Skocz do zawartości
Grimlock

F1 Sezon 2011

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Harry Lloyd

Radia? ;)

 

 

Bardzo fajny kask. W zeszłym sezonie miał dobrze dobrany, i tym razem to samo, choć barwy bolidu wolałem zeszłoroczne. Od przodu jest zbyt mało żółtego/złotego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

Chyba najlepsze zdjęcie wydechu R31. Trochę ciężko oceniać, bo wszystkie zdjęcia są z jednej perspektywy, ale (biorąc pod uwagę pęd powietrza) może to byc tak skonstruowane, żeby jak najwięcej powietrza było skierowane na boczne sekcje bolidu zwiększając docisk, a gorące spaliny pod podłogę, co spowoduje obnizenie ciśnienia pod bolidem przysysając go niejako do ziemi. Bardzo mnie ciekawi co tak naprawdę tam wykombinowali ;)`

 

Przednie skrzydło wydaje się być w bardzo zaawansowanym stadium, a to dopiero pierwsze testy :blink: :

Dołączona grafika

Edytowane przez MaSell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BTW: Robert testował obie maszyny 9 i 10 - pewnie różne warianty :)

 

Trzeba przyznać, że ujawnienie FEE przez Renault trochę rozkojarzy inżynierów. Z jednej strony każdy jest świadomy, że to teoretycznie dobre rozwiązanie. Ale w praktyce nie wiadomo jeszcze na ile to jest skuteczne. Cześć się przyczai i poczeka na efekty podczas pierwszych GP, a inni już zabiorą się do projektowania ;)

 

Fajny jest element niepewności :)

 

 

Dołączona grafika

Edytowane przez Grimlock
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co jak co, ale we fluid skirt to ja nie wierze :wink:

 

Wydawało się, że RB7 ma bardzo szczupły i zgrabny tył, ale to chyba tylko złudzenie - bolid jest po prostu dość długi. Porównanie z F150:

 

Dołączona grafika

 

A tutaj samo F150:

Dołączona grafika

 

Pan Newey znowu coś kombinuje. W tym roku zabronione są podwójne dyfuzory zasilane powietrzem spod bolidu, a chłopaki coś kombinują z zasilaniem ich spalinami :lol:

Red Bull RB7: New exhausts system tested, the car sported extended flattened exhausts that legally blow inside the outer section of diffuser

:lol: :lol: Edytowane przez MaSell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lewis Hamilton:

“Our car looks different to others and I hope it reflects on its performance. Ferrari and Red Bull look more like an evolution of last year’s car.”

 

Fanem Mclarena nigdy nie byłem, ale nie moge się doczekać co tam ciekawego jutro pokażą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pan Newey znowu coś kombinuje. W tym roku zabronione są podwójne dyfuzory zasilane powietrzem spod bolidu, a chłopaki coś kombinują z zasilaniem ich spalinami

http://scarbsf1.wordpress.com/2011/02/02/red-bull-rb7-open-fronted-exhaust-blown-diffuser/ :D

 

http://www.f1technical.net/forum/viewtopic.php?f=12&t=9380&start=135

 

 

MP4-26C :D

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

 

http://www.formula1onlive.com/2010/07/2011-mclaren-f1-car-launched-2011.html

 

 

Jak działają sidepody i FEE w MP4-26C: http://scarbsf1.wordpress.com/2011/02/04/mclaren-mp4-26-l-shaped-sidepods/

 

 

Właściwy wydech (nieostateczny oczywiście tylko zaśplepka ;) ):

 

Dołączona grafika

 

 

Ściema-wydech:

 

http://i79.servimg.com/u/f79/14/79/55/26/sucd1110.jpg

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robert Kubica i Jakub Gerber wypadli z trasy pierwszego odcinka specjalnego rozgrywanego we Włoszech rajdu Ronde di Andora.

 

Skoda Fabia S2000 uderzyła lewą stroną w barierę, samochód jest poważnie rozbity. Odcinek został przerwany. Członkowie załogi są przytomni.

