Jump to content

Recommended Posts

hehe sector :)

ikonki mozesz sobie sam robic, ja na przyklad zrobilem sobie fringa :) to raz,

a zeby zdjac z gory ikonki musisz zrobic taki myk:

 

wchodzisz w cydie, more package sources, szukasz repo od Steffwiz'a, dodajesz i w paczkach pojawi ci sie cos takiego jak blank 1/2/3/4/ lub install 5/10/20

 

to sa porpostu przezroczyste ikonki ktore wstawiasz w pierwszy rzad, zabawy troche jest, ale efekt ciekawy bo theme bardzo ladny

Share this post


Link to post
Share on other sites

PLUSY UJEMNE ;-) :

Przerost formy nad treścią i tyle szumu woku telefonu który nie ma podstawowych funkcji i same kłopoty z nim. Jak by to była jakaś inna marka to by był mało popularny aparat a że apple... Telefon od 2 tys i taki słaby aparat i jeszcze te dzwonki. Coś mało atrakcyjny technicznie telefon. a że ma bajery które inne telefony nie mają. Ja tam wole jakąś nokie itp, komórki te nie mają intuicyjnego interfejsu ale to kwestia przyzwyczajenia.

Edited by Sobota

Share this post


Link to post
Share on other sites

A cosiestao z dzwonkami bo niewtajemniczony jestem?

 

Coś mało atrakcyjny technicznie telefon. a że ma bajery które inne telefony nie mają.

nie rozumiem

 

to nie jest telefon, nazwalbym to bardziej ipodem z modulem telefonicznym ;)

Edited by kucyk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem iPhone'a 3G jednak szybko go sprzedałem. Na początku chciałem go zostawić zamiast mojej N95. Jednak jedyne co doświadczyłem lepszego w jabłku to odtwarzacz mp3, lepszy ekran no i cała jego obsługa, która po 2 tygodniach po prostu zaczęła mnie denerwować.

- GPS, który jest a jakby go nie było. Zapewne wyjdą jakieś programy, dobre mapy no i rozwiążą problem z poborem mapy z neta. Wtedy iPhone byłby na pewno ciekawy ze względu na wygodę użytkowania, i dużego wyświetlacza.

- Bluetooth

- Pseudo kamera, przyzwyczaiłem się do nagrań 30fps w mojej Nokii, a kamerka apple standardowo nie miała nawet fukncji nagrywania, po wgraniu czegoś tam jest taka możliwość, ale jakość tego filmu jest żadna.

- No i ta tylna obudowa. Jestem pedantem w sprawie sprzętu dlatego więcej patrzyłem na tył czy się nie porysał niż na wyświetlacz.

 

Podsumowałbym ten telefon tak. Wszystko jest a jednak nie ma... Dlatego moim zdaniem telefon nie jest warty swych pieniędzy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

CYTAT:

- odnośnie dzwonków, co za durnota, żeby ograniczać jakość dzwonka do mono i 22kHz. Jakość jest FATALNA! (update: problem rozwiązany) Ja wiem, że dzwonki to dodatek, ale skoro przez iPoda, głośniki grają bardzo fajnie, po co ograniczać jakość dla dzwonków? Oczywiście, żeby w ogóle wrzucić dzwonek, trzeba telefon odblokować, przekonwertować mp3 do aac (m4r) i znaleźć odpowiedni katalog...

 

To z tymi dzwonkami jest nie tak. Za dużo cyrku żeby cokolwiek wgrać. Po co ograniczyli jakość dla dzwonków, przecież telefon ma dobrom jakość dźwięku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tyle postow na darmo :) po co sie klucic komus sie nie podoba i nie chce kombinowac to nie kombinuje i zachwyca sie stara nokia a komus sie podoba to ma i tyle. Tak to widze. Mi tez sie nie podoba za bardzo iPhone wiec go nie kupilem a zamiast tego mam iPoda Touch ktory jest dla mnie lepszy ale nie pisze zadnych cyrkow :) Najlepsze ze przewaznie zawsze sie wypowiadaja ludzie ktorzy go nie mieli i miec nie beda a pisza tylko o tym co przeczytali w necie. grrrr ale rozni ludzie rozne potrzeby, ja mam na to wszystko wyje... :)

 

co do tylkiej klapki to sie zgodze, to mnie zawsze denerwowalo w ipodach/iphonach. Za taka cena powinna byc niezniszczalna! A przynajmniej tak odporna na zarysowania jak wyswietlacz. Podobnie jak nuras jest pedantem jesli chodzi o sprzet i bardzo mnie to denerwuje. Jednak nie mam wyjscia jak sie do tego przeyzwyczaic :P Apple mogloby przynajmniej udostepnic na necie kupienie tylniego panelu albo wymiane go za oplata.

