Kubica, SC złapał ich pod koniec okrążenia, więc żeby utrzymać się w limicie musieli by się zatrzymać, bezsensowna ta kara. Wracają do Buttona to walka z Kubicą mu się podobała:) Button o walce z Kubicą: kocham to! - Formuła 1 - WP.PL Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 3 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2010 (edytowane) http://www.formula1.pl/F1_news-9268-Coulthard_Predkosc_maksymalna_powinna_byc_wyrownana.html Ale głupoty. Po co wtedy wyścig skoro nikt by się nie wyprzedził? Może zrobić kwalifikacje tylko, każdy pojedynczo na torze dwa pomiarowe kółka i po problemie. Edytowane 3 Lipca 2010 przez Harry Lloyd Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 3 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2010 Gość delikatnie mówiąc bredzi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racuch Opublikowano 4 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2010 Nie wiem, czy wszyscy ale kilku kierowców z tych 9 co dostało kare, imho nie powinno jej dostać, m. in. Button i Kubica, SC złapał ich pod koniec okrążenia, więc żeby utrzymać się w limicie musieli by się zatrzymać, bezsensowna ta kara. Wracają do Buttona to walka z Kubicą mu się podobała:) Button o walce z Kubicą: kocham to! - Formuła 1 - WP.PL http-~~-//www.youtube.com/watch?v=GSval75GTq4 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 4 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2010 niewiele zabraklo a kubek by dostal odlamkami z jego bolidu ^^ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 4 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2010 Racuch dzięki za filmik:) Fajnie się takie coś ogląda, a Button to tam na milimetry przeszedł koło bandy na moście:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 7 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2010 Kubica podpisał kontrakt z Renault do końca świata, czyli 2012 :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 7 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2010 Wg mnie bardzo słuszna decyzja, nie ma lepszej opcji, a team bardzo rozwojowy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racuch Opublikowano 8 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2010 oby nie było powtórki a'la BMW gdzie poszli z pomysłami na manowce, rok pojeździ a 2012 będzie pewnie rokiem mega przetasowań Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 8 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2010 Krążą jakieś plotki, że moze przedwcześnie zrezygnowac, jak bolid nie bedzie wystarczajaco konkurencyjny. Pozyjemy, zobaczymy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 9 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2010 (edytowane) Friday Morning Practice Pos Driver Team Time Laps 1. Vettel Red Bull-Renault 1:32.280 22 2. Hamilton McLaren-Mercedes 1:32.614 + 0.334 16 3. Kubica Renault 1:32.725 + 0.445 21 4. Webber Red Bull-Renault 1:32.747 + 0.467 23 5. Sutil Force India-Mercedes 1:32.968 + 0.688 18 6. Rosberg Mercedes 1:33.318 + 1.038 21 7. Hulkenberg Williams-Cosworth 1:33.377 + 1.097 19 8. Button McLaren-Mercedes 1:33.519 + 1.239 20 9. Schumacher Mercedes 1:33.955 + 1.675 18 10. Barrichello Williams-Cosworth 1:34.016 + 1.736 17 11. Buemi Toro Rosso-Ferrari 1:34.132 + 1.852 21 12. Petrov Renault 1:34.365 + 2.085 22 13. Alonso Ferrari 1:34.490 + 2.210 20 14. di Resta Force India-Mercedes 1:34.580 + 2.300 22 15. Kobayashi Sauber-Ferrari 1:34.710 + 2.430 16 16. de la Rosa Sauber-Ferrari 1:34.901 + 2.621 17 17. Massa Ferrari 1:35.037 + 2.757 21 18. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1:35.318 + 3.038 27 19. Kovalainen Lotus-Cosworth 1:36.747 + 4.467 16 20. Glock Virgin-Cosworth 1:37.330 + 5.050 11 21. di Grassi Virgin-Cosworth 1:37.518 + 5.238 15 22. Chandhok HRT-Cosworth 1:38.735 + 6.455 21 23. Fauzi Lotus-Cosworth 1:39.510 + 7.230 11 24. Yamamoto HRT-Cosworth 1:39.673 + 7.393 27 All Timing Unofficial Jak co weekend, praktyki pokazuja nieco forme zespolow, Ferrari znowu walczy o potrzetrwanie, albo mieli duzo klopotow technicznych. Renault znowu wydaje sie mocne i wrozac z fusow uzyskalem odpowiedz: Kubica top6 w quali, top5 w wyscigu :D Friday