Skocz do zawartości
RaKLeZ

Battlefield: Bad Company 2

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Harry Lloyd

Carlem Gustavem pograłem dla brązu i tyle, nie umiem tym zupełnie zabijać, a do rozwalania pojazdów też lepsze są dwa pozostałe. RPG-7 ogólnie miażdży, tym mam dużo killi, ale 500 nie wiem czy by mi sie chciało robić.

Ja gram praktycznie tylko w Squad DM (w inne tryby tylko dla odznak), tam nie ma takich skupisk ludzi więc nie jest tak łatwo. Zawsze można biegać z RPG, ale w otwartym terenie to raczej nie wiele to da.

 

 

A z odznak to największym problemem jest dla mnie wysadzenie 4 stacji m-com. O ile na PC można sie wbić na pusty serwer, to na konsoli trzeba to zrobić w normalnym meczu, gdzie przeważnie jest 24 graczy. Nie wiem czy kiedykolwiek uda mi się to zrobić, a póki co blokuje mi to 2 insygnia, bo to ostatni pin jakiego potrzebuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak się gra dla wygranej teamu a nie odznak to łatwo tego dokonać. Często jest problem, że w teamie atakującym są same kampy i nikt nie biegnie plantować, a jak już zaplantuje, to nikt nie broni. Mój rekord to wysadzenie 9 przekaźników na Arice. Mi ze szpilek zostały wszystkie "przejedź xx 4 ludzi w rundzie" i jakieś od dominacji, bo nie gram w ten tryb.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Our current plan is to allow Steam to test the patch tonight and all being well we will look to release R7 client and R10 servers on Wednesday morning European time. I'll update more on that later once the details are finalised.

 

In the mean time here is the R7 client changelist.

 

* MP – New Server browser

* MP – Added 15 second spawn timer for Conquest/Rush gamemodes at the start of round to prevent high end machines getting the upper hand before other machines load in.

* MP – Crash fixes relating to ALT+TAB at different times throughout the game

* MP – Hang fix when trying to connect to a full server multiple times

* MP – Deletion of soldiers now possible through the account pages in game

* MP – Removed screen flash during loading

* MP – Added support for colour blind players

* MP – Fixed crashes relating to faulty server banners

* MP – Servers closing during connection no longer cause the client to hang

* MP – Auto team swap reflects correctly in the scoreboard

* MP – Fixed scoreboards when switching teams before spawning

* MP – Rush scoreboards fixed

* MP – Veteran ranks no longer display as “12”

* MP – Isla Innocentes MCOM building fixed where knifing the fence would destroy the building

* MP – Logout/Login button correctly reflects the player status

* MP – Added minimum number of players needed to start a round

* MP – Isla Inocentes welcome message on the loading screen now fits the text box area

* MP – Reduced the brightness in Russian vehicles

* MP – Medic gadgets now display correctly if the defib is not unlocked

* MP – Server filter options are remembered

* MP – Punkbuster filter now works as intended

* MP – Scroll bar no longer overlays the Join Server button in the friends list panel

* MP – CANCEL server refresh is implemented

* MP – Zooming in on a friendly using the SAIGA no longer causes the crosshair to disappear

* MP – The chat no longer displays the incorrect player name when appearing

* MP – FoV switches to the default value of 55 when entering vehicles to prevent graphical glitches caused by wider FoV settings. The custom FoV returns when exiting vehicles.

* MP – FoV no longer causes the UAV station to rotate

* MP – Fix to correctly display the unlock progression at the end of round

* MP – Chat functionality will no longer freeze after writing a partial message at the end of round

* MP – One account can no longer connect to the same server multiple times

* MP – Squad Death Match is correctly named during loading

* MP – Server browser no longer gets a bad FPS when filtering Conquest

* MP – Server info banners correctly clear between displays

* MP – Setting display settings which the system hardware can not handle no longer makes the game unusable

* MP – Correct camera collision for vehicles' heavy machine gun

* MP – Game no longer crashes if the player sends a message in the loading screen

* MP – Trying to join a full server no longer causes the game to hang on Please Wait message

* MP – Most server filter options are remembered it doesn't remember the setting in dropdowns

* MP – Kit/gadget loadout saved between sessions

* SP – Fixed crashes when patching and trying to resume a campaign (there is now a message that you need to re-play the latest mission from the beginning)

