Skocz do zawartości
Twój Pan

F1 Sezon 2010

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem, czy wszyscy ale kilku kierowców z tych 9 co dostało kare, imho nie powinno jej dostać, m. in. Button i Kubica, SC złapał ich pod koniec okrążenia, więc żeby utrzymać się w limicie musieli by się zatrzymać, bezsensowna ta kara.

 

Wracają do Buttona to walka z Kubicą mu się podobała:)

Button o walce z Kubicą: kocham to! - Formuła 1 - WP.PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

http://www.formula1.pl/F1_news-9268-Coulthard_Predkosc_maksymalna_powinna_byc_wyrownana.html

 

Ale głupoty. Po co wtedy wyścig skoro nikt by się nie wyprzedził? Może zrobić kwalifikacje tylko, każdy pojedynczo na torze dwa pomiarowe kółka i po problemie.

Edytowane przez Harry Lloyd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czy wszyscy ale kilku kierowców z tych 9 co dostało kare, imho nie powinno jej dostać, m. in. Button i Kubica, SC złapał ich pod koniec okrążenia, więc żeby utrzymać się w limicie musieli by się zatrzymać, bezsensowna ta kara.

 

Wracają do Buttona to walka z Kubicą mu się podobała:)

Button o walce z Kubicą: kocham to! - Formuła 1 - WP.PL

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=GSval75GTq4
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Friday Morning Practice

 

Pos Driver Team Time Laps

1. Vettel Red Bull-Renault 1:32.280 22

2. Hamilton McLaren-Mercedes 1:32.614 + 0.334 16

3. Kubica Renault 1:32.725 + 0.445 21

4. Webber Red Bull-Renault 1:32.747 + 0.467 23

5. Sutil Force India-Mercedes 1:32.968 + 0.688 18

6. Rosberg Mercedes 1:33.318 + 1.038 21

7. Hulkenberg Williams-Cosworth 1:33.377 + 1.097 19

8. Button McLaren-Mercedes 1:33.519 + 1.239 20

9. Schumacher Mercedes 1:33.955 + 1.675 18

10. Barrichello Williams-Cosworth 1:34.016 + 1.736 17

11. Buemi Toro Rosso-Ferrari 1:34.132 + 1.852 21

12. Petrov Renault 1:34.365 + 2.085 22

13. Alonso Ferrari 1:34.490 + 2.210 20

14. di Resta Force India-Mercedes 1:34.580 + 2.300 22

15. Kobayashi Sauber-Ferrari 1:34.710 + 2.430 16

16. de la Rosa Sauber-Ferrari 1:34.901 + 2.621 17

17. Massa Ferrari 1:35.037 + 2.757 21

18. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1:35.318 + 3.038 27

19. Kovalainen Lotus-Cosworth 1:36.747 + 4.467 16

20. Glock Virgin-Cosworth 1:37.330 + 5.050 11

21. di Grassi Virgin-Cosworth 1:37.518 + 5.238 15

22. Chandhok HRT-Cosworth 1:38.735 + 6.455 21

23. Fauzi Lotus-Cosworth 1:39.510 + 7.230 11

24. Yamamoto HRT-Cosworth 1:39.673 + 7.393 27

 

All Timing Unofficial

 

 

Jak co weekend, praktyki pokazuja nieco forme zespolow, Ferrari znowu walczy o potrzetrwanie, albo mieli duzo klopotow technicznych. Renault znowu wydaje sie mocne i wrozac z fusow uzyskalem odpowiedz: Kubica top6 w quali, top5 w wyscigu :D

 

 

Friday Afternoon Practice

 

Pos Driver Team Time Laps

1. Webber Red Bull-Renault 1:31.234 15

2. Alonso Ferrari 1:31.626 + 0.392 26

3. Vettel Red Bull-Renault 1:31.875 + 0.641 24

4. Massa Ferrari 1:32.099 + 0.865 25

5. Rosberg Mercedes 1:32.166 + 0.932 29

6. Schumacher Mercedes 1:32.660 + 1.426 27

7. Petrov Renault 1:32.745 + 1.511 28

8. Hamilton McLaren-Mercedes 1:32.757 + 1.523 22

9. Sutil Force India-Mercedes 1:32.787 + 1.553 27

10. Barrichello Williams-Cosworth 1:32.967 + 1.733 32

11. Kubica Renault 1:33.019 + 1.785 30

12. Hulkenberg Williams-Cosworth 1:33.164 + 1.930 28

13. Button McLaren-Mercedes 1:33.200 + 1.966 24

14. Kobayashi Sauber-Ferrari 1:33.402 + 2.168 23

15. Liuzzi Force India-Mercedes 1:33.728 + 2.494 27

16. Buemi Toro Rosso-Ferrari 1:33.836 + 2.602 36

17. de la Rosa Sauber-Ferrari 1:34.051 + 2.817 29

18. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1:34.643 + 3.409 36

19. Kovalainen Lotus-Cosworth 1:35.465 + 4.231 25

20. di Grassi Virgin-Cosworth 1:36.237 + 5.003 24

21. Glock Virgin-Cosworth 1:36.553 + 5.319 21

22. Chandhok HRT-Cosworth 1:37.019 + 5.785 27

23. Yamamoto HRT-Cosworth 1:38.303 + 7.069 32

24. Trulli Lotus-Cosworth 1:42.901 + 11.667 3

 

 

11 i z gorszym czasem niz rano, wiec mozna sie jedynie domyslac ze duzo testowali i czasy raczej malo miarodajne, ale Petrov na 7 wrozy raczej dobrze :P Webber druga mlodosc

Edytowane przez Powerslave

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, ale czy to nie oznacza, ze oni beda mega mocni w przyszlym sezonie? Te wszystkie topowe zespoly maja przeciez kanal f, ktory daje gigantycznego kopa do czasow, a to ma byc zabronione  :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Śledziłem livetiming@ f1.com i dopiero w ostatnich minutach Hamilton wślizgnął się na drugie miejsce :)

 

Tak więc jest nadzieja, że Kubek będzie wysoko w kwalifikacjach (mam nadzieję) ;)

 

Zobaczymy co będzie w P2 i P3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze gdyby Renault mialo silnik mocniejszy o te 20-30KM czyli tak jak Merc czy Ferrari to panowalo by razem z Red Bullem w tym sezonie. A przyszly to wiele zmian w regulaminie, wiec kto bedzie mocny to tez wrozenie z fusow ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

A ci w kółko o "dobudowanej" części toru. Przecież tam nic nie dobudowali, wykorzystali częśc toru wykorzystywaną do tej pory przez dwie inne wersje toru w innych seriach wyścigowych. Mi się ten pomysł podoba, fajna jest ta część.

 

Chciałbym też aby Donnington Park się postarał i wyścigi odbywały się na przemian jak w Niemczech, bo jest to tez bardzo ciekawy tor, do tego niezwykle szybki, bo w pierwszych dwóch sektorach prawie się nie hamuje między pierwszym a dziewiątym zakrętem, tor dużo wymagający i od bolidu, i od kierowcy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te wczorajsze 11 miesjce wynikalo z testow nowego przedniego skrzydla, ktore jak pozniej potwierdzili niespecjalnie im sluzy. Dzisiaj przywrocili stare, zmienili ustawienia i wyniki od razu lepsze. Ferrari wykonalo sporo pracy, tak przynajmniej z 3 treningu wynika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ci w kółko o "dobudowanej" części toru. Przecież tam nic nie dobudowali, wykorzystali częśc toru wykorzystywaną do tej pory przez dwie inne wersje toru w innych seriach wyścigowych. Mi się ten pomysł podoba, fajna jest ta część.

 

Chciałbym też aby Donnington Park się postarał i wyścigi odbywały się na przemian jak w Niemczech, bo jest to tez bardzo ciekawy tor, do tego niezwykle szybki, bo w pierwszych dwóch sektorach prawie się nie hamuje między pierwszym a dziewiątym zakrętem, tor dużo wymagający i od bolidu, i od kierowcy.

 

1. Club, zakręt nr 10

 

Inne wyprofilowanie środka zakrętu (na zewn.),

 

2. Abbey, zakręt nr 11, The Loop i Aintree (odpowiednio 14 i 15)

 

Nowa nawierzchnia (in minus, bo bardziej nierówna)

 

Nie są to drastyczne zmiany, ale w sporcie, w którym od zawsze liczyły się milimetry i ułamki sekund bardziej nierówna nawierzchnia i "wyrzucające" wyprofilowanie jest jednak sporym wyzwaniem.

 

Dodatkowo, te +/- 170l paliwa na starcie powoduje, że będą jechać na skrajnie twardych nastawach zawiasu, co przy "dziurawej" nawierzchni może dać nieprzewidywalny wynik w początkowej fazie wyścigu, gdy mowa o zużyciu opon. O ile naturalnie zespoły nie trafią idealnie z ustawieniami, a już widać, że będzie to bardzo trudne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten zakręt 11 to jakiś koszmar jest. Trzęsie nimi jak na kostce brukowej :)

Widzieliście jak Vettelowi urwało sie tam przednie skrzydło? Niezłe to było. Było tez świetnie widać jak duży docisk daje i co się dzieje jak nagle go traci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Słabiutko coś. :(

 

Ledwo wszedł do Q3, nie wróży to dobrze.

 

EDIT.

 

No udało sie, ale po pierwszym kółku w Q3 myślałem że będzie masakra. Szkoda że Polsat już nawet nie wysyła dziennikarza żeby przeprowadził rozmowe z Kubicą, zawsze coś ciekawego tam powiedział.

Edytowane przez Harry Lloyd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wrozac z fusow uzyskalem odpowiedz: Kubica top6 w quali, top5 w wyscigu :D

 

Udalo mi sie, ale patrzac na czasy w Q1, Q2 to bylo bardzo ciezko, ale udalo mu sie znalezc te ulamki sekund, mam nadzieje ze w wyscigu bedzie top5 :) Red Bull odlecial i znowu zmiazdzyl pozostalych

 

Pos Driver Team Q1 Q2 Q3

1. Vettel Red Bull-Renault 1:30.841 1:30.480 1:29.615

2. Webber Red Bull-Renault 1:30.858 1:30.114 1:29.758

3. Alonso Ferrari 1:30.997 1:30.700 1:30.426

4. Hamilton McLaren-Mercedes 1:31.297 1:31.118 1:30.556

5. Rosberg Mercedes 1:31.626 1:31.085 1:30.625

6. Kubica Renault 1:31.680 1:31.344 1:31.040

7. Massa Ferrari 1:31.313 1:31.010 1:31.172

8. Barrichello Williams-Cosworth 1:31.424 1:31.126 1:31.175

9. de la Rosa Sauber-Ferrari 1:31.533 1:31.327 1:31.274

10. Schumacher Mercedes 1:32.058 1:31.022 1:31.430

 

11. Sutil Force India-Mercedes 1:31.109 1:31.399

12. Kobayashi Sauber-Ferrari 1:31.851 1:31.421

13. Hulkenberg Williams-Cosworth 1:32.144 1:31.635

14. Button McLaren-Mercedes 1:31.435 1:31.699

15. Liuzzi Force India-Mercedes 1:32.226 1:31.708

16. Petrov Renault 1:31.638 1:31.796

17. Buemi Toro Rosso-Ferrari 1:31.901 1:32.012

 

18. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1:32.430

19. Kovalainen Lotus-Cosworth 1:34.405

20. Glock Virgin-Cosworth 1:34.775

21. Trulli Lotus-Cosworth 1:34.864

22. di Grassi Virgin-Cosworth 1:35.212

23. Chandhok HRT-Cosworth 1:36.576

24. Yamamoto HRT-Cosworth 1:36.96

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Porównując czasy w Q3 Ferrari do RedBulli - różnica 0,811s i z McLaren'em - strata Maków 0,941s. To jakiś pogrom.

 

Alonso po opuszczeniu bolidu stanął i uważnie przyglądał się jednemu z RB6 - dolnej części w pobliżu wydechu. Ciekawe czy z niedowierzania jak szybki jest RB6 czy chęci z podejrzenia czegoś nowego.

 

Robert wykonał wspaniałą pracę w Q3 - myślałem, że będzie cienko, a tu proszę, szóste pole :D

Renault i McLaren nie trafili z nowymi częściami. Ale Ferrari i Williams za to wykazali całkiem niezły postęp.

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie czasy, polski eurosport czasami pisze, niestety, jak dla nastoletnich/plotkarskich odbiorców. Liczę na dobry wyścig.

 

EDIT

Kurde jak zwykle. Gdy tylko Kubica zdobył 3 miejsce od razu pomyślałem, że straci to przez taktykę i pit-stop, i tak się stało.

 

EDIT 2

AWARIA ! Koniec wyścigu.

Edytowane przez KaszaWspraju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

alonso szybko skumal, ze ostatnio hamilton dobrze wyszedl na nierespektowaniu regulaminu wiec teraz czas na niego... i wyladowal na 16 pozycji  :lol: jeszcze na jego pecha sedziowie rozpatrywali ten incydent tak samo dlugo jak ostatnio xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Kubica za wsześnie zjechał na pit-stop. Nawet jeśli tempo miał gorsze, to Rosberga trzymał za sobą. Lepiej było poczekać bo i tak by chyba wyjechał przed Alonso.

 

Inna sprawa że tempo na twardych oponach było beznadziejne, Alonso od razu go dogonił. A kara Alonso sie należała, bo w większości wyścigów robi coś chamskiego. Jak widać bycie w Ferrari nie oznacza kolorowych rezultatów. Pewnie będą znowu płakać i zwalać winę na pecha, a w przypadku Alonso to była tylko głupota, bo nie dość że nie puścił Kubicy, to jeszcze czekali z karą na SC zamiast od razu ją wykonać.

 

Awaria musiała się w końcu trafić. Petrov miał już problemy pare razy, Kubica dopiero pierwszy. Miejmy tylko nadzieję, że nie jest to począek nowej serii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do osoby Alonso to pisałem kiedyś, że Ferrari wiele straci na pozbyciu się Raikkonena i zatrudnieniu Hiszpana. Niestety takim zachowaniem jak dziś, czy wjeżdżaniem na chama przed partnera z tego samego teamu podczas zjazdu do pitstopów. Zresztą crashgate, czy afera szpiegowska McLaren-Ferrari - straszny smród ciągnie się za Alonso. Ferrari nie ma najlepszego w tym sezonie bolidu, ale są w miarę blisko RedBulla i McLarena. Tak więc cwaniackie zagrywki Alonso nie są potrzebne, skoro nie w takim mocnym zresztą Renault zdobył dwa tytuły mistrzowskie.

 

To, że Hamilton ma status lub nie, świętej krowy to nie znaczy, że inni powinni brać z niego przykład. Zresztą Hamilton ruszał z czwartego miejsca, a dojechał na drugim i pomimo tego, że realizator nie za często go pokazywał jechał całkiem łagodnie i bez incydentów. A Alonso ruszał z trzeciego, a skończył na czternastym.

 

Wracając do przyjemniejszych tematów - Mark - jesteś dla mnie hardkorem, świetny start i jazda do samej mety. Dymają Cię z Hornerem na czele, a Ty i tak pokazujesz kto jest lepszy... swoją jazdą. Zasługujesz na majstra :D

 

BTW: Robert miał piękny start i pierwsze okrążenie, szkoda, że wystąpiła awaria. Kobayashi nieźle się rozkręcił :)

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde jak zwykle. Gdy tylko Kubica zdobył 3 miejsce od razu pomyślałem, że straci to przez taktykę i pit-stop, i tak się stało.

Nie stracił przez taktyke czy pit, po prostu był bardzo wolny. Tracił 2s na kółku, po zjezdzie Kubicy do pitu Rosberg zrobił najszybsze okrazenie w wyscigu. Na twardych oponach było jeszcze gorzej, Alosno miał po 0.8s lepsze czasy w kazdym sektorze! Robert miał tempo jak zawodnicy z drugiej dziesiątki i gdyby nie awaria, zapewne spadłby na jakieś 7-10 miejsce.

 

Polecam live timing.

 

Obydwa tylko ferrari przed nowymi zespołami :)

Edytowane przez MaSell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...