 

Pilot opuścił auto o własnych siłach. W pełni przytomny kierowca został wydobyty z samochodu przez służby ratownicze i przetransportowany śmigłowcem do szpitala.

Miejmy nadzieję, że obu nie stało się nic poważnego.

 

 

Robert Kubica z podejrzeniami kilku złamań został przetransportowany śmigłowcem do szpitala we włoskiej prowincji Savona.

 

Polska załoga, jadąca Skodą Fabią S2000, wypadła z drogi na szóstym kilometrze pierwszego odcinka specjalnego rajdu Ronde di Andora. Samochód uderzył lewą stroną w mur otaczający kościół w miejscowości San Lorenzo di Testico. Pilot Jakub Gerber wyszedł z wypadku bez szwanku, przytomnego kierowcę z rozbitego samochodu musiały wydobyć służby ratownicze.

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trzymajmy kciuki, może nie bedzie tragicznie z tymi złamaniami, chce sie teraz powiedziec "na .uj mu to było potrzebne" :mur:

Edytowane przez Racuch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co poradzić na miłość Roberta do rajdów :)

 

Każdy kto trochę się tym interesuje wie doskonale, że jak łatwo popełnić błąd i ulec wypadkowi. Na dodatek Robert przesiadł się z samochodu S1600 do 2000 - jest to jednak spora różnica. Trzymajmy kciuki za Roberta. Na razie bardzo mało jest konkretnych informacji. Portale medialne kopiują od siebie nawzajem te same informacje. Za godzinę lub dwie gdy zostaną wykonane wszystkie badania dowiemy się więcej o stanie Roberta.

 

Podobno o 12:30 ma być podana oficjalna informacja o stanie Roberta.

 

Grzegorz Możdżyński z "F1 Rancing" rozmawiał przez chwilę z ojcem kierowcy, Arturem. Według jego słów cała sytuacja "wyglądała paskudnie" i stawia pod olbrzymim znakiem zapytania start Kubicy w F1.

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I wlasnie dlatego Kuben nie jezdzi w innych teamach?

 

W calej rozciaglosci popieram Kubena, jestem ciekaw jak to bedzie z nowym sponsorem, na pewno bedzie taniej! :x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I wlasnie dlatego inne teamy nie pozwalaja swoim kierowcom brac udzialu w innych wyscigach..

 

No i dobrze hobby wszystko fajnie ale gdy nie koliduje z pracą. W końcu bycie kierowcą F1 to praca jak każda inna i trzeba wykonywać swoje obowiązki.
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I wlasnie dlatego Kuben nie jezdzi w innych teamach?

 

W calej rozciaglosci popieram Kubena, jestem ciekaw jak to bedzie z nowym sponsorem, na pewno bedzie taniej! :x

 

Sorry ale bzdury opowiadasz. Kubica jezdzi gdzie jezdzi nie dlatego ze gdzie indziej by mu zabronili startow w rajdach. Poza tym przez to jego hobby moze nigdy wiecej nie zasiasc za kierownica bolidu.

 

Polaczenie dwoch sportow o tak ogromnym ryzyku jest wg mnie nieporozumieniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby kózka nie skakała ....

 

 

Prawda jest taka że jak się wykonuje jakąś pracę i dostaje za to grube wynagrodzenie to niestety trzeba iść na pewne ustępstwa, a jak nie pasuje to szukaj szczęścia gdzie indziej. Jak chcemy dostawać 10k za swoją pracę to trzeba się liczyć że pracujemy więcej niż 8h dziennie, 5 dni w tygodniu. Podobnie tutaj, jak wchodzimy do elity światowej sportów motorowych to z czegoś trzeba zrezygnować, zostałby mu jeszcze poker przecież. A do rajdów zawsze mógł iść jak skończył karierę (np Schumi i zamiana z Rossim na motor).

 

No nic trzeba mieć nadzieję że wszystko będzie OK i wyciągnie jakieś wnioski z tej lekcji. Ale wydaje mi się że sezon można odpuścić.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...