* SP – Fixed a crash after the “Upriver” mission end cinematic

* SP – Supply create at “Resupply at Flynn’s create” objective now supplies weapon ammo

* SP – Hang fix when reaching the objective “Destroy Enemy Zu23”

* SP – Fixed hang after “Storm Cockpit” objective

* SP – Changed melee attack raycast to be detailed

* SP – Game no longer crashes when transitioning between SP_03B to SP_04A when installed in Polish

* SP – Game no longer crashes when killed by the first two enemies in the trenches on SP_01 when installed in Italian

 

Here is the R10 Server changelist

 

* Punkbuster is required ON for ranked servers

* Ranked servers cannot be started with a password

* Autobalance message goes to text-chat instead of in the middle of the screen

* Added weapon balance tweaks to a number of weapons – we are eagerly awaiting feedback!

 

We aren't going to tell you what weapon balance tweaks we have done, we want your unbiased views on the changes before we detail what has changed.

 

Zobaczymy jak wyjdzie w praniu nowy browser. IMHO patch zapowiada się nieźle (wreszcie jakieś znaczące poprawki a nie same bzdety jak dotychczas). Do pełni szczęścia brakuje mi jeszcze 2 rzeczy: chat przed respawnem i wracający punkt za zgon po defibrylatorze medyka (potwierdzone, że będzie naprawione w R8).

Edytowane przez alCatraz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wsparcie dla daltonistow mnie polozylo na sutkach :), postanowilem Wam troche przetlumaczyc jakbysscie nie ogarniali po angielskiemu :)

tylko zmiany w multi, szkoda mojego czasu na singla - jakby ktos bardzo chcial tlumaczenia niech da znac ;)

 

 

 

* MP – New Server browser

nowa przegladarka serwerow

 

* MP – Added 15 second spawn timer for Conquest/Rush gamemodes at the start of round to prevent high end machines getting the upper hand before other machines load in.

dodano 15 sekundowy czas respawnu dla trybow podboj/goraczka na poczatku rundy, aby zapobiec przewadze graczy z lepszej klasy sprzętem dzięki dołączaniu do gry przed innymi.

 

* MP – Crash fixes relating to ALT+TAB at different times throughout the game

poprawiono problemy ze stabilnościa gry przy korzystaniu z alt+tab

 

* MP – Hang fix when trying to connect to a full server multiple times

poprawiono problemy z zawieszaniem gry przy kilkukrotnej probie wejscia na zapełniony serwer

 

* MP – Deletion of soldiers now possible through the account pages in game

wykasowywanie kont żołnierzy jest możliwe z poziomu osblugi konta w grze

 

* MP – Removed screen flash during loading

wyeliminowano mruganie ekranu w trakcie ładowania

 

* MP – Added support for colour blind players

wsparcie dla daltonistów :)

 

* MP – Fixed crashes relating to faulty server banners

naprawiono problem ze stabilnoscia zwiazany z nieprawidlowo dzialajacymi banerami serwerow

 

* MP – Servers closing during connection no longer cause the client to hang

serwery zamykane podczas łączenia do nich nie powodują już zawieszenia aplikacji

 

* MP – Auto team swap reflects correctly in the scoreboard

automatyczna zmiana drużyn pokazuje prawidłowo informacje na tablicy wyników

 

* MP – Fixed scoreboards when switching teams before spawning

poprawiono tablice wyników w przypadku zmiany drużyny zanim nastąpi respawn/spawn

 

* MP – Rush scoreboards fixed

poprawiono tablice wyników w trybie gorączki

 

* MP – Veteran ranks no longer display as “12”

rangi weteranów nie pokazują się już jako '12'

 

* MP – Isla Innocentes MCOM building fixed where knifing the fence would destroy the building

na isla innocentes poprawiono bug, gdzie pocięcie nożem siatki powodowało zniszczenie budynku z bazą przekaźnikową

 

* MP – Logout/Login button correctly reflects the player status

przycisk login/logout pokazuje poprawnie status gracza

 

* MP – Added minimum number of players needed to start a round

dodano warunek minimalnej ilości graczy na serwerze potrzebnych, aby rozpocząć runde

 

* MP – Isla Inocentes welcome message on the loading screen now fits the text box area

info powitalne na mapie isla innocentes (na ekranie ładowania) mieści się w wyznaczonym obszarze

 

* MP – Reduced the brightness in Russian vehicles

zmniejszono jasność w pojazdach rosyjskich

 