 

Co do skina. Udalo mi sie go juz w miare obadac. Znanazlem FAQ na necie i faktycznie juz jest ok! Jedno co mnie denerwuje ze nie wsyzstkie ikonki mi sie zamienily. Np. Notatnik, iPod zostal bez zmian :| musze chyba troche bardziej sie zaglebic i podmienic pliki samemu grrr. Denerwuje mnie tez znaczek wi-fi ktory wczesniej mialem tak jak Ty masz zasieg telefonu (kreski) a teraz mam same logo wi-fi.

 

Ogolnie bardzo ladny, mi sie podoba :D

 

btw. kucyk jak robisz skriny?

 

to nie jest telefon, nazwalbym to bardziej ipodem z modulem telefonicznym icon_wink2.gif

dokladnie tak, nastepna generacja ipoda :) Ciekawe co przyniesie przyszlosc. Mogliby zrezygnowal z tych srebrnych klapek z tylu :/ ten nikiel sie nie nadaje :26:

Edited by sector

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja juz przestalem przywiazywac uwage do artykulow dot iphona, przede wszystkim na polskich stronach, bo jak widze cos takiego

 

"IPhone korzysta z przeglądarki Safari. Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie jedno niedociągnięcie – brak wsparcia dla coraz to popularniejszej technologii flash. Paradoksem zdaje się możliwość odtwarzania klipów z serwisu YouTube.com. Miejmy nadzieję, że nadchodząca aktualizacja rozwiąże powyższy problem"

 

to juz dalej czytac nie musze, autor swietnie ukazuje brak zielonego pojecia o rzeczy na temat ktorej splodzil art :)

-------

zrob sftp do ipoda, zajrzyj do /private/var/stash/Themes.walXnj i tam masz katalog BlackBerry Impression.theme, wszystko tam jest banalnie poukladane, ja wywalilem katalogi bundles i folders i mam stare ikonki wifi i zasiegu, mozesz tam powymieniac co chcesz, a ikonka notatnika wypadla przy ostatnim update, ale tworca theme'a mowi, ze dzisiaj wieczorem bedzie kolejny + nowe ikonki (takze zasiegu i wifi) i to poprawi

 

screena robisz naciskajac przycisk home i power w jednym czasie :)

 

znalazlem kolejny bardzo ciekawy theme:

 

Retext

Dołączona grafika

 

CYTAT:

- odnośnie dzwonków, co za durnota, żeby ograniczać jakość dzwonka do mono i 22kHz. Jakość jest FATALNA! (update: problem rozwiązany) Ja wiem, że dzwonki to dodatek, ale skoro przez iPoda, głośniki grają bardzo fajnie, po co ograniczać jakość dla dzwonków? Oczywiście, żeby w ogóle wrzucić dzwonek, trzeba telefon odblokować, przekonwertować mp3 do aac (m4r) i znaleźć odpowiedni katalog...

 

To z tymi dzwonkami jest nie tak. Za dużo cyrku żeby cokolwiek wgrać. Po co ograniczyli jakość dla dzwonków, przecież telefon ma dobrom jakość dźwięku?

wiesz co, nie wrzucilem ani jednego dzwonka na telefon bo jakos mnie to nie kreci, ale z tego co wiem to nawet w niezlamanym iphonie robi sie to za pomoca itunes poprzez sync, a o jakosci decydujesz ty konwertujac mp3 do m4r, ale moge byc w bledzie bo wiedze na ten temat posiadam czysto teoretyczna Edited by kucyk

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzieki za odp kucyk, napewno obadam! :) jutro po pracy pokombinuje. Swoja droga uzywasz WinterBoard'a czy Custmize 2.0 ? Ja zawsze uzywalem customize 2.0 ale widze ze sporo fajnych bajerkow jest tez w WinterBoardzie i chyba teraz z nim pokombinuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tym że Customize a Winterboard zasadniczo się różnią i do czego innego są wykorzystywane ; ]

 

Apple mogloby przynajmniej udostepnic na necie kupienie tylnego panelu albo wymianę go za oplata.

Elementy obudowy ipodów są normalnie dostępne na necie. Sam wymieniałem nie tak dawno cały plastyk w moim ipodzie video. Niestety nie wiem jak wygląda sprawa Toucha. Jest tak cieniutki że nawet nie wiedziałbym jak się za niego zabrać ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

jest juz update blckberryimpression ;) nadal nie hula jak powinien ale to na bank ze jest zrobiony na iphona a nie ipoda pokombinuje i sam podmienie ikonki :)

 

poca mozesz zapodac stronke z ktorej Ty zamawiales tylni panel do ipoda? ja znalazlem same w USA. Moze masz cos innego?

 

btw. zainstalowalem sobie dzis remote. Zajebisty programik narszcie mam pilota do komputera :D intelliremote jeszcze lepszy, no i obsluguje wszystko! 8)

Edited by sector

Share this post


Link to post
Share on other sites

imho, te style do iPhona fajnie wyglądają, ale nie są zbyt czytelne.

 

odnośnie dzwonków - niestety, ale ograniczenie jednak istnieje i nie ma znaczenia, czy skompresujesz sobie do AAC przy największym bitracie, i tak iphone zrobi z tego mono 22kHz i jakość jest fatalna!

 

PS

http://www.myapple.pl/czytaj.php?id=81945

 

Ciekawe co z tego tak na prawdę zostanie zrobione...

Edited by Marcin_gps

Share this post


Link to post
Share on other sites

dziala ci push marco? bo u mnie przestal :lol2:

Tak, ale nie mam zamiaru przedłużać abonamentu mobile.me. Ta usługa jest niedorobiona, często się wywala i nie potrafi synchronizować się z innymi kontami po IMAPie. Postawiłem sobie ActiveSynca i działa ;>

 

A tam. Strategia boskiego Steve'a jest prosta: wszyscy wiedzą, że sprzęt podoła nawigacji i można to sprzedać jako kolejny "ficzer". Tylko albo:

a) Wyjdzie update 3.0 za xx USD z nową, rewolucyjną nawigacją (rewolucyjna będzie w tym zakresie, że będzie wyglądać MacOSowo i mieć logo jabłka)

b) toczą się negocjacje z TomTomem i innymi producentami softu nawigacyjnego na prostej zasadzie: kto da nam więcej, temu damy błogosławieństwo i pozwolenie na wrzucenie aplikacji do AppStore'a

Upieranie się na zasadzie NIE, bo NIE nie jest w interesie kalifornijskich mistrzów designu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

BossPrefs (z Cydii) i tam masz opcje ktore mozesz wlaczac i wylaczac. Mi. Edge, SSH itp.

 

Co do tematow to zdaje CI sie Marcin. Moze opierasz sie na tym BlackBerry ale nawet inne sa spoko. Ja tam braku czytelnosci nie odczulem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jest juz update blckberryimpression ;) nadal nie hula jak powinien ale to na bank ze jest zrobiony na iphona a nie ipoda pokombinuje i sam podmienie ikonki :)

 

poca mozesz zapodac stronke z ktorej Ty zamawiales tylni panel do ipoda? ja znalazlem same w USA. Moze masz cos innego?

 

btw. zainstalowalem sobie dzis remote. Zajebisty programik narszcie mam pilota do komputera :D intelliremote jeszcze lepszy, no i obsluguje wszystko! 8)

No właśnie zamawiałem z USA. Zawsze możesz iść do iSpota i dowiedzieć się ile kosztuje wymiana. Zasłyszane mam że tył i przód krąży w około 180zł.

Edited by poca

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak czytam, ze konkurencja nadchodzi to mnie na zygi zbiera, ktory to juz raz, iphone vs omnia, iphone vs htc, iphone vs lodowka, to jest po prostu nudne

jezeli ten telefon jest taki ****y to skad ta konkurencja sie bierze, nie rozumiem

Edited by kucyk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko że iPhone to telefon z kilkoma opcjami PDA, a telefony HTC to PDA z opcjami telefonu... Tutaj nie ma konkurencji i jeśli ktoś narzeka że iP nie ma takich funkcji jak pełnoprawne PDA to na twarzy pojawia mi się mimowolny uśmiech.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No wlasnie, to skad te porownania na necie sie biora, dlaczego ludzie porownuja iphona z htc skoro "to telefon z kilkoma opcjami PDA, a telefony HTC to PDA z opcjami telefonu... "?

moze mi wyjasnisz goldenSo? zaraz potem moze ci sie ukazac mimowolny usmiech na twarzy

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kucyk

Szczerze nie śledzę tych porównań bo znudziło mnie 'kolejny iPhone killer' 'a to iPhone nie ma tego, tamtego i siamtego, a to nawet kawy nie robi'. Dlaczego porównują? I jedno i drugie ma duży dotykowy ekran, jedno i drugie jest drogie i ma dużo możliwości. Podobne, ale nie takie same, wszyscy w około trąbią jaki to iP zły i beznadziejny, tak samo jak iPody i w ogóle beznadzieja, ale jakoś apple nie narzeka na brak klientów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.