Jump to content
Drunk_ZoZol

Battlefield 3

Recommended Posts

Lagi rzadko są winą gry. To raczej łącza (i nie chodzi mi tylko o przepustowość!). Gra ma dużo "pierdułkowatych" bugów, ale jest niezwykle przyjemna i można jej to wybaczyć.

Uważam, że jedynym POWAŻNYM problemem jest balans broni i czasem nadmiar snajperów(ale z tym walczą na serwerach coraz skuteczniej ;)).

 

Ciekawe jak będą się kształtować wymagania BF3. Pewnie szykuje się wymiana komputera....

 

Powinni też jakoś bardziej zachęcić do lvl. Bo aktualnie około 20lvl masz odblokowane wszystko i w zasadzie po kiego te lvl bić wyżej. Owszem platyny broniami są jakąś motywacją, ale tak naprawdę nic nie zmieniają.

No i powinni dać jakąś gwiazdkę powyżej platyny. Osobiście mam 10k killi AN-94 i szkoda, że nie ma za to nagrody ;)

 

BTW. Nie bardzo wiem jaki jest problem z ludźmi na 50lvl. Często są słabsi od ludzi na ~30.

 

Pozdrawiam

Edited by DeathTomahawk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dustone

Niektóre z błędów występują też na PC. Szczególnie drażnią mnie niewidzialne 'barierki' w otoczeniu.

 

@Harry Lloyd

auto-aim ciągle ma miejsce, w dodatku wczoraj typowi udało się zabić mnie przez zamknięte drzwi (miał zamiar je rozwalić, a ja stałem za blisko).

 

Jednak to jest nic, ja od paru dni mam tak, że wchodzę na serwer z np. pingiem <40 i mam cały czas teleportacje i koszmarne lagi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lagi są winą gry/serwera jeśli cała ekipa je ma w tym samym momencie a tak ma się bardzo często (gram na hardcore przez to).Czesto ładuję cały magazynek kampiącemu gościowi ( siedzi w miejscu) i nic ale on wstaje i jednym strzałem mnie zabija. System hitboxów mieli przenieść z MOHA bo podobno był lepszy czyli sami wiedzą że nie jest dobrze. Opóźnienie jest czasem takie że wbijając nóż gościowi przy oknie zaczyna sie animacja wbijania ,gość wybiega z budynku i dostaje kosę przez ścianę (jakieś 2 m dalej) :lol2: . Kto grał to wie że starcia nożowników są częstym i dosyć śmiesznym widokiem.

A takie <span style='color: red;'>[ciach!]</span>ły jak poprawny napis kto wygrał to powinni poprawć w dwie minuty ale przecież to "stara" gra za którą już zapłaciliśmy więc można się zabrać za następną część i doić z niej i DLC kasę a graczy zostawić ze swoim bublem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dustone

Niektóre z błędów występują też na PC. Szczególnie drażnią mnie niewidzialne 'barierki' w otoczeniu.

 

@Harry Lloyd

auto-aim ciągle ma miejsce, w dodatku wczoraj typowi udało się zabić mnie przez zamknięte drzwi (miał zamiar je rozwalić, a ja stałem za blisko).

 

Jednak to jest nic, ja od paru dni mam tak, że wchodzę na serwer z np. pingiem <40 i mam cały czas teleportacje i koszmarne lagi.

 

to ze zostales zabity przez drzwi odrazu oznacza auto aim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie zamówiłbym sobie preordera (czy w sklepie gram.pl można po zamówieniu zmieniać adres wysyłki? bo planuję się przeprowadzić..), ale dostałem od EA kod na 45PLN do wykorzystania w EAstore i zastanawiam się czy tam będzie można zamówić preordera lub już po premierze.. O ile wyjdzie jeszcze w tym roku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po co te preordery składacie? Nic o grze nie wiadomo, a pomijając to, to zawsze można polować na lepszą cenę i ew. dodatki jakie różne sklepy lubią dawać. Wg mnie zamawianie na chwilę obecną to idiotyzm. Nawet kluczy do bety nie dodają, a zapewne będą (tak wiem że były już z MoH).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powinni też jakoś bardziej zachęcić do lvl. Bo aktualnie około 20lvl masz odblokowane wszystko i w zasadzie po kiego te lvl bić wyżej. Owszem platyny broniami są jakąś motywacją, ale tak naprawdę nic nie zmieniają.

No i powinni dać jakąś gwiazdkę powyżej platyny. Osobiście mam 10k killi AN-94 i szkoda, że nie ma za to nagrody ;)

 

BTW. Nie bardzo wiem jaki jest problem z ludźmi na 50lvl. Często są słabsi od ludzi na ~30.

 

Pozdrawiam

 

A ja mam nadzieje że takich bzdurych pierdół w ogóle nie będzie i będzie jak na serie BF przystoi - czyli autentyczne stopnie i odznaki. Jak gra zejdzie do poziomu COD i innych tego typu to sobie kompletnie ją odpuszcze...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja mam nadzieje że takich bzdurych pierdół w ogóle nie będzie i będzie jak na serie BF przystoi - czyli autentyczne stopnie i odznaki. Jak gra zejdzie do poziomu COD i innych tego typu to sobie kompletnie ją odpuszcze...