Afternoon Practice Pos Driver Team Time Laps 1. Webber Red Bull-Renault 1:31.234 15 2. Alonso Ferrari 1:31.626 + 0.392 26 3. Vettel Red Bull-Renault 1:31.875 + 0.641 24 4. Massa Ferrari 1:32.099 + 0.865 25 5. Rosberg Mercedes 1:32.166 + 0.932 29 6. Schumacher Mercedes 1:32.660 + 1.426 27 7. Petrov Renault 1:32.745 + 1.511 28 8. Hamilton McLaren-Mercedes 1:32.757 + 1.523 22 9. Sutil Force India-Mercedes 1:32.787 + 1.553 27 10. Barrichello Williams-Cosworth 1:32.967 + 1.733 32 11. Kubica Renault 1:33.019 + 1.785 30 12. Hulkenberg Williams-Cosworth 1:33.164 + 1.930 28 13. Button McLaren-Mercedes 1:33.200 + 1.966 24 14. Kobayashi Sauber-Ferrari 1:33.402 + 2.168 23 15. Liuzzi Force India-Mercedes 1:33.728 + 2.494 27 16. Buemi Toro Rosso-Ferrari 1:33.836 + 2.602 36 17. de la Rosa Sauber-Ferrari 1:34.051 + 2.817 29 18. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1:34.643 + 3.409 36 19. Kovalainen Lotus-Cosworth 1:35.465 + 4.231 25 20. di Grassi Virgin-Cosworth 1:36.237 + 5.003 24 21. Glock Virgin-Cosworth 1:36.553 + 5.319 21 22. Chandhok HRT-Cosworth 1:37.019 + 5.785 27 23. Yamamoto HRT-Cosworth 1:38.303 + 7.069 32 24. Trulli Lotus-Cosworth 1:42.901 + 11.667 3 11 i z gorszym czasem niz rano, wiec mozna sie jedynie domyslac ze duzo testowali i czasy raczej malo miarodajne, ale Petrov na 7 wrozy raczej dobrze :P Webber druga mlodosc Edytowane 9 Lipca 2010 przez Powerslave Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 9 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2010 Kurcze, ale czy to nie oznacza, ze oni beda mega mocni w przyszlym sezonie? Te wszystkie topowe zespoly maja przeciez kanal f, ktory daje gigantycznego kopa do czasow, a to ma byc zabronione :rolleyes: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 9 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2010 Śledziłem livetiming@ f1.com i dopiero w ostatnich minutach Hamilton wślizgnął się na drugie miejsce :) Tak więc jest nadzieja, że Kubek będzie wysoko w kwalifikacjach (mam nadzieję) ;) Zobaczymy co będzie w P2 i P3. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 9 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2010 Mysle ze gdyby Renault mialo silnik mocniejszy o te 20-30KM czyli tak jak Merc czy Ferrari to panowalo by razem z Red Bullem w tym sezonie. A przyszly to wiele zmian w regulaminie, wiec kto bedzie mocny to tez wrozenie z fusow ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 9 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2010 A ci w kółko o "dobudowanej" części toru. Przecież tam nic nie dobudowali, wykorzystali częśc toru wykorzystywaną do tej pory przez dwie inne wersje toru w innych seriach wyścigowych. Mi się ten pomysł podoba, fajna jest ta część. Chciałbym też aby Donnington Park się postarał i wyścigi odbywały się na przemian jak w Niemczech, bo jest to tez bardzo ciekawy tor, do tego niezwykle szybki, bo w pierwszych dwóch sektorach prawie się nie hamuje między pierwszym a dziewiątym zakrętem, tor dużo wymagający i od bolidu, i od kierowcy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racuch Opublikowano 9 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2010 2-3 nowe zakrety i tylko R-Bull daje sobie radę, ciężka nocka u mechaniorów i loteria kto trafi z ustawieniami na jutro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuG Opublikowano 10 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Lipca 2010 Te wczorajsze 11 miesjce wynikalo z testow nowego przedniego skrzydla, ktore jak pozniej potwierdzili niespecjalnie im sluzy. Dzisiaj przywrocili stare, zmienili ustawienia i wyniki od razu lepsze. Ferrari wykonalo sporo pracy, tak przynajmniej z 3 treningu wynika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 10 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Lipca 2010 A ci w kółko o "dobudowanej" części toru. Przecież tam nic nie dobudowali, wykorzystali częśc toru wykorzystywaną do tej pory przez dwie inne wersje toru w innych seriach wyścigowych. Mi się ten pomysł podoba, fajna jest ta część. Chciałbym też aby Donnington Park się postarał i wyścigi odbywały się na przemian jak w Niemczech, bo jest to tez bardzo ciekawy tor, do tego niezwykle szybki, bo w pierwszych dwóch sektorach prawie się nie hamuje między pierwszym a dziewiątym zakrętem, tor dużo wymagający i od bolidu, i od kierowcy. 