* MP – Medic gadgets now display correctly if the defib is not unlocked

sekcja gadzetow u medyka pokazuje się prawidłowo jeśli defibrylator jest jeszcze nieodblokowany

 

* MP – Server filter options are remembered

zapamiętuje preferencje filtrów serwerów

 

* MP – Punkbuster filter now works as intended

filtr 'punkbuster' na liście serwerów zaznaczony domyślnie

 

* MP – Scroll bar no longer overlays the Join Server button in the friends list panel

pasek przewijania po prawej nie zachodzi juz na przycisk 'dołącz' na liście przyjaciół

 

* MP – CANCEL server refresh is implemented

dodano funkcję "anuluj" przy odświeżaniu serwera

 

* MP – Zooming in on a friendly using the SAIGA no longer causes the crosshair to disappear

użycie zoomu w SAIGA kiedy patrzymy na przyjaciela nie powoduje już znikania celownika

 

* MP – The chat no longer displays the incorrect player name when appearing

chat nie pokazuje już więcej nieprawidłowej nazwy gracza kiedy się pojawia

 

* MP – FoV switches to the default value of 55 when entering vehicles to prevent graphical glitches caused by wider FoV settings. The custom FoV returns when exiting vehicles.

parametr FOV przełącza się do domyślnej wartości 55 kiedy wchodzimy do pojazdów, aby uniknąć błędów w wyświetlaniu. Własne ustawienie parametru fov wraca po wyjściu z pojazdu

 

* MP – FoV no longer causes the UAV station to rotate

zmiana fov nie powoduje więcej przypadków obracania się stacji UAV

 

* MP – Fix to correctly display the unlock progression at the end of round

poprawiono wyświetlanie postępu odkrywanych opcji na końcu rundy

 

* MP – Chat functionality will no longer freeze after writing a partial message at the end of round

czat nie przestaje działać (nie zamarza) po wpisaniu wiadomosci na koncu rundy

 

* MP – One account can no longer connect to the same server multiple times

jedno konto nie może połączyć się już wiele razy na ten sam serwer

 

* MP – Squad Death Match is correctly named during loading

Tryb squad death match jest prawidłowo nazwany w czasie ładowania

 

* MP – Server browser no longer gets a bad FPS when filtering Conquest

przeglądarka serwerów nie powoduje problemów z płynnością kiedy filtrujemy tryb 'podbój' (nie za bardzo kumam co tu chcieli powiedziec ;)

 

* MP – Server info banners correctly clear between displays

banery z info o serwerach prawidłowo wyczyszczają zawartość pomiędzy planszami

 

* MP – Setting display settings which the system hardware can not handle no longer makes the game unusable

ustawienie parametrów ekranu, których sprzęt nie jest w stanie obsłużyć, nie powoduje już braku możliwości korzystania z gry

 

* MP – Correct camera collision for vehicles' heavy machine gun

poprawiono kolizyjność kamery dla karabinu maszynowego w pojazdach (wtf ;)

 

* MP – Game no longer crashes if the player sends a message in the loading screen

gra się nie zawiesza kiedy gracz wysyła wiadomość na ekranie ładowania

 

* MP – Trying to join a full server no longer causes the game to hang on Please Wait message

próba wejścia na zapełniony serwer nie powoduje już, że gra zawiesza sie na "czekaj"

 

* MP – Most server filter options are remembered it doesn't remember the setting in dropdowns

większość ustawien filtrow serwerow zostaje zapamietana, z wyłączeniem ustawien wybieranych z rozwijanych menu (chyba o to chodzilo, brak mi tu przecinka ;)

 

* MP – Kit/gadget loadout saved between sessions

dokonany wybór broni/gadzetow zostaje zapisany pomiędzy sesjami gry

 

Here is the R10 Server changelist

 

* Punkbuster is required ON for ranked servers

punkbuster jest wymagany dla serwerow rankingowych

 

* Ranked servers cannot be started with a password

serwery rankinkgowe nie moga byc włączone z haslem

 

* Autobalance message goes to text-chat instead of in the middle of the screen

informacja autobalansu pokazuje sie w oknie chata zamiast na srodku ekranu

 

* Added weapon balance tweaks to a number of weapons

poprawiono zbalansowanie właściwości wielu broni (innymi słowy wyrównano szanse ;)

 

 

czekają na feedback takie tam bzdety :)

Edytowane przez MakaronekPL
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

* MP – Isla Innocentes MCOM building fixed where knifing the fence would destroy the building

 

Spotkaliście się kiedyś z tym? Ja z ciekawości wbiłem na pusty server ale mcmom w blaszaku na wyspie, oraz ten w drugiej fazie nie padają od mojego noża.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

* MP – Isla Innocentes MCOM building fixed where knifing the fence would destroy the building

 

Spotkaliście się kiedyś z tym? Ja z ciekawości wbiłem na pusty server ale mcmom w blaszaku na wyspie, oraz ten w drugiej fazie nie padają od mojego noża.

 

to chodzi o mcom z drugiej fazy na isla, za nim lezy płotek, czy drabina, wystarczy ja rozwalic i caly budynek runie. no ale dobrze ze w koncu to poprawili ;] Edytowane przez NeonPPC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

* MP – Isla Innocentes MCOM building fixed where knifing the fence would destroy the building

 

Spotkaliście się kiedyś z tym? Ja z ciekawości wbiłem na pusty server ale mcmom w blaszaku na wyspie, oraz ten w drugiej fazie nie padają od mojego noża.

 

Wpisz na jutube isla mcom.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ladnie sie zapowiada , jeszcze jedna taka poprawka i bedzie gra prawie idealna .

 

Slyszal ktos moze o jakims nowym mappack'u ?

 

Dali by jakas przeogromna mape z kilkoma czolgami po kazdej stronie z tego co widze engine to powinien uciagnac na sprzetach

z 4 jajowcem i 3GB+ ramu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zaraz poprawie te sygnature bo mi sie "punkty G" pomylily buheheheheheh ;)))

 

mam glosniki Logitech g51 - i do takiej karty jak xfi sa w sam raz (chociaz szalu nie robia wg mnie, raczej sie zawiodlem, albo mam zle poustawiane)

i mam sluchawki akg k530 - i taka karta jak xfi jest na nie chyba za slaba troche w kwestii muzyki, natomiast w BFa gra mi sie na nich naprawde dobrze

 

@mario - tlumaczenie jest moje - bledy pewnie robie i to moze nawet czasami w pospiechu moglbym napisac speakers zamiast headphones, ale tu akurat blad polegal na pomyleniu logitechow g35 z logitechami g51. Bylem w trakcie kupowania sluchawek wtedy (zreszta w dziale audio sie wpisalem w temacie;) i gdzies mi sie o uszy obily te g35 pewnie i mi sie ubzduralo ze mam takie glosniki. Na glosnikach nie ma nigdzie napisu g51, pudlo jest w piwnicy wiec przez ten caly czas zylem w nieswiadomosci ;)

 

poprawilem jeszcze linijke:

* MP – Most server filter options are remembered it doesn't remember the setting in dropdowns

większość ustawien filtrow serwerow zostaje zapamietana, z wyłączeniem ustawien wybieranych z rozwijanych menu

 

co do ktorej nadal nie jestem pewien wobec braku interpunkcji w zdaniu zrodlowym ;) jesli ktos ma lepsza interpretacje prosze o info ;)

Edytowane przez MakaronekPL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o czym mowisz? przeciez ta bron ma wmontowany celownik, bez punktu w srodku przez co jest praktycznie bezuzyteczna... a szkoda bo to fajna bron :)

 

oznacza to nic innego, że przestaniesz być exploiterem i noobem, zaczniesz normalnie grać bez handicapaDołączona grafika

innymi słowy: DOBRZE CI TAKDołączona grafika

 

Nie wiem z czego sie cieszysz... napewno nas to nie zrowna poziomem gry ;) wczesniej wbijalem 30 sekund po wszystkich, tak, ze w bazie nie zostawal nawet quad  :lol2: a teraz popatrz... przez 2 dni stalem sie exploiterem (cokolwiek by to nie znaczylo) i noobem... w sumie to fajnie :D

 

tak btw widzialem, ze zalozyles nowy profil po wylaczeniu gry z konta steam... moglbys w sumie nie pajacowac i sie z powrotem zalogowac na stary, bo cos mi sie nie chce wierzyc, zeby tylko tobie skasowali osiagniecia  :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poprawilem jeszcze linijke:

* MP – Most server filter options are remembered it doesn't remember the setting in dropdowns

większość ustawien filtrow serwerow zostaje zapamietana, z wyłączeniem ustawien wybieranych z rozwijanych menu