 

Mam taka samą nadzieję. Niech zrobią cały ten system punktacji/rang/odblokowania taki jak był w BF2 i będzie super bo grając momentami w BC2(na początku) miałem wrażenie że to klon CODa bo te levele tak szybko leciały :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

z tego co wyczytałem w necie za oświetlenie w Frostbite 2.0 odpowiada moduł Enlight (wynaleziony juz kawałek czasu temu ale dopiero teraz starcza mocy by użyć to w miare komfortowo w grach)

 

 

miałem zmieniać płytę i proca na jakiegoś 4 rdzeniowca od amd ale chyba sie wstrzymam do premiery bulldożerka i zobacze benchmarki z tej gry (czy lepiej bedzie chodzić na amd czy na intelu)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odnośnie oświetlenia Enlighten:

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=foXVF7q035Y

 

www.youtube.com/watch?v=foXVF7q035Y

 

Z tego co czytałem, co zresztą widać po pierwszej scenie : ) to kombinowali z tym już przy okazji Mirror's Edge - swoją drogą, może po wydaniu Battlefield 3 przysiądą do ME 2 :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odnośnie oświetlenia Enlighten:

 

 

 

www.youtube.com/watch?v=foXVF7q035Y

 

Z tego co czytałem, co zresztą widać po pierwszej scenie : ) to kombinowali z tym już przy okazji Mirror's Edge - swoją drogą, może po wydaniu Battlefield 3 przysiądą do ME 2 :smile:

 

dawałem ten filmik który podałeś już wczesniej w tym temacie ale to nic, zauwazylem na youtubie ze moduł liczący "enlighten" był prezentowany na GDC juz w 2008 roku ale jakoś się nie przyjął w grach mimo zapowiedzi, być moze przyczyną było zbyt duze obciążenie gry przy zaimplementowaniu tego kodu.

 

Znalazłem jeszcze jeden filmik z tym enginem

 

Geomerics Real-time 'enlighten' Technology

 

Co do Mirrors Edge to tam jest to efekt statyczny wyliczony na stałe (mozna to nazwać texturą), sporo silników gier posiada swoje lub kupione na licencji moduły renderujące światło na stałe , w Mirrors Edge moduł który wyliczył światło nazywa się BEAST

 

Autodesk - Autodesk Beast - Customer Showcase

 

podobny jesli chodzi o możliwosci moduł generujący statyczne oświetlenie znajduje się już w silniku UE3 i nazywa się Lightmass, ponizej macie porównanie starszej wersji unreal engine (bez lightmass) z nowszą (gdzie użyto lightmass)

 

http://www.laurenscorijn.com/wp-content/uploads/2009/11/UDKcompare001.jpg

http://www.laurenscorijn.com/wp-content/uploads/2009/11/UDKcompare002.jpg

http://www.laurenscorijn.com/wp-content/uploads/2009/11/UDKcompare003.jpg

 

Z tego co wiem to engine CRYTEKA (autorów Crysisa) też ma możliwość wyliczania takiego światła dynamicznie (czy zobaczymy to w pecetowej wersji Crysisa 2 to czas pokaże), poniżej filmik z jego możliwosci:

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=Pq39Xb7OdH8

Edited by yuucOm
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystko fajnie i pieknie tylko ten efekt w wielu momentach jest znacznie przesadzony, np w filmiku Global illumination in CryEngine 3 Tech Trailer. Nie wiem, byc moze tylko zeby wyrazniej pokazac o co chodzi. Zeby uzyskac takie przeniesienie koloru z powierzni odbijajacej swiatlo trzeba by zaswiecic ladnym halogenem z nie duzej odleglosci, albo wystawic material na dzialanie promieni slonecznych a odbicie koloru uzyskac na zaciemnionej powierzni. Tutaj troszeczke panowie przegieli :) co nie zmienia faktu ze fajnie to wyglada. Juz mirors edge na maksymalnych detalach wygladal rewelacyjnie moim zdaniem. Mimo ze cieniowanie bylo na stale wyliczone i wkomponowane w tekstury (przez co nie przypadkiem graficy wrzucili tyle szarego koloru w obraz)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mnie bardzo cieszy fakt że w czasach (gdy 90% gier pecetowych to porty z konsol) nowy Battlefield jest grą pecetową (do tego nielicznego grona mozna jeszcze zaliczyć Wiedźmina 2)

 

Ale mi ten króciutki teaser smaka narobił ...mmmmm....

 

http://www.abload.de/img/5c3a3cf9lmnn.gif

http://www.abload.de/img/65b01c6domya.gif

http://www.abload.de/img/44a5a373kmtb.gif

za duże gify na embed wiec zostawiam linki.

Edited by yuucOm
  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mnie bardzo cieszy fakt że w czasach (gdy 90% gier pecetowych to porty z konsol) nowy Battlefield jest grą pecetową (do tego nielicznego grona mozna jeszcze zaliczyć Wiedźmina 2)Ale mi ten króciutki teaser smaka narobił ...mmmmm....

 

Piszcie co chcecie ale gapilem sie 5min w te gify z teasera i jak dla mnie to grafika bf3 niszczy crysisa2 :rolleyes: (czyzby efekt tego ze gra jest robiona stricte pod PC?) scena w ktorej biegna waska uliczka... :blink:

Edited by Carson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piszcie co chcecie ale gapilem sie 5min w te gify z teasera i jak dla mnie to grafika bf3 niszczy crysisa2 :rolleyes: (czyzby efekt tego ze gra jest robiona stricte pod PC?) scena w ktorej biegna waska uliczka... :blink:

 

Gra na PC dostanie jakiś tam anty aliasing którego nie dostaną konsole, dodatkowo efekty DX11. Crysis 2 w nie których momentach wygląda gorzej od 1... np. woda wygląda zdecydowanie gorzej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...