1. Club, zakręt nr 10 Inne wyprofilowanie środka zakrętu (na zewn.), 2. Abbey, zakręt nr 11, The Loop i Aintree (odpowiednio 14 i 15) Nowa nawierzchnia (in minus, bo bardziej nierówna) Nie są to drastyczne zmiany, ale w sporcie, w którym od zawsze liczyły się milimetry i ułamki sekund bardziej nierówna nawierzchnia i "wyrzucające" wyprofilowanie jest jednak sporym wyzwaniem. Dodatkowo, te +/- 170l paliwa na starcie powoduje, że będą jechać na skrajnie twardych nastawach zawiasu, co przy "dziurawej" nawierzchni może dać nieprzewidywalny wynik w początkowej fazie wyścigu, gdy mowa o zużyciu opon. O ile naturalnie zespoły nie trafią idealnie z ustawieniami, a już widać, że będzie to bardzo trudne. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 10 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Lipca 2010 Ten zakręt 11 to jakiś koszmar jest. Trzęsie nimi jak na kostce brukowej :) Widzieliście jak Vettelowi urwało sie tam przednie skrzydło? Niezłe to było. Było tez świetnie widać jak duży docisk daje i co się dzieje jak nagle go traci. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 10 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Lipca 2010 (edytowane) Słabiutko coś. :( Ledwo wszedł do Q3, nie wróży to dobrze. EDIT. No udało sie, ale po pierwszym kółku w Q3 myślałem że będzie masakra. Szkoda że Polsat już nawet nie wysyła dziennikarza żeby przeprowadził rozmowe z Kubicą, zawsze coś ciekawego tam powiedział. Edytowane 10 Lipca 2010 przez Harry Lloyd Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 10 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Lipca 2010 wrozac z fusow uzyskalem odpowiedz: Kubica top6 w quali, top5 w wyscigu :D Udalo mi sie, ale patrzac na czasy w Q1, Q2 to bylo bardzo ciezko, ale udalo mu sie znalezc te ulamki sekund, mam nadzieje ze w wyscigu bedzie top5 :) Red Bull odlecial i znowu zmiazdzyl pozostalych Pos Driver Team Q1 Q2 Q3 1. Vettel Red Bull-Renault 1:30.841 1:30.480 1:29.615 2. Webber Red Bull-Renault 1:30.858 1:30.114 1:29.758 3. Alonso Ferrari 1:30.997 1:30.700 1:30.426 4. Hamilton McLaren-Mercedes 1:31.297 1:31.118 1:30.556 5. Rosberg Mercedes 1:31.626 1:31.085 1:30.625 6. Kubica Renault 1:31.680 1:31.344 1:31.040 7. Massa Ferrari 1:31.313 1:31.010 1:31.172 8. Barrichello Williams-Cosworth 1:31.424 1:31.126 1:31.175 9. de la Rosa Sauber-Ferrari 1:31.533 1:31.327 1:31.274 10. Schumacher Mercedes 1:32.058 1:31.022 1:31.430 11. Sutil Force India-Mercedes 1:31.109 1:31.399 12. Kobayashi Sauber-Ferrari 1:31.851 1:31.421 13. Hulkenberg Williams-Cosworth 1:32.144 1:31.635 14. Button McLaren-Mercedes 1:31.435 1:31.699 15. Liuzzi Force India-Mercedes 1:32.226 1:31.708 16. Petrov Renault 1:31.638 1:31.796 17. Buemi Toro Rosso-Ferrari 1:31.901 1:32.012 18. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1:32.430 19. Kovalainen Lotus-Cosworth 1:34.405 20. Glock Virgin-Cosworth 1:34.775 21. Trulli Lotus-Cosworth 1:34.864 22. di Grassi Virgin-Cosworth 1:35.212 23. Chandhok HRT-Cosworth 1:36.576 24. Yamamoto HRT-Cosworth 1:36.96 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 10 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Lipca 2010 Poskładał Kubek te ostatnie kółko w świetnym stylu. Oby tylko jutro odpowiednio wystartował i powinien byś finish w okolicy 5 miejsca. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 10 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Lipca 2010 (edytowane) Porównując czasy w Q3 Ferrari do RedBulli - różnica 0,811s i z McLaren'em - strata Maków 0,941s. To jakiś pogrom. Alonso po opuszczeniu bolidu stanął i uważnie przyglądał się jednemu z RB6 - dolnej części w pobliżu wydechu. Ciekawe czy z niedowierzania jak szybki jest RB6 czy chęci z podejrzenia czegoś nowego. Robert wykonał wspaniałą pracę w Q3 - myślałem, że będzie cienko, a tu proszę, szóste pole :D Renault i McLaren nie trafili z nowymi częściami. Ale Ferrari i Williams za to wykazali całkiem niezły postęp. Edytowane 10 Lipca 2010 przez Grimlock Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 10 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Lipca 2010 Kubica: Byłem bliski tragedii przy prawie 300 km/h! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 10 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Lipca 2010 Kubica: Byłem bliski tragedii przy prawie 300 km/h! A za to jaki tytuł: Kubica mógł zginąć w kwalifikacjach! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 10 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Lipca 2010 (edytowane) Takie czasy, polski eurosport czasami pisze, niestety, jak dla nastoletnich/plotkarskich odbiorców. Liczę na dobry wyścig. EDIT Kurde jak zwykle. Gdy tylko Kubica zdobył 3 miejsce od razu pomyślałem, że straci to przez taktykę i pit-stop, i tak się stało. EDIT 2 AWARIA ! Koniec wyścigu. Edytowane 11 Lipca 2010 przez KaszaWspraju Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 11 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Lipca 2010 alonso szybko skumal, ze ostatnio hamilton dobrze wyszedl na nierespektowaniu regulaminu wiec teraz czas na niego... i wyladowal na 16 pozycji :lol: jeszcze na jego pecha sedziowie rozpatrywali ten incydent tak samo dlugo jak ostatnio xD Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 11 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Lipca 2010 Kubica za wsześnie zjechał na pit-stop. Nawet jeśli tempo miał gorsze, to Rosberga trzymał za sobą. Lepiej było poczekać bo i tak by chyba wyjechał przed Alonso. Inna sprawa że tempo na twardych oponach było beznadziejne, Alonso od razu go dogonił. A kara Alonso sie należała, bo w większości wyścigów robi coś chamskiego. Jak widać bycie w Ferrari nie oznacza kolorowych rezultatów. Pewnie będą znowu płakać i zwalać winę na pecha, a w przypadku Alonso to była tylko głupota, bo nie dość że nie puścił Kubicy, to jeszcze czekali z karą na SC zamiast od razu ją wykonać. Awaria musiała się w końcu trafić. Petrov miał już problemy pare razy, Kubica dopiero pierwszy. Miejmy tylko nadzieję, że nie jest to począek nowej serii. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 11 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Lipca 2010 (edytowane) Co do osoby Alonso to pisałem kiedyś, że Ferrari wiele straci na pozbyciu się Raikkonena i zatrudnieniu Hiszpana. Niestety takim zachowaniem jak dziś, czy wjeżdżaniem na chama przed partnera z tego samego teamu podczas zjazdu do pitstopów. Zresztą crashgate, czy afera szpiegowska McLaren-Ferrari - straszny smród ciągnie się za Alonso. Ferrari nie ma najlepszego w tym sezonie bolidu, ale są w miarę blisko RedBulla i McLarena. Tak więc cwaniackie zagrywki Alonso nie są potrzebne, skoro nie w takim mocnym zresztą Renault zdobył dwa tytuły mistrzowskie. To, że Hamilton ma status lub nie, świętej krowy to nie znaczy, że inni powinni brać z niego przykład. Zresztą Hamilton ruszał z czwartego miejsca, a dojechał na drugim i pomimo tego, że realizator nie za często go pokazywał jechał całkiem łagodnie i bez incydentów. A Alonso ruszał z trzeciego, a skończył na czternastym. Wracając do przyjemniejszych tematów - Mark - jesteś dla mnie hardkorem, świetny start i jazda do samej mety. Dymają Cię z Hornerem na czele, a Ty i tak pokazujesz kto jest lepszy... swoją jazdą. Zasługujesz na majstra :D BTW: Robert miał piękny start i pierwsze okrążenie, szkoda, że wystąpiła awaria. Kobayashi nieźle się rozkręcił :) Edytowane 11 Lipca 2010 przez Grimlock Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 11 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Lipca 2010 (edytowane) Kurde jak zwykle. Gdy tylko Kubica zdobył 3 miejsce od razu pomyślałem, że straci to przez taktykę i pit-stop, i tak się stało.Nie stracił przez taktyke czy pit, po prostu był bardzo wolny. Tracił 2s na kółku, po zjezdzie Kubicy do pitu Rosberg zrobił najszybsze okrazenie w wyscigu. Na twardych oponach było jeszcze gorzej, Alosno miał po 0.8s lepsze czasy w kazdym sektorze! Robert miał tempo jak zawodnicy z drugiej dziesiątki i gdyby nie awaria, zapewne spadłby na jakieś 7-10 miejsce. Polecam live timing. Obydwa tylko ferrari przed nowymi zespołami :) Edytowane 11 Lipca 2010 przez MaSell Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...