 

co do ktorej nadal nie jestem pewien wobec braku interpunkcji w zdaniu zrodlowym ;) jesli ktos ma lepsza interpretacje prosze o info ;)

 

ktos kulawo zdanie napisal i tyle.

znaczenie dokladnie takie jakie napisales.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o czym mowisz? przeciez ta bron ma wmontowany celownik, bez punktu w srodku przez co jest praktycznie bezuzyteczna... a szkoda bo to fajna bron :)

Nie wiem z czego sie cieszysz... napewno nas to nie zrowna poziomem gry ;) wczesniej wbijalem 30 sekund po wszystkich, tak, ze w bazie nie zostawal nawet quad :lol2: a teraz popatrz... przez 2 dni stalem sie exploiterem (cokolwiek by to nie znaczylo) i noobem... w sumie to fajnie :D

 

tak btw widzialem, ze zalozyles nowy profil po wylaczeniu gry z konta steam... moglbys w sumie nie pajacowac i sie z powrotem zalogowac na stary, bo cos mi sie nie chce wierzyc, zeby tylko tobie skasowali osiagniecia :lol:

 

nie wiem o co ci chodzi, gram dla przyjemnosci, nie dla statystyk... obecnie mam 17 poziom postaci i ani jednego punktu snajperem, po prostu nie lubie campic... co innego takie zachowanie, ze na samym poczatku rundy wszystkie nasze czolgi, w naszej bazie, sa wrogie... zaraz po zaladowaniu mapy, to jest najzwyklejszy hardware cheating... to, ze debilni programisci na cos pozwalaja, nie oznacza, ze mozna to robic... co do statystyk... w ostatniej rundzie zrobilem z kolega w sumie 15 teamkillow, na spryciazach do defibrylatorem naszych zabijali i wskrzeszali oraz na duszkach... zabawna scena jak nasz odprowadza wroga na nasz spawn zaslaniajac go swoim cialem, byleby jego druzyna sie na nim pospawnowala... takie zachowanie sa gowniarskie i jako takie zasluguja na pogarde...

chyba jestem starej daty, bo tylko ze znajomym praktykujemy taktyczne samobojstwa, by bronic punktow itp. ale czego oczekiwac od ffa, gdzie im wyzszy poziom tym bardziej wiesniackie zachowanie (ciach!lic misje, ciach!lic pomoc druzynie, wazne zeby fragrate byl wyzszy niz 1, zalosne)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem mogli by dodac jeszcze sloty z ustawiniami ekwipunku, by za kazdym razem nie trzeba bylo sobie ustawiac wszystkiego

Np

slot 1

G3, tracker, Gustav, wieksza ilosc ladunkow, amunicja magnum, szybkie przeladowanie broni glownej w pojazdach

 

slot 2

M16, m1911, red dot, amunicja magnum, dodatkowa bron w pojezdzie

 

Nie pamietam dokladnie jak sie nazywaja te ostatnie dodatki, ale chyba kumacie o co chodzi ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem mogli by dodac jeszcze sloty z ustawiniami ekwipunku, by za kazdym razem nie trzeba bylo sobie ustawiac wszystkiego

Np

slot 1

G3, tracker, Gustav, wieksza ilosc ladunkow, amunicja magnum, szybkie przeladowanie broni glownej w pojazdach

 

slot 2

M16, m1911, red dot, amunicja magnum, dodatkowa bron w pojezdzie

 

Nie pamietam dokladnie jak sie nazywaja te ostatnie dodatki, ale chyba kumacie o co chodzi ;]

 

 

Dokladnie takie cus bylo by super , a nie zebym za kazdym razem ustawial giwere, lunete itp

Edytowane przez Mario2k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem o co ci chodzi, gram dla przyjemnosci, nie dla statystyk... obecnie mam 17 poziom postaci i ani jednego punktu snajperem, po prostu nie lubie campic... co innego takie zachowanie, ze na samym poczatku rundy wszystkie nasze czolgi, w naszej bazie, sa wrogie... zaraz po zaladowaniu mapy, to jest najzwyklejszy hardware cheating... to, ze debilni programisci na cos pozwalaja, nie oznacza, ze mozna to robic... co do statystyk... w ostatniej rundzie zrobilem z kolega w sumie 15 teamkillow, na spryciazach do defibrylatorem naszych zabijali i wskrzeszali oraz na duszkach... zabawna scena jak nasz odprowadza wroga na nasz spawn zaslaniajac go swoim cialem, byleby jego druzyna sie na nim pospawnowala... takie zachowanie sa gowniarskie i jako takie zasluguja na pogarde...

chyba jestem starej daty, bo tylko ze znajomym praktykujemy taktyczne samobojstwa, by  bronic punktow itp. ale czego oczekiwac od ffa, gdzie im wyzszy poziom tym bardziej wiesniackie zachowanie ([ciach!]lic misje, [ciach!]lic pomoc druzynie, wazne zeby fragrate byl wyzszy niz 1, zalosne)

 

Nielicha historia :) Nie wiem komu odpowiadales, ale chyba nie mi... jaki hardware cheating? :o ale skoro o tym mowisz to chetnie sie dowiem, gdzie niby mozna tak odebrac sprzet przeciwnikowi xD chyba nie mowisz o dymaniu jako obronca do bazy atakujacych, zabieraniu im czolgu zanim sie pojawia i uciekaniu do siebie na respa?  :lol2:

 

btw probowalem tez wytlumaczyc, ze twoj stary profil na 99 procent dziala wiec zakladanie nowego bylo bezsensowne. Niestety nie jestem tego w stanie narysowac ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nielicha historia :) Nie wiem komu odpowiadales, ale chyba nie mi... jaki hardware cheating? :o ale skoro o tym mowisz to chetnie sie dowiem, gdzie niby mozna tak odebrac sprzet przeciwnikowi xD chyba nie mowisz o dymaniu jako obronca do bazy atakujacych, zabieraniu im czolgu zanim sie pojawia i uciekaniu do siebie na respa? :lol2:

arica, zaraz po wczytaniu mapy czolgi obrony ma atak, punkt a zniszczony, 4/5 graczy nie weszlo do gry... dalrj nie widzisz nic nienormalneho w tej sytuacji?

 

btw probowalem tez wytlumaczyc, ze twoj stary profil na 99 procent dziala wiec zakladanie nowego bylo bezsensowne. Niestety nie jestem tego w stanie narysowac ;)

 

to w takim razie mam teraz 2 profile... tylko co z tego? nie wiedzialem o tym, wiec zalozylem nowy... tylko co to ma do rzeczy, bo nie rozumiem... narysuj w paincie, moze zrozumiem o co ci chodziDołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Moim zdaniem mogli by dodac jeszcze sloty z ustawiniami ekwipunku, by za kazdym razem nie trzeba bylo sobie ustawiac wszystkiego

Np

slot 1

G3, tracker, Gustav, wieksza ilosc ladunkow, amunicja magnum, szybkie przeladowanie broni glownej w pojazdach

 

slot 2

M16, m1911, red dot, amunicja magnum, dodatkowa bron w pojezdzie

 

Nie pamietam dokladnie jak sie nazywaja te ostatnie dodatki, ale chyba kumacie o co chodzi ;]

 

Na konsoli zapisują się ustawienia dla każdej klasy, były z tym problemy gdy serwery nawalały, ale od paru tygodni jest idealnie. Najwyraźniej na PC są jakieś trudności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

arica, zaraz po wczytaniu mapy czolgi obrony ma atak, punkt a zniszczony, 4/5 graczy nie weszlo do gry... dalrj nie widzisz nic nienormalneho w tej sytuacji?

Taka sytuacja wydaje sie dziwna, ale tylko w twoich opowiesciach. Wchodze pierwszy, a i tak zanim wjade do bazy przeciwnika trafiam na jego czolgi, nie mowiac o wysadzeniu bombsajdu czy zajeciu jego sprzetu :lol: takze przestan dramatyzowac, nie jest tak zle jak myslales. Wiekszosci osob mapa wczytuje sie ponizej 10 sekund.

 

wspomnialem o 2gim profilu zebys nie musial z powrotem odblokowywac broni, nie musisz mi pisac rozprawek o statsowaniu  :blink:

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie dramatyzuje. Sam byłem świadkiem takiego czegoś na Arice. Byłem w obronie i wbiłem snajperem na wieżę, przyjechał wróg na quadzie, zabrał czołg, zniszczył A, zaplantował B i pierwsza baza stracona a jeszcze nie zginęła ani jedna